►► Black Friday la: Fashion Days・Finestore・PC Garage・evoMAG・Altex・Flanco・Vodafone・Orange・ Sevensins ◄◄
Conturi românești de urmărit: Mădălina Merca.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
15 comentarii
03/05/2018 la 9:34 AM
Soferii de Uber acum nu mai anuleaza ei comenzile, ci pur si simplu nu se mai deplaseaza la client si dupa 10-15 minute anuleaza clientul comanda. Daca suni soferul, iti spune tot felul de dume si te provoaca sa anulezi comanda.
Romanizarea Uber-ului….
Razvan(Citează)
03/05/2018 la 10:33 AM
cica nu au voie sa dea cancel de prea multe ori si deci eteaza aplicatia de la internet si are acelasi rezoltat.Acum 3 saptamani am patit o eu si inca o persoana.Ne a aparut cancel de cate 5 ori pt acelasi aofer care statea in parcare si neaimtitul nu a venit pana nu l am sunat.Surge ul s a dublat.Asta se intanpla la Therme.
florin(Citează)
03/05/2018 la 5:02 PM
Report, next.
nwradu(Citează)
03/05/2018 la 9:48 AM
noroc ca exista machiaj si photoshop
Giovani(Citează)
03/05/2018 la 10:34 AM
deconecteaza aplicatia de la internet pana creste surge ul.
florin(Citează)
03/05/2018 la 5:03 PM
Mă gândesc că ceva data analytics îi poate scoate rapid la iveală pe cei ce fac asta. O faci de 3 ori, e clar că e intenționată treaba. Important e ca utilizatorii să dea report pentru ca cineva să analizeze cazul.
nwradu(Citează)
03/05/2018 la 10:59 AM
D4n(Citează)
03/05/2018 la 11:12 AM
Da, corect :))
nwradu(Citează)
03/05/2018 la 5:04 PM
Aplicația aia de WordPress de Android văd că elimină niște comentarii atunci când răspund la ele. D4n spusese ceva de genul că acum chiar e ride-sharing, șoferul nu avea drum către destinația ta și deci a anulat cursa.
nwradu(Citează)
03/05/2018 la 11:27 AM
LOL!
GabrielG(Citează)
03/05/2018 la 1:47 PM
s-a pierdut mesajul pe drum. Pe scurt, ziceam ca abia acum fac ride-sharing, te iau in masina doar daca au si ei drum pe acolo.
D4n(Citează)
03/05/2018 la 11:28 AM
Foarte bine zis “isi schimba numele” si nu ” CA se inchide” precum alte site-uri.
GabrielG(Citează)
03/05/2018 la 12:21 PM
Si cand te gandesti ca mai alaltaieri Uber sustinea ca soferii lor fac Ride Sharing si iau curse numai in directia in care merg si ei…..
Marius M(Citează)
03/05/2018 la 5:05 PM
Nu cred că au susținut niciodată partea a doua. Lansaseră chiar o opțiune specială pentru așa ceva, deci by default nu susțineau asta.
nwradu(Citează)
03/05/2018 la 12:47 PM
“Comercianţii online nu respectă legislaţia, de Black Friday şi în cadrul campaniilor de reduceri, preţurile de referinţă fiind în multe cazuri mai mari decât prevede legea, a constatat Consiliul Concurenţei în urma unei anchete sectoriale privind comerţul electronic, scrie Mediafax. Autoritatea de concurenţă a remarcat faptul că preţul la care se aplică reducerea (preţul de referinţă, care apare “tăiat”), afişat de comercianţii online, este mai mare decât nivelul prevăzut de lege, pentru aproximativ 80% din produsele monitorizate. Conform legislaţiei (OG nr. 99/2000), orice comerciant care intenţionează să facă o reducere de preţ trebuie să o raporteze la un preţ de referinţă, respectiv la cel mai mic preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în ultimele 30 de zile.”
https://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-22426850-pacaliti-black-friday-campaniile-reduceri-consiliul-concurentei-comerciantii-online-nu-respecta-legislatia-preturilor.htm
Mihai(Citează)