►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Știți gif-ul acela animat cu o pasăre mov ce dă din gât? Dacă nu, n-ați pierdut nimic.
Dacă da, luna trecută un cont de Facebook îl transmitea ca live streaming, iar 7.000 de oameni se uitau la el. În vreo oră de transmisiune, clipul a strâns aproape un milion de vizualizări, 8.000 de comentarii și 2.300 de share-uri.
Asta, însă, nu-i nimic. Pentru a anunța data lansării noului sezon din Game of Thrones (16 iulie!), cei de la HBO au ascuns data respectivă într-un bloc de gheață pe care apoi au topit-o cu niște flăcări (pentru că seria se numește A Song of Ice and Fire, dacă nu v-ați prins), totul transmis live pe Facebook.
Atâta doar că acțiunea asta de topire a durat vreo oră, că gheața nu se dă bătută cu una, cu două. Timp de o oră, în jur de 100.000 de oameni au privit în direct, la propriu, cum se topește gheața. Wired are povestea.
Welcome to 2017, where over 100,000 people are watching a live stream of ice melting to reveal the premiere date for #GoTS7 #GameofThrones pic.twitter.com/d6MmMMjRGt
— Allyson Punderland (@ReallyAlly) March 9, 2017
Internet, 2017. Se pot face atât de multe lucruri mișto pe net, cu condiția să nu fie sufocat de pisici, știri false, memeuri și încă vreo rochie în culori incerte.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
2 comentarii
23/03/2017 la 10:24 AM
asta inseamna sa nu ai timpul ocupat cu munca, internetul face paguba economiei mondiale de cateva sute de miliarde $ anual prin “arderea” milioanelor de ore/ manpower care se puteau folosi pentru a face ceva util.
iata explicatia de ce generatiile tinere (millenials, x, y, z) au un “chef nebun de munca” iar dorinta si scopul lor in viata e sa fie youtuberi si sa castige mii de $ dar oare cine ii va plati cand toti vor ajunge youtuberi? …posibil robotii din fabrici vor plati impozite si pensiile ;)
Mihai Dobre(Citează)
23/03/2017 la 1:22 PM
ideea a doua e o miscare de marketing foarte foarte misto. gg hbo
rivi(Citează)