►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
« Câteva gânduri după un an cu Jeep Compass
Discuția săptămânală cu Matilda – episodul 18 / documentarele ca entertainment, cozi la IKEA și BF »
« Câteva gânduri după un an cu Jeep Compass
Discuția săptămânală cu Matilda – episodul 18 / documentarele ca entertainment, cozi la IKEA și BF »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
14 comentarii
22/11/2018 la 9:05 AM
Un mic avion fara parti in miscare a zburat pentru prima data
https://arstechnica.com/science/2018/11/small-drone-soars-on-an-ionic-wind-with-no-moving-parts/
alunelu(Citează)
22/11/2018 la 9:42 AM
Asta chiar este o stire despre tehnologie, deci nu are ce cauta in acest articol :D
Florin(Citează)
22/11/2018 la 9:38 AM
Faza cu 2 reclame la inceputul unui clip mi se pare ca a mai fost pe yt.
Radu(Citează)
22/11/2018 la 9:58 AM
Parca si la noi au inceput sa fie mai multe reclame in timpul clipului pe youtube.
Dragos B(Citează)
22/11/2018 la 11:07 AM
Youtube-ul meu cel putin e intrerupt la fiecare 1-2 melodii de cate o reclama. Ajung ca de cele mai multe ori daca lucrez intre timp sa prefer spotify, unde am cont si nu ma mai deranjeaza nimeni cu reclame.
Arthur(Citează)
22/11/2018 la 11:33 AM
Vezi au au si youtube varianta premium si nu mai ai reclame
ElZorab(Citează)
22/11/2018 la 2:11 PM
Reclamele sunt bune, că așa cresc creatorii de conținut.
Să le pună la început, dar să-ți **** toată vizionarea dacă le-ai sărit (dacă dai click pe timeline și astfel ratezi partea cu reclamele). A, și să aibă grijă la MacBook Pro-urile cu touch bar, că la alea poți da skip din touchbar la reclamele care în mod normal nu au opțiunea (îți apare un slider pe touchbar).
Dar reclamele sunt bune, trăim toți din ele cum zicea un blogăr care nu primește destul feedback d ela cititori.
dam167(Citează)
22/11/2018 la 2:43 PM
dar ce ziceti de reclamele din salile de cinema, de la inceputul filmului. eu am platit pe bilet.. parca daca platesti esti ad free :))
gabi(Citează)
22/11/2018 la 3:31 PM
Cat de tare ma dispera chestia asta!!! Și nu dau una-doua, când bagă, păi BAGĂ!!! Pe banii mei… aaarrrgggghhh!!!
Silas(Citează)
22/11/2018 la 4:05 PM
O să apară probabil cineva să-ți explice că așa fac cinematografele bani, că altfel așa scump ar fi biletul încât nu ți l-ai permite (scuze, dar la noi asta e exprimarea, cei din jur trebuie la un moment dat să-ți spună ce își permiți și ce nu, mai ales dacă nu te cunosc).
dam167(Citează)
22/11/2018 la 3:14 PM
Nu ştiu ce zici tu dar mie la toate clipurile îmi apar reclamă pe youtube. În 90% din ele la început am reclamă la netflix, deşi AM DEJA NETFLIX, dar nu pot să le comunic asta, aşa că aruncă banii pe fereastră.
În rest mai e foodpanda. Dar astea 2 deja de 1-2 luni le văd zilnic, degeaba pentru că am cont la ambele.
Sau ceva agenţie aşa de bine se pricepe la targetare online şi digital marketing că face reclamă la ăia care folosesc serviciile deja. Am mai văzut…
manu144x(Citează)
22/11/2018 la 4:02 PM
Targhetarea aia se face prin algoritmi, în funcție de geolocație și domeniile în care intră clipurile la care te uiți. Sau na, dacă folosești chrome, toată lumea știe pe toată lumea.
Eu zic să încerci totuși să iei legătura cu cei de la Netflix, nu e ok să arunce ăia așa banii pe fereastră targhetându-te.
dam167(Citează)
23/11/2018 la 8:47 AM
Ok, înțeleg și asta pana la un punct. Dar totuși, o apa la 0,5l e, cât?, 7 lei? Popcornul? Adică oricum sunt super mega overpriced.
Legat de costurile filmelor propriu-zise, iarasi, totul e digital, nu mai sunt rolele alea fizice care as putea înțelege ca erau mai scump de multiplicat și operat.
Înțeleg ca și aparatura de proiecție e mai modernă, ca sunt și alte costuri operaționale, dar totuși, mi se pare cam mult sa vad zece minute de reclame înainte de proiecția propriu zisa a filmului (as fi înțeles una doua reclame discrete și scurte, dar zece minute?!)
Silas(Citează)
23/11/2018 la 9:22 AM
Eu mă întreb dacă streaming-ul va falimenta cinematografele și dacă ăsta ar fi un lucru bun. Am auzit la un moment dat pe undeva că că au fost filme scoase din cursa pentru diverse premii pentru simplul fapt că nu au fost lansate în cinematografe (poate era doar un film, nu mai știu exact dar era produs de Netflix) – asta ca să-ți dai seama că e o lume complicată acolo.
Mie mi se pare că sunt mai mult de 10 min de reclame și da, e iritant.
dam167(Citează)