►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
23 comentarii
13/01/2017 la 9:39 AM
eMAG oricum are transport gratuit prin Poșta Română. Am comandat și eu noua carte scrisă de Veronica Roth și sunt curios în cât timp ajunge prin poștă.
Gabi Miron(Citează)
13/01/2017 la 9:44 AM
Nu s-a menționat nimic despre 2FA…
Învățați să activați 2 factor auth la toate serviciile care permit asta. Chiar dacă cineva îmi află parola, are nevoie și de o autentificare suplimentară oferită prin sms/app/email.
Ionuț Staicu(Citează)
13/01/2017 la 10:15 AM
Ce legatura are asta: “Oferte: 30% discount la Fashion Days folosind codul LUCKY13OFF în coșul de cumpărături. Pentru femei, pagina este aici.” cu asta -“Știri despre tehnologie – 13 ianuarie 2017” ?
Caludiu(Citează)
13/01/2017 la 10:48 AM
La fel de mare ca cele 100 de oferte semnalate anterior și de link-uri NSFW.
nwradu(Citează)
13/01/2017 la 10:15 AM
Ce amuzanti erati acum vreun an cand Tesla va dadea pe la nasuc cu charging free.
Conform articolului, “about €60 from Paris to Rome”
Paris – Roma 1422 km, la un consum mediu de 6.5 l/100km = ~91 litri = ~€108
Parca nu mai e asa cool, nu? Si asta e doar inceputul, discutam peste alti 2-3 ani. :)
alexEAT(Citează)
13/01/2017 la 10:33 AM
Ba da, e cu ~48€ mai cool. Te contrazici singur. Ca sa nu mai vorbim de costurile pe termen mai lung, cand poti sa lasi masina sa se incarce la tine in curte peste noapte. Si ca sa nu mai vorbim ca nu iti cumperi Tesla daca te intereseaza sa faci economie de ~50€ la 1000km.
Adrian(Citează)
13/01/2017 la 10:47 AM
Cum ai ajuns la consum 6,5 litri?
nwradu(Citează)
13/01/2017 la 10:46 AM
Și consumul ăla mediu de 6.5 rămâne constant și când dispare petrolul? :)
Teniescu(Citează)
13/01/2017 la 11:47 AM
Ideea strict pe subiect era alta, si anume ca multi ati inghitit acel marketing agresiv cu ‘free charging’, si din pacate nimic material nu este gratis, absolut nimic, dar cand gandesti putin realizezi ca businessul Tesla daca s-ar fi lansat cu ‘same costs as fossil fuel car’ era falimentar. Este acelasi marketing de succes ca la droguri, ‘ia si incearca ca e gratis’. Vorbim peste inca cativa ani, cand probabil va fi la acelasi nivel cu benzina.
@Adrian
Asa este, ma contrazic singur
@nwradu
La 90% dintre masinile pe motorina dupa 2007 cam asta e consumul maxim extra urban, exceptie cele foarte puternice, de 200+ CP. Si chiar si la cele pe benzina peste 2010 pana in 140-150 CP.
@Teniescu
Nu, dar daca tu crezi ca maine se termina petrolul si poimaine toata lumea isi ia masini electrice te inseli la modul grav:
-Ipoteza optimista: haos mondial -The Purge style-
-Ipoteza pesimista: razboaie intre marile puteri pentru peticele ramase.
Plus ca omenirea nu este pregatita pentru un consum atat de masiv de energie electrica one shot, infrastructura la fel si etc.
alexEAT(Citează)
13/01/2017 la 12:08 PM
Dar nu are same costs as fossil fuel car.
Tesla nu are la fel de multe consumabile, practic doar plăcuțele de frână. Motorul este destul de simplu, uzura este redusă pentru că este un motor electric, nu de combustie. Nu are cutie de viteze complexă, nici alte sisteme tradiționale de pe mașini.
Apoi, curentul electric este foarte ieftin. Am mai făcut calculul pe la noi, iese cam 13-16 lei la suta de kilometri. Echivalentul unui consum de 3 litri/100 km.
Asta lăsând la o parte accelerația în 2,5 secunde la sută și tehnologia, plus faptul că-i silențioasă.
nwradu(Citează)
13/01/2017 la 12:10 PM
Omiți niște factori externi și importanți cum ar fi în UK noxele (Hi VW) care afectează taxa de drum sau de întrare în marele orașe (alea cu primari care țin la calitatea aerului). Motoarele disel chiar și alea noi o vor simți din plin după 2020
Mai sunt costurile de întreținere mult mai mici având în vedere ca sunt mai puține mecanisme care se uzează fata de un motor tradițional.
Și cel mai important factor e ca oamenii vor sa cumpere masini electrice. Nu neapărat Tesla, Nissan Leaf e un concurent serios ca pret pentru Tesla.
Un alt factor e ca poți alimenta o mașină electrica și la alte servicii nu neapărat cele oferite de Tesla. Iar suma pentru abonament e la un uriaș £5/luna și dacă nu ma înșel primul an gratuit.
Până la urmă e alegerea fiecăruia ce vrea sa conducă și cum.
Iar la “ce v-a dat peste bot Tesla” e un fel de ce v-a dat peste bot VW & Co când trebui sa adaugi și Adblu pentru ca să obții consumul respectiv.
PS:1) Vad ca aici ca vânzările de electric, hybrid și phev bubuie.
2)Coreea de Sud are încărcare prin inducție în intersecții
Nico(Citează)
13/01/2017 la 1:53 PM
Chiar nu sunt contra evolutiei, mai sus ma luasem strict de marketing. Ideea insa ramane aceeasi, pentru mine nu este o chestie adoptabila in masa in urmatorii ~50 ani.
@nwradu
Pana si Windowsul care e in serviciu ‘since 1992’ e plin de buguri si se descopera diverse, permanent, indiferent de versiune. Nu exista software perfect, cu cat este mai popular, cu atat se constata mai multe probleme/vulnerabilitati. Chiar n-as vrea sa ma incred intr-un produs 70-80% sofware, sunt mai de moda veche.
Trenul de rulare, da-l in ma-sa ca e acelasi, ce schimbi la o masina normala: amortizoare, bucse, etriere, bielete, etc. schimbi si la asta.
alexEAT(Citează)
13/01/2017 la 11:48 AM
Re Gmail mai folosește cineva servicii care nu îți cer Two factor authorisation? Poti sa te loghezi doar cu telefonul în Gmail sa accesezi contul pe desktop
Nico(Citează)
13/01/2017 la 11:58 AM
Comparați mere cu pere. Tesla nu-ți iei pentru consum, ci pentru tehnologie, accelerație și senzația de mașină diferită.
Superchargerele mi se pare că rămân gratuite pentru cei ce au cumpărat mașini înainte de ianuarie 2017. Adică ce li s-a promis la achiziție, se respectă.
Dar în cele din urmă, nu văd de ce-ar fi necesar să rămână gratuit pe vecie. Evident că a fost o metodă de încurajare a adopției mașinilor electrică, că altfel nu cumpăra nimeni dacă nu le putea încărca la drum lung. E un bonus, așa cum dă și statul unul pentru astfel de achiziții, așa cum și unele mașini pe benzină se vând la ofertă cu “1000 de litri de carburant”. Nu văd nici un motiv pentru care ar trebui să țină o viață.
Și asta lăsând la o parte faptul că energia electrică este ieftină, iar majoritatea proprietarilor își încarcă mașinile acasă, în garaj.
nwradu(Citează)
13/01/2017 la 12:12 PM
Ceva de genul mi-am luat tesla ii pun LPG?
Nico(Citează)
13/01/2017 la 12:50 PM
NSFW: https://www.instagram.com/biancagascoigne1/?hl=en
florin(Citează)
13/01/2017 la 1:55 PM
Pretul energiei electrice este, ca in orice alt domeniu o chestie simpla: cerere si oferta. In momentul in care pe strazi vor fi sute de mii de masini electrice pretul va creste.
alexEAT(Citează)
13/01/2017 la 3:18 PM
Plus ca se ve pune si acciza ;)
Gaboantza(Citează)
13/01/2017 la 5:37 PM
Se stia de ceva timp ca ecranul pe Switch e 720p. Nici bateria nu e grozava (3.5-6.5 ore). Pe de alta parte, jocuri masive open world (cum e noul Zelda) nu ai pe device-uri mobile, deci probabil ca au fost obligati sa balanseze cumva tot necesarul hardware ca sa faca fata unor jocuri complexe si sa ofere totusi o durata de joc acceptabila. Din pacate insa, pretul mi se pare putin cam mare, line-up-ul cam slab, o parte din functii nu sunt la 100% (vezi functia de sharing), online-ul va fi pe bani din toamna, iar restul accesoriilor sunt extrem de scumpe si ele. Sansa lor e sa prezinte un line-up mai puternic la E3 in vara si sa vina cu o serie de jocuri bune din toamna. Daca nu, probabil va avea soarta WiiU.
Vlad(Citează)
13/01/2017 la 5:40 PM
Rudy Giuiliani?
initial Trump nu vroia sa-i dea nimic, pentru ca era prea in varsta ca sa mai poata face ceva. Acum l-a numit sef pe cybersecuritate?
probabil se gandeste ca altcineva va face treaba, Rudy va ocupa doar postul,
mac gregor(Citează)
13/01/2017 la 5:55 PM
“According to Tesla’s research, 400 kWh is enough to power one of its cars for 1,000 miles and can cover the driving needs of most owners for a whole year. If you don’t do a lot of long-distance driving, you might never even have to pay for extra charging.”
Sa ma pwpe in fund, 1000 mile inseamna 1600 km, cum mama lor de americani pot sa zica asta? Cum sa fie suficient? Cine naiba face cu masina doar 1600 km pe an? 5 km pe zi? Pe bune?
O sa-mi iau masina electrica doar atunci cand nu o sa mai existe nicio masina pe benzina.
Si alea pe motorina sper sa fie interzise.
Benzina 4 ever!
Alex(Citează)
13/01/2017 la 5:58 PM
No NSFW today.:(
Poate are noroc si don’soara sa apara in zilele urmatoare pe aici:
https://www.instagram.com/p/BLhSRU5BB3U/
Tano(Citează)
14/01/2017 la 9:54 AM
Din pacate nu e siliconata.Daca era una din aceea care plezneste de la cat plastic are, poate altfel stateau lucrurile. :)
Andrei(Citează)