►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Producătorii de jocuri trebuie să facă mai multe pentru a opri trișatul în jocuri. Unii fac, dar nu suficient.
Gamingul s-a modificat de-a lungul timpului. Întâi totul a fost single-player, dar apoi jocurile au introdus și o componentă multi-player și trișatul a început să conteze. Jocurile moderne sunt aproape exclusiv multi-player. Iată cele mai jucate jocuri pe Steam în momentul scrierii articolului:
6 din 10 se joacă doar în multiplayer și pun pariu că și restul tot din acest motiv se află în top.
Cei care dezvoltă jocul PUBG spun că au îmbunătățit un sistem de detecție a cheaterilor. Rezultatul? Au banat 20.000 de useri într-o singură zi. 20.000!
Metoda și mai bună este cea utilizată de Blizzard. Aceștia au dat în judecată o companie ce producea cheaturi pentru World of Warcraft și Overwatch și au câștigat o despăgubire de 8,6 milioane de dolari de la aceștia. Blizzard a motivat că a cheltuit bani pentru a curăța serverele de cheateri și pentru a asigura un mediu cinstit de joc pentru toți ceilalți plătitori, iar tribunalul le-a dat dreptate.
Asta se întâmpla în aprilie. În octombrie, Epic Games a intentat proces împotriva a doi dezvoltatori de cheaturi, cerându-le 150.000 de dolari la fiecare. Aceștia nu doar că dezvoltau hack-uri, ci le și vindeau, câștigând bani din asta.
E un început bun, dar timid. Problema ar trebui abordată la nivel de joc (calcule server-side, ca să nu ai la ce trișa în propriul calculator) și la nivel de dezvoltator/vânzător printr-o colaborare bună pentru banarea jucătorilor. Jocurile gratuite mereu vor avea această problemă, că-ți faci alt cont. În cele pe bani, însă, nu cred că-ți convine să-ți fie dezactivat jocul PUBG cumpărat cu 30 de euro pentru că ai fost prins trișând, așa că este un motiv bun să nu faci asta.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
29/12/2017 la 1:52 PM
In World of Tanks se triseaza inca la greu, cu mod-uri care tintesc in locul tau si ramane doar sa apesi pe butonul de mouse. Sau exfolieaza de copaci si tufisuri harta, ca sa vada mai bine. Sau radiografiaza cladirile si arata unde esti. Sau indica pe harta unde s-au distrus elemente de teren. Sau arata cu pointere laser unde tinteste jucatorul din echipa adversa.
Si unele chiar nu se pot detecta de producator, nu ca ar fi prea motivati sa faca asta. Interesul lor este sa faca bani vanzand diverse consumabile sau tankuri premium jucatorilor frustrati ca si-o iau pe coaja.
Gaelex(Citează)
30/12/2017 la 12:03 AM
In wot cel mai penal e aimbot-ul. Restul sunt pt oameni neatenți. Nu ai nevoie sa ai cheat ca sa renunți la chestii de pe mapa, joci cu setări minime. Nu ai nevoie de lasere sa vezi unde țintește unul si altul…. Ești atent la mapa…. 1 singura data am folosit un modpack ce avea lasere si rahaturi in el, am jucat 3 meciuri, sub 500 dmg in fiecare… Deci nu, atenție la mapa si cât mai putine “zorzoanele” :))
Cheat-urile cele mai des întâlnite:
– toți rahații fac spam cu gold ammo
– tancuri invizibile, s1, udes, etc
– defender, patriot, etc
Pew(Citează)
03/01/2018 la 12:01 PM
Exista un loc special in iad pentru aia care spammeaza cu munitia premium, mai ales in tancuri cu armura de hartie. OK, in Type 4 si Type 5 inteleg, nu prea ai de ales. Dar sunt unii care nu schimba deloc pe munitie normala, si e clar ca nu e nevoie, dar insista.
Si cand trag eu cu Skorpion G sau Strv de tier 8+ si nu nimeresc sau ricoseaza de ma enervez, dar altora le intra in tine de absolut fiecare data si sunt in partea cealalta a hartii. Dar nu, nu au nici macar XVM.
Gaelex(Citează)
29/12/2017 la 3:55 PM
Cum facem sa dam un PUBG in echipa?
Iugas(Citează)
29/12/2017 la 5:41 PM
http://www.guru3d.com/news-story/battleye-bans-a-800000-folks-in-pubg-since-november.html
MARIAN(Citează)
29/12/2017 la 7:46 PM
De cand au adaugat deathcam-ul pe PUBG am observ ca … 1 din 3 playeri triseaza, poate exagerez… putin dar eu am prins asa : eliminare vegetatie pe luneta de sniper, headshot tragand in jos intr-un toc de usa, “teleportare” cu arma (cu luneta, tot tacamul) pe un balcon de la etajul superior din primele secunde de joc, snipere cu supresoare de la aterizare etc…
Legioner(Citează)
29/12/2017 la 7:48 PM
De cand au adaugat deathcam-ul pe PUBG am observat ca … 1 din 3 playeri triseaza, poate exagerez… putin dar eu am prins asa : eliminare vegetatie pe luneta de sniper, headshot tragand in jos intr-un toc de usa, “teleportare” cu arma (cu luneta, tot tacamul) pe un balcon de la etajul superior din primele secunde de joc, snipere cu supresoare de la aterizare etc…
Legioner(Citează)
29/12/2017 la 8:44 PM
Din ce-am citit PUBG proceseaza unele lucruri pe client, si din cauza asta e atat de hackable. Daca te uiti pe youtube vezi cheaturi cu oameni care stau pe burta dar au viteza de sprint. Sau oameni care au mainile lungite la 2 metri si trag cu arma peste zidul dupa care stau ascunsi.
Ideal, totul e server side, iar clientul primeste minimul de informatie. De exemplu, League of Legends nu trimite spre client decat lucurile pe care ai vision in joc. Nu exista nicio informatie legata de ce se afla in “fog of war” in memoria calculatorului tau.
Sol(Citează)
29/12/2017 la 11:00 PM
Fa o comparatie de consum al resurselor cand ai totul client-side iar serverul tine doar scorul is pozitia jucatorilor si atunci cand serverul randeaza harta din punctul de vedere al fiecarui jucator ca sa trimita pozitia doar atunci cand exista cu adevarat contact vizual. Diferenta este colosala. Intrucat randarea este un moft, hartile contin si niste informatii despre obiecte, spre exemplu daca inamicul este in spatele unui deal sau unui bloc clar nu ai cum sa-l vezi, iar serverul nu trimite informatia, insa daca inamicul este in ceata sau bagat prin niste tufisuri, indiferent de cat de dense sunt ele, serverul nerandand nu poate sti cu exactitate daca il vezi sau nu, drept urmare va trimite informatia despre el si lasa clientul ca sa decida daca este in contact vizual sau nu, iar in cazul in care ai un cheat activat vei fi anuntat si il vei putea vedea.
Marius M(Citează)
29/12/2017 la 9:54 PM
BattlEye
@TheBattlEye
Update on the number of PUBG bans: 1,500,000.
Nu e rău pentru un joc cu 26 mil de jucători.
nihasa(Citează)
29/12/2017 la 11:21 PM
mi-am luat si eu pubg: o mizerie de joc, (pct meu de vedere). am dat banii pe o prostie de joc, jumate din joc alerg sau merg, si o treime zbor. pfff
Castle of Wolfenstein mi-a placut enorm, Delta Force…
RV(Citează)