►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Turul de sushi: la Sushi Garden
Două zone de birouri se dezvoltă puternic: Timpuri Noi și Grozăvești »
MotoGP este un festival dedicat lui Valentino Rossi.
Aceasta a fost senzația mea în weekendul petrecut pe circuitul de la Brno, Cehia. Pilotul italian, aflat încă din anul 2000 în acest campionat, este cel ce adună zeci de mii de fani pe circuitele din lume și înțeleg pe deplin de ce, și eu făcând parte dintre cei ce au crescut admirând talentul lui Rossi în perioada sa de glorie.
Tribunele sunt o mulțime de culoare galbenă, de steaguri fluturând numărul 46 și de tricouri cu “the doctor”, porecla lui Rossi. Probabil că Marc Marquez, campionul mondial en-titre și actualul lider detașat al clasamentului, își bagă unghia în gât pentru că nici 1 din 100 de oameni îmbrăcați în tricouri de fani nu sunt de-ai lui. Rossi este peste tot, ba chiar am văzut oameni ce au șapcă, tricou, rucsac și alte accesorii dedicate acestui pilot, în timp ce un steag cu Marquez este atât de rar încât devine o curiozitate când în sfârșit vezi unul.
Frumusețea acestui sport se vede, însă, în faptul că fanii lui Marquez stau în tribune cot la cot lângă cei ai lui Rossi, iar piloții trec în viteză în aplauzele tuturor, fără discriminare. Fanii lui Pedrosa sunt și mai rari, iar de Vinales, Dovizioso sau Lorenzo nici nu mai zic, e ca și cum n-ar exista.
Nu-i plângeți de milă lui Marc Marquez. Este tânăr, are 25 de ani față de cei 39 ai lui Rossi, așa că are tot timpul pentru a se dovedi, la finalul carierei, poate cel mai impresionant pilot din istoria motociclismului. A luat deja de patru ori titlul de campion mondial, iar 2018 probabil i-l va aduce pe al cincilea. Are încă mulți ani în față, iar statisticile arată un randament de invidiat: are 40 de victorii din 101 curse, pe când Rossi are 89 de victorii, dar în 284 de curse până în prezent.
Spuneam de o atmosferă de festival. Spectatorii de la Brno de obicei vin cu scaune pliabile și cu umbrele care să-i protejeze de soare (35 de grade au fost acolo) și stau pe dealurile din jurul pistei. Își aduc recuzita, poate tricoul de fan cumpărat de la unul dintre magazinele ce apar la circuit, poate o perucă voluminoasă, ba chiar i-am văzut pe unii în halate de doctori. Pentru ei apar puncte de vânzare bere (2,5 euro) și sucuri, mâncare de toate felurile (4 euro burgerul, tot atât și hot-dog gigantic), zeci de toalete, magazine, sponsori ce oferă distracție în momentele moarte șamd.
Numărul spectatorilor parcă se dublează în fiecare zi. Vineri, la free practice, sunt oameni pe circuit, dar nu simți că-i aglomerat. Sâmbătă, la calificări, deja se adună zeci de mii de oameni, vezi grupuri mari mergând între diverse tribune sau către garaje, elicoptere se învârt pe deasupra, sponsorii dau muzica tare, pe dealuri deja se stă în grup compact. Duminică, la cursă, totul se dublează din nou, deși cu o zi înainte n-aș fi crezut că mai e posibil. Accesul devine greoi, traficul până la circuit fiind bară la bară. Parcările sunt pline. Mii de oameni curg continuu dintr-o parte în alta, iar “cosplay-ul” fanilor este la maxim.
În plus, pe lângă circuit sunt spații de camping, iar în fiecare zi numărul rulotelor parcate acolo parcă se dubla la rândul său, plus că apăreau și acolo diverse puncte de vânzare. Probabil că nici nu-mi pot imagina amploarea adevărată a chefurilor ce se dau acolo în fiecare seară.
M-am întâlnit cu trei grupuri de români la circuit, dintre care unii veneau în fiecare an la Brno și deja aveau experiență în a găsi cele mai bune locuri. Nu mă miră asta, cei din vestul României pot ajunge în câteva ore la Viena, iar de acolo mai este o oră pe autostradă până la circuitul din Cehia.
Cehii organizează de atâta vreme curse la Brno încât experiența face ca totul să meargă perfect. Drumurile de acces sunt clar delimitate, iar fiecare intersecție, fiecare poartă de acces sau zonă unde te-ai putea întreba “acum ce fac?” sau “oare am voie să intru pe aici?” are câte un om prezent care să te îndrume pe calea bună. Apar semne către diversele parcări, iar în funcție de biletul pe care l-ai cumpărat știi rapid până unde poți avansa cu mașina și unde trebuie să te duci pe jos.
Eu am fost acolo la invitația unei echipe, pe numele ei complet Estrella Galicia 0,0 Marc VDS, unde Europe Energy (care activează și în România prin E-nergia Gas & Power) este sponsor, așa că am avut parte de acces VIP și am intrat în mai multe zone. Paddock-ul este foarte interesant, un fel de show auto de camioane și case mobile. Piloții dorm de obicei în astfel de TIR-uri ce se transformă în case mobile, iar restul echipamentelor necesare cursei se descarcă din camioane similare. Mai multe echipe au centre de ospitalitate, construind un fel de vile pe două etaje pentru oaspeții lor, cu tot cu aer condiționat, televizoare de mari dimensiuni pe care să urmărești partida, bere la discreție, mâncare șamd. Cu puțin noroc, te poți întâlni și cu piloții pe acolo.
Desigur, în paddock mulțimea stătea buluc între garajul și camioanele echipei Yamaha, așteptând să iasă Rossi și, în cei 5 metri pe care-i are de parcurs, să se oprească pentru un selfie, un autograf pe o șapcă sau o vorbă bună. Am stat și eu vreo 15 minute, dar n-a ieșit.
Am intrat și în garajul echipei Marc VDS, unde este organizat un fel de țarc pentru vizitatori, chiar în centru. Intri acolo și în jurul tău roiesc mecanici, piloți, analiști și alți membri ai echipei, preparând motocicletele sau analizând tot felul de grafice și tabele afișate pe monitoare.
Zgomotul este infernal. Motocicletele din Moto3 sunt mai suportabile, cele de Moto2 sunt foarte gălăgioase, iar cele din clasa MotoGP sunt asurzitoare când le privești din tribune și îți sparg urechile atunci când stai la marginea pistei și piloții trec pe lângă tine. Cei de la boxe se înțeleg mai mult din gesturi și din faptul că fiecare știe ce are de făcut; radiouri au doar câțiva.
Am intrat și la pit lane walk, adică un tur pe linia boxelor. Garajele sunt de obicei deschise și poți vedea în interiorul lor agitația mecanicilor și piloții așteptându-și momentul, iar unele echipe scot afară motocicletele, le ambalează și le expun pentru vizitatori și fotografi. Tot aici apar și domnișoarele cu umbrelă, adică femei foarte frumoase, îmbrăcate sexy, care țin pilotului o umbrelă pe linia de start, ca să-l ferească de soare, și în restul timpului fac fotografii cu vizitatorii și se plimbă pe acolo pentru a fi admirate.
Multe curse auto au renunțat la prezența acestor femei, dar cei de la MotoGP parcă au compensat pentru asta, aducând acolo femei uimitor de frumoase. Mi-am și făcut un selfie cu două domnișoare de la KTM Red Bull, ambele mai înalte decât mine, ceea ce nu văd toată ziua. Mi s-au părut și foarte mândre de ceea ce făceau acolo, dacă mă iau după conturile lor de Instagram în care se prezentau foarte încântate de a fi alese.
La pit lane walk te lasă să faci ce vrei tu pe acolo, vreo 15 minute, apoi cei de la securitate fac un cordon și-i împing ușor pe vizitatori spre un capăt al boxelor, de unde se iese de pe linia standurilor. Destul de puțini au acces aici, cred că am fost cam 150-200 cu toții, incluzând mass-media cu acreditare.
Am mers și în jurul circuitului, dar nu pe pistă, ci pe drumul auxiliar ce o înconjoară, acolo unde ies piloții implicați în accidente pentru a fi luați de un scuter și duși la boxe. Spectatorii stau în afara acestui drum, separați de acesta printr-un gard înalt de protecție, dar pentru alte tipuri de bilete sau invitații se fac tururi pe acel drum.
Eu am mers de două ori, odată în timpul calificărilor cu un scuter, a doua oară în timpul antrenamentelor dinainte de cursă, la bordul unui BMW X5M. Am filmat câteva cadre inclusiv slow-motion cu Rossi trecând prin dreptul meu, am fotografiat ce-am putut și mi-am rănit timpanele de la zgomotul a 20 de motociclete turate zburând cu viteză maximă pe acolo, ceea ce a fost mega-mișto!
The ultimate VIP experience este, probabil, să intri chiar pe pistă înainte de startul cursei de MotoGP. Piloții sunt acolo, deja aranjați pe linia de start, păziți de domnișoare, filmați pe rând de televiziuni, făcând cu mâna înainte de a-și pune casca în cap pentru a lua startul cursei. N-am intrat acolo, la grid walk, dar zic că este posibil. Tot în funcție de acces poți sta în diverse loje de lux, la etajele 1 și 2 ale clădirii de deasupra garajelor, și inclusiv pe acoperiș.
Cursa, voi spune din nou cu regret ca și la cea de Formula E la care am asistat, se vede mai bine pe televizor. Acolo vezi întreg circuitul, iar în motociclism au loc depășiri în fiecare curbă, în fiecare tur, și totul se trăiește mai intens. Pe circuit, în tribune (sau mai exact, pe dealuri, că la Brno sunt puține tribune propriu-zise și nu înțeleg de ce ar vrea cineva să stea înghesuit pe scaune de plastic), am găsit un loc bun de unde vedeam 4 curbe și o linie dreaptă suficient de lungă pentru a avea parte de ceva spectacol. Atmosfera este mult mai relaxată acolo, oamenii discută între ei, beau și mănâncă, dar pe total mi s-au părut mai puțin atenți la cursă. Cum spuneam, e ca un festival unde nu vii strict pentru muzică, ci și pentru tot pachetul de lângă aceasta.
Echipa Marc VDS n-a mers prea bine în acel weekend. Piloții lor din MotoGP sunt noi, așa că îi găsiți în partea a doua a clasamentului. În Moto2, însă, au doi piloți foarte buni, momentan locurile 3 și 6 în clasamentul provizoriu. Din păcate, amândoi au abandonat în Cehia, unul pe la începutul cursei, celălalt pierzând spatele motocicletei tocmai când depășea pentru a urca pe locul 3. Mi-a părut rău pentru întreaga echipă, că probabil e tare nasol să muncești o săptămână întreagă și apoi să abandonezi după câteva minute, dar așa este în astfel de sporturi și cred că și ei sunt conștienți că orice echipă trece și prin așa ceva.
Nici Rossi n-a excelat. Mi-ar fi plăcut să văd o victorie a acestuia exact când sunt eu prezent în tribune, dar a ieșit pe locul 4, câștigând un loc cu câțiva metri înainte de finish. Câștigător a fost Dovizioso, urmat de Lorenzo, ambii de la Ducati, amândoi deja veterani ai sportului. Pe locul 3 a ieșit Marc Marquez, ceea ce i-a permis să-și crească avansul în clasamentul general. Dani Pedrosa a ieșit pe 8; spaniolul, care mulți ani s-a luptat cu Rossi și din păcate nu a câștigat niciodată un titlu mondial deși a acumulat 31 de victorii în întreaga carieră, a anunțat deja că se va retrage la finalul acestui sezon.
Am plecat în timp ce avioane Saab Gripen treceau pe deasupra liniei de start finish, la altitudine mică. Tocmai când credeam că motocicletele de la clasa regină sunt cele mai gălăgioase mașinării de acolo, piloții respectivi mi-au demonstrat că nivelul sonor poate urca mult, mult, mult mai sus.
« Turul de sushi: la Sushi Garden
Două zone de birouri se dezvoltă puternic: Timpuri Noi și Grozăvești »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
36 comentarii
15/08/2018 la 7:32 AM
N-am timpul si nici rabdarea sa privesc astfel de curse. In schimb as privi “cursa” formelor apetisante a celor 2 blonde si a brunetei. Cam la asta se rezuma pentru mine cursele de masini / moto :)
Dar in rest , omega boring.
Romanul(Citează)
15/08/2018 la 9:09 AM
Încearcă motociclismul, se întâmplă ceva în fiecare secundă. Formula 1 ajunge să fie o mare plimbare în cerc, dar în MotoGP uneori au loc depășiri la vârf aproape în fiecare curbă.
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 9:35 AM
Pe vremuri F1 era o adevarata placere, acum chiar se invart in cerc.
Referitor la MotoGP e mai de scurta durata si te tine “prins”
ionică(Citează)
15/08/2018 la 9:04 AM
Faina experienta, m-as duce si eu o data, desi si eu ma plictisesc sa ma uit la tv la asa ceva.
Referitor la femei, sper ca sunt platite bine ca sa sa stea despuiate pe tocurile alea ore intregi in caldura/soare si presupun ca multe din ele sunt incantate sa fie acolo, ca le ies bani si spera sa se cupleze cu vreun boss cu bani sau chiar cu un pilot.
Dar asta nu inseamna ca nu e o forma ceva mai sofisticata de prostitutie, ceea ce e trist. Sper sa dispara in curand obiceiul asta la toate cursele.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 9:13 AM
faina experienta, m-as duce si eu o data desi si eu ma plictisesc sa vad asa ceva la TV.
referitor la femei, sper ca sunt platite bine sa stea despuiate ore intregi pe tocurile alea in caldura/soare;
sunt convins ca unele sunt incantate, ca spera sa se cupleze cu un boss cu bani sau chiar cu un pilot, dar asta nu inseamna ca ce se intampla acolo nu e o prostitutie un pic mai sofisticata.
nu am o problema cu prostitutia, cred ca e o meserie ca oricare alta, insa am o problema cu ipocrizia barbatilor care intretin acest sistem de prostitutie fara sa il numeasca ceea ce este.
de aia sper sa dispara in curand femeile de la toate cursele.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 10:51 AM
Un boss cu bani mă îndoiesc că se uită la femei cu umbrelă, are destule tentații în locuri mai normale.
Cei de la Monster au o armată https://www.instagram.com/monsterenergygirls/
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 11:17 AM
Prostitutie? Hai sa fim seriosi. Inseamna ca si modelele tot prostituate sunt. Mai destupa-ti mintea putin.
GabrielG(Citează)
15/08/2018 la 11:22 AM
Ma referam la un patron sau executiv al vreunei echipe de racing, adica am folosit cuvantul in sensul lui original de “sef” nu asa cum e folosit in argou la noi.
E clar ca-i o piata de carne acolo si desi cei mai multi doar se uita, e clar ca aia cu bani seriosi cumpara, ca altfel nu ar fi nici un motiv sa fie femeile alea acolo;
sau, daca ar fi doar pentru scop de “eye candy”, am vedea si baieti despuiati pe la standuri, nu doar fete.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 11:31 AM
@Radu: cand am zis “boss”, ma refeream la un patron sau executiv de echipa de racing, nu la “boși” din astia de pe la noi
@GabrielG
am zis ca-i o forma de prostitutie, nu ca ar fi ca pe centura.
e clar ca-i o piata de carne acolo, piata la care cei mai multi se uita dar aia cu bani seriosi cumpara.
daca ar fi doar pe post de “eye candy”, ar trebui sa vedem si baieti despuiati, nu?
daca ar avea vreo treaba anume, nu ar trebui sa fie despuiate, nu?
nu se sustine comparatia cu modelele, pentru ca modelele prezinta haine sau alte produse, pe cand fetele de la racing nu sunt acolo decat pentru a fi privite (oficial) si cumparate (neoficial).
in plus, exista prostitutie foarte multa si in lumea modelling-ului, cauta pe google.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 9:33 PM
Ce panseluță sensibilă avem aici… hai să punem copii, cum au făcut la Formula 1.
Corectitudinea politică dusă la paroxism. Aberații.
Emil C(Citează)
15/08/2018 la 9:54 AM
Au voie cu motociclete electrice sau este specificat in regulament ca trebuie sa fie cu motor cu explozie? Pentru ca o motocicleta electrica de serie sterge pe jos cu cea mai performanta motocicleta de concurs. Este mai rapida, mai usoara, mai agila. Nu zic de acceleratie, le lasa pe toate in urma si nu mai au vreo sansa sa o prinda din urma dupa linia de start.
Gaelex(Citează)
15/08/2018 la 10:58 AM
Au reguli clare. MotoGP merge cu motoare de 1 litru, Moto2 cu motoare de 600 cc, Moto3 cu 250 cc.
În 2019 vor să introducă și o clasă electrică, dar nu mă aștept să fie spectaculoasă. Vor fi complet silențioase, doar 10 ture, viteza maximă va fi mai mică decât în clasele curente.
https://www.theverge.com/2017/5/9/15591836/electric-motorcycles-motogp-racing-series
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 4:50 PM
Stii ca recordul de viteza pe o motocicleta este obtinut cu una electrica, da? A fost ieri-alaltaieri un documentar pe Discovery. Poate era si ceva product placement, dar 350km pe ora si o autonomie de peste 250km suna foarte bine. Si nu cred ca Discovery are minti de-a dreptul.
Gaelex(Citează)
15/08/2018 la 11:29 AM
cel mai mare pericol care il paste pe Rossi il reprezinta bolile venerice
Giovani(Citează)
15/08/2018 la 11:39 AM
Aia cu bani seriosi cumpara de oriunde, nu neaparat de pe pista de motociclism.
Ele sunt chemate acolo strict pe post de eye candy, daca ele vor sa faca sex pe bani dupa, e problema lor. Exact la fel sta situatia si in modelling. Modelling-ul nu vine la pachet cu prostitutia si nici “meseria” de fata cu umbrela.
Daca modelele prezinta haine, atunci de ce sunt alese doar acelea care arata intr-un fel si nu orice femeie/barbat? La o adica, oricine ar putea sa prezinte haine.
Nu sunt barbati despuiati pentru ca la sporturile cu motor nu prea se uita femei ca sa aiba ce vedea. Procentul lor e foarte mic.
GabrielG(Citează)
15/08/2018 la 11:55 AM
esti naiv daca crezi ca o fata din asta poate refuza un barbat cu bani sau influenta, care are mijloace directa sau influenta indirecta sa o dea afara, ca doar mai sunt alte 100 de fete care asteapta sa-i ia locul, asta fiind un job banos.
serios, cauta pe google.
ti-as da linkuri dar imi intra in moderare si ma seaca, ca Radu are un blog de tehnologie, dar tehnologia de pe blogul lui e complet stupida, niciodata nu stiu daca un comentariu va trece sau nu si vad ca mai sunt si altii in situatia mea.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 4:49 PM
Voiam să zic ce-a zis Gabriel deja. Nu presupune automat că orice femeie se va prostitua pentru că se uită unul cu bani la ea.
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 4:50 PM
Comentariu cu două linkuri = moderare, trebuie să-l aprob eu. Din păcate, cam uit să mă uit pe alea în moderare :D
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 5:19 PM
Voi nu inteleget relatiile de putere care se creeaza intre fetele cate fac genul asta de munca si barbatii care controleaza locurile alea de munca, dar ma rog, somn usor mai departe.
Ref la moderare, nu e nici pe departe adevarat ca doar commentariile cu 2 linkuri intra in moderare. Unele pur si simplu nu apar dupa ce dau submit (ex cele de pe telefon), altele intra in moderare fara sa aiba nici un link etc – as zice ca e aleator in momentul asta.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 5:24 PM
ia vezi mai jos, ti-am facut prt scr cu comentariul fara nici un link care a intrat in moderare :))
Robo(Citează)
15/08/2018 la 9:09 PM
Sunt mai multe reguli. Anumite cuvinte trebuie aprobate de mine.
Apoi, e și vina ta. Lași comentarii de pe niște adrese fictive de email și WordPress crede că sunt spam. Dacă vii cu blap@blap.com ce te aștepți?
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 12:09 PM
Hehe, daca stiam ca vii te invitam la o bere. Stau la vreo 7 km de circuit (care practic e in afara orasului ) . Nu comentez prea mult pe aci , dar te citesc de mult.
CatalinM(Citează)
15/08/2018 la 12:14 PM
Foarte frumos a ieșit filmul, felicitări!
Recunosc că și mie mi-a trecut prin cap că fetele alea sunt cam exploatate, m-a ajuns propaganda corectitudinii politice și pe mine.
Ipo(Citează)
15/08/2018 la 9:11 PM
Al naibii film mi-a luat vreo 7 ore să-l fac. Ce-i drept, mă uitam și la The Flash în acest timp pe televizor.
Mie nu mi se pare foarte reușit, parcă nu are un scenariu, o poveste prin care să te poarte. E doar o înșiruire de faze filmate pe acolo. E ok pentru că asta ma vrut să arăt, lumea din paddock și pit lane și în jurul circuitului, dar putea fi și mai bun :P
nwradu(Citează)
15/08/2018 la 4:18 PM
Poți să cauți și pe wiki :)
.
.
.
Adevărat!
Ipo(Citează)
15/08/2018 la 5:24 PM
asta e linku
https://img.plici.ro/image/hOB
Robo(Citează)
15/08/2018 la 5:29 PM
voi nu intelegeti ca intr-o asemenea situatie se creeaza niste relatii de putere intre fetele care fac acest gen de munca si barbatii care controleaza direct sau indirect locurile alea de munca si ca asta e problema, nu prostitutia in sine, dar ma rog, presupun ca e prea complicat pentru voi.
una e sa faci prostitutie avand posibilitatea sa refuzi orice client daca nu-ti place si alta e sa fii intr-o situatie in care daca refuzi s-ar putea sa-ti pierzi locul de munca sau sa fii marginalizata etc
Robo(Citează)
15/08/2018 la 6:31 PM
Prostituția nu e ca taximetria, să poți să refuzi cursele scurte. Dar asta cred că e prea complicat de înțeles pentru tine.
Ipo(Citează)
15/08/2018 la 7:16 PM
iar te-ai trezit scriind.
eu vorbeam de prostitutia de lux, nu de aia de strada, ca modelele, hostess-ele, grid girls etc fac prostitutie de lux, daca fac. nu se duc pe centura sa-si racoleze clientii, nu?
ei, eu cred ca la prostitutia asta de lux poti sa refuzi clientii daca nu-ti convine ceva (adica refuzi sa te intalnesti cu ei, nu-i refuzi odata ce sunt deasupra ta), dar recunosc ca nu stiu exact, ca nu frecventez prostituate – tu insa pari sa te pricepi, ce se intampla, doamna Ipo nu presteaza sau nu exista?
in afara de asta, ce spui tu intareste ideea mea: e cu atat mai dificil sa refuzi “cursa” cand e si locul tau de munca ta in joc.
noapte buna la loc.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 9:01 PM
Pe bune?!!! Radu a avut o super experienta in MotoGP și tot ce ați găsit să comentați e referitor la fetele alea?!!! Da, sunt mișto! Move over! Parcă sunteți babe! Ce va f… grija lor! Radu, anul asta am avut de ales intre F1 la Hungaroring și Untold ! Am ales Untold pentru că și eu cred că F1 și MotoGP sunt de urmărit de un fan la TV (1080p sau 4k). Dar probabil merita o data în viață o cursă de urmărit live! Te invidiez!
imihai(Citează)
15/08/2018 la 9:44 PM
Ai mare dreptate. Sporturile mecanice nu sînt urmărite în România, iar pe blogul ăsta probabil nimeni nu e amator de sport în general. Ca dovadă că subiectul predilect în comentarii e despre femei (care trebuie să fie de plastic, ca preferatele lor de pe instagram).
Un altul vorbește despre motociclete electrice fără să aiba habar de competiția la care Radu a avut norocul să fie prezent chiar la boxe…
Diletanți la greu.
Emil C(Citează)
15/08/2018 la 9:18 PM
Bună prințesă! Mă iei cu jigniri de astea personale? Caută-ma la familie altă dată, jigodie.
Nu aduci nimic nou în discuție, dar îți place să te auzi vorbind, ești ca un greiere nesuferit, pe care nu îl poți pocni cu basca.
@nwradu la ce limită sunt permise atacurile la persoană, să știu dacă pot să înjur…
Ipo(Citează)
15/08/2018 la 9:58 PM
astea nu sunt jigniri mai personale decat altele, dumbo; ce, daca te fac prost e mai putin personal? atat timp cat habar n-am cine esti in viata reala, e absurd sa zici ca ma iau de viata ta personala.
dar nu asta conteaza, ce conteaza e ca esti un pussy care nu tine nici la cea mai usoara tavaleala.
te-ai luat de mine de mai multe ori complet aiurea in loc sa aduci contra-argumente la ce spun, daca nu esti de acord cu ce spun, asa ca ti-am promis acum ceva timp ca o sa tin minte nick-ul tau si iata, m-am tinut de cuvant.
incearca sa imprumuti niste oua data viitoare cand ai chef sa te certi pe internet.
Robo(Citează)
15/08/2018 la 10:04 PM
cel mai la indemana e sa le imprumuti de la nevasta-ta, e clar ca le are mai mari decat tine
:)))
(haha, m-am ras la propria mea gluma)
asa. poti sa si injuri, bai ciobanete, nu ma deranjeaza, doar vezi ca Radu e mai pudibond asa si o sa fii frustrat ca intri in moderare.
sa injuri e simplu, sunt sigur ca si un pussy ca tine poate s-o faca din fata ecranului, hai, roaga-l pe Radu sa faca o exceptie si gimme your best shot.
Robo(Citează)
16/08/2018 la 8:16 AM
:)
Ipo(Citează)
30/09/2019 la 8:07 PM
Cursa de la Brno este de urmarit live neaparat. Preturile sunt decente si la cazari si la bilete si au si un carnat cu cascaval genial la circuit :)
Bogdan(Citează)