►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Aeroportul Otopeni: bani cheltuiți inutil, zero investiții, extindere poate în 2030
5 sfaturi pentru ca bateria telefonului să țină mai mult timp »
Sunt curios cine îi organizează și plătește pe acești oameni. Nu ar trebui zis de unde vin fondurile și pentru astfel de manifestări? Nu ar trebui să ne preocupe de unde vin fondurile unora care vor să modifice societatea?
Sau, în buna tradiție a fanatismului religios, acești oameni ies din proprie inițiativă în stradă și la muzeu? În fond, fanatismul religios are cea mai lungă istorie de a convinge oameni obișnuiți să facă gesturi extreme, chit că vorbim de plecat la război în cruciadă sau de sinucis în numele câte unui profet ce promite că știe Adevărul?
Că eu nu înțeleg ce-i motivează pe acești oameni să manifesteze împotriva a ceva ce nu le afectează viața cu nimic. Nu strigă împotriva furturilor, nu cer spitale mai bine, ci se bagă în viața unor oameni pe care nu i-au întâlnit niciodată și nici nu-i vor întâlni.
Mai mult, luptă împotriva unui curent mondial adoptat de majoritatea țărilor civilizate ce au realizat că, de exemplu, căsătoriile între persoane de același sex nu schimbă cu nimic viața tuturor celorlalți oameni din jurul lor, ci doar fac fericiți încă niște oameni. Granița acestui curent s-a tras la România, după cum observați, că noi suntem mai speciali la orice:
By User:Kwamikagami, CC BY-SA 3.0, Link
Cu albastru sunt statele care au legalizat căsătoria sau parteneriatul civil. La noi e cu textul evangheliei înainte!
Meanwhile, în SUA, imagini specifice filmelor SF devin realitate:
« Aeroportul Otopeni: bani cheltuiți inutil, zero investiții, extindere poate în 2030
5 sfaturi pentru ca bateria telefonului să țină mai mult timp »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
63 comentarii
07/02/2018 la 3:21 PM
Este un proiect de lege al PSD prin care li se cere ONG-urilor sa publice sursele de finantare. Toti au sarit in sus ca nu e normal, cu tot felul de explicatii. Probabil intentia PSD-ului era de a mai taia elanul ONG-urilor care ii contesta, dar o transparenta a acestora e necesara. In SUA toate donatiile peste o anumita suma trebuie declarate.
Daca respectiva lege ar fi votata vei afla si pe astia cine ii finanteaza, poate e BOR-ul, ceea ce nu ar fi foarte rau, dar poate e BOR-ul din alta tara, tot cu R dar mai nordica. Sau poate in cazul protestelor impotriva exploatarii gazelor de sist afli ca acele ONG-uri erau sponsorizate de Gazprom(lucru banuit dar nedemonstrat).
alex(Citează)
07/02/2018 la 4:26 PM
ONGurile deja raportează donațiile, dar nu în felul în care vor cei de la PSD. Legea aceea e doar mai multă birocrație, și diferă de standardele internaționale.
Em(Citează)
07/02/2018 la 4:29 PM
OK, deci e vorba de ONG-uri?
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 5:33 PM
Pai doar nu fac un SRL ca sa ii plateasca, si sper ca nu e nimeni naiv sa creada ca nu is platiti(nu toti, dar macar organizatorul/organizatorii). Declararea donatiilor + cheltuielilor pentru ONG-uri trebuie sa fie obligatorie. In Romania prin ONG-uri au fost facute o gramada de prostii. De la afacerea cu inmatriculari de masini in anii ‘90-‘00 pana la diverse interese imbracate intr-o cauza nobila.
alex(Citează)
07/02/2018 la 3:22 PM
Explicați-mi și mie cum e cu sex-ul la homosexuali că nu înțeleg cum un penis poate să intre în alt penis.
Adrian(Citează)
07/02/2018 la 4:28 PM
Trebuie să cauți filme pe net, îți arată acolo.
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 5:22 PM
Adrian, nu fii ipocrit.
anton pann(Citează)
08/02/2018 la 11:25 AM
La naiba, iar te-au lasat parintii prea mult pe iPad ?
GabrielG(Citează)
07/02/2018 la 3:27 PM
1. De unde si pana unde ai ajuns la concluzia ca acel grup de protestatari era compus din crestini fundamentalisti? Doar pentru ca asa i-au numit progresistii de la U.M. HotNews? Daca eu nu sunt de acord cu legalizarea casatoriei intre doua persoane de acelasi sex, asta ma face fundamentalist?
2. Zi-mi si mie care a fost gestul extrem in acest context?
3. Daca filmul ar fi rulat in oricare alt cinemotograf din Bucuresti, atunci cu siguranta nimeni n-ar fi obiectat. Dar asa, organizatorii au stiut ca e rost de scandal daca vor proiecta acest film la MTR, mai ales pentru ca exista un precedent. Prin scandalul asta au obtinut ceea ce si-au dorit, mediatizarea gratuita a filmului.
gigi(Citează)
07/02/2018 la 3:42 PM
Da, conform definiției pe care o poți găsi și singurel în DEX.
Da, și femeile care poartă fustă deasupra genunchiului vor să fie violate ca să poată poza în victime.
VOC(Citează)
07/02/2018 la 4:07 PM
Punctu’ 3 = Teoria conspiratiei. Doar ne pricepem la asta. Si la fotbal. Si politica. Si de toate!
Ceea ce vrei tu, gigi, sa spui este ca defapt producatorii filmului au “regizat” acest spectacol, nu?
Andrei(Citează)
07/02/2018 la 4:33 PM
Da’ care e problema ca a fost la MTR, ca e o institutie de stat sau ce e vorba de taranul roman?
ipo(Citează)
07/02/2018 la 4:40 PM
@gigi:
Da, dar nu o lua ca înjurătură. E un termen absolut normal care arată că vrei principiile fundamentale ale… ceva, și nu derivarea și extinderea lor. Fundamentalismul a început să fie folosit peiorativ de când cu descrierea teroriștilor musulmani.
Păi dacă unii au o manifestație pro ceva, politicos este să faci tu o alta anti-acel-ceva, nu să o întrerupi pe prima. Lăsând la o parte chestia asta, care se mai întâmplă, eu sunt curios doar cine organizează totul.
Cred că prea des o dăm în aia cu “au dorit scandal” sau “publicitatea negativă e tot publicitate”. Și ce-i așa special la o proiecție la MȚR?
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 3:49 PM
Radu, esti gay ? Banuiesc ca nu, atunci nu te mai grabi sa le aperi drepturile, sunt ei suficienti de agresivi asa incat dereglarea lor hormonala a ajuns sa fie legalizata. Esti sigur ca ei te-ar apara in caz ca ai fi in minoritate ?
La noi inca este bine dar in SUA a ajuns aproape o rusine sa fii “barbat alb, crestin si heterosexual”.
JeanValjean(Citează)
07/02/2018 la 4:16 PM
1. Homosexualitatea nu e o dereglare hormonala, check your facts.
2. NU se pune problema legalizarii homosexualitatii, e absurd. In legalitate trebuie sa intre parteneriatul civil, homosexualitatea nu constituie in Romania 2018 o infractiune.
3. Istoria indica o agresivitate excesiva din partea fanatismului religios, indiferent de cultura.
4. Pe ce date/studiu te bazezi cand spui ca n SUA a ajuns aproape o rusine sa fii “barbat alb, crestin si heterosexual”? Cercetarile sociologice din ultimul an indica exact opusul, tragand o paralela cu suporterii Trump, ei fiind cei mai mandri.
Javert(Citează)
07/02/2018 la 4:22 PM
Da, Radu, daca nu experimentezi ceva nu poti sa emiti o parere in legatura cu moralitatea acelei situatii.
In plus, homosexualii sunt atat de agresivi incat au legalizat o dereglare hormonala. Iti dai seama? Homosexualitatea e o boala si, inainte, era ilegal sa fii bolnav.
Giani Mucea(Citează)
07/02/2018 la 4:33 PM
Mi se pare normal să aibă aceleași drepturi ca orice altă persoană. Unora le place culoarea albastră, altora verdele, unora le plac femeile, altora bărbații. De asemenea, n-am cunoscut persoane agresive pentru că sunt gay.
Mie personal nu-mi pasă ce preferințe sexuale au cei din jurul meu. Mi se pare însă normal ca o societate normală să ofere drepturi egale tuturor cetățenilor, nu să-i limiteze pe unii pe baza criteriilor legate de preferința sexuală.
Și observă că inclusiv descrierea este defectuoasă. Categorisirea o facem după cum preferă oamenii să facă sex (la ei acasă, de parcă ar fi treaba noastră), dar dreptul la parteneriat civil legal (că la biserică nici homosexualii nu cred că speră să fie căsătoriți prea curând) are legătură cu multe altele: drepturi personale, moșteniri, credite luate la comun, cine decide pentru tine la spital șamd. Cu alte cuvinte, momentan condiționăm niște probleme administrative legate de felul în care ne-am organizat ca birocrație de preferințele sexuale ale persoanei respective, ceea ce pare ridicol.
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 4:40 PM
@nwradu: aia cu ce fac oamenii acasa in pat e foarte de inteles, as putea sa adaug ca o pot face si pe strada, aia e, daca ma scarbeste vomit in batista, la fel ca atunci cand vad o grasa in colanti, dar nu dau dupa ea cu pietre ca isi arata in lume ceva care pe mine ma scarbeste.
ipo(Citează)
07/02/2018 la 4:41 PM
Te-au bătut homosexualii pe stradă?
Nashu_mare(Citează)
07/02/2018 la 3:55 PM
1. Nu, asta nu te face fundamentalist, te face doar homofob si arata ca te bagi in viata altora
2. Sa intrerupi in halul ala o proiectie de film e in sine un gest extrem. Dar sa stii ca in general cei cu idei extremiste nu considera ca sunt extremisti
3. Da, probabil ca daca se intampla in oricare alt cinematograf nu s-ar fi intamplat asta, dar asta pentru ca protestatarii nu ar fi avut acces liber
Are dreptate Radu: nu inteleg de ce pe unii ii intereseaza ce fac altii cu vietile lor, dar cand vine vorba de chestii care chiar ne afecteaza viata nu se mai revolta!
Da, nici eu nu inteleg homosexualitatea, dar macar inteleg ca e ceva ce ii priveste doar pe cei care sunt gay. Chiar nu ma afecteaza pe mine ca unii au ca partener de viata persoane de acelasi sex! So what?!?
As vrea sa ii vad si eu pe habotnicii astia adepti ai familiei traditionale cum fac ceva pentru a ajuta victimele abuzurilor domestice! Am asa senzatia ca la noi in tara sunt mai multe femei si copii abuzati decat gay!
Cătălin Tănase(Citează)
07/02/2018 la 4:25 PM
1. Eu nu ma bag in viata nimanui, in schimb de la o vreme sunt unii care pozeaza in victime si cauta tot mai multa atentie si compasiune (fara sa fie cazul). Stiu ca exista niste ONG-uri prin care se pompeaza bani pentru a-i accepta pe baietii astia, doar ca eu unul am obosit sa-i tot aud plangandu-se.
2. Nu consider a fi un gest extrem daca rostesc imnul national cu o placarda in mana in Piata Victoriei, in Palatul Parlamentului sau intr-un cinematograf oarecare. Gest extrem ar fi sa-mi torn benzina in cap si sa amenint ca-mi dau foc sau ca ma arunc de pe nu stiu ce cladire. Asta a fost un protest si atat. Nimic extrem.
3. Nu faptul ca intrarea a fost gratuita a motivat acei oameni sa protesteze, ci proiectia unui film cu homosexuali in incinta MTR.
gigi(Citează)
07/02/2018 la 4:40 PM
Gigi, si mie mi se pare ca se victimizeaza, dar asta tot nu justifica ce au facut “protestatarii” aia
Din pctul meu de vedere n-au decat sa se dea cu fundu’ de pamant (pun intended :)), dar asta nu ne indreptateste pe noi sa-i sicanam cu ceva
Cătălin Tănase(Citează)
07/02/2018 la 4:42 PM
#gigi
Anormal, fundamentalist şi penibil e să te bagi cu un mesaj religios pentru a susţine o restricţie a unor drepturi, legate de un target (care de altfel te lasă rece) doar pentru că consideri tu că nu e ok. şi aici e o problemă: de cultură, de educaţie, de inteligenta socială.
Ca să înţelegi “progresiştii”: aia în piaţa #rezist demonstrau pentru drepturile tuturor şi împotriva unor interpretări strâmbe ce îi făceau pe unii mai egali faţă de alţii.
Iar termenul “progresist” are o conotaţie extrem de pozitivă. Dar ştim că psd-ul are probleme cu progresul societăţii în general.
zippo(Citează)
07/02/2018 la 4:45 PM
Plângându-se… că în 2018 nu au aceleași drepturi ca orice alt cetățean?
Orice cetățean al țării, chit că e bețiv, abuziv, bătăuș, torționar sau ce alte rele mai vrei, se poate căsători cu o persoană de ex opus.
Doi oameni de același sex, care se iubesc între ei pentru că așa i-au făcut genele din ADN-ul lor (și nu-i treaba noastră asta oricum), nu pot face însă nici măcar un parteneriat civil, deși societatea actuală dă o greutate unor astfel de acte în situații precum cele descrise de mine mai sus: moșteniri, spitale, credite șamd.
Mie mi se pare ridicol că în anul acesta există oameni cu mai puține drepturi decât alții din simplul motiv că nu se excită atunci când văd sexul opus.
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 8:43 PM
In natura avem sexuri opuse porumbel-porumbita, vaca-taur, etc., care procreaza iar dualitatea om-poama duc umanitatea spre 10 miliarde.
De ce o afecțiune pisică trebuie sa schimbe regula conviețuirii?
Ce ar trebui să gândească o fetiță când vede 2 posesori de falus fundind: ca au drepturi?
theSame(Citează)
07/02/2018 la 4:31 PM
CPF și organizațiile componente sunt finanțate de fundamentaliștii americani. Se știe, s-a mai scris despre asta prin mai multe locuri. (Deși îmi imaginez că și Putin finanțează câteva.)
Tacticile acestea tot de acolo le-au importat.
Em(Citează)
07/02/2018 la 4:45 PM
Care anume? S-a scris pe undeva exact ce organizații?
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 4:37 PM
Ca sa raspund doar la intrebarea din titlu, sa nu ma pierd in detalii, gen daca as face sau nu sex anal, iar daca da in ce pozitie si cu cine.
Finantatorii sunt partial niste ultraconservatori americani si partial niste fundatii regionale obscure cu legaturi vagi cu BOR si mai mult decat sigure cu Biserica Rusa. Cautati anchetele de pe cazul fracturarii hidraulice, aia sunt oamenii, plus cativa dolarei (nesemnificativi) americani.
Nu pot sa dau trimitere la nici o sursa, trebuie sa ma credeti pe cuvant.
ipo(Citează)
07/02/2018 la 4:46 PM
Bine, și de ce bagă ăia bani în așa ceva? Care e miza lor?
nwradu(Citează)
07/02/2018 la 5:15 PM
Americanii din convingere, BOT 1/4 din convingere si 3/4 pentru extinderea influentei .ru prin prisma pan-slavismului lui Dughin. Ma rog, procentele sunt interpretarea mea.
ipo(Citează)
07/02/2018 la 4:52 PM
Wikipedia : “13 February 2003: King Albert II of Belgium signs a bill legalizing same-sex marriage into law, making Belgium the second country in the world to legalize civil marriage for same-sex couples”
Oare acum 15 ani eram 90% fundamentalisti sau suntem in continuare aceiasi si doar s-au erudit unii ?
Marian(Citează)
07/02/2018 la 4:59 PM
cineva a sustinut pe net ca organizatorul ar fi fost chiar directorul adunct.
pe mine nu ma pasioneaza subiectul, asa ca Radule, daca vrei mai mult ia sapa in maini si baga mare :)
mac gregor(Citează)
07/02/2018 la 5:00 PM
Pe criterul din articol de clasificare a fundamentalistilor putem spune ca protestatarii de la acest eveniment au fost fundamentalisti progresisti?
http://www.stiridecluj.ro/social/scandal-si-batai-la-cluj-napoca-la-o-conferinta-pe-tema-avortului-foto-si-video
“Cine ii plateste?” e intrebarea comoda pe care o pun si cei care vor sa decredibilizeze protestele #rezist. Daca nu ii plateste nimeni ci isi exercita dreptul democratic de a protesta? Sau progresistii au drepturi pe care conservatorii n-ar trebui sa le aiba?
Vasile(Citează)
07/02/2018 la 5:17 PM
Bunicii mei locuiau in Bucovina unde mai bine de jumătate din sat era ocupat de pocăiți adică adventiști de ziua a 7-a, dacă nu ma înșel.
Oamenii se ajutau intre ei, când cineva își construia o casa se făcea clacă, adică ofereai mâncare si apa si cei din biserica te ajutau fără sa ii plătești. Condiția era sa fii religios, nu aveai voie sa bei, sa înjuri, sa dansezi si sa asculți muzica, religia era in jurul Vechiului Testament, nu credeau în Iisus, Cruce sau Icoane.
Cum au fost convertiți ? Veneau niște americani care construiau locuri de rugăciune, si ii ajutau pe cei care doreau sa se mute în SUA.
In zilele noastre mai vezi prin oraș tineri străini cu ecuson care încerc sa te convertească.
Toată mișcarea LGBT eu o compar cu felul in care societatea ii vedea pe negri acum sute de ani sau cu felul in care femeile nu aveau voie sa lucreze sau sa voteze. Timpul si istoria ne-a dovedit ca intr-o societate civilizata apare si toleranta si respectul reciproc, asa ca ma aștept sa se civilizeze si România.
george(Citează)
07/02/2018 la 5:25 PM
Ultrareligiosii încă se ghidează după o carte scrisa acum 2.000 de ani de mai multi apostoli iar un reprezentant al bisericii a hotărât ce pasaje sa fie eliminate din cărțile originale.
In SUA au fost cazuri de sinucideri in grup pentru ca asa i-a convins un preot.
Unii dintre acei religioși fac parte din grupul care protesta in fața parlamentului când s-a introdus Cardul de sănătate care conține chip, restul cu analogia CARD-DRAC o știți bine.
Concluzia este ca dacă exista oameni cu putina educație vei găsi si grupuri religioase care sa ii influențeze si sa ii manipuleze. Soluția ar fi izolarea si ignorarea lor.
Se vorbește de Gay dar in ultima vreme au tot apărut știri cu preoți homosexuali, profesori de religie care se masturbează in fata elevilor, ăștia nu sunt tot oameni religioși ?
Eu sunt curios dacă acei care au protestat împotriva unui film asculta muzica Queen, Elton John sau alți cântăreți declarați homosexuali.
ion(Citează)
07/02/2018 la 9:54 PM
ion, nu ai idee cati oameni “educati” au facut urinoterapie si tot felul de alte terapii de grup in cloaca condusa de maestrul Grig. Deci las-o mai usor cu oamenii educati vs oameni mai putin educati.
Observ ca multi dintre cei care comenteaza pe aici au apucaturi cu mult mai extremiste decat cei care au protestat la MTR.
Coalitia pentru Familie militeaza pentru ca in Constitutie sa fie revizuita definitia familiei, de la “familia se intemeiaza pe casatoria liber consimtita intre soti” la “familia se intemeiaza pe casatoria liber consimtita intre un barbat si o femeie”. Pana la urma e dreptul lor de a milita pentru ceva ce nu se afla in concordanta cu invatatura crestina. Ca sunteti sau nu de acord, o sa va puteti exprima optiunea printr-un vot la referendum. In rest, in Romania, homosexualii au aceleasi drepturi ca orice heterosexual.
gigi(Citează)
07/02/2018 la 5:23 PM
Pe astia i-a finantat Coalitia pt Familie, ca Mihai Gheorghiu de la CpF este director adjunct la MTR.
Iar CpF este finantata (indirect) de Rusia, ca e parte a razboiului cultural pe care il duce Rusia in UE.
Credeam ca se stiu lucrurile astea, damn it.
Robo(Citează)
07/02/2018 la 5:29 PM
În februarie 2013, Mihai Gheorghiu a fost acuzat de Ambasada SUA în România că ar fi organizat un boicot al unei seri de film la Muzeul Țăranului Român, eveniment organizat în parteneriat cu Ambasada SUA, în cardul Lunii Istoriei LGBT. Printre lozincile scandate de cei care au boicotat proiecția se remarcă mesaje motivate de ură precum „Taie-ți vena!” sau „Moarte homosexualilor!”. via wikipedia
Adica acest Deputat, plătit din banii noștri, face propaganda de cel putin 5 ani ? Pe site are și poza: http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=118&cam=2&leg=1996
ion(Citează)
07/02/2018 la 5:37 PM
nu mai e deputat, scrie si acolo ca a fost pana in 2000.
propaganda Rusiei probabil o face de mai mult timp, nu doar de 5 ani.
Robo(Citează)
07/02/2018 la 5:43 PM
Am in cartier o biserica de genul (Adventisti, etc ) nu stiu exact ce religie ca nu e afisata pe nicaeri. Mai sunt de genul “Crestini dupa Evanghelia X”.
Vreau sa va spun ca in fiecare sambata sau duminca raman blocat.
Ce femei, ce oameni, ce masini, ce haine….totul este inchis publicului, camere de luat vederi….de afara nu se vede nimic.
Vezi doar cand intra, si cand iese lumea…….Ditamai vila cu 2-3 etaje ce a ajuns de la o casa cu 2 camere. in 15 ani de cand o stiu.
De unde au bani? De unde? Din donatii…..Nu stiti si voi ca astia cu bani sunt ba masoni, ba alte religii? Posibil sa fie adevarat, sa fie defapt niste secte bine stranse unde se ajuta unu pe altu ‘sub numele domnului, in caz de inselatorie’
Jimmy(Citează)
07/02/2018 la 10:38 PM
Si eu sunt Creștin după Space X
Kllaus(Citează)
07/02/2018 la 6:02 PM
Radule, am si eu un post in spam cu un link care te-ar lamuri cine ii finanteaza pe crestinii fundamentalisti de la noi.
cred ca e de interes pt toata lumea
Robo(Citează)
07/02/2018 la 6:02 PM
asta e linku
https://www.facebook.com/sorin.cucerai/posts/10154969252187644
Robo(Citează)
07/02/2018 la 7:13 PM
“Meanwhile, în SUA, imagini specifice filmelor SF devin realitate”
Şi la ce folos dacă după aia tot mori şi o să fii îngropat pentru totdeauna? Mersi, dar eu cred că eu înclin spre fundamentalism mai degrabă.
Andrei(Citează)
07/02/2018 la 7:32 PM
Nu pot decît să constat că după tine doar unii au dreptul să protesteze, ceilalți nu.
Emil C(Citează)
07/02/2018 la 8:58 PM
Cred ca am sarit, in articol, peste propozitia “oamenii astia nu au dreptul sa protesteze”.
Sau ai scos-o tu din fund.
Giani Mucea(Citează)
08/02/2018 la 7:22 AM
Ca să-ți răspund la întrebare: nu e nevoie de finanțare – ei se autofinanțează. Când lucrezi la nivel micro, nu ai nevoie de finanțare – când tu și trei amici de-ai tăi mergeți să-l bateți pe Vasilică, nu aveți nevoie de surse de venit, vă mobilizează faptul că Vasilică face ceva foarte enervant. Să intri peste niște oameni la film, mai ales când îți deschide ușile directorul adjunct al instituției unde se întâmplă asta, e gratis. Întrebarea ta nu e cu mult diferită de „de unde au avut telefoane” al lui Cristoiu.
Real, nimeni nu dă bani pentru agitat spiritele creștinismului de duminică. Sunt suficienți care să se ofere voluntari (deși dacă le-ai cere voluntariat pentru ceva pozitiv ar refuza).
Mă amuză că cineva îi ia în serios pe ăștia. Eu sunt curios dacă MȚR a dat banii înapoi oamenilor. Și aș investiga foarte atent ca stat activitatea MȚR.
Dorin Lazăr(Citează)
08/02/2018 la 11:27 AM
TIL ca ai multi cititori homofobi. Geez. Probabil genu’ de oameni “traditionali” care ii mai trag iubitei cate una dupa ceafa daca vorbeste aiurea. Mergatori la biserica si “crestini adevarati” care in viata reala sunt la fel de caritabili si buni la suflet ca o piatra.
Oameni care vomita cand vad 2 barbati sarutandu-se dar care rad in hohote in timp ce-i tai urechile cainelui sa fie mai rau.
Genul asta de ipocriti merita un singur lucru. Sa fie tinuti inchisi intr-o camera unde sa ruleze non stop filme cu gay. La volum maxim. La fel cum fac americanii cu prizonierii Al-Qaida si muzica rock.
Se spune ca cei ce nu suporta gay-ii ar fi ei insisi o leaca de gay. Si atunci cand isi manifesta cu voce tare parerile anti-gay de fapt incearca sa-si inabuse propria sexualitate confuza.
Nu m-ar mira. Cei mai infocati anti-gay probabil viseaza noaptea la castraveti uriasi intrandu-le repetat prin tot felul de orificii. Si daca nu viseaza atunci sper ca in urma citirii frazei de mai sus sa viseze asta la noapte. :))))
Some User(Citează)
08/02/2018 la 11:51 AM
Inca un exemplu de mesaj extremist, venit, deloc surprinzator, de la un sustinator al homosexualilor. Ipocrizie cat cuprinde.
gigi(Citează)
08/02/2018 la 11:43 AM
As adauga ca aceiasi oameni probabil sunt atat de ipocriti incat se masturbeaza fara probleme uitandu-se la porn cu lesbiene.
etk(Citează)
08/02/2018 la 11:45 AM
*bisexuale. Lesbienele sunt nașpa
Nashu_mare(Citează)
08/02/2018 la 1:51 PM
nu prea citesti comentariile, este?
stai sa vezi cum e cand scot capul misoginii sau rasistii.
referitor la comentariile de la postul asta, eu chiar voiam sa zic ca sunt placut surprins ca majoritatea nu sunt homofobe.
desi bineinteles, subiectul are prea putin de-a face cu homosexualii si mult mai mult de-a face cu faptul ca niste oligofreni spalati pe creier considera ca e ok sa le interzica altora sa vada un nenorocit de film si nu li se intampla NIMIC.
cand aceeasi ologofreni crestini o sa interzica pornachele pe motiv ca poporul roman nu consuma pornografie, o sa fie chiar amuzant.
Nu e ca si cum prietenii de la CpF nu au dat deja semne in directia asta, cand cu afisul publicitar de la unirii care arata o tipa in lenjerie.
vin vremuri frumoase.
Robo(Citează)
08/02/2018 la 2:15 PM
Oricine are ceva negativ, indiferent de cat de nesemnificativ ar fi, la adresa LGBT este facut homofob. Asta mi se pare cea mai mare ipocrizie si cred ca afecteaza foarte mult si persoanele gay. In ziua de azi se fac modificari de gene, ADN, etc si cred ca ar fi posibil de identificat unde e problema de o persoana e atrasa de alta persoana de acelasi sex, insa in domeniul acesta nu se fac deloc cercetari pentru ca imediat esti etichetat ca homofob si iti sar toti in cap. Cred ca marea majoritatea a persoanelor gay si-ar dori ca sa devina normala, insa orice cercetare in domeniu este blocata chiar de ei.
Marius M(Citează)
08/02/2018 la 2:17 PM
Da, și-ar dori să nu le mai placă sexul care le place.
Nashu_mare(Citează)
08/02/2018 la 9:31 PM
Presupunand ca nu sunt intr-o relatie stabila, decat sa fi in cautare de parteneri de acelasi sex si sa te ascunzi de parinti, mai bine sa fi in cautare de parteneri de sed opus si la momentul potrivit mai pui si de copii.
Marius M(Citează)
08/02/2018 la 9:33 PM
Ah, deci ești persoane_de_sex_opus_care_sunt_impreuna_dar_nu_fac_copii_fob
Nashu_mare(Citează)
08/02/2018 la 2:29 PM
o Doamne :))
daca ar exista un campionat mondial de homofobie, tu ai avea sanse serioase la marele titlu
Robo(Citează)
08/02/2018 la 9:34 PM
Nu cred ca am zis nimic rau. Acum scuza-ma, nu pot nici sa ma prefac ca este totul asa cum natura ne-a conceput.
Marius M(Citează)
08/02/2018 la 2:49 PM
Exiasta homosexualitate si în natura, mai documenteaza-te: https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals
Cristi D(Citează)
09/02/2018 la 6:44 AM
Faptul ca exista homosexualitate in natura nu inseamna ca a fi homosexual e natural si firesc. Tot o deviatie/anomalie ramane indiferent ca e vorba de animale sau de oameni.
gigi(Citează)
08/02/2018 la 7:02 PM
Tristian Bernard: „Paradoxul homosexualilor e ca desi nu se pot reproduce sunt din an in an tot mai multi”.
theSame(Citează)
08/02/2018 la 9:59 PM
Altfel toată lumea știe că țăranul român era un homosexual notoriu și ținea nevastă doar de fațadă.
gabi(Citează)
09/02/2018 la 11:41 AM
Extremist? Poate. Gandeste-te insa la asta. Miscarea anti-gay a inceput sa se manifeste extremist prima catre o comunitatea care nu le-a facut nimic. Prin urmare este firesc sa i se raspunda cu aceasi moneda.
Cand vezi un bataus folosind violenta impotriva unuia mai slab trebuie sa folosesti violenta la randul tau pentru a-l opri.
Some User(Citează)