►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Audi Q8 a fost prezentat oficial, livrările urmând să înceapă la toamnă, moment când simt că-l vom vedea destul de des și pe șoselele noastre.
Noul SUV Coupe arată bine…ish. Nu vă plac stopurile unite? Ghinion, probabil că așa vor arăta și următoarele Audi-uri, fiind un design pe care l-am văzut deja la Salonul Auto pe modelul e-tron. Mie personal nu-mi place partea din față, unde conturul acela gri al măștii mă deranjează vizual, chiar dacă supradimensionarea sa aduce un aer mai sportiv modelului. Observați și că grila, numită Singleframe, are un alt aspect decât Audi-urile din prezent.
Mi se pare că seamănă și cu noul Lamborghini Urus în partea din față, deși nu mă miră asta.
4,99 metri lungime, adică e o mașină mare de tot, și lățime 2 metri, mai lat decât Q7. Probabil spațiul în interior este mai mare decât al unor garsoniere.
Are diferențial blocabil pur mecanic, iar opțional suspensie pneumatică activă și roți directoare inclusiv pe spate. La bord are și tehnologia micro-hybrid (MHEV) pe 48 de volți cu o baterie de 12 kW ce poate înmagazina energie și, ulterior, mașina poate opri motorul de combustie în anumite momente pentru a rula pur electric.
În interior sunt trei ecrane, 12 inchi în bord, 10,1 inchi și 8,6 inchi pe consola centrală, cam în ton cu moda actuală. Nu s-a precizat clar ce nivel de conducere autonomă folosește, dar mă aștept la nivelul 3, ca și noul Audi A8. Comunicatul vorbește despre asistență la parcarea în garaj, unde mașina intră și iese singură, o dotare–citez–”deosebit de specială”.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
05/06/2018 la 5:11 PM
Q7 are 5.05 m.
add(Citează)
05/06/2018 la 6:17 PM
Posibil, dar Radu sa referit la lățime atunci când a zis ca este mai mare ca si Q7.
“și lățime 2 metri, mai lat decât Q7”
Coco Moll(Citează)
06/06/2018 la 9:10 AM
cativa mm.
add(Citează)
05/06/2018 la 5:17 PM
Astea se vor vinde bine în US of A, acolo orice e mai mic îi strînge la burtă pe americani. Altfel, asemenea hardughii mie nu-mi plac.
Emil C(Citează)
05/06/2018 la 5:31 PM
Mi se pare amuzant cum o mașină atât de mare și (presupun) spațioasă are volanul teșit, că poate nu ai loc de el când intri și ieși. Sau e pentru burtoși?
Adrian Enache(Citează)
05/06/2018 la 6:32 PM
Fac si ei un studiu de piata. Doar nu se adreseaza celor care conduc Fiesta, Ka sau Polo ;)
cineva(Citează)
05/06/2018 la 6:45 PM
Tesitura e ca sa evidentieze caracterul sportiv al masinii, un fel de “hai ca tragem 2 dungi pe capota sa aratam ca suntem sportivi”. Probabil va fi regasit doar pe versiunile S-line, S, RS.
GabrielG(Citează)
05/06/2018 la 9:14 PM
Sa speram ca o sa scoata si o versiune diesel, alftel nu o sa o vezi prin romania.
Madalin(Citează)
06/06/2018 la 7:26 AM
GPL ftw ;)
nea_caisă(Citează)
06/06/2018 la 8:02 AM
marimea masinii e invers proportionala cu marimea penisului la barbati si a creierului la femei
Giovani(Citează)
06/06/2018 la 10:13 AM
https://jalopnik.com/the-2019-audi-q8-boldly-shows-audis-willingness-to-make-1826566037
Emil C(Citează)
06/06/2018 la 1:33 PM
Uneori aia câtva milimetri fac minuni… ?
Coco Moll(Citează)