►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Un comunicat primit recent spune că Taxify a redus tariful în București la 1,17 lei pe kilometru, ceea ce-l face mai mic decât UBER, principalul său concurent aici, și mai mic decât cel al taxiurilor normale.
Vestea este foarte bună pentru călători. Pe termen lung, ar putea apărea mici probleme pentru companie, dar bănuiesc că preferă să-și crească acum baza de clienți prin această campanie de reducere și să vadă ulterior cum rezolvă problemele unui eventuale reveniri la un tarif mai mare.
Spun de revenire la un tarif mai mare deoarece comunicatul precizează, la final, următoarele:
*În acest tarif este inclus o reducere temporară de 20% aplicată pasagerilor Taxify, partenerii primind o compensație de 10% pentru fiecare cursă încheiată.
Cuvintele cheie sunt “reducere temporară”. Pentru a evita scandalul cu șoferii parteneri, Taxify le dă un bonus de 10% pentru fiecare cursă, compensând cumva reducerea de tarif. Când se va sfârși reducerea temporară, vor apărea cârcoteli din partea clienților, că așa se întâmplă la orice creștere de preț (s-a întâmplat și cu UBER, de altfel).
Taxify este o companie estoniană ce oferă acest serviciu în mai multe orașe din lume, inclusiv alte capitale din zona noastră a Europei. Sistemul este foarte asemănător cu UBER, cauți mașină în aplicație, introduci destinația, plata se face automat cu cardul. Găsiți linkuri de download a aplicației prin pagina oficială taxify.eu
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
33 comentarii
01/03/2017 la 11:42 AM
Dupa cum spuneam si intr-un alt post, folosesc cu prioritate Taxify pentru ca ajung mai mult bani la soferi avand comisioane mai mici decat Uber.
Si asta se vede cumva si pe masinile folosite lucru ce nu e determinant.
Oricum, mai iefitn decat 1.17 lei/km cred ca doar in Egypt e.
Iulian(Citează)
01/03/2017 la 2:50 PM
Nu inteleg cum se vede pe masinile folosite. Sincer toti soferii cu care am mers la taxify faceau si Uber…
Ciprian(Citează)
01/03/2017 la 12:13 PM
merg cu Uber aproape in fiecare dimineata de jumatate de an*.
cred ca am platit tariful de baza in sub 10% din cazuri, in restul de 90% din cazuri ma bucur cand vad orice surcharge care e mai mic decat dublul tarifului normal, ceea ce se intampla oricum destul de rar.
asa ca daca taxify are acelasi sistem de surcharge ca si Uber, pretul de 1.17 lei/km este irelevant pt ca in practica vei plati mai mult.
daca nu are acelasi sistem de surcharge, pretul este de asemenea irelevant pentru ca nu vor fi masini disponibile.
(*de ce prefer sa platesc o gramada de bani la Uber in loc sa iau taxi normal: pentru ca masinile de la Uber in general au centuri functionale in spate, ceea ce este o raritate la taxiurile normale;
da, am facut si reclamatii, m-am si certat cu soferii, nu se va schimba nimic pentru ca problema e la clienti – pana cand clientii nu vor accepta sa mearga fara centura, taxiurile nu vor avea centuri functionale;
iar in tara asta de idioti care cred ca lor nu li se poate intampla nimic, asa ceva e improbabil sa se intample in viitorul apropiat
deci Uber.)
Robo(Citează)
01/03/2017 la 3:42 PM
sunt pentru purtarea centurii in general, dar…in orase e probabil sa o patesti grav daca ai centura pusa, pentru ca sunt sanse mult mai mari sa fii lovit din lateral, iar daca ai centura pusa, te face putin pilaf.
si ca sa iti dau un exemplu de lucru care chiar nu ti s-ar putea intampla, dar s-a intamplat, iar omul a scapat cu viata pt ca nu avea centura:
http://www.desteptarea.ro/betoniera-rasturnata-peste-o-dacie/
Giovani(Citează)
02/03/2017 la 12:12 AM
Ok, un alt gen de idiot omniprezent – genul care stie el un caz in care era mai bine fara centura. Pe baza acestui caz, se considera mai destept decat toti producatorii de masini din lume si decat toate autoritatile de reglementare din lume. Carora nu le-a trecut prin cap, in ultimii zeci de ani in care centura este obligatorie, sa ne spuna si noua ca in oras e mai bine sa nu porti centura.
Dupa capul lui, e preferabil sa las copilul fara centura, ca sa umble ca mingea in masina la orice frana mai puternica, doar ca sa-l pot scoate cu 0.5 secunde mai repede din masina in caz ca vad ca o betoniera e pe cale sa se rastoarne peste mine.
Stupidity level = 10.000.
Uite un alt caz in care e mai bine fara centura: cand cazi cu masina in apa.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 9:27 AM
Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
– Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, matze pe parbriz, ochi in pomi, fara maini… In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura… parca-i viu !!!
Giovani(Citează)
02/03/2017 la 10:50 AM
lucrurile stau extrem de prost daca la noi in tara dezbatem chestii cum e daca e bine sau nu sa porti centura de siguranta.
nu avem cum sa ne facem bine degraba.
faptul ca exista asemenea idei crete referitoare la centura e simptomul unei probleme foarte grave la nivel de societate care ne va mai tine pe loc in evul mediu in ce priveste civilizatia inca multe zeci de ani: lipsa de respect pentru lege.
purtatul centurii e obligatoriu prin lege.
sa comentezi in legatura cu o lege, sa nu o respecti pentru ca te crezi tu mai destept este semn ca ceva e stricat in societate la un nivel fundamental.
intr-o societate normala, daca lumea crede ca o lege nu-i buna, incearca sa schimbe legea in loc sa o fenteze.
asa ca, Giovani, ia tu frumusel articolul cu betoniera si bancul de mai sus si incepe o campanie de constientizare a faptului ca purtatul centurii in oras este mai periculos decat nepurtatul ei (ca vad ca insisti cu chestia asta).
a, nici macar tu nu crezi balariile astea, doar le scrii ca sa justifici faptul ca ti-e lene sa porti centura (sau te deranjeaza, saracul de tine)?
atunci respecta legea si nu mai vorbi prostii.
evident, m-ar durea fix in cot daca un idiot si-ar pune doar viata lui si/sau a copiilor lui in pericol, ca selectia naturala trebuie sa functioneze (esti idiot, iti scazi sansele sa-ti transmiti genele, I don’t give a fuck).
doar ca din cauza acestui curent cretin de gandire, uite ca taxiurile nu au centuri functionale, iar asta ma afecteaza in mod direct pe mine, care nu-s idiot, deci avem o problema.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 11:27 AM
eu prind centura prin spatele scaunului…practic sunt mult mai protejat la un impact din spate, pentru ca ea va sustine mult mai bine scaunul…
Giovani(Citează)
02/03/2017 la 11:51 AM
Da, foarte bine faci. Si vezi sa dai jos centura cand treci pe Splai, ca daca se intampla sa bagi masina in Dambovita, iti va fi mult mai greu sa iesi din ea daca ai centura pusa.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 12:13 PM
stai linistit, am atatea airbaguri ca as pluti ca Eclipse…
Giovani(Citează)
01/03/2017 la 12:41 PM
Pare interesanta aplicatia, am instalat-o acum cateva saptamani dar n-am incercat-o inca. Are cineva experiente cu ea (placute/neplacute)?
Oricum, mai multa competitie nu strica, in special pentru soferii angajati (din ce-am vorbit cu cei care erau soferi pe Uber si pe Lyft).
ratonbox(Citează)
01/03/2017 la 1:27 PM
La mine taxify este prima opțiune și, doar când nu găsesc mașina, caut și uber.
Mașini mult mai ok, șoferi în mare parte mai netaximetriști.
costin(Citează)
01/03/2017 la 2:49 PM
Alta firma care opereaza la limita legii?
alex(Citează)
02/03/2017 la 11:45 PM
Da. La limita legii bunului simt, care lipseste la taximetristii de azi (95% din ei).
sind(Citează)
01/03/2017 la 5:30 PM
Nu e si aici vreun sistem de invitatii, cupoane ceva, ca sa ne facem un cont? :)
Alex(Citează)
01/03/2017 la 10:39 PM
Ei au sistem de referral. După 20 de minute petrecute în interfață și în Help, nu m-am prins cum se folosește, că altfel nu scăpa articolul fără link :P
nwradu(Citează)
01/03/2017 la 6:24 PM
Sigur ca da. Toate accidentele din oras sunt NUMAI din lateral. Zice cine?
E mai naspa cu centura cand te loveste lateral….sigur ca da. E misto probabil sa faci ca o minge in masina.
230v(Citează)
02/03/2017 la 2:15 PM
nu sunt NUMAI, ci ABSOLUT NUMAI…
Giovani(Citează)
01/03/2017 la 8:02 PM
Deci din ce spui tu, nu e bine sa porti centura pentru ca asa poti sa fugi din masina cand vezi ca cealalta masina vine spre tine !!!!!!!!
Ma bucur de cunostinta domnule Flash !!
thundermar(Citează)
01/03/2017 la 10:38 PM
Toți știu pe cineva care a scăpat dintr-un accident grav pentru că NU avea centura pusă, pe când dacă ar fi avut-o pusă probabil ar fi fost făcut piure.
Din fericire, pentru asta sunt statisticile. Iar statisticile spun că mult mai mulți dintre cei ce pun centura scapă cu viață decât dintre cei ce nu poartă centura. Ăia de mor în accidente, fără centura pusă, nu apucă să mai regrete decizia.
nwradu(Citează)
02/03/2017 la 2:52 AM
In San Francisco Uber duce un razboi al preturilor cu Lyft si au redus tarifele de cateva ori. Am mers de cateva ori cu Uber saptamana trecuta si desi soferii erau nemultumiti de scaderea incasarilor si de faptul ca sunt tratati prost de catre firma (“when we pickup somebody from the headquarters they never speak to us”) raman in sistem datorita bonusurilor consistente. Mai exact, la cursele sub 10 USD soferul Uber primeste bonus inca o data suma respectiva. Ceea ce pentru unii soferi inseamna si peste 1000 SUD in plus pe luna. Oricum, de curand Uber au inceput sa testeze si taxiurile cu pilot automat, probabil asta le va permite sa reduca si mai mult tariful cand modelul va fi legal. Soferul automat lucreaza 24h/24, nu vrea asigurare, nici pensie :)
Razvan C.(Citează)
02/03/2017 la 12:02 PM
Cu toate reducerile alea de preturi, tot am platit cu vreo 50% mai mult la Uber comparat cu Lyft (ambele cu surge). Ce e nice la Lyft e ca te lasa sa dai tip, la finalul cursei.
ratonbox(Citează)
02/03/2017 la 10:26 AM
Imboldit de articolul asta, azi am zis sa incerc Taxify.
Am platit intr-adevar cat o cursa cu taxi normal, adica mai ieftin ca la Uber.
Insa masina care a venit avea o problema vizibila la directie (geometria) si la ambreiaj (o ducea in 3000 de ture ca sa plece de pe loc, deci probabil placa de presiune) – maine e programat la service, da, sigur.
Le-am scris celor de la Taxify, sunt curios ce o sa raspunda.
Sunt dispus sa mai incerc inca o data.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 1:44 PM
hai ca mi-au raspuns.
ei spun ca nu verifica masinile decat la inscriere si ca dupa aia nu mai au ce face, se bazeaza pe rating-uri.
ce parere aveti?
in primul rand ca ma indoiesc ca au verificat aceasta masina la inscriere, pt ca rotile erau atat de descentrate incat se simtea in masina si sunt sigur ca din afara se vedea cu ochiul liber, iar asa ceva nu se strica peste noapte, la orice verificare banala se pot vedea semne ca geometria e varza.
omul avea ITP-ul luat pe spaga fara discutie, cu asa ceva nu ai cum sa iei ITP-ul.
in al doilea rand, cum vi se pare faptul ca la companiile astea (ca presupun ca si la Uber e la fel) masinile, practic, nu se verifica de catre companie, sunt strict pe responsabilitatea soferului.
a sarit roata masinii in care erau si ai facut accident?
nu-i problema, poti oricand sa lasi un rating slab in aplicatie.
au picat franele si a facut accident?
nu-i problema, poti oricand sa lasi un rating slab in aplicatie.
sper, sper din toata inima ca la companiile de taxi clasice masinile alea mai sunt verificate si de altcineva decat de sofer.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 1:47 PM
“te asiguram ca tinem foarte mult la calitate iar verificarea masinilor se face doar la inscriere”
asta a fost un citat – daca as sti cum sa pun screenshot in comentariu as face-o.
iata un exemplu despre cum poti sa te contrazici singur in aceeasi propozitie: cum dracu’ tii la calitate daca tu verifici masina doar la inscriere.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 2:13 PM
tu vrei sa faci din rahat bici si sa si pocneasca.
Giovani(Citează)
02/03/2017 la 2:20 PM
nu am inteles niciodata expresia asta asa ca am cautat-o pe google si zice ca inseamna “a obține o performanță notabilă într-un domeniu de activitate, cu resurse modeste, în împrejurări defavorabile.”
nu mi se pare ca e cazul aici, despre ce resurse modeste si imprejurari defavorabile vorbim?
vorbim de un standard minim de siguranta, sa nu-i sara dracului roata in mers, ca asa aveam impresia ca o sa se intampla cu masina asta de care zic.
da, stiu “n-are ce sa se intample”.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 2:30 PM
adica vrei masini cu sofer, care fac zilnic sute de kilometri in conditii de aglomeratie maxima si carosabil semibombardat, la un leu si oleaca pe kilometru…o ricsa nu vrei?
Giovani(Citează)
02/03/2017 la 2:49 PM
Nu am mai mers niciodata cu o masina la fel de distrusa ca asta de azi si merg cu taxiul de 15 ani.
Cu ambreiaj stricat sau pe cale sa se strice am mai mers, dar cu directia varza nu.
intamplator, eu nu vreau preturi mici la taxi, eu vreau preturi mari, ca taxiul ar trebui sa fie un lux, nu mijlocul zilnic de transport. Bine, n-avem nici retea de transport in comun si nici piste de biciclete, deci exista un adevar in ce spui, insa totusi linia trebuie trasa cand vine vorba de siguranta.
Sau macar sa zica in termeni si conditii ca la pretul asta poti sa primesti o masina care se poate desface in bucati in mers, ca sa stii in ce te bagi.
Nu cu texte de genul “calitatea e foarte importanta pentru noi, dar noi nu verificam de fapt masinile”. Problema mea e cu compania, ca eu cu ea am facut acord, nu cu nu stiu ce animal pe care-l doare in cot despre siguranta celor pe care ii transporta.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 8:45 PM
Apropo de termeni si conditii, iata ce scrie in cele ale lui Taxify. La Uber nu am gasit asa ceva.
5.3 Taxify shall be entitled to transfer the database of personal data to third parties without prior notification of the app users. In case of a transfer of the business or the database, the rights and conditions arising from this licence agreement shall be transferred as well.
5.4 Taxify shall be entitled to forward personal data and bank data to credit card and mobile payment intermediaries.
5.5 Taxify has the right to send marketing messages and authentication codes through SMS messages.
Deci toate detaliile tale vor fi vandute tertilor si vei fi si spamat. Repet, ls Uber nu am gasit asa ceva.
Cat despre siguranta si calitate a serviciului, scrie tot in termeni ca nu garanteaza, intr-adevar.
Deci concluzia mea e ca Taxify sunt niste smenari pe care-i doare in cont de oamenii care le folosesc serviciul. Asa se explica pretul mai mic, prin faptul ca calitatea e slaba. Azi am mai mers o data cu ei – un Logan mizerabil, dar macar nu avea rotile descentrate.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 11:44 PM
Daca ar trebui sa merg de 15 ani cu taxiul si as avea atatea pretentii si as fi atat de pretios, m-as duce si mi-as lua o masina (eventual si cu sofer) pe care as verifica-o saptamanal in service autorizat si certificat cel putin international. Iar ITP-ul l-as face bilunar, fara spaga, si i-as ruga pe baietii aia sa fie foarte intrasingenti.
Daniel(Citează)
03/03/2017 la 9:55 AM
ce-i asa de deosebit sa mergi de 15 ani cu taxiul? daca eram nascut in bucuresti, as fi mers de 25 de ani cu taxiul. n-am zis ca am mers 15 ani cu taxiul zilnic, nu?
dar da, sa vrei sa mergi cu o masina care nu are directia stricata e pretentie si semn de pretiozitate.
ai dreptate, ar trebui sa fiu multumit daca masina are volan.
Robo(Citează)
02/03/2017 la 11:46 PM
Unde-i functia aia de edit?:) * intransigenti
Daniel(Citează)