►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
După ce Vettel cu Ferrari a câștigat cursa de debut a sezonului 2017 de Formula 1, s-ar părea că ne așteaptă o competiție foarte bună între echipa italiană și Mercedes AMG, iar eu sper că și Red Bull își va pune mai bine la punct mașina pentru a reprezenta o concurență serioasă pentru ei. O relatare a cursei găsiți pe site-ul oficial.
Mai mult, Bottas a condus foarte bine. Este foarte posibil ca Mercedes să câștige lejer campionatul constructorilor pentru că are mașini puternice și doi piloți ce adună puncte multe. În campionatul piloților, vom vedea Hamilton vs Vettel. Primul este de trei ori ori campion mondial, celălalt de patru ori campion mondial. Mai rar o astfel de competiție.
Dar altceva mă deranjează. Mă uit la Formula 1 de prin 1992, când Senna făcea pereche la McLaren cu Berger și se duela cu Mansell și Schumacher era o tânără speranță.
Clasamentul primei curse din 2017 arată astfel:
McLaren s-a clasat abia pe locul 13, ultima mașină din top. Cum naiba de ditamai echipa, cu atâta istorie, este depășită de Force India și mașinile lor roz? Și asta în timp ce pentru McLaren pilotează Fernando Alonso, dublu campion mondial? Care, de altfel, nici nu a terminat cursa, iar când s-a retras era pe locul 10.
Britanicii nu se regăsesc, iar din parteneriatul lor cu Honda eu încă nu am văzut nici un rezultat bun. Anul trecut, McLaren a obținut jumătate din punctele lui Force India. Văd că insistă să repete performanța.
Trist rezultat. Ultima victorie McLaren a fost în 2012, chiar în Australia în prima cursă a sezonului, iar de atunci abia dacă au mai prins de câteva ori podiumul.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
27/03/2017 la 3:46 PM
Pe McLaren ii trage in jos motorul Honda care e mult sub Mercedes si Ferrari, chiar si Renault, si la performante, si la fiabilitate. De fapt, minusul de la performante pare sa vina tocmai ca trag de motor cat pot in jos ca sa termine cursele. Ciudat asta, la cel mai mare producator de motoare termice din lume, si unul recunoscut pentru calitatea constructiei motoarelor si a fiabilitatii lor.
Inca o dovada, poate, ca F1 este alta mancare de peste, cu alte bugete, alte expertize si alta lupta pentru creiere decat productia consumer.
Umbla vorba ca McLaren cauta sa se rupa de contractul cu Honda si da tarcoale Mercedes. Daca se intampla asta, F1 ramane cu 10 echipe si doar 3 motoare.
Octav(Citează)
27/03/2017 la 4:30 PM
Vettel a fost o surpriza placuta chiar daca mi-a dat peste cap pronosticul, vedem daca a fost doar o intamplare. Game ON!
Mihai Dobre(Citează)
28/03/2017 la 9:09 AM
Dacă ai urmărit testele de iarnă, era destul de clar că McLaren o vor duce rău. Sincer mi se pare o performanță uriașă că au terminat cursa cu o mașină.
Din 2008, de la ultimul titlu de pilot echipa britanică nu mai există. A devenit una de pluton. Trebuie intervenit urgent altfel există riscul să iasă din competiție sau să ajungă ca și Williams.
Cursa a fost destul de plictisitoare per total. Puține depășiri, abandonuri etc.
cotos(Citează)
28/03/2017 la 9:13 AM
Williams stă mai bine!
nwradu(Citează)
28/03/2017 la 12:39 PM
Da, acum stă mai bine. Însă, este o echipă de pluton care nu se bate la titlul de zeci de ani. Din păcate.
cotos(Citează)
28/03/2017 la 11:43 AM
O sa fie interesant de urmarit evolutia Williams. Paddy Lowe s-a mutat foarte repede la ei si sunt foarte curios sa vad daca vor aparea imbunatatiri.
Ferrari a avut o cursa nesperat de buna. In sfarsit nu au mai gresit strategia. Nu stiu sigur daca au sau nu au probleme de fiabilitate, tinand cont ca au avut un motor busit din prima cursa – motorul lui Grosjean de la Haas.
Renault au avut probleme cu MGU-K in teste si momentan se pare ca nu au gasit solutia. Probabil ca vor veni cu un upgrade la inceputul curselor din Europa. Daca va fi asa probabil ca Red Bull se vor apropia foarte mult de Mercedes si Ferrari si vom vedea o lupta in 3 echipe pentru primele locuri. Probabil ca Renault se va lupta cu Williams, Force India si Torro Rosso.
McLaren se afla intr-o situatie foarte proasta. Au pierdut multi sponsori si momentan se bazeaza pe finantarea de la Honda. Sunt zvonuri ca ar vrea sa revina la propulsoare Mercedes dar e greu de rupt contractul cu Honda. Pe de alta parte nu cred ca are motorul nici o legatura cu suspensia crapata a lui Alonso (cand a fost depasit de Ocon si Hulkenberg)
Hass au facut o figura frumoasa sezonul trecut. Sa vedem daca se pot mentine la fel si sezonul asta. Anul trecut au primit foarte mult ajutor de la Ferrari.
Sauber momentan nu au aratat mare lucru si au terminat cursa doar cu 1 masina la distanta de 2 ture de lider.
De vazut cum vor evolua relatiile Hamilton-Vettel, Hamilton-Bottas, Ricciardo-Verstappen. Spre sfarsitul sezonului trecut Raikkonen a fost in forma. Si el ar putea pune probleme in fata.
Victor(Citează)
28/03/2017 la 12:22 PM
McLaren tocmai a anunțat o sponsorizare cu Logitech, dar cine știe pe câți bani și ce condiții.
Or avea nume mare, dar dacă mașinile nu se văd la televizor, pleacă și sponsorii. Cred că singurul lor avantaj momentan este că atrag piața spaniolă prin Alonso.
nwradu(Citează)