►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Seriale noi: Carter începe în această seară pe AXN (p)
Campaniile de conștientizare nu dau rezultate, ci este nevoie de amenzi și măsuri concrete »
Noua generație Focus tocmai a fost prezentată, iar prima mea impresie este că se încadrează în linia de design cu care anul trecut a venit modelul Fiesta. Mașina arată ca mai jos:
Fotografiile sunt cu modelul Vignale, cel de top, în culoarea exclusivă acestuia Dark Mulberry (adică dude coapte, în traducere). Observați că pare să aibă capota mai lungă decât generația anterioară și linii mai fluide. La Fiesta mi s-a părut că sunt prea puține “îndoituri” și linii pe capotă, iar noul Focus vine cu un design mai complex în acest aspect, dar cred că tot mai era loc de și mai multe.
Ampatamentul a crescut cu 5,3 cm, iar cabina este poziționată mai spre spatele mașinii. Nu sunt foarte încântat de textul uriaș FOCUS de pe mijlocul haionului.
Varianta ST-Line sugerează mult mai bine sportivitatea:
Interiorul arată ca mai jos, cu un design asemănător cu cel introdus pe Fiesta. Din ce observ, varianta automată nu mai are schimbător clasic de viteze, ci butoane. Sunt surprins însă că păstrează CD-playerul în bord și acel ecran bicolor în centrul bordului.
Printre tehnologiile disponibile, spune comunicatul primit, se regăsesc și:
Mai sunt și alte tehnologii invizibile în mod uzual șoferului, responsabile de confort la rulare, antifonare mai bună, rigidizare mai bună a mașinii șamd.
Motoarele disponibile sunt:
Transmisie automată este disponibilă pe EcoBoost 1 litru/125 CP, 1,5 litri/150 CP, EcoBlue 1,5 litri/120 CP, EcoBlue 2 litri/150 CP.
Lungimea totală este de 4,378 metri pe varianta în 5 uși. Există și variante în 4 uși, wagon și cea Active, care aduce a crossover. Toate se vor produce la Saarlouis, în Germania. Mașinile ajung în showroom-uri și la vânzare în trimestrul al treilea al acestui an.
« Seriale noi: Carter începe în această seară pe AXN (p)
Campaniile de conștientizare nu dau rezultate, ci este nevoie de amenzi și măsuri concrete »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
21 comentarii
10/04/2018 la 4:28 PM
In Romania vanzarea incepe in toamna.Modificarile de design sunt minime intr-o maniera previzibila, nimic spectaculos.Portbagajul deloc practic cu o mare denivelare la rabatarea banchetei spate.Bordul e interesant, mult mai bun, ramane de vazut daca Sync-ul sau “desync-ul” se misca la fel de intarziat. Ecran digital ? Nu avem.Poate generatia urmatoare.
Andrei(Citează)
10/04/2018 la 4:44 PM
Nu știu ce să zic, Sync 3 mi s-a părut că se mișcă foarte bine pe Ecosport. Sync 1 era altă treabă.
nwradu(Citează)
10/04/2018 la 5:32 PM
Modificarile de design sunt minime intre Focus si Hyundai i30. :))
alexEAT(Citează)
10/04/2018 la 4:33 PM
Pare un design banal atat la interior cat si exterior, parca “furat” cate ceva de pe la alte masini, fara sa imi intoarca privirea cand o vad pe strada. In rest, e clar, o evolutie a modelului precedent, sunt curios cum va arata sedan-ul si modelul break :)
Ce ciudate sunt ecranele de temperatura pentru climatronic :D
Eu(Citează)
10/04/2018 la 4:45 PM
Trist, și-au pierdut total identitatea de design.Hyundai și Mazda pe ici, pe colo.
Dacă nu au reușit să facă portbagajul și spațiul pentru pasagerii din spate mai mari va fi problemă. Bine că nu mai e chiar haos pe tabloul de bord.
Emil C(Citează)
10/04/2018 la 6:08 PM
ce dubios e fără schimbător
Radu(Citează)
10/04/2018 la 8:02 PM
E chiar bine, nu te mai încurci în băț.
nwradu(Citează)
10/04/2018 la 6:53 PM
Ciudat cum reușesc Ford să facă mașini de clasă superioară mai plicticoase decât cele mici, mă refer aici la Fiesta.
ipo(Citează)
10/04/2018 la 7:14 PM
Stai că acum apar hater-ii nemulțumiți că scrii despre un Ford :)
Cătălin Tănase(Citează)
10/04/2018 la 7:39 PM
Radu, ce masina ai zis ca ai cumparat? Sau e secret?
Ionut P(Citează)
10/04/2018 la 7:58 PM
Jeep Compass.
nwradu(Citează)
10/04/2018 la 7:51 PM
La ea s-a lucrat si la Iasi si Sibiu. Imi place bordul, simplu, curat.
Cata(Citează)
10/04/2018 la 8:02 PM
În ce companii? Nu sunt la curent cu domeniul dezvoltării auto.
nwradu(Citează)
11/04/2018 la 9:28 AM
Continental, functiile de pe usi.vposibil si alte sisteme, da eu la asta am lucrat
Cata(Citează)
11/04/2018 la 9:30 AM
A, si portbagaj electric, da nu retin daca era pt focus … are asavceva ?
Cata(Citează)
10/04/2018 la 7:57 PM
Sunt dezamăgit, break-ul e chiar urâțel
Andrei M.(Citează)
10/04/2018 la 8:12 PM
E un pic de mixed emotions.
-nu stiu cum functioneaza cotiera aia asa in spate.
-ca design exterior e un pic cam prea hyundai, nu neaprat asemanator ca aspect ci incarcat si parca nu foarte unitar.
-ca desing interior e o miscare ciudata, cand o masina de clasa mai mare preia designul uneia de clasa inferioara. O sa ma simt ca intr-o fiesta, chiar daca materiarele si finisajele sunt mai bune decat vechiul focus.
Cativa oameni de la Ford se lauda ca e cea mai buna masina pe care a facut-o ford in 115 ani.
Nu pot decat sa sper ca la capitolul condus e o revelatie de tipul Focus 1.
ionub(Citează)
11/04/2018 la 4:03 AM
Radu cand faci review la Jeep Compas
Cristian(Citează)
11/04/2018 la 6:37 PM
În curând, am făcut săptămâna trecută fotografiile pentru el.
nwradu(Citează)
11/04/2018 la 2:30 PM
Da, chiar Radu.. de cand o ai (Jipu’) ? De ajuns sa iti faci o parere initiala ?
Dotari/motor etc pe scurt ?
Cum te descurci cu parcarile/spatiile mai inguste (gen ParkLake Mall sau cum se cheama) ?
Alex. A(Citează)
11/04/2018 la 6:38 PM
Păi Mondeo era mai lung, deci mă strecor mai ușor cu Jeep-ul decât înainte. Trebuie lăsați câțiva centimetri pentru deschiderea haionului, dar pe total parchez în locuri mai înguste decât înainte.
nwradu(Citează)