►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Cu o lungime de 5.151 mm, X7 este cel mai lung cu vreo 20 de centimetri decât X5, devenind cel mai lung BMW de acest tip, depășit doar de versiunea L a seriei 7. Într-un fel, îl puteți considera un seria 7 în stil SUV.
Spre surprinderea mea, vine în standard cu trei rânduri de locuri, iar rândul doi poate fi configurat cu doar două locuri. N-am găsit în comunicat și în broșura informativă vreo tehnologie nouă. BMW continuă tradiția de a oferi aproximativ aceleași tehnologii pe toate modelele lor, diferența fiind făcută de spațiul interior și dimensiunea mașinii.
BMW X7 are de toate, inclusiv faruri laser sau suspensie reglabilă sau 20 de difuzoare în interior. Interiorul este luxos atât prin tehnologie (climatizare cu 5 zone, de exemplu), cât și prin detalii precum un schimbător de viteze făcut din cristal, plafon panoramic inclusiv pentru rândul 3 de scaune cu un joc discret de lumini în noapte. Ca și la recent anunțatul seria 3, X7 va veni cu asistentul BMW, cockpitul nou șamd.
În rest, dacă citiți testdrive-ul meu cu seria 7, puteți ști cam la ce altceva să vă așteptați.
Mi-a plăcut faptul că două cup holdere pot fi răcite și încălzite, în funcție de ce vrei să faci cu acel lichid.
Sunt și niște alegeri care mi se par discutabile. Întreaga consolă centrală este ușor orientată spre șofer, iar mie mi-ar plăcea o simetrie perfectă.
Grila frontală supradimensionată nu-mi place, îmi aduce aminte de reclama cu “domnule castor”. Apoi, scaunele din rândul doi par “directorale” și includ reglaje electrice pe tot felul de direcții, dar mă așteptam să văd unele business ca pe seria 7, cu tot cu tabletă de control între ele șamd. Mă așteptam ca X7 să fie genul de mașină gândită pentru șofer și pasager în spate, dar pare o soluție complexă, gândită pentru diverse scenarii de utilizare, inclusiv până la a transporta 7 oameni în mod confortabil.
Motoare disponibile la lansare:
Prețurile n-au fost anunțate, dar mă aștept să înceapă pe la 80.000—90.000 de euro. Producția se face în SUA, lansarea pe piață va fi în martie 2019.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
22 comentarii
17/10/2018 la 5:37 AM
ea: hai să o luăm și pe mama cu noi, că acum avem loc!
el: îmi bag picioarele, o vând!!!
vali(Citează)
17/10/2018 la 7:53 AM
Pe mama?
Adrian Prisacariu(Citează)
17/10/2018 la 8:19 AM
dacă ai acte pe ea, de ce nu? :D
vali(Citează)
17/10/2018 la 6:52 AM
Cred ca este o masina deosebita ,pretul nu este accesibil tuturor dar cred ca sunt destui romani care isi permit masini deosebite cum este aceasta . Imi place si interiorul este o placere sa calatoresti in ea sau in el daca este baiat . Cu mult respect .
Reparatii frigidere Chirita(Citează)
17/10/2018 la 6:54 AM
Wtf?
gogu(Citează)
17/10/2018 la 7:08 AM
Grila frontala parca e mustata lui hitler.
John(Citează)
17/10/2018 la 8:21 AM
Deci acum pot sa fac 4 copii, ca am unde sa-i car.
Jupaneasa(Citează)
17/10/2018 la 8:26 AM
Eu tot nu inteleg cui ii e adresata. Sofer, pasager, familii cu 4 copii? De ce SUV (ma rog, SAV)?
Octav(Citează)
17/10/2018 la 9:41 AM
Poate te ajuta linkul asta:
https://www.trafictube.ro/cate-persoane-intra-intr-x6/
C(Citează)
17/10/2018 la 10:39 AM
Este moda suv-urilor mari, pentru cei cu multi bani. Bentayga, rolls Royce sunt ceva mai sus. X7 vine aici, VW are Atlas, americanii oricum au alte suv-uri masive. Piață era de mult, acum intră și BMW pe ea.
nwradu(Citează)
17/10/2018 la 8:30 AM
Model facut special pentru piata din SUA, in care SUV-uri cu 3 randuri de locuri sunt standard pentru full size SUV. Toti producatorii europeni sufera la capitolul asta si nu inteleg ca pentru piata de acolo, X5, Touareg si restul sunt prea mici. VW USA se plang de ani de zile celor din Germania ca au nevoie de SUV-uri mai mari. Sa vedem ce face concurenta acum 🙂
Vlad C(Citează)
17/10/2018 la 9:55 AM
E buna pentru Borcea
Giovani(Citează)
17/10/2018 la 10:39 AM
Îmi place acest comentariu.
nwradu(Citează)
17/10/2018 la 12:04 PM
Borcea are nevoie de autobuz. Asta ii ajunge numai sa-si care sotiile. Unde pune copiii?
Iuli(Citează)
17/10/2018 la 12:05 PM
Mai cumpără una.
nwradu(Citează)
17/10/2018 la 10:43 AM
grila aia zici ca e un porc, nu inteleg la ce o tot maresc in dimensiune, ca oricum arata urat deja.
altfel masina e o barca urata, as fi vrut sa fie mai sport, de 7 locuri ce sa mai zic…
oricum cand o sa ai 5 copii in spate te cam doare la babana de schimbatorul cu cristale.
si cum sa mai scoata motoare pe diesel, ce prosti sunt doar nu stiu ca toate tarile baneaza asa ceva. oh wait…..
si cand te gandesti ca si la noi sunt destui care se viseaza peste 50 ani cand o sa fie interzise dieselurile…
cumparati in continuare baieti fara stres
Mihai(Citează)
17/10/2018 la 11:00 AM
de ce ai branduit pozele, sunt ale tale?
SquareRoot(Citează)
25/10/2018 la 1:59 PM
Mi se pare o explicație simplă la mijloc. Tu de ce crezi că le-am branduit?
nwradu(Citează)
17/10/2018 la 12:10 PM
Intors recent din America de Nord, pot spune ca X5 e un fel de Kia Stonic pe langa ce masini au aia.
GabrielG(Citează)
17/10/2018 la 1:21 PM
nimeni nu zice america de nord man :|
e doar america
Mihai(Citează)
17/10/2018 la 2:20 PM
Adevarat? Ia zi, din ce tara m-am intors.
Ideea e ca ce am zis eu se aplica pentru toata america de nord, fie ca e Canada, SUA si probabil si Mexic.
GabrielG(Citează)
17/10/2018 la 4:23 PM
Nu merge pluginul de imagini, se deschid individual pe Chrome/Mac
CR(Citează)