un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

De ce ai coborî garda la sol atât de mult?

10 May 2017  ·

AUTO  ·

46 comentarii

N-am înțeles niciodată această formă de tuning. În opinia mea, tuningul auto îl faci pentru a spori plăcerea condusului prin creșterea performanței mașinii sau printr-un aspect mai plăcut al acesteia.

În schimb, când garda la sol are 2 cm, șoferul doar se chinuie la fiecare speed bump (cum se numesc astea în română?), la fiecare rampă, la fiecare trecere peste șine de tramvai sau tren, iar de urcat o bordură nici nu mai zic, e practic imposibil.

Și atunci de ce se face așa ceva la o mașină?

Cum parchezi în București dacă nu poți urca mașina pe nici un trotuar?!

Adică știu de ce s-ar face la o mașină performantă, pentru a-i crește apăsarea aerodinamică limitând fluxul de aer ce trece pe sub mașină, îmbunătățindu-i profilul aerodinamic. Dar de ce ai face așa ceva la un cazan? Ca să te chinui non-stop într-un oraș plin de gropi și cu asfaltul mai vălurit decât o plajă?

Zilele trecute, aici prin cartier, o astfel de mașină a oprit și apoi a trecut peste un mic dâmb limitator de viteză cu 2 km/h, cu mare atenție, iar spoilerul din față tot a atins și a scos sunete dubioase la acel hop peste care de obicei se trece cu 30 km/h. În spatele său erau alte trei mașini, toți șoferii așteptându-l cu o față pe care spunea “hai trăiți-ar, ți-a trebuit tuning din ăsta să o faci rapidă și stăm acum toți după tine…”.

Plus că astfel de modificări văd doar pe la niște mașini vechi, unde chiar nu mai contează.

asus s5507

    46 comentarii

  1. “Cum parchezi în București dacă nu poți urca mașina pe nici un trotuar?!”

    Excelent. Propun sa devina obligatorii.

      (Citează)

    • Și eu propun să se știe că există și parcări pe trotuar, făcute de primării, cu abonament etc. Astfel nu s-ar mai vorbi degeaba pe net.

        (Citează)

  2. *trăi-ți-ar

      (Citează)

  3. asta nu e B 21 BOU ?

    ps. doar pe circuite e utila garda joasa, in rest e prostie si uzura rapida a scuturilor

      (Citează)

  4. Se numeste “limitator de viteza”.

      (Citează)

  5. “Tuning”

      (Citează)

  6. Politist mort de numesc limitatoarele

      (Citează)

  7. macar bucatile de spoiler o sa acopere gropile de pe drumuri.

      (Citează)

  8. Eu am pe masina la fiecare spoiler cate o fusta de cauciuc de vreo 10cm. Asa a venit masina si aparent e ceva stock la modelul asta si desi fusta aia are o garda de cel putin 10cm de la sol tot frec peste movilele alea din asfalt care limiteaza viteza sau cand intru/ies din garaj. Nici nu pot sa ma gandesc cum circula unu’ cu mai putin de 10cm.

      (Citează)

  9. because RICE + e36 tuning = love

      (Citează)

  10. Retard mintal…toti interlopii si ceilalti cocalari au asa ceva.

      (Citează)

  11. Militaru Rares

    10/05/2017 la 12:04 PM

    “Dar de ce ai face așa ceva la un cazan?” – De unde stii tu ce are masina sub capota? De ce tragi concluzii ca este un cazan? Ce nu stii tu este ca poate avea suspensie reglabila si se poate ridica…

      (Citează)

  12. Masina are garda la sol de 16 cm si tot nu imi ajunge pentru​ drumurile noastre. Chiar zilele trecute dupa o ploaie torențială am aterizat intr-un crater plin de apa in mijlocul drumului de am crezut ca imi las jumatate de masina acolo. Ma gandesc serios la o Niva… iar cu un astfel de “tuning” nu as putea iesi nici din parcarea blocului.

      (Citează)

  13. Militaru Rares: apidă și stăm ac

    tu erai ?

      (Citează)

  14. Daca poza nu e facuta la parterul parcarii atunci sigur are suspensie reglabila ca nu avea cum sa urce sau sa coboare intre etaje. Poate il vezi ca o ridica la 30cm si o face suv :))

      (Citează)

  15. cel mai probabil are suspensie cu perne de aer, merge cu ea mai ridicata si la parcari “psst – jos”.

      (Citează)

    • n-ai cu cine… astia stiu sa te faca doar “cocalar” dar ei habar n-au ce fel de suspensii sunt alea…

        (Citează)

  16. Militaru Rares

    10/05/2017 la 1:20 PM

    cosmin: tu erai ?

    ?

      (Citează)

  17. Radu, ma asteptam la mai mult de la tine :)))
    De air ride n-ai auzit? Ca parca-i blog de tehnologie si mna.
    https://www.youtube.com/watch?v=98QgFBxouT0
    0:29 in video

      (Citează)

  18. Sunt curios ce masina are Radu

      (Citează)

  19. nici eu nu pot urca borduri cu masina decat daca sunt meschine. n-am murit.

      (Citează)

  20.   (Citează)

  21.   (Citează)

  22.   (Citează)

  23.   (Citează)

  24.   (Citează)

  25. Pai nu-i asta masina? Fii antena: https://youtu.be/98QgFBxouT0?t=29

      (Citează)

    • Haha! Burn!!! Eram sigur.

      Bine, asta nu inseamna ca poate urca borduri, dar nu cred ca vreo obligatie. In definitv, nici eu nu pot cu motorul sa urc borduri prea inalte pentru ca lovesc cu carena, desi teoretic as putea parca pe trotuar.

        (Citează)

  26. Tudor Petrica

    10/05/2017 la 4:05 PM

      (Citează)

  27. Da’ ce are ?

      (Citează)

  28. Se numesc relantisoare

      (Citează)

  29. Ma intreb cate comentarii sunt in moderare de la pusti care sustin ca astia care isi monteaza asa ceva si merg pe strada sunt ceva modele in viata si nu cocalari.

      (Citează)

  30. Există 2 tipuri de “tuning”:
    – tuning-ul propriu-zis care presupune îmbunătățirea reală a performanțelor mașinii (de acolo si vine numele, de la “fine tuning”, ajustare fină, peste nivelul care se poate face în mod economic în fabrică pt acel model de serie mare) și de obicei costă bani serioși

    – “tuningul de cocalar” care înseamnă adăugarea de briz-briz-uri gen tobă de eșapament cu LED sau tîmpeniile astea din poza lui nwradu. În mintea oamenilor ăștia, ei chiar își îmbunătățesc mașina. Nu ai ce să le faci, așa gîndesc ei, nu tb căutată vreo logică.

      (Citează)

  31.   (Citează)

  32. Primesc multe informari ca s-au postat multe comentarii aici de catre manelisti “ba, tu stii cat costa asa ceva, saracule?” dar nu le vad. Ce se intampla?

      (Citează)

  33. Răspunsul e simplu. Pe oamenii ăștia nu îi dă IP-ul afară din casă. Imită și ei ce văd la televizor sau pe net, ce contează că mașina lor nu e de Le Mans.

      (Citează)

  34. De ce cobori garda atat? Pentru a astupa gropile din Bucuresti.

      (Citează)

  35. cred ca intelegi ca baietii astia schimba rotile cu totul dupa ce expun masinile la show-uri

      (Citează)

  36. Care este problema voastra ? Sunteti niste pamfleti ! Fiecare face ce vrea cu masina si cu banii lui ! Nu este treaba voastra ceea ce fac ceilalti, voi vedeti-va de viata si masinile voastre, pentru ca in cazul in care acele “cazane” se vor vedea afectate de drumurile patriei noastre minunate, nu va veti face voi responsabili, ci propiretarul acelui “cazan” , care sunt 100% sigur ca stie mai bine ca voi cat de f*t*te sunt drumurile noastre.

      (Citează)

  37. Poate că de la moda asta idioată de reducere a gărzii vine şi vorba “îngust la minte”, sau “are mintea îngustă”. Şi nici nu mă mir…

      (Citează)

  38. Arată frumos, dar nu e de făcut la noi. :D La noi trebuie să fie cât mai înaltă.

      (Citează)

  39. Pentru deszăpezit?
    Sau nivelat nisipul din faţa piscinei?
    Sau rindeluit. ;)

      (Citează)

  40. Sau pentru curăţat dunga rezonatoare de pe marginea drumului.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus