►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Știri despre tehnologie – 11 mai 2017
LG organizează o expoziție în care prezintă aurora boreală pe cele mai moderne televizoare OLED »
Și asta după un an în care cifra de afaceri din România a crescut cu 45%, ajungând 2,02 miliarde de lei. Personal mă așteptam la o creștere mai mică (de exemplu, cea din 2015 față de 2014 a fost de 28%), având în vedere că și alte magazine și-au întărit prezența și jocul pe piață, dar, în același timp, probabil că tot mai mulți români comandă online și întreaga piață de acest tip este pe creștere.
Vânzările prin Marketplace au crescut suplimentar veniturile, sunt sigur, având în vedere că eMAG percepe un comision de 5-20% din produsele vândute pentru cei înscriși în marketplace, poate chiar 30% pentru fashion.
La conferința de prezentare a rezultatelor financiare și a planurilor de viitor nu s-au dat multe detalii despre acest viitor card de credit, în afara faptului că va fi lansat în a doua jumătate a anului.
Ce înseamnă acest card de cumpărături? Că va fi emis de o bancă în parteneriat cu eMAG și că poate oferi clienților eMAG diverse bonusuri pe care le vom afla atunci.
Exemple de posibile avantaje ale unui astfel de card:
Acestea sunt gânduri de-ale mele, nu ceva anunțat oficial. Ce vreau să spun este că avantajele pot fi de orice tip și pot fi semnificative (“5% discount la orice comandă!”) sau pot fi genul care nu te conving să faci un astfel de card.
În ce privește banca parteneră ce va emite cardul, personal mizez pe Banca Transilvania, cu care eMAG are o colaborare de ceva vreme. Banca Transilvania pare genul care nu se sfiește de investițiile în online (sunt prezenți și în afiliere) sau de carduri co-branded, vezi parteneriatul foarte bun cu Flying Blue.
Ar putea fi, însă, și Raiffeisen sau chiar orice altă bancă. Sunt sigur că la mijloc este o negociere lungă și amănunțită, iar decizia se ia în funcție de ce va oferi fiecare bancă în parte, deoarece și banca suportă o parte dintre “bonusurile” acordate clienților.
Un alt serviciu ce va fi lansat în curând de eMAG este opțiunea de livrare pe intervale orare, ca de exemplu să poți cere să vină curierul între 19 și 21, similar cu opțiunile disponibile la comenzile din secțiunea Supermarket. Acest serviciu va costa între 18 și 22 de lei, cu câțiva lei peste taxa de livrare clasică (“când vrea curierul”).
eMAG va lansa în mai multe orașe și serviciul de livrare în 2 ore, care momentan este disponibil doar în București. Eu l-am folosit de câteva ori și a funcționat mereu ireproșabil, produsele ajungând la mine în 1-2 ore, exact cum s-a spus. Pe scurt, în fața depozitului staționează diverși curieri (DPD, dacă nu mă înșel) care înșfacă produsul și pleacă spre tine.
Deși costă 39 de lei, de multe ori este o soluție bună când ai nevoie de produs “acum!” sau dacă știi că mai bine îl iei așa pentru că nu vei fi ușor găsit de un curier în următoarele zile pentru livrarea normală. Din vară, livrarea în 2 ore va fi extinsă într-un total de 12 orașe, adică cele unde eMAG are showroom-uri.
Alte cifre anunțate:
« Știri despre tehnologie – 11 mai 2017
LG organizează o expoziție în care prezintă aurora boreală pe cele mai moderne televizoare OLED »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
20 comentarii
11/05/2017 la 11:03 AM
Rate fara dobanda.. ce naiba ma…suntem la gradinita? ?
Giovani(Citează)
11/05/2017 la 5:24 PM
si daca va fi ING-ul? oare le pica iar sistemul cum a fost ieri la incasarea salariilor? sau poate fac ei niste manevre ca sunt vreo 2000 de oameni cu salarii medii de 1500e care nu si-au primit salariile in conturi…dintr-un singur exchange order valutar faci de-o diferenta bunicica…numai zic.
Mihai Dobre(Citează)
12/05/2017 la 8:01 AM
@Mihai: asa te-a mintit firma ca n-au intrat banii din cauza bancii? Si se intampla frecvent? CV-ul il ai actualizat?
cris(Citează)
12/05/2017 la 8:17 AM
este prima data pe anul acesta :) dar au mai fost cazuri in trecut. Firma sunt eu deci stiu exacr ce s-a trimis si cand, asta cu erorile si cursuri valutare variabile la ora observ ca sunt tehnici standard pt ING. virarile prin alta banca emise in aceeasi zi si ora au fost ok.
Mihai Dobre(Citează)
11/05/2017 la 11:16 AM
Comandă dată la 17:43, plătit cei 39 de lei pentru livrare în 2 ore, la 21:00 am plecat eu după curier să mă întâlnesc cu el și să îmi ridic produsul. La customer support mi-au spus că a fost aglomerat orașul :)
Alex(Citează)
11/05/2017 la 12:01 PM
Probabil se mai întâmplă și din astea. Mie, din 5 comenzi de acest tip, doar una a venit 10 minute peste cele 2 ore promise.
nwradu(Citează)
12/05/2017 la 12:20 AM
Pai si? Ai cerut refund la taxa?
Pyro(Citează)
11/05/2017 la 11:37 AM
Sa stii ca livrarea gratuita creste vanzarile, nu le scade, pentru ca incurajeaza “impulse buying”. De cand se poate ridica de la posta, eu comand mai des, atunci cand imi vine ideea, chiar daca comand lucruri mici. Daca insa ar trebui sa platesc transport la ele, as astepta sa se stranga nai multe si probabil nu le-as mai lua pana la urma, pt ca fie as uita de ele fie mi-ar trece impulsul.
E o chestie de marketing foarte desteapta asta cu livrarea “gratuita”… eu daca as avea magazin online as creste preturile doar ca sa pastrez aparenta de livrare gratuita.
Robo(Citează)
11/05/2017 la 12:00 PM
Așa este, dar ma gândesc că un card trebuie să încurajeze creșterea coșului mediu.
nwradu(Citează)
12/05/2017 la 11:02 AM
De acord cu “livrarea gratuita”. Eu renunt de multe ori sa cumpar cand vad ca produsul la care m-am hotarat mai are o “coada” de 20-25 de lei drept taxa de transport. E ceva psihologic, e acel prag care face diferenta intre un “pret corect” si “lasa ca gasesc in alta parte”.
NJK(Citează)
11/05/2017 la 12:10 PM
la ultimile 2 comenzi am ales livrare in showroom titan a doua zi si bineinteles ca au ajuns dupa 2 zile, exact cum ajungeau si prin curierat… sunt dezamagit fiindca de unul dintre produse chiar aveam nevoie a doua zi, asa cum au estimat pe site in momentul comenzii.
deplictis(Citează)
11/05/2017 la 12:38 PM
Si romanul de gand musca momeala: e bine in rate fara dobanda de la eMag, ca oricum eMag iese pe plus din preturile umflate pe care practica.
Andreas(Citează)
11/05/2017 la 1:00 PM
Nu exista rate fara dobanda, decat poate la mama…
Giovani(Citează)
11/05/2017 la 6:27 PM
Iei un produs de 1200 de lei. Plătești lunar 100 de lei. Ce are?
nwradu(Citează)
11/05/2017 la 2:36 PM
Emag primește de la început întreaga sumă de la banca ta. Tu plătești apoi ratele către bancă. Nu e totul un mare complot Iluminati.
nwradu(Citează)
11/05/2017 la 1:26 PM
Am comandat si eu cu livrare in 2 ore. Pe la ora 19. La 21 nu venise, a sunat brusc la ora 1 noaptea. Am fost de acord sa vina dar dupa 25 minute de asteptat (desi zicea ca e aproape de bloc) nu a aparut asa ca am refuzat comanda. Bine, era cu same day, de la aia ma astept la asemenea atitudine.
Am mai comandat componentele pentru un PC de la PcGarage si in ziua in care trebuia sa livreze am sunat curierul la ora 18, ca tot nu venea, si el era acasa, ca nu prea mai avea chef sa vina. A ajuns pe la ora 21.
robert(Citează)
11/05/2017 la 2:54 PM
poate sa fie cobrand si sa aiba doar x rate fara dobanda si o poza cu emag pe card.
bt si emag nu stiu cat de bine se impaca, anul trecut am facut un ping pong intre cele 2, folosind un card “Star” BT cu ceva puncte pe el am vrut sa cumpar un produs aflat in promotie la emag, aici vine partea amuzanta, pe site-ul StartBT aparea ca se pot folosi punctele in magazinele emag dar am vrut sa fiu sigur si am sunat sa intreb la serviciul clienti emag – mi-au spus ca nu accepta. sunat la serv clienti BT – se accepta, trimis mesaj la amandoua firmele pe la 13-14 (cu mentunea ca vreau sa beneficiez de oferta x care expira la finalul zilei), de la emag m-a sunat pe la 19-20 un tip istet care a spus ca a verificat si cu sefii lui si ca o sa notifice BT sa faca modificarea si pe site-ul lor.
acum intreb si eu un card Star BT la care ai promotia de “x rate fara dobanda + extra puncte” atunci cand platesti cu el la emag …de ce nu poti sa folosesti si punctele de pe el ? intrebarea e oarecum retorica :) si am renuntat sa mai (incerc sa) aflu un raspuns de la BT. dar oarecum speranta moare ultima
Darius(Citează)
11/05/2017 la 7:57 PM
“” Acest serviciu va costa între 18 și 22 de lei, cu câțiva lei peste taxa de livrare clasică (“când vrea curierul”).””
cu cativa zeci de lei vrei sa zici. Ceea ce e enorm.
ionutb(Citează)
11/05/2017 la 8:06 PM
Livrarea normală costă 15 lei și parcă mai mult pentru electrocasnice?
nwradu(Citează)
12/05/2017 la 1:43 PM
Am avut probleme cu 2 comenzi la interval de o luna cu livrare in showroomul din Iasi, care in loc sa ajunga in perioada spusa de ei, au ajuns cu o zi mai tarziu, de aceea incep sa caut produsele la Altex/MediaGalaxy unde am optiunea sa vad daca sunt in magazin si sa le ridic de acolo, mai ales la produse de care am nevoie relativ urgent. Si la ei sunt probleme cu actualizarea stocurilor dar e mai rar si macar ma anuntat din timp ca produsul nu il au pe stoc.
Perioada de livrare e data de ei, prefer sa imi spuna ca ajunge in 3 zile si sa ma sune a 2a zi decat sa imi spuna ca ajunge maine si defapt poimaine.
Razvan C(Citează)