►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Aparatul de tuns corporal Philips este la o reducere de preț. Review aici.
Conturi de Instagram: Olivia Victoria.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
59 comentarii
22/08/2018 la 10:27 AM
La nivelul salarial din hipermarketuri ar fi interesant de stiut care e salariul minim si cate persoane lucreaza pe acest minim.
call(Citează)
22/08/2018 la 10:43 AM
De ce ar fi interesant?
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 4:21 PM
Daca vrei sa te lauzi cu salariile spune si tu ca nu ai angajati pe salariul minim pentru ca stiu ca in unele magazine au angajati pe minim.
Asa cum a fost prezentata e relevant pentru cineva interesat pentru o poziţie de conducere unde e clar ca salariile managerilor ridca media.
call(Citează)
23/08/2018 la 1:44 PM
Da, dar în lumea hipermarketurilor, vreo 60-75% dintre angajați sunt pe posturile de jos, punând marfă la raft.
Mă îndoiesc că există vreo companie care să nu aibă salariați pe salariu minim, că mereu este unul abia venit sau care face munca de bază. Mai mult, companiile nu pot comunica termeni precum “angajații care pun marfa la raft”, că sună urât.
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 10:29 AM
Ce servita e aia cu nivelul salariilor!
C(Citează)
22/08/2018 la 10:48 AM
ai fi surpins, dar este destul de precisa informatia :) ca or fi platit cei de la lidl pentru articol, se poate, dar chiar au cele mai mari salarii in domeniul lor.
costin(Citează)
22/08/2018 la 10:37 AM
Nu pierdeti timpul ca sa cititi lungul comunicat Digi. Nu spun daca fondurile de investitii au sau nu actiuni la ei si mai ales care este cuantumul (probabil pentru ca au). Cum s-a intamplat cu Bancorex, FNI se poate intampla si cu fondurile de pensie pentru ca se pare ca astia invstesc unde au ei interes, chit ca e risc mare, iar ASF nu face mare lucru.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 10:47 AM
Decât statul român, prefer de o mie de ori să-mi facă fondurile private managementul banilor de pensie.
Investesc unde au ei interes = interesul de a face bani, împreună cu mine.
Dacă toate investițiile ar merge bine, ar fi toți oamenii bogați. Oricum, să nu vorbim de parcă acțiunile Digi s-au prăbușit sau ceva, sunt la 27 de lei față de prețul de lansare de 34 lei.
Vâlcov vrea doar să pregătească terenul pentru naționalizarea fondurilor de pensie, că nu mai are PSD-ul bani de pomeni și nici de unde să fure. Mai urmează să dea exemplul Sphera, bănuiesc.
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 11:05 AM
Eu nu inteleg cum reusesc sa isi dea astia cu barosul in oua asa de frumos. Probabil digi e singura companie privata pentru care lumea chiar ar iesi in strada.
user(Citează)
22/08/2018 la 11:36 AM
le sta in gat ca cineva spune la tv stirile pe care incearca sa le ascunda antena 3.
mac gregor(Citează)
22/08/2018 la 12:07 PM
Dacă acum de la Digi se ia lumină, cine ești tu să spui că mănîncă și rahat? Numai adevărul adevărat se transmite acolo, înțelege și tu. Ceilalți sînt dracu’.
Emil C(Citează)
22/08/2018 la 12:13 PM
eh, intamplator la Digi chiar au fost dubiosenii, am comentat la vremea aia chiar aici pe blogul asta.
dar desigur, asta nu inseamna ca penalul Valcov nu arunca cu petarde.
Marean(Citează)
22/08/2018 la 12:16 PM
Problema nu se pune ca au avut ghinion fondurile de pensie, ci ca au investit banii nostri pentru propriile interese. Nu s-au inghesuit prea multi investitoti privati pentru ca stiau ca riscul e mai mare ca sa piarda bani decat sa castige.
Din articol:
“scăzut de la 40,00 lei/acțiune, prețul ofertei publice de listare din luna mai, la 27,80 lei/acțiune, minim atins ieri, și care se traduce cu un impact negativ de 30,50% pentru investitori”.
Pe mine nu ma intereseaza cine imi administreaza pensia, important e sa o mai apuc. Daca aia care imi administreaza pensia fac treburi de genul acesta sunt sanse sa nu o mai apuc.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 12:34 PM
“Daca aia care imi administreaza pensia fac treburi de genul acesta sunt sanse sa nu o mai apuc.”
Bossuleț. Chiar dacă este adevărat ce zice condamnatul în primă instanță la 8 ani de închisoare pentru trafic de influenţă, spălare de bani, și efectuarea de operaţiuni financiare incompatibile cu funcţia, trebuie să înțelegi că fondurile de pensii au banii plasați probabil în poate sute de companii, alte fonduri, derivate, asset-uri și tot așa. Da, nu toate vor fi pe plus. Ideea e ca la sfârșit de un ciclu să zicem de 1 an, ei să aibă un profit de 10%. 2-3% sau cât e comisionul lor îi bagă în buzunar că și-au bătut capul cu asta, restul în ‘banii tăi de pensie’. Un exemplu sumar: Dacă ei au 10 lei și îi impart în 2. Pierd 10% pe acțiunile DIGI și câștigă 20% pe acțiunile Intact Media Propaganda, la final ei au +5% din suma finală. ==> profit pentru ei.
Terminați mă să mai credeți orbește ce zice un singur om.
Eu aș pune ASF să verifice dacă Vâlcov nu a avut alte interese, din postura lui de consilier al primului ministru, o asemenea declarație ar fi dus la scăderea pe termen scurt a cotației acțiunilor Digi. Poate a vrut să le ‘short-uiască’ pentru interes propriu. Evident ce zic eu aici intră la speculații fără dovezi, exact cum face și domnu’ Vâlcov.
Big T(Citează)
22/08/2018 la 1:22 PM
Big T lasa vrajeala ca intelegem si noi lucrurile elementare. S-a spus ca pensiile private sunt sigure ca se merge pe profit mic cu risc minim iar ASF vegheaza. Fix treaba asta nu rezulta de aici. Nu e deloc ok nici ceea ce spui tu, adica daca si-au atins targetul pot da cui vor restul de bani.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 2:26 PM
* facepalm *
Big T(Citează)
22/08/2018 la 2:32 PM
Ba, tu esti foarte prost. Nu prost, ci foarte prost. Ti-a explicat omul ca la prosti ca banii se impart in 100000000 de locuri ca sa fie riscul mic si sa iasa pe plus cand trag linie. Dar esti prea prost si d-aia nu intelegi.
costin(Citează)
22/08/2018 la 3:59 PM
Ai spus o treaba foarte inteligenta, deci ideea e sa tii ouale in cat mai multe cosuri ca banii se inmultesc singuri si sigur. De ce nu te faci broker cu cunostinte asa avansate de economie?
Marius M(Citează)
23/08/2018 la 1:48 PM
Eu nu înțeleg de ce dă cineva atenție vorbelor lui Vâlcov, un infractor dovedit.
Adică Vâlcov spune o chestie cu care dă apă la moară PSD-ului pentru a naționaliza fondurile de pensii, trage și un foc de avertizare în direcția Digi24 să o lase mai moale cu prezentarea abuzurilor PSD și a reportajelor lor despre paragină și corupție, poate chiar ajută și interesele unora ce urmăresc un short-sell sau alte manevre la bursă… și lumea îl crede?
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 12:03 PM
Cred ca da :))
Emil C(Citează)
22/08/2018 la 12:15 PM
Eu cred ca nu. Intamplator, la listarea Digi chiar au fost facute magarii, respectiv conducerea era urmarita penal iar ei au “uitat” sa scrie asta in prospect.
Dar sigur asta nu inseamna ca penalul Valcov nu da petarde.
Marean(Citează)
22/08/2018 la 2:02 PM
zice risc minim nu 0. Si da, in momentul in care 80% din active sunt investite in titluri de stat, iar restul intr-un portofoliu de actiuni diversificat riscul e minim. au pierdut 30% din cat au investit in digi. Dar cat au investit in digi? 2-3% max? Cat au pierdut in total? 1%. Pai asta numesti tu pierdere mare? Si au iesit pe plus la altele. La TLV au castigat peste 20%. La TNG peste 15%. Per total? Probail cateva procente pe plus. Ca in fiecare an. Dar voi sunteti ofticati ca nu au iesit pe plus la toate categoriile. Sa facem comparatia cu pilonul 1? Sa vezi cum e mult mai bine cu pilonul 2?
D4n(Citează)
22/08/2018 la 4:04 PM
Cum am mai spus, nu asta e problema principala. Problema e ca investitorii nu au riscat ca sa-si investeasca proprii bani in Digi pentru ca erau sanse mari ca sa piarda (ceea ce s-a si intamplat), insa fondurile de pensii ne-au bagat noua banii la inaintare? E clara problema acum?
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 11:58 PM
@Marius M fondurile de pensii din Pilonul II au active totale de aproximativ 42500 milioane de lei, dintre care au fost investiti in actiuni Digi 163 milioane de lei.
Rezulta o expunere de 0.38%. Ti se pare chiar asa de mult ?
Andrei(Citează)
22/08/2018 la 2:06 PM
De ce minti? Stiu 100% sigur ce s-a intamplat in perioada aia pentru ca am fost interesat. In prospectul initial nu scria pentru ca nu se intamplase inca. Dupa ce procedura de listare fusese lansata a aparut dosarul penal. S-a modificat prospectul, Au fost informati toti cei care cumparasera pana atunci (procedura nu era terminata) si li s-a oferit posibilitatea sa se retraga fara nici o penalizare sau intrebare. De altfel si scria in prospectul initial (procedura standard) ca modificarea prospectului atrage dupa sine aceasta libertate a investitorilor.
D4n(Citează)
22/08/2018 la 4:09 PM
DNA a amanat cat a putut inceperea urmaririi penale, insa se stia cu mult timp inainte de dosar si de speta, reclama de 2milioane de dolari la digi intr-un restaurat de nunti al sefului lpf, dupa ce digi a castigat drepturile de difuzare a meciurilor. Crezi ca aia de au facut asa multi bani sunt prosti si nu stiu de ce sa se fereasca cand pun banii la bataie??? Citesc doar prospectul initial …sigur.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 4:56 PM
@Marius M
DNA a amanat cat a putut dar n-a mai putut sa amane inca cateva zile pana se termina treaba cu listarea … OK. Maxima logica din partea ta.
D4n(Citează)
23/08/2018 la 1:49 PM
Dacă țin bine minte de atunci, urmărirea penală a apărut la o zi sau două după lansarea prospectului.
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 2:59 PM
Ok boss, daca tu vrei sa crezi ca cei de la Digi au aflat ca sunt subiectul unei anchete DNA fix cand a anuntat asta DNA-ul si nici o clipa mai devreme, atunci succes la investit. Eu cred ca stiau ca sunt in vizorul DNA cu mult timp inainte dar au sperat ca pot sa incheie oferta inainte sa se anunte oficial, numai ca un binevoitor s-a asigurat ca nu.
PR-ul de la Digi era iubitul Codrutei la vremea aia dar noi credem ca pentru ei vestea a fost o surpriza. In regula.
Marean(Citează)
22/08/2018 la 3:39 PM
Ok boss, ai fost prins cum minti si acum o dai in teorii ale conspiratiei in loc sa recunosti ca ai gresit. “Lasa ca stiu eu”. Bine ca stii. Altfel da, iubitul Codrutei e jmecher, e puternic, dar n-a putut nici macar amana cu cateva zile sa termine listarea intai. Cat despre stiut despre ancheta, se stia public. In zilele alea a fost doar confirmata oficial punerea sub urmarie penala a persoanei juridice. Mare surpriza dupa ce cazul fusese dezbatut si-n dunga pe toate televiziunile. Dar la ca stim noi…
D4n(Citează)
22/08/2018 la 4:03 PM
Asa e, ai dreptate, se stia dinainte de confirmarea oficiala a DNA-ului, mi-am amintit acum.
Pai asta zic si eu, ca ar fi trebuit sa fie in prospect, de vreme ce se stia.
Admit ca am fost inexact cand am scris “conducerea era urmarita penal”, ar fi trebuit sa scriu “conducerea stia ca urmeaza sa fie urmarita penal” dar a decis sa mearga inainte oricum cu oferta si sa omita sa mentioneze asta in prospect. Deci a fost un caz clasic de hot prins care vrea sa dea inapoi prada si atat.
Cat despre iubitul Codrutei, vad ca esti mai consporationist decat mine, eu am zis doar ca e greu de crezut ca nu a stiut inaintea oricui, nu ca ar fi incercat sa opreasca anuntul.
Marean(Citează)
22/08/2018 la 4:37 PM
@Marean
Pai e in prospectul original ancheta. Doar ca nu erau urmariti penal in mod oficial.
Ai aici documentele:
http://www.bvb.ro/offers/DIGI/ToProspectDIGI
Vezi pag: 47 & 48. Ai acolo si amendamentul.
Iar daca vorbim de conspiratii. Nu. nu cred ca au stiut ca urmeaza sa fie pusi oficial sub urmarire. Ba inca stau si ma intreb daca nu e cam mare coincidenta ca fix cand faceau listarea o ancheta inceputa mai de demult s-a gasit sa inceapa oficial urmarirea fix atunci.
D4n(Citează)
22/08/2018 la 5:17 PM
Man, chiar n-am timp de “legalese” acum, in prima varianta de prospect sunt niste chestii standard (“exista riscul ca conducerea sa fie implicata” blablabla era clar ca exista acest risc avand in vedere ca era deja anchetat Dragomir.
Din pct meu de vedere chestiunea e simpla:
– daca au modificat prospectul, inseamna ca informatia era materiala
– intrebarea este daca aveau sau nu aceasta informatie ca DNA ii va pune sub urmarire in mod oficial dinainte de primul prospect
– eu cred ca aveau aceasta informatie, mi se pare putin probabil sa nu o fi avut, deci daca erau de buna credinta trebuia sa opreasca IPO-ul, ca admit ca nu o puteau pune in prospect, nefiind oficiala
Momentul cand a aparut informatia, fix in mijlocul ofertei, e prea dubios ca sa fie o coincidenta, deci sunt de acord ca probabil a fost o servita din partea unui “binevoitor”. Dar asta nu schimba faptul ca ei nu au actionat de buna credinta.
Marian(Citează)
22/08/2018 la 4:15 PM
Nu mai faceti pe avocatii fondurilor de pensie cu argumente copilaresti, se stia cu cel putin un an inainte de listarea la bursa de mita incasata de Mitica Dragomir prin contact de reclama in salon de nunti in valoare de 2 milioane euro. Astia fac ce vor cu banii nostrii si cu asta basta. Sa vedem acum ce se va intampla cu ancheta ASF. Cel mai probabil nimic.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 4:52 PM
nwradu, in caz ca mai citesti, pe mine m-ai pierdut de comentator daca mai vad un post al dobitocului de Marius M pe aici, raman pe feed cata vreme le pui integral acolo si daca renunti la aia, renunt si eu sa te mai citesc. Daca vreau sa citesc comentarii de oameni retardati imi reactivez facebookul si ma abonez la mircea badea.
o7.
user(Citează)
22/08/2018 la 4:58 PM
subscriu
costin(Citează)
22/08/2018 la 5:27 PM
Iar eu nu mai comentez daca mai continua absurditatea asta cu comentariile care ba intra ba nu intra, in mod complet aleator. Acu de ex. M-am chinuit sa-i scriu lui D4n o polologhie intreaga si vax.
Si daca nu mai comentez, nici nu o sa mai citesc, ca eu intru aici pentru scandal in primul rand (it’s true :-))
Marean(Citează)
22/08/2018 la 5:55 PM
Ooops. Ce fac postacii cand raman fara argumente… asta daca precedentele alea pot fi considerate argumente. Asa mult va incurc ma cu prostiile mele incat cereti sa se instaureze cenzura? Nu ma fac eu suficient de ras?
@nwradu nu-ti face grija ca dispar astia, trebuie sa manance si gura lor ceva
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 7:46 PM
Costin, am sa-ti dau o bere :))
Robert(Citează)
23/08/2018 la 12:30 AM
Ma bucur ca te-ai convins :))
Costin(Citează)
23/08/2018 la 1:53 PM
De ce? Mie mi se pare important să nu rămânem în bula noastră în care ne dăm dreptate unul altuia și ne felicităm pentru cât de multă dreptate avem, ci să vedem și ce zic alții, ce argumente bune sau rele aduc și cum pun problema.
Mi se pare un exercițiu foarte util.
Acum nu știu de ce atât de mulți oameni încearcă să-l contrazică pe Marius M sau pe alții ca el și să-i dovedească faptul că se înșală. Asta mi se pare o pierdere de timp, un efort inutil și o abatare a discuției pe alta căi.
E mai simplu să citiți, să ziceți “that was weird” și să treceți mai departe.
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 5:18 PM
Eu zic ca e bine ca mai apare unu ca asta sa ne spuna ce minciuni se behiculeaza pe latrina 3. Ca nu cred ca vrei sa te uiti tu direct la ei.
Si apropo, nu am gresit cuvantul cu ‘v’ in prima propozitie.
thundermar(Citează)
22/08/2018 la 6:06 PM
Care sunt minciunile, poti sa le evidentiezi?
Marius M(Citează)
23/08/2018 la 1:17 AM
Trebuie sa recunosc ca esti bun, in modul tau ticalos. In aceasta pagina am identificat doar o singura minciuna evidenta (cand ai spus ca compania RCS a dat mita – e vorba de fapt de persoanele fizice din conducere), in rest sunt doar insinuari, pervertiri ale logicii si alte elemente manipulatoare. Toate astea imi indica ca nu esti un simplu postac ci ca esti destul de sus in ierarhia postacilor.
Oricum avand in vedere timpul pe care l-ai petrecut la acest articol, asta inseamna, din pacate, ca PSDragnea este in faza finala a atacului asupra Pilonului 2. Trebuie sa ne pregatim din nou de proteste in piata, de data asta pentru banii nostri in mod direct.
thundermar(Citează)
23/08/2018 la 9:00 AM
Ideea e că nu mă uit la antena 3 și nici nu mă interesează ce se behiculează pe acolo. Daca ajung sa citesc aceleași tâmpenii pe un site/blog, renunț sa mai citesc, că nu sunt masochist. Daca Radu e ok sa fie o platformă de propaganda antenista, bravo lui, dar eu prefer sa nu particip.
user(Citează)
22/08/2018 la 5:50 PM
Iar a venit Marius M cu agenda de texte pro PSD / anti DNA etc?
Teniescu(Citează)
22/08/2018 la 6:04 PM
“pro PSD / anti DNA” ce fumezi ca sa luam si noi? E strict vorba de astia care ne administreaza fondurile de pensie ca le-au investit dupa propriul interes.
Marius M(Citează)
23/08/2018 la 1:59 PM
Unii dintre cei de mai sus au dreptate. Toate dovezile arată că au investit bine, conform cu regulile lor și legile și previziunile analiștilor, tu îi dai înainte că au investit prost.
E om deștept își dă seama când nu are dreptate și nu mai repetă până-n pânzele albe aceleași minciuni.
Dacă insiști să tot faci asta, o să tai comentariile și aia e.
nwradu(Citează)
23/08/2018 la 11:56 PM
Cum au investit bine? 0% inseamna pierdere ca ti banii blocati nerentabil. -3-5% poti spune ca a fost ghinion, insa la -30% inseamna ca cineva ti-a vandut fier in loc de aur, deci e o problema.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 7:48 PM
Revolut mi se pare o prostie. Iar Tinder, pentru disperati si curve.
Gaelex(Citează)
23/08/2018 la 2:00 PM
Trebuie să zici și de ce :P
nwradu(Citează)
22/08/2018 la 8:10 PM
#Marius M:
Pentru unul care spune ca nivelul mare de competenta îl reprezinta o secretara, o analfabeta si un borfas zic sa te lasi de sfaturi financiare.
Zippo(Citează)
22/08/2018 la 9:16 PM
????
Cred ca doar tu ai inteles ce ai vrut sa zici cu asta.
Marius M(Citează)
22/08/2018 la 8:36 PM
Marius M, daca vezi ca noi (prostimea) avem ceva cu tine, si iti zicem sa iei o pauza, apai ia si tu o pauza.
Ce e asa greu?, esti intr-o comunitate care nu e de acord cu ideile tale, esti masochist de-ti place sa continui asa? Lasa-i(ne) cu ale noastre, si vezi-ti de drumul tau.
Nu va inteleg, vedeti ca unul(unii) nu e(sunt) de acord cu voi, de ce trebuie sa ne bagati ideile voastre pe gat, fortat?
Ciprian(Citează)
22/08/2018 la 9:15 PM
Din ce vad eu voi nu sunteti de acord cu niste fapte, nu cu niste idei.
Au investit fondurile de pensii in actiuni Digi? DA/NU – din comunicat se pare ca DA pentru ca nu dezmint lucrul acesta.
Prezentau actiunile Digi un risc? DA/NU – compania era acuzata ca a dat mita 3.100.000 euro (erata, stiu) printr-un contract de sponsorizare intr-un restaurant al sefului LFP pentru a difuza meciurile. Cine da suma asta pentru reclama intr-un restaurant de nunti? Deci incaperea umaririi penale era destul de probabila cu asa rechizitoriu.
Au facut bine fondurile de pensii ca au cumparat aciuni Digi? DA/NU -30%, deci NU.
Lucrurile sunt mult mai simple decat incercati voi sa le faceti ca sa para.
Marius M(Citează)
23/08/2018 la 12:18 AM
@Marius M, la fel de bine putea să și fie pus sub arestare patronu’ și administratorul și să crească acțiunile. Pe investitori îi interesează profitul. Au scos profit, e bun, restul e doar can-can.
Nu faci decât să îți dai cu părerea pe niște subiecte pe care nu le stăpânești repetând într-una ce a spus un anumit domn, apropiat de partidul pe care îl simpatizezi, la TV.
Știi care e diferența dintre ‘noi’ și ‘voi’? Dacă Năsui din USR, par example, vine cu o asemenea gogomănie fără dovezi, nu îl mai bagă nimeni în seamă și îl mai și înjurăm de mamă fără menaje. Nu repetăm papagalicește cum zice el că ‘e de-al nostru’.
Da, nici nu mă aștept să mă crezi… Asta e scrisă pentru oameni obiectivi care mai citesc pe aici și poate încep să te creadă.
Big T(Citează)
22/08/2018 la 11:48 PM
Nu se inmultesc singuri, dar pot exista si investitii nerentabile.
Poate se impiedica un client de un cos cu oua si iti sparge 30% din ele… iti raman celelalte cosuri care aduc profit.
Andrei(Citează)
23/08/2018 la 10:19 AM
Titele las-o balta ca consumi electronii degeaba. Sunt atatea cazuri in care oamenii ti-au argumentat, evidentiat si demonstrat chestii pentru ca tu sa ignori complet argumentele si sa treci la urmatoarea mizerie, incat e de-a dreptul comic. Tu nu esti om cu care se discuta, esti om de care se face misto.
Giani Mucea(Citează)
24/08/2018 la 12:02 AM
Deci nu puteti.
Marius M(Citează)