►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Surpriză: Renault a anunțat că va fi furnizorul oficial de motoare pentru echipa McLaren în sezoanele 2018-2020, fiind prima oară când cele două companii vor colabora în Formula 1.
În vederea acestui lucru, McLaren a anunțat astăzi încetarea parteneriatului cu Honda, de comun acord. Tot azi Renault a anunțat și încetarea furnizării de motoare către echipa Toro Rosso. Probabil tot de comun acord, având în vedere că Honda va deveni furnizorul echipei Toro Rosso.
Sper să vină vremuri mai bune la McLaren. Performanța echipei a fost deplorabilă în ultimele sezoane, motoarele Honda nu s-au dovedit competitive, iar abandonurile tehnice cred că au depășit numărul de curse finalizate de piloții McLaren. N-am numărat, dar asta a fost senzația mea.
În acest an, McLaren Honda se afla în prezent pe locul 9 din 10 în campionat, obținând puncte în doar două curse pentru un total de 11. Anul trecut l-au încheiat pe poziția a 6-a. Poate cu motoare Renault mai dă norocul peste ei și se luptă mai cu spor pentru locurile 3-4, că până la Mercedes și Ferrari cred că e cale lungă.
În alte știri, Renault a anunțat că din 2018 Carlos Sainz va concura pentru ei, fiind împrumutat de la echipa sa curentă, Toro Rosso. Jolyon Palmer, actualmente la Renault, nu se știe ce va face.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
15/09/2017 la 4:12 PM
Mai ai sa scrii despre cum Mercedes foloseste motoare de Renault pe unele modele. :)
eu din EU(Citează)
15/09/2017 la 5:08 PM
Aha! Deci McLaren o sa folosească motoare de Dacia. Un 1.5 dci acolo ca să nu consume mult.
Pluto(Citează)
15/09/2017 la 5:29 PM
“Jolyon Palmer, actualmente la Renault, nu se știe ce va face.” – Ii va da in judecata pe Renault si cel mai probabil va castiga. Precum Giedo van den Garden.
La ce mai e util un contract semnat daca fix cine te angajeaza se pisa pe el ca sa-ti faca vant? Asta a patit Giedo dupa ce Sauber au preferat banii lui Nasr in loc sa-si onoreze contractul. De atunci au luat-o pe ulei masiv si au ajuns actualmente la coada clasamentului.
Misto cum o decizie pe termen scurt de a primi niste bani in plus in timp ce te pisi pe obligatii contractuale rezulta in impact negativ pe termen lung. Asa va pati si Renault daca nu mentin in picioare contractul cu Palmer.
Daca te poti pisa cu bolta pe obligatiile contractuale fata de pilot, eu ca sponsor care pompez bani in echipa ta ce garantie am ca vei respecta obligatiile fata de contractul cu mine? Niciuna.
N-o fi el la fel de rapid ca Hulkenberg sau Sainz, dar cat timp rezultatele lui sunt conforme cu ce e in contractul semnat cu Renault, ei n-au motiv sa rupa acel contract si sa si scape nepedepsiti.
Tudor(Citează)
15/09/2017 la 6:39 PM
Ești sigur că Palmer are contract pe 2018 cu Renault? Și mai e o diferența aici intre cei doi: Palmer e plătit de Renault ca să concureze pentru ei pe când GDV a plătit în avans ca să conducă un Sauber sezonul viitor.
Claudiu(Citează)
16/09/2017 la 12:33 AM
Dar de unde stii ca nu are o clauza de performanta ?
mario(Citează)