►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« UE a stabilit că Netflix și alte servicii trebuie să ofere 30% conținut european
Am luat Hero7 Black și un nou gimbal de telefon (și îl vând pe cel vechi) »
Un clip timelapse de la lansarea SpaceX. Vaporii din evacuare se condensează și formează cristale de gheață și un spectacol foarte mișto.
« UE a stabilit că Netflix și alte servicii trebuie să ofere 30% conținut european
Am luat Hero7 Black și un nou gimbal de telefon (și îl vând pe cel vechi) »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
09/10/2018 la 9:18 AM
mie imi plac promotiile astea de la emag. ma uit ca la desene animate, chiar daca nu cumpar.
Giovani(Citează)
09/10/2018 la 1:58 PM
Eu am deschis cu un pic de teamă pagina, că mi-era să nu găsesc Hero7 Black mai ieftin :))
nwradu(Citează)
09/10/2018 la 3:07 PM
Pana la urma am luat o tableta grafica, chiar daca nu e cu reducere. Ca imi permit…
Giovani(Citează)
09/10/2018 la 9:54 AM
Tot la Telekom se scoate si Fashion TV din cate am inteles.
eBogdan(Citează)
09/10/2018 la 10:09 AM
Coincidenta sau nu, si UPC si Telekom au crescut preturile din Octombrie cand grupul Antena a iesit din must carry si genereaza costuri suplimentare. La UPC a crescut cu 4 lei/luna tariful iar vad ca Telekom a hotarat sa mute costurile in alta parte si sa faca Telekom Sport pe bani.
Eu la UPC reziliez cu mult inainte de termen pentru ca oricum nu ma prea uitam la televizor si cel mai important, principial sunt impotriva a da bani unor hoti sau lucruri facute din bani furati (ambele valabile in ceea ce priveste grupul Antena)
Iulian(Citează)
09/10/2018 la 1:59 PM
La Telekom are legătură cu Champions League, nu cu Antena. La UPC nu știu, poate doar nu mai făceau față cu prețurile vechi. A mai crescut euro, au mai crescut costurile operaționale etc.
nwradu(Citează)
09/10/2018 la 10:35 AM
Mie la povestea cu ING, trecand peste problema tehnica majora, mi-a “placut” foarte mult lipsa totala de comunicare.
Nici macar un email “Bă, am greșit nițel și s-ar putea să nu mai ai bani. Sorry”. Sa nu mai vorbim ca homebank a fost down ieri seara fara niciun anunt in prealabil. Nu mi se pare ca s-au comportat acceptabil pt. o companie in 2018, in special una care se vinde prin natura ei high-tech.
Claudiu(Citează)
10/10/2018 la 10:36 AM
Ing a facut-o de oaie luni. Faza e ca si aseara s-a intamplat iar..
Problema e, ce kkt facem cand probleme atat de grave apar la ei, care sa recunoastem sunt cei mai buni pe online.. unde ne ducem?
Totusi, fiind atat de mari, au rezolvat repede. Oare la astia mai mici sau slab pregatiti cat dureaza rezovlarea?
gabi(Citează)
09/10/2018 la 11:10 AM
Am luat un telefon pentru mama si cateva accesorii pentru mobil.
Vasile(Citează)
09/10/2018 la 4:11 PM
Buna asta cu call center-ul lui e-mag sau, mai general cu relatiile cu clientii. Adica aleg sa cumpar special un produs cu stoc vandut de e-mag, cu livrare in 48 de ore in showroom-ul lor (livrare stabilita tot de ei), dupa o saptamana in care nu s-a intamplat nimic, incerc sa obtin niste explicatii (in contul meu e-mag, la telefon cu call centerul aparea ca produsul e in drum spre show room si sa am rabdare si ca voi fi informat imediat ce produsul ajunge in show room), dupa care (adica la vreo 13-14 zile dupa ce am facut comanda) sa imi trimita un mesaj ca mi-au anulat comanda pentru ca produsul nu a fost ridicat in timp util. Cer din nou explicatii, mi se serveste o scuza stupida ca nu au pe stoc si ca le pare rau. Ca nu e pe stoc e una si pot accepta asta daca mi s-ar fi comunicat imediat, dar in final am asteptat doua saptamani degeaba. Bine ca tot mai des imi trimit mail-uri ca sigur sunt interesat si de alte produse….
Cu livrari intarziate pentru comenzi prin marketplace deja m-am lamurit. Incep sa ma lamuresc si cu livrarile cu stoc e-mag. Daca nu deranjeza poate face cineva niste recomandari de site-uri care vand produse online si sunt mai prompti/seriosi
pipzn(Citează)
09/10/2018 la 8:49 PM
Deci eMAG nu avea nevoie de call center ci de bani de la stat pe principiul impamantenit de Asesoft, NOD si varul Sebastian Ghita.
Gaelex(Citează)