►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știri despre tehnologie – 7 noiembrie 2018
PNL își caută, în continuare, busola pierdută acum mulți ani »
Mi-am făcut card de fidelitate Mega Image. Nu știu exact de ce, probabil din efectul de turmă și pentru că era disponibil gratuit. Am luat cardul de la casă, iar la intrarea în magazin este o tabletă unde treci emailul, numele și telefonul tău și cardul se conectează cu acest cont.
Acum că privesc în urmă această operațiune, e posibil să nu fie chiar 100% GDPR compliant, dar nu-mi pasă așa tare pentru că l-am vrut cu mâna mea.
Cardul vine la pachet și cu cont pe site-ul mega-image.ro. Am primit pe email invitația de a intra pe un link particularizat și de a schimba parola contului. 12 ore mai târziu, linkul deja expirate, așa că am folosit butonul “am uitat parola”. Am primit și un voucher de 20 de lei, valabil la prima comandă de peste 150 de lei pe site.
Cardul în sine vine cu un singur beneficiu (pagina de prezentare a beneficiilor sună chiar trist): vor fi produse prin magazine și pe site care vor avea un preț mai mic pentru cei ce au un astfel de card. Asta de obicei mă lasă rece, că eu cumpăr ce am nevoie și de obicei aceleași branduri, dar vom vedea în viitor cum arată în practică totul. Momentan n-am văzut astfel de produse semnalizate în magazine, probabil că încă nu a început perioada respectivă.
Pare un fel de card IKEA Family, dar că IKEA îți dă mult mai multe beneficii.
La casele de marcat au montat niște cititoare tip Datalogic GFS4450-9 Gryphon pentru aceste carduri, care au un mic cod de bare pe ele. Probabil voi fotografia cardul și voi scana direct poza acestuia (sau voi folosi un manager de carduri). Plătesc mereu cu telefonul, iar să scot cardul din portofel pentru a-l arăta la casă mi s-ar părea un pas înapoi.
Cu alte cuvinte, cardul pare mai degrabă o metodă scumpă și indirectă de a convinge lumea să-și facă și cont pe mega-image.ro. Asta nu m-a deranjat, că oricum aveam cont acolo, dar pentru cei neinteresați de online nu văd de ce și-ar face un astfel de card. Mai bine lansau vreun card de credit co-branded sau ceva mai avansat.
« Știri despre tehnologie – 7 noiembrie 2018
PNL își caută, în continuare, busola pierdută acum mulți ani »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
07/11/2018 la 11:45 AM
Bine ai venit in anii 90, Mega Image!
Pe bune acum, cand altii se chinuie cu minuni gen cos virtual pe telefon, case self-service, magazine online, AR (ok, asta nu e util cand cumperi iaurt), Megaimaj vrea sa-mi mai bage pe gat un card de plastic pe care sa-l car in portofel?!?
OK, inteleg ca, numeric, jumatate din clienti sunt cei care achita cash 3 felii de parizer si un pachet de tigari, dar pe ei vrei sa cheltui bani pentru fidelizare? Ce-o sa afli, ca o data la 2 saptamani isi permit si scutece pentru copil daca le reduci cu 50 de bani?
Sorin(Citează)
08/11/2018 la 10:35 PM
In semn de bun venit in programul nostru de loialitate, iti oferim:
Online: un voucher* de 20 lei reducere pentru urmatoarea comanda online plasata pe Mega-Image.ro. Pentru a beneficia de reducere, foloseste codul de voucher xyzxyzxyz in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii.
In magazinele Mega Image si Shop&Go: Prima achizitie la care iti vei folosi cardul CONNECT iti va aduce un discount unic** de 10% aplicat la valoarea totala a cosului.
*Voucherul este valabil până pe 15 Ianuarie 2019 și poate fi folosit o singură data, pentru o comandă de minim 150 lei plasată pe http://www.mega-image.ro
**Discountul de 10% se aplica numai cumparaturilor realizate in magazinele Mega Image sau Shop&Go, o singura data. Discountul de 10% este activ si poate fi folosit la 24h dupa inregistrarea cardului CONNECT online.
mihai dobre(Citează)
07/11/2018 la 1:02 PM
De cand Delhaize a fost cumparat de Ahold, Mega Image se transforma din ce in ce mai mult in Albert Heijn.
Aceleasi promotii (cam dupa o luna), acum acelasi sistem de fidelizare cu aceleasi cititoare de card.
Urmeaza sa modifice forma cardului, sa poti sa-l rupi si sa-l atasezi la chei, apoi urmeaza sa castigi mile la Flying Blue
C(Citează)
07/11/2018 la 1:17 PM
Albert Heijn s-a învrednicit într-un final să bage scannere pentru clienți. Poți să-ți scanezi singur cardul de fidelitate și bonul de statiegeld. Avantajul major: scannerele astea pot să citească coduri de pe telefon. Stocard for the win.
VOC(Citează)
07/11/2018 la 1:05 PM
Am primit și eu cardul in magazin, dar am făcut direct card online. Nu am niciodată cardurile fizice la mine. Deja este disponibil în Virtual Cards. Nu stiu dacă motivul a fost că nu am adaugat in card fizic sau că nu este disponibilă oferta pentru cardurile exclusiv online, dar eu nu am primit voucher.
Daniela(Citează)
07/11/2018 la 1:23 PM
Voucherul a venit printr-un email după înregistrarea cardului în magazin.
nwradu(Citează)
07/11/2018 la 1:33 PM
Puteai activa cardul direct în aplicația Mega Image (dacă o foloseau), fără a fi nevoie să mai ridici vreo bucată de plastic. Se poate deschide direct din aplicație și scana după metoda propusă de tine.
Chiar așa, de câte ori ai comandat din aplicație sau online de la Mega? :)
Petruș(Citează)
07/11/2018 la 1:42 PM
Eu comand online cosul saptamanal de cumparaturi de la mega (via emag) de vreo 4 ani deja, de cand au lansat.
Cea mai buna chestie inventata de la painea feliata incoace… perspectiva de a pierde 3-4 ore in weekend inghesuindu-ma intr-un hipermarket ma infioara.
Nu inteleg de ce nu face toata lumea asa, probabil le place.
O sa vad si eu ce e cu cardul asta, ca sunt fan mega pt livrarea online, e fara cusur in 99.9% din cazuri.
Marean(Citează)
07/11/2018 la 1:48 PM
Las’ ca da inghetul. Sa vezi ce bun e la razuit gheata de pe geamuri.
Popescu Adrian(Citează)
07/11/2018 la 2:17 PM
Am luat cardul, l-am salvat în VirtualCards (MI e deja prezent și aplicația a scanat codul de pe card). La casă însă Datalogic ăsta nu mi-a citit imaginea de pe telefon (cardul mega deschis în VirtualCards). Hmmm
Horațiu(Citează)
07/11/2018 la 5:45 PM
Nici mie. Nu știu ce are.
David(Citează)
07/11/2018 la 8:58 PM
Pentru că aici vorbim de produse perisabile și omul se mai uită la data de expirare, la cum arată, la cum se simte etc.
Petruș(Citează)
08/11/2018 la 9:33 AM
Puțin off-topic: la un carrefour market, în fata mea, casiera către o bătrânică: “bună seara, aveți card market?”. Băbuța, cu cardul pregătit, i-l înmânează casierei. Casiera, ușor iritată : “doamna, asta e card CATENA!”…
În rest, doar mie mi se întâmplă ca la casă, în fața mea, fie se termina rola, fie trebuie sa se storneze ceva, fie se plătește cu cardul și nu exista fonduri suficiente si se repeta operațiunea de vreo doua-trei ori, ori a uitat unul sa cântărească ceva și se duce o fuga pana la cantar… niciodată nu merge smooth și rapid plata câtorva produse.
Silas(Citează)