►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Referendumul nu a fost validat, prezența la urne fiind mult sub cei 30% necesari.
Recunosc că nu mă așteptam. Simt o bucurie machiavelică la gândul că toate acele organizații americane ce finanțează Coaliția pentru Familie au cheltuit banii de pomană, multe milioane de euro în ultimii ani, dar și o tristețe la gândul că politicienii noștri au căzut în plasa lor (sau au fost cumpărați; ați văzut cum ieri CpF acuza boicotul partidelor politice care n-au îndemnat suficient oamenii să iasă la vot – declarația vine pentru că CpF a plătit mult partidelor și simte că a luat țeapă) și au plătit din bani publici un referendum inutil.
Inutil nu doar pentru că nu schimba nimic, ci doar ar fi dublat o lege deja în vigoare, ci inutil și pentru că nici măcar susținătorii campaniei nu s-au dus cu toții la vot. Eșec pe toate planurile, cum ar fi.
Sunt curios care au fost motivele absenteismului neașteptat de mare. Subiectul cred că a fost de interes. Și atunci să fi fost lenea de a merge la vot? Că teoria mea este că PSD a făcut o campanie prea agresivă și asta a alungat de fapt oameni de la urne, făcându-i să creadă că sunt și alte interese la mijloc, făcându-i să se ferească de întreaga poveste și de “politizarea” ei în favoarea PSD-ului, care se înfățișa ca apărător al creștinismului și familiei.
Agresivitatea aceasta a atins cote alarmante. N-am văzut niciodată atâtea minciuni scrise pe bannere, atâtea manipulări grosolane, atâta insistență din partea televiziunilor partidului de a îndemna oamenii să iasă la vot. Sunt treceri de pietoni unde cineva a lipit, pe fiecare spațiu dintre “zebre”, abțibilde cu îndemnul de a vota Da. Până acolo s-a ajuns!
Aș vrea să cred că neprezentarea la referendum arată o dezaprobare a subiectului pus în discuție, dar cred că de fapt arată doar lene și nepăsare din partea majorității. Oamenii ies la vot când au ceva de câștigat, o mărire de salariu, un punct de pensie…
În mod normal, după ce arunci 40 de milioane de euro pe ceva inutil și reacția poporului este un mare “meh”, ar trebui să vedem niște demisii. Cineva trebuie să achite nota asta de plată cu o demisie, poate chiar cu mai multe.
Două lucruri suplimentare apropo de vot. Figura omului care refuză să dea mâna cu Băsescu este genială, așa cum stătea cu nasul în carte și-i spune apoi un salut micuț, din ochi. O fază asemănătoare se repetă cu Dragnea. Găsiți totul în clipul de mai jos:
Îmi place mult cum a făcut Iohannis. Ca președinte—garantul democrației, omul pus de popor în fruntea țării—nu putea boicota referendumul. Adică uitați-vă la articolul meu despre boicot și numărați câte comentarii dezaprobatoare s-au strâns și vorbim de mine, nu de președinte; absența lui Iohannis la urnă ar fi dat apă la moară dușmanilor politici pentru un scandal de amploare.
Așa că s-a dus, dar duminică pe la ora 19:30, când rezultatul deja era știut, și s-a dus undeva în Sibiu, fără mare tam-tam. Dacă ar fi votat sâmbătă la ora 10 ar fi transmis un mesaj complet diferit față de un vot la ora închiderii urnelor.
Să nu credeți că s-a terminat scandalul. Ne apropiem de o nouă OUG privind amnistia, cred că până la finalul anului o vom vedea.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
45 comentarii
08/10/2018 la 6:32 AM
Cred ca s-au cheltuit din bani publici mult peste 40 de milioane. Cate afise si pliante am tot vazut nu cred ca s-au facut din donatii private. Probabil tot din bugete BOR sau ale unor primarii/partide si tot noi o sa le platim incarcandu-se un pic nota la catedrala minune sau la alte “investitii”.
vlad(Citează)
08/10/2018 la 8:10 AM
Presedintele sta doar la alibi, vrea sa fie acceptat de toata lumea, indiferent de problema. E incapabil sa se pozitioneze intr-o parte sau alta. Mai mult avea de castigat daca ramanea acasa.
Alin(Citează)
08/10/2018 la 8:51 AM
Oricât de antipatic îmi este Iohannis, aici îl felicit pentru modul cum a gestionat situația. Ca PREȘEDINTE al țării este normal să îți exprimi părerea față de un subiect pus în discuție de Parlamentul României(instituție reprezentativă a poporului) și a celor 3 milioane de cetățeni, semnatari ai petiției.
Faptul că s-a dus duminică seară, fără tam-tam, a arătat părerea lui Klaus, cetățeanul, vizavi de tema referendumului.
Big T(Citează)
08/10/2018 la 9:36 AM
Cei care aveau drept de vot si totusi au stat acasa nu si-au exprimat parerea fata de acest subiect ? Agenda lui politica se rezuma la a sta cuminte, pentru a castiga un nou mandat si atat.
Alin(Citează)
08/10/2018 la 1:11 PM
Ca presedinte nu poti sa sustii neprezentarea la vot – cel putin eu asa cred. Ca sa nu-ti dai cu firma in cap. Si nici nu trebuie sa te pozitionezi stanga sau dreapta – trebuie sa fii putin echidistant. Iohannis a ales ( dupa mine) sa fie un presedinte mai putin jucator si sa respecte pe cat posibil regulile jocului. Pentru noi insa, ca popor, Basescu este presedintele ideal , desi toata lumea il blameaza si n-ar recunoaste. Da , 90% din populatie ar vrea un presedinte care se baga peste tot si le da peste nas tuturor incepand de la prim-ministru si terminand cu jurnalistii. Intamplator, in mandatul asta ar fi fost mai bun decat Iohannis. PSD ar fi avut probleme mari din partea lui. Si noi am fi juisat – ca na… ne place zmardoiala.
geretus(Citează)
08/10/2018 la 8:26 AM
Democratia costa, ca ne convine sau nu. Cand vorbim de manipulare si minciuna, ambele tabere au abuzat de ele, in egala masura. Demonizarea unei parti din societate, care este ghidata de principiul crestin, este gretoasa. Aplicarea etichetelor de pupatori de moaste, homofobi, radicali, filorusi etc, arata o intoleranta masiva. Lipsa unor dezbateri reale, asa cum a fost cea de la Cluj, a dus la o isterizare in care argumentele au ramas la un stadiu primitiv: pupatori de moaste vs ne fura copiii.
@sebastian(Citează)
08/10/2018 la 11:23 AM
democratia costa, doar ca aici nu a fost vorba de democratie, ci exact de opusul ei.
egalitatea in drepturi este o pre-conditie a democratiei, asa ca este aberant sa numim “democratic” un demers care, in esenta, are ca scop creearea a 2 categorii de cetateni, cu drepturi diferite.
si nu, tabara anti-referendum nu a abuzat nici de manipulare si nici de minciuna – asta este o alta minciuna sfruntata de-a CpF-ului si a celor ca tine care nu inteleg ca au pierdut, in ciuda eforturilor disperate de a manipula si a minti.
Marean(Citează)
08/10/2018 la 8:59 AM
La câte concesii a făcut Guvernul ma așteptam sa treacă pragul, sa nu uitam ca se eliminase verificarea votului multiplu, a scăzut pragul la 30% dar cu Dragnea care a are iubita cu 30 de ani mai mica si Tariceanu cu 5 neveste, este cam greu sa te dai adept al familiei tradiționale indiferent de ce firma de PR din Israel iți scrie discursurile.
Si Biserica are de pierdut, mai ales după ce a recurs la amenințări din partea preoților și ca s-a coalizat cu sectanții.
Referendumul a picat si datorita observatorilor USR, care s-a mobilizat exemplar, încă o bila alba după inițiativa Fără Penali, au dovedit ca au oameni capabili sa înfrunte ciuma roșie.
Si eu sunt de acord cu mișcarea lui Iohannis, a votat si a închis gura celor de la A3 care il condamnau ca nu este democratic ca președintele sa fie anti vot.
george(Citează)
08/10/2018 la 9:13 AM
Eu nu m-am dus la vot pentru ca sunt pentru drepturile omului.(care oricum la noi nu sunt valabile). In istoria Romaniei, de la Burebista incoace, niciun gay nu s-a casatorit pana acum, sau a adoptat copii.
Dar cunosc oameni la mine la tara, prosti gramada, care nu s-au dus la vot desi urasc gay-ii, pentru ca au fost manipulati ca vor vota amistia nicidecum familia traditionala. Deci manipularea a fost mai mare din partea asta.
Psd sau CpF si-au dat foc la valiza cand au ales intrebarea idioata pe buletin. Daca erau mai clari, trecea votul.
In schimb, in absolut toate bisericile popii au insistat la slujba de duminica “sa va duceti la vot, ca Dumnezeu vede, si veti arde in focurile iadului”
Cezar(Citează)
08/10/2018 la 12:53 PM
Intrebarea nu a ales-o nimeni, e articol de lege, si la referendumul anti penali va fi aceeasi intrebare. Nu cred ca se astepta nimeni ca sa exista atata manipulate cand s-a dat acel articol de lege. Am sters vre-o 5 din lista de facebook pe motiv ca … “prea inculti”.. care au dat share la posturi de propaganda ca de fapt s-ar vota altceva acum la referendum. Unul zicea chiar ca de fapt acum sa voteaza OUG 13.
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 9:31 AM
1. si eu cred ca absenteismul de la referendum a avut drept cauza lipsa de miza reala pentru populatie, combinata cu alergia romanului la autoritate (adica, daca tot n-au avut nimic de castigat sau de pierdut, multi oameni au zis sa-i bage in aia ma-sii si pe hotii de la PSD, si pe hotii de la BOR)
2. sunt surprins sa vad ca aprobati ce a facut Johannis, eu dupa ziua de ieri mi-am promis ca nu o sa mai votez cu el nici daca ceilalti candidati o sa fie Firea/ Tariceanu
Johannis este definitia perfecta pentru frectie la piciorul de lemn; faptul ca avem in el un aliat este ok in teorie, dar in practica este complet lipsit de orice efect, asa ca nu mai vad nici un motiv sa sustin ambitiile lui de a mai avea un mandat
3. poveste cu CpF din pacate nu s-a terminat;
referendumul a fost de la bun inceput doar un test pentru ei si desi nu au trecut acest test, nu putem sa spunem ca au iesit prost in urma lui, ca totusi au venit niste milioane de oameni la vot
deja se vorbeste despre un partid nascut din CpF
Marean(Citează)
08/10/2018 la 1:30 PM
Eu cred ca Iohannis a facut bine. Pana la urma nu stim cum a votat. Dar faptul ca a fost la vot e un argument pe care il poate folosi cand va initia el vreu referendum (mai asteapta mult?). Asa daca n-ar fi fost i s-ar fi aruncat in fata la referendumul ala pe care tot il tine si poate i-o da drumul intr-o zi ca nici el n-a fost la precedentul. Si o intreaga campanie de boicot pe tema asta. Tot va fi campanie de boicot dar macar nu vor mai putea folosi asta. Nu-l pot acuza de ipocrizie.
D4n(Citează)
08/10/2018 la 1:59 PM
inteleg ce zici, doar ca eu nu mai cred ca Johannis va initia vreun referendum, acum sau mai tarziu.
m-am saturat sa ii tot caut justificari din astea “strategice” de fiecare data cand tace, pentru ca m-am cam convins ca singura lui strategie e sa isi asigure mandatul al doilea.
Marean(Citează)
08/10/2018 la 9:42 AM
Treaba ta pt căsătorie femeie bărbat explicit.
Ce legătură are asta cu cate neveste are unu sau ca altu are gagica tânără??
0!! Dar îți place sa faci comparații aiurea
Mihai(Citează)
08/10/2018 la 1:35 PM
Pai stai asa. Care era scuza pentru care vor explicit casatoria intre femeie si barbat? Pai familia traditionala. Pai atunci hai cu familia traditionala pana la capat. Alegem doar ce ne place din familia traditionala? Nu, normal ca nu, ar insemna sa fim niste ipocriti jegosi. N-avem decat sa luam totul. Familia traditionala vine la pachet cu femeia acasa (spalat, gatit grija copii…), una bucata femeie nu le insiri 5 ani de-a lungul vietii. Sau 2, a doua fiind mai mica decat copiii. Si inca vreo cateva chesstii, nu stau acum sa enumar tot. Acum intelegi legatura?
D4n(Citează)
08/10/2018 la 4:37 PM
Mihai… hmm… Gadea, tu esti?
Coco Moll(Citează)
08/10/2018 la 6:09 PM
D4n, Coco… voi dovediți mai multă… naivitate decît toți. Din cauza unora ca voi cu argumente de tot rahatul aproape m-aș fi dus la vot, penibililor.
Emil C(Citează)
08/10/2018 la 9:44 AM
Amaratii aia din Olt sunt bulversati ! nu mai stiu in ce judet traiesc ! noua denumire nu a trecut la referendum -de tot rasul
io(Citează)
08/10/2018 la 9:50 AM
Nu stiu de ce nu imi apare comentariul? Poate am scris un cuvant care intra in moderare? Le verifici?
Cezar(Citează)
08/10/2018 la 10:00 AM
Nici eu nu am votat din acelasi motiv – zero incredere in psd.
mac gregor(Citează)
08/10/2018 la 10:37 AM
Well, referendumul a fost foarte util. A demonstrat ca puterea BOR de a scoate lumea din casa este destul de mica in comparatie cu ce se credea. De aici inainte jocurile ar putea fi putin diferite in relatia bor – partide.
Ciprian(Citează)
08/10/2018 la 11:29 AM
Ia vezi la milogu ala cu hands free ce mandru e ca da noroc cu Dragnea. Asa fluturam mana in clasa a 4a inainte sa dau noroc cu baietii mai mari.
GabrielG(Citează)
08/10/2018 la 12:32 PM
Saptamana trecuta a venit popa la ai mei in curte si l-a luat pe taica-meu la intrebari: “Aveti nepoti? Ce o sa ziceti daca vreunul dintre ei o sa vina sa va zica ca vrea sa faca schimbare de sex?”. Si ei se plang de manipulare si ca au fost boicotati.
alunelu(Citează)
08/10/2018 la 12:35 PM
Eu cred cu convingere ca ,,neprezentarea la referendum arată o dezaprobare a subiectului pus în discuție,, . Nu cred ca a fost vorba de o alta motivatie.
In plus, cred ca BOR si PDS au cam acelasi ,, capital de sustinatori ,, .
Poate ,,calculele,, au fost a ( voturi sustinatori politici ) +b ( voturi sustinatori pe motive religioase ) = c
dar in realitate a-ul politic este cvasiegal cu b-ul religios , asa ca .. nu s-a avut ce se aduna.
Sunt curioasa din cei 20% prezenti cati au votat da, cati au votat nu si cate voturi au fost anulate.
In alta ordine de idei, societatea a dat dovada de unitate in gandire si atutidine – si asta mi se pare marele,, castig,, al acestui moment.
Cand din 10 oameni doar 1-1,5-maxim 2 gandesc altfel, nu inseamna ca exista o ,, scindare,, ci dimpotriva ,, un punct de vedere comun ,, al acestora asupra aspectului pus in discutie .
Parerea mea.
MIHAELA(Citează)
08/10/2018 la 12:55 PM
Sa vedem la referendumul anti penali cum de fapt aia vor fi cei mai utili 40 milioane de euro cheltuiti vreodata. Prea multi in tara asta care nu se prind de propaganda de 2 lei si ne mai miram ca merg lucrurile prost in tara.
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 1:09 PM
Haha, Ofticosu’ roade Osu’
Bogamania(Citează)
08/10/2018 la 1:13 PM
Saptamana trecuta a venit popa la ai mei in curte si l-a luat pe taica-meu la intrebari: “Aveti nepoti? Ce o sa ziceti daca vreunul dintre ei o sa vina sa va zica ca vrea sa faca schimbare de s.e.x?”. Si ei se plang de manipuIare si ca au fost boicotati.
alunelu(Citează)
08/10/2018 la 2:00 PM
Care e manipularea? Deja se poarta pe afara asta si noi luam lumina din vest.
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 4:47 PM
Opa, cineva e oparit ca n-a iesit schema. Sa le luam pe rand:
1. A costat 40+ milioane de euro pentru ca s-a intins pe 2 zile. Puteau sa-l tina intr-o singura zi si ar fi costat 20 de milioane de euro. Dar nu, pentru ca risipa banului public trebuie sa fie completa.
2. Sa ridici homofobia si intoleranta la rang de constitutie este un demers mizerabil care s-a dovedit intr-un final inutil.
Sa pui la punct legea in asa fel incat infractori condamnati definitiv sa nu mai aibe puterea de a fura din banul public este un “demers inutil”? Pentru mentalitate de infractor si aparatori ai acestor infractori, da, e un “demers inutil”. Dar pentru oricine altcineva e un demers cat se poate de logic si sanatos.
3. ” In democratie cand niste cetateni strang un numar de semnaturi cum se specifica in lege se face referendum.” – La tine nu mai exista sistemul de checks and balances in democratie? Parlamentul e un filtru. Daca el n-ar fi plin de corupti mizerabili, demersul CpF ar fi fost respins direct de-acolo. Atlfel daca tu vrei sa strangi semnaturi pentru “pozele cu sex anal ale unei membre USR”, dupa tine ar trebui sa se faca referendum de indata ce s-au strans semnaturile. Doar ca, nu merge asa.
4. “Aici cica e democratie si asta pare sa va incurce rau.” – 15 milioane de romani tocmai ti-au transmis tie si celorlalti 3+ milioane de votanti ca ar trebui sa va luati jucariile intolerant-homofobe si sa va duceti mai aproape de cei care va sponsorizeaza. Mai spre Est asa.
Tudor(Citează)
08/10/2018 la 5:56 PM
@Radu: vezi ca intra comentariile la moderare din cauza cuvantului “manipuIare” (aici e scris cu i mare)
alunelu(Citează)
08/10/2018 la 6:00 PM
@tudor:
4. și ce au mai transmis cei 14 milioane care NU au fost la vot? Votează in bloc cu USB sau cu USR?
theSame(Citează)
08/10/2018 la 11:51 PM
ManipuIarea e ca ce l-a intrebat popa nu are legatura cu referendumul. Cum ar rezolva modificarea constitutiei in sensul dorit de Cpf viitoarea “problema” a nepotilor lui taica-meu?
alunelu(Citează)
08/10/2018 la 2:11 PM
Foarte frumoasă manipulare faci chiar dumneata. Nu demonizează nimeni creştinii. Condamnăm însă BOR, care e o instituţie extrem de găunoasă. E o diferenţă uriaşă şi cred că şi tu îţi dai seama foarte bine de asta.
Bogdan(Citează)
08/10/2018 la 2:43 PM
“Boss”, cand s-a decis organizarea, s-a aprobat si bugetul. Acum ia zi, cu sutele de milioane de la catedrala ce facem, ne da cate o parcela pe persoana fizica, sau…?
Vali(Citează)
08/10/2018 la 3:09 PM
Korea de Nord va asteapta cu bratele deschis. Acolo nu se face niciun referendum deci banii sunt pastrati bine pentru sosele si spitale, exact cu vreti voi. Aici cica e democratie si asta pare sa va incurce rau. In democratie cand niste cetateni strang un numar de semnaturi cum se specifica in lege se face referendum. Referendumul inseamna bani cheltuiti, deci mai putine spitale si sosele.
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 4:47 PM
Oamenii ăia se puteau mobiliza pentru o cauză mai bună. în plus, există si restricții la ce poți supune plebiscitului, chiar dacă se adună o masă si mai mare de oameni. și există un motiv pentru asta. Până si Iisus a fost răstignit după un referendum. Așa că nu pot accepta fără rezerve afirmația: “In democratie cand niste cetateni strang un numar de semnaturi cum se specifica in lege se face referendum.”. Sau mai bine zis, o accept dar îmi permit să reacționez astfel incât să iasă cum cred eu că e mai bine. Asta însemnând și boicot.
Nero(Citează)
08/10/2018 la 5:09 PM
Domnu Marius, cati homosexuali s-au casatorit in istoria Romaniei, chiar si asa cu nespecificarea clara de sot si sotie in Constitutie?
Cat de util este un referendum care nu ar fi schimbat absolut nimic indiferent de rezultat?
Ce s-ar fi schimbat daca referendumul trecea, in afara de o propozitie fara valoare practica, trecuta in Constitutie? Dispar gay-ii?
In ritmul asta o sa facem referendum daca avem voie sa punem varza la acrit.
Cezar(Citează)
08/10/2018 la 7:28 PM
@Cezar codul civil de care vorbesti tu se poate modifica peste noapte cum s-a si intamplat in 2016
@Nero insinuezi ca trebuie limitat dreptul oamenilor de a alege in asa maniera incat nici definitia familiei sa nu o poata alege? Or fi cauze mai bune, insa fiecare are libertatea ca sa lupte pentru cea pe care el considera ca e mai importanta, daca nu va convine decizia majoritatii atunci ati gresit tara.
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 8:29 PM
Emilut, daca o gluma o consideri un “argument de tot rahatul”, mai bine te duceai la vot. Trebuie sa fi limitat rau sa vezi lucrurile asa… si penibil. Asa ai votat si cu psd-ul, este?
Coco Moll(Citează)
08/10/2018 la 9:04 PM
Cand am aflat cat costa m-am convins sa nu ma duc la vot. Nu sunt de acord cu glorificarea homosexualitatii. Dar sa arunci 40 de milioane de euro ca sa afli ca nu se poate numi casatorie intre persoane de acelasi sex, mi se pare o prostie.
Gaelex(Citează)
08/10/2018 la 9:55 PM
E asa greu de inteles ca in democratie, si aici se includ toate tarile democratice, in momentul in care se strange numarul necesar de semnaturi pentru o modificare legislativa s-a si dat banul? Sa constati in 2018 ca democratia costa este ca si cum abia acum ai descoperit apa calda. Nu-ti convine asta? am vesti bune, exista alternative: China, Corea de Nord, Rusia. Acolo banii nu se arunca pe referendumuri indiferent cate semnaturi se strang. Probabil ii baga in spitale si strazi ma gandesc?
Marius M(Citează)
08/10/2018 la 10:35 PM
Nu Marius M, tu n-ai inteles ca referendumul nu a foat democratic, ci exact anti-democratic.
Egalitatea in drepturi e o pte-conditie a democratiei, deci orice demers care reduce egalitatea in drepturi nu poate fi numit democratic.
Altfel, maine am putea sa strangem semnaturi pentru tot felul de bazaconii, cum ar fi chiar sa renuntam “in mod democratic” la democratia insasi.
Marean(Citează)
09/10/2018 la 11:29 AM
Hai sa o luam altfel. S-au strans deja semnaturi pentru initiativa Fara Penali. Majoritatea PSD-ALDE evident ca nu va vota pentru ca aceasta initiativa sa ajunga la referendum.
In atare conditii, majoritatea PSD-ALDE este antidemocratica?
Raspunsul e binar, DA sau NU. Orice alta vrajeala inseamna ca vrei sa eviti.
Conform logicii tale pe care o repeti intruna: “E asa greu de inteles ca in democratie, si aici se includ toate tarile democratice, in momentul in care se strange numarul necesar de semnaturi pentru o modificare legislativa s-a si dat banul?” raspunsul este DA.
Cred ca toti suntem nerabdatori sa vedem cum tastezi cu degetele tale ca majoritatea PSD-ALDE este antidemocratica si asta urmarind propriile tale argumente. Curaj! :D
Tudor(Citează)
09/10/2018 la 11:47 AM
Absenteismul s-a datorat nepasarii generale a romanilor de a vota. Daca si la alegerile de primar, cand e vorba de orasul tau si votezi oameni pe care ii cunosti, nu se mobilizeaza nici macar jumatate din cetateni, ce asteptari sa mai ai de la un referendum (care oricum era inutil)?
maddy(Citează)
09/10/2018 la 3:15 PM
De mai sus:
3. La tine nu mai exista sistemul de checks and balances in democratie? Parlamentul e un filtru. Daca el n-ar fi plin de corupti mizerabili, demersul CpF ar fi fost respins direct de-acolo. Atlfel daca tu vrei sa strangi semnaturi pentru “pozele cu sex anal ale unei membre USR”, dupa tine ar trebui sa se faca referendum de indata ce s-au strans semnaturile. Doar ca, nu merge asa.
Bogamania(Citează)