un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Iată cum arată traficul tipic pe Aviatorilor

9 Oct 2017  ·

FOOD & LIFESTYLE  ·

12 comentarii

În ziua în care am scris despre ideea de a reconfigura bulevardul aviatorilor de la 3+3 benzi la 4+2 benzi am și circulat pe acolo și am pus camera în parbriz.

M-ați întrebat mulți dacă acel rond este bottleneck-ul sau nu cumva întreaga zonă are probleme. Nu, este rondul! Dacă mai multe mașini ar pătrunde în el pe culoarea verde a semaforului, toată lumea ar avea de câștigat, de asta și sugestia cu creșterea numărului de benzi de la 3 la 4.

Uitați clipul de mai jos. Este accelerat 2000%, că toată povestea a durat 8 minute în realitate. Puteți vedea cum pe Aviatorilor spre nord se circulă foarte greu, bară la bară, mai multe semafoare prinse, apoi trec de rond și spre Arcul de Triumf se circulă fluent, chiar lejer, de mai-mai să trec prin zonă fără să mai opresc deloc. Observați că în sens invers, spre sud de Charles de Gaulle, se circulă lejer și de multe ori chiar deloc, ceea ce ar justifica trecerea de la 3 benzi la 2 benzi.

Ziua respectivă era una cu traficul destul de aglomerat, s-a circulat mai greu decât de obicei și pe Magheru și Lascăr Catargiu.

asus s5507

    12 comentarii

  1. ioi…ce repede se circula in Bucuresti!

      (Citează)

  2. Dimineata e aglomerat intr o directie, seara in cealalta. …

      (Citează)

  3. cum intra 4 benzi in rond de 3 benzi, nu se gatuie la intrare?
    poate ca solutia mai buna ar fi sa tina mai mult semafoarele din anumite directii la anumite ore.

      (Citează)

  4. asta e valabil si pentru Petricani si Barbu Vacarescu si Floreasca. benzi de circulatie reversibila. este cea mai simpla, low cost si viabila solutie, dar nu cred ca se vrea low cost ca trebe sifonat un proiect…
    Au vrut sa faca o chestie, cu floreasca si barbu vacarescu sensuri unice. cineva a luat banii pe implementare si gata, s au razgandit. Si acum sunt semenele de circulatie acoperite.

      (Citează)

  5. Discutii inutile.
    Chiar aveti impresia sa se uita careva aici si zice: “Bah, ce simplu e! Hai sa facem!”

    Ii doare la pix de prostii care cotizeaza la stat: consumam benzina mai multa, ajunge mai mult la buget.

      (Citează)

  6. Ideile sunt bune dar pentru a fi implementate trebuie ca cineva sa-si asume raspunderea, lucru rar in sectorul public din Romania.

      (Citează)

  7. nwradu:
    Serios, chiar nu-i simplu cu alea reversibile. S-ar băga tot felul de idioți pe partea cealaltă, ar fi confuzie mare.

    Poate ai dreptate, la noi nivelul de retard si nesimtire in trafic este peste media tarilor unde sunt implementate astfel de benzi. Doar ca sunt conuri din alea de circulatie sa delimiteze, exista si masina care le muta de pe o banda pe alta. asa ceva functiona intre statiunile de la mare – nu stiu daca mai sunt ca n am mai fost de mult – si nu mi aduc aminte sa fi fost vreun accident serios din cauza benzilor revers.
    Oricum asta nu e o scuza, trebuie sa invatam sa circulam contemporan cu anul in care ne aflam, chiar cu riscul victimelor “colaterale”. Asta nu e o scuza ca: confuzie, nu stim pe autostrada, nu stim in giratoriu, etc

      (Citează)

  8. Radu, eu zic sa fii mai practic. Stiu ca exista o platforma la primarie unde poti submite idei si propuneri. Pune chestia asta. Daca va ramane la stadiul de articol pe blog, nu se va intampla nimic.
    Ai o idee, trebuie transformata in initiativa.
    Succes!

      (Citează)

  9. buba e ca peste tot e haos. solutia nu poate fi decat radicala: sa lasam masinile in parcare! Dar nici asa nu e bine ca se duce dracului consumul de benzina si cine stie de unde mai scoate guvernul bani de furat.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus