►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Facebook tocmai mi-a spus că posturile de la pagini vor fi afișate separat într-o nouă secțiune Explore Feed. News Feed-ul, adică interfața default, rămâne doar pentru posturile prietenilor.
Se zvonea că Facebook va introduce asta, dar știam că a rămas doar la stadiul de zvon. În cuvintele lor, nu vor continua testele. Câteva minute mai târziu, Explore Feed mi-a dispărut și să presupunem că a fost un bug de-al lor, m-au inclus din greșeală în test. Să înțeleg, totuși, că testele continuă?
Noua împărțire în News Feed și Explore Feed ar fi o veste bună pentru utilizatorul normal de Facebook, asaltat de reclame și mesaje de la paginile brandurilor. Cu Explore Feed, reach-ul tuturor paginilor va scădea mult, iar singurul mod ca ele să ajungă în News Feed va fi, probabil, să plătească publicitate către Facebook. Vă reamintesc că și mesaje pe care probabil le doriți, precum cele de la site-uri de știri sau rețete culinare Tasty sau poze cu pisici, tot de la pagini vin de obicei.
Fără legătură cu asta, puteți da un like paginii blogului.
Update: după cum vă spuneam, la câteva minute după aceea Facebook m-a trecut înapoi la vechiul sistem. Totuși, văd că Explore Feed a rămas, dar bine ascuns tocmai jos în meniul din stânga, sub See More…, ultima opțiune.
Acum Explore Feed îmi arată posturi de la pagini la care nici măcar nu sunt abonat. Vor deci să crească reach-ul altora?!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
09/11/2017 la 6:29 PM
Vezi ce zice aici:
https://www.facebook.com/explore/
BAndrew(Citează)
09/11/2017 la 6:36 PM
Nope, Explore Feed e inca in meniu, ultimul in lista, dar e acolo :)
https://www.facebook.com/explore/
fumat0rul(Citează)
09/11/2017 la 7:40 PM
Mi-am inchis FB, imi pierde mult prea mult timp.
Gaelex(Citează)
10/11/2017 la 7:58 AM
+1. Nu merită Facebook timpul meu, plus făcutul “niznaiul” în cazul unor campanii de dezinformare vezi Rusia și unele alegeri din state democratice, plus nerezolvarea conturilor fake, plus în general calitatea medicră a conținutului. Cantitatea o să omoare internetul așa cum a omorât presa.
mircea 2(Citează)
09/11/2017 la 8:02 PM
Explore asa cum il vezi acum e de mult. E ca Explore de la Instagram. Numai de la pagini pe care nu le urmaresti, ca descoperi chestii noi :)
Sabina(Citează)
12/11/2017 la 7:54 PM
Dar e cam trist să văd postări cu Britney Spears, deși eu nu sunt prieten cu ea sau nici măcar nu îmi place pagina ei. Bleah!
O porcărie, dar hei, bine că e separată și nu trebuie să îmi apară în timeline. Separat, nu o accesez.
ionică(Citează)
09/11/2017 la 10:48 PM
Cum adica esti asaltat de reclame, te obliga cineva sa dai like sau follow? Te impiedica cineva sa dai unlike sau unfollow?
Am investit bani si timp in pagini ca acum sa ma sterg la fund cu ele?!? E o masura de porc, o sa isi ia hate groaznic Tucanberg.
Floo(Citează)
10/11/2017 la 6:11 AM
Radu, spui tu că “Noua împărțire în News Feed și Explore Feed ar fi o veste bună pentru utilizatorul normal de Facebook”. Mmmm… nu știu dacă e tocmai așa. Din moment ce am dat LIKE unei pagini se presupune că mă interesează ce postează pagina aia și n-aș vrea să mi se ascundă acele postări.
Cu m zice Sabina, Explore am și eu, dar îmi arată postări ale paginilor pe care nu le urmăresc.
motanes(Citează)
10/11/2017 la 11:00 AM
Explore exista de mai demult.
Intrebarea mea este, daca vor face pasul asta, in explore nou voi vedea si posturile la paginile la care nu am dat like???
atunci e de kk..
gabi(Citează)
10/11/2017 la 11:31 AM
Pai da-le like atunci daca vrei sa le vezi postarile.
GabrielG(Citează)
13/11/2017 la 10:05 AM
Ar fi foarte bună chestia asta.
Oarecum în aceeași idee, am observat în ultimul an că diversele grupuri de pe whatsapp care au fost create la diverse momente, pentru evenimente punctuale sau după alte criterii, încep să devină, fiecare, un fel de mini-facebook. Se dau share-uri, se comentează etc. Fără reclame, page feed-uri și alte de-astea.
Vorba cuiva: “urmăresc cu interes” această evoluție și mă întreb când ne va băga FB-ul și acolo reclame. Sau când va scoate whatsapp-ul din priză.
Adrian(Citează)