►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Traficul de pe mobil l-a depășit pe cel de pe computere
Cărți: Arhanghelul Raul a lui Ovidiu Eftimie este de o nebunie amuzantă și relaxantă »
Președintele Donald Trump! Make America great again!
Nu-mi închipuiam așa ceva. Omul pe care nici propriul partid nu-l dorește a câștigat alegerile.
Rezultatul de astăzi spune ceva important despre cum votează oamenii: vor vota promisiunea, nu omul din spatele ei. Nici măcar nu contează dacă ceea ce promiți că vei face pare verosimil sau nu; ai promis, acum fă-o! Altfel nu-mi explic cum cineva îl poate vota pe Trump, care pare impulsiv, bădăran, abuziv, neexperimentat în alte politicii internaționale, ba chiar cu niște idei extremiste pe care multora le-ar fi rușine să le enunțe.
Trump și-a făcut campanie cu “make America great again!” SUA nu mai este liderul mondial, ci unul dintre lideri, scăderea puterii politice, economice și militare a țării în lume fiind vizibilă în ultimii ani. Trump a promis că va repara asta. În același timp, însă, este posibil să fie doar un alt factor în căderea unui mare imperiu. Istoric vorbind, marile imperii au căzut întotdeauna sub propria greutate din mai mulți factori, dar “lideri ineficienți” este unul dintre ei.
Mi se pare o mare înfrângere și pentru Obama. Să-l aduci la putere pe Trump, după Obama, e un semn rău pentru fostul președinte.
Dincolo de haosul și amuzamentul ce va urma pe tema asta (“orange is the new black”), ar trebui să ne facem griji pentru noi. Îmi pasă mai puțin de americani și ce se va întâmpla acolo, unde diverse decizii pot fi rapid întoarse 4 ani mai târziu, dacă vine altul la putere. Politica internațională, însă, are altă inerție, una mult mai mare.
Trump vrea reorganizarea forțelor SUA, este impulsiv în politică, este nepopular în rândul altor lideri șamd. Pur și simplu nu-l văd stând bine la un summit G9, la o masă cu Putin, cu chinezii, cu alte subiecte importante. Cu UE într-un soi de instabilitate economică / etapă de regândire și de instabilitate militară / comoditate (să vedeți acum cursa înarmărilor în Europa), cred că ne așteaptă patru ani grei de tot în care influența Rusiei va crește mult, iar noi suntem, practic, la granița lor.
Cam asta e părerea mea, sunt curios cum vedeți voi influența președinției Trump asupra României.
Update: uitați cum a evoluat estimarea NY Times pentru cineva va fi președinte. Clinton pleca cu 80% favorită, dar dacă vă uitați pe evoluția voturilor de-a lungul nopții veți vedea că Trump a pornit tare și a continuat tare până la final.
În momentul scrierii articolului, Trump conduce 238 la 215 electori dintr-un necesar de 270 pentru victorie și este în față în statele decisive pentru câștigarea celorlalți electori. Mă îndoiesc că va avea loc o minune. Este oficial, Trump este președinte.
« Traficul de pe mobil l-a depășit pe cel de pe computere
Cărți: Arhanghelul Raul a lui Ovidiu Eftimie este de o nebunie amuzantă și relaxantă »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
70 comentarii
09/11/2016 la 8:16 AM
Avand in vedere noul context, nu pot spune decat ca noi, istoric si religios, am fost dintotdeauna frati buni cu rusii…if you know what i mean ;)…
Giovani(Citează)
09/11/2016 la 8:18 AM
si inca ceva…cred ca chiar abilitatea lui Trump de a se intoarce rapid la 180 de grade ar putea fi sansa noastra :))))
Giovani(Citează)
09/11/2016 la 9:50 AM
Eram fani de mici, nu?
Păi asta mă sperie. Trump este om de afaceri. Cortina de fier, conferința de la Yalta, toate au fost negociate de oameni de afaceri.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 8:19 AM
Eu unul sunt de parere ca n-as strica niste cursuri intensive de limba rusa!
Bogdan(Citează)
09/11/2016 la 8:20 AM
Lasa-te de politica, nu te pricepi
V(Citează)
09/11/2016 la 9:51 AM
Comentariul acesta ar fi util doar dacă ne-ai arăta de ce nu mă pricep și ne-ai lumina cu privire la cum stau de fapt lucrurile, în viziunea ta. În forma curentă e doar spam.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 8:23 AM
pana la urma si ei au avut alegerea noastra obisnuita : o belea mai mare sau o belea mai mica. Oricum mecanismele la ei sunt mult mai complicate si sunt tot felul de parghii pe care noi nici nu le intelegem poate , asa ca puterea propriu-zisa a unui presedinte cred ca e mai mica decat pare. Oricum mie unul mi se pare ca pana a acum a fost o tara ce se implica destul de mult in politica externa ( si nu intotdeauna in avantajul celorlati pe care vroia sa-i “ajute”). Iar una din ideile dezbatute si promovate e “ia sa ne vedem noi de ograda noastra si sa-i lasam pe altii!”. Parca nu suna prea rau.
AdrianX(Citează)
09/11/2016 la 8:24 AM
Alternativa ar fi Hillary Clinton…ceea ce inseamna razboi cu siria si rusia conform declaratiilor doamnei senator ( no fly zone ).
Trump will f*ck up america…..clinton will f*ck up the entire world
Cosmin(Citează)
09/11/2016 la 8:29 AM
S-a terminat cu politically correctness…Acum este despre oameni.
Bogdan(Citează)
09/11/2016 la 8:30 AM
Una dintre explicatii despre cum a putut fi votat Trump si de ce exista diviziunea asta in electoratul american: http://www.cracked.com/blog/6-reasons-trumps-rise-that-no-one-talks-about/
Claudiu(Citează)
09/11/2016 la 8:32 AM
Fucketty fuck fuck. Macar stau departe de Rusia.
Gigi(Citează)
11/11/2016 la 11:57 AM
Nicaieri nu esti suficient de departe de Rusia. :)
Ma cam trece un fior rece pe spinare in ultimul timp, atunci cand ma gandesc la ce poate sa urmeze.
Am un copil care luna asta face 8 ani. Mi-e cam groaza cand ma gandesc in ce lume va trai el.
Fărcaş Gelu Dănuţ(Citează)
09/11/2016 la 8:35 AM
Radu, poti sa iti maresti optimismul linistit, cu cel putin 20%. Chiar si eu am fost putin pacalit de mass-media americana.
mac gregor(Citează)
09/11/2016 la 8:36 AM
nicaieri nu esti destul de departe de mama RUSIE !
Aurel(Citează)
09/11/2016 la 8:44 AM
Faptul ca noua ne erau prezentate numai cacaturi cu Hillary in state oamenii vedeau adevarata fata a proastei! Daca cititi de prin US o sa vedeti cati sustinatori avea Trump.
ionica(Citează)
09/11/2016 la 9:53 AM
Nu e ca și cum Trump avea de fapt 80% și Clinton 20%. Momentan are un milion de voturi în plus. Mă așteptam să fie invers.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 8:44 AM
In a nu e, dar are șanse mari sa ajungă. România nu e Israel sa primească ajutor de la ei de 38 miliarde in următorii 10 ani ci a fost vaca de muls
Dw(Citează)
09/11/2016 la 8:51 AM
Si-au luat baietii tara inapoi :)
Deocamdata aud ca bursele din Asia se cam duc pe cuc… Urmeaza cele din Europa azi si probabil si prin America maine…
Si uite asa iar ajungem in criza…
Ceva e extrem de gresit in toata treaba asta… si nu ma refer la Trump…
geretus(Citează)
09/11/2016 la 11:49 AM
Democracy?
mircea 2(Citează)
09/11/2016 la 8:58 AM
Brexit. Trump. Dragnea.
Ion(Citează)
09/11/2016 la 9:00 AM
Good job America! Si nu sunt ironic. Trump ori va fi ori un presedinte care chiar va face “America great again” ori va fi un esec total.
In alta ordine de idei, nu te mai uita la ce zicea mass media de la noi, in frunte cu A3 care erau cu Clinton in gura de dimineata pana seara, si cat e ea de minunata si Trump un nemernic. Da, Trump nu e un diplomat, poate e si misogin dar nu e persoana aia instabila prezentata de ei.
Am foarte multe cunostinte in US (majoritatea proprietari de mici afaceri), acestia il sustineau pe Trump, singurii cu care am vorbit de alegeri si o sustineau pe Hillary lucrau in corporatii, si au functii peste mid management.
alex(Citează)
09/11/2016 la 9:54 AM
Nu-i vorba de noi. UItă-te la NY Times, ei dădeau 80% șansă lui Clinton la începutul votului. Cam așa era peste tot estimarea.
http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 10:06 AM
Pai NY Times e pentru Clinton ce a fost A3 pentru Ponta.
Exemplu concret de stire despre Trump in care nimeni de la noi nu a urmarit ce a zis acesta cu adevarat e cea legata de faptul ca tarile NATO trebuie sa plateasca pentru aparare, fiind sugerat ca trebuie sa plateasca in plus. El doar spunand ca statele NATO trebuie sa atribuie 2% din PIB apararii, lucru obligatoriu prin tratatul NATO dar respectat de putini (SUA atribuind chiar mai mult de 2%).
alex(Citează)
09/11/2016 la 9:03 AM
Radu,
Iti citesc cu un real interes postarile pe blog si am aflat multe lucruri interesante aici: review-uri, stiri, info tehnice. Insa asa cum spunea cineva mai sus, desi toti avem dreptul sa ne spunem o opinie… Poate ca ar trebui sa lasi deoparte, postarile politice in care sa ne inveti cine e bun si cine e rau in politica. In ritmul asta ai sanse sa nu “intelegi” nici alegerile de la noi, nici altele care vor urma in Europa.. Sistemul se schimba, e doar inceputul.
Skeptikus(Citează)
09/11/2016 la 9:48 AM
Bineînțeles că nu voi face asta. Eu scriu despre subiectele care-mi plac, este alegerea ta dacă citești sau nu acele articole și nici nu am vreo pretenție să fii de acord cu mine în diverse opinii. Să-i spui cuiva “n-ai voie să-ți spui opinia” în loc de “uite de ce cred eu că te înșeli” sau “uite care este și a mea” este de fapt o acțiune împotriva libertății de exprimare.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 11:53 AM
Bai frate, m-am saturat de comentatori care spun sa ramii la reviewuri si gadgeturi si burgeri… Nu vreti voi sa cititi numai ce vreti in loc sa impuneti sa scrie numai ce vreti? Ar fi mai democratic ma gindesc…
mircea 2(Citează)
09/11/2016 la 9:09 AM
Parca-i si vedeam pe democratii de la occupy wallstreet ingramadindu-se acum s-o voteze pe Clinton.
Garbage in, garbage out.
Iulian(Citează)
09/11/2016 la 9:12 AM
Te asteptai la ceva coerent de la americani? Eu nu mai am nicio asteptare de la ei.
Iulian(Citează)
09/11/2016 la 9:21 AM
Ah, si uitasem…mai nou Dancu si Pieleanu fac sondaje de opinie in state?
alex(Citează)
09/11/2016 la 9:26 AM
Trump nu a castigat: New York Times prevede ca Hillary a castigat votul popular, dar a pierdut a numarul de elctori.
We’re screwed.
Tre’ sa ne punem toti pe invatat rusa.
ela(Citează)
09/11/2016 la 9:45 AM
Nu, Trump are cam un milion de voturi în plus.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 9:28 AM
Cine a votat cu cine si de ce – http://www.nytimes.com/interactive/2016/11/08/us/elections/100000004757549.mobile.html “Trump barely lost ground with women”. Nu am nici o explicatie logica pentru asta.
Matilda(Citează)
09/11/2016 la 9:36 AM
pai dupa un minut de soc si-au amintit ca baietii asa vorbesc intre ei.
Dupa cum zicea sportivul ala american, si la el in vestiar a spus chestii cu care nu ar fi confortabil sa fie facute publice.
mac gregor(Citează)
09/11/2016 la 9:56 AM
Da, dar e mai mult de atât. Unu, celălalt candidat era o femeie. Doi, la ei contează mult astfel de vorbe, candidați au căzut de tot pentru că erau anti-avort sau ziceau vreo prostie într-o declarație. Nu-i logic, dar până acum astfel de lucruri contau.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 10:04 AM
mie mi se par niste maruntisuri. Si-au dat seama ca exista lucruri mai importante.
mac gregor(Citează)
09/11/2016 la 2:37 PM
In cazul de fata, al femeilor:
Donald este vinovat pentru ca a vorbit ca un birjar.
In cazul Clinton:
– a fost avocata uuia ce a violat o fata de 14 ani. In timpul procesului a acuzat victima, un copil.
– a facut presiuni asupra femeilor ce au fost victime ale lui Bill Clinton. Le-a atacat.
Alegerile astea au fost castigata prin Social Media, adevarata media in USA. Totul a fost pe canale Twitter, Youtube, Breitbart, Drudge ajutati fiind de Wikileaks.
Daca nu urmariti sursele alternative totul pare o surpriza.
PS: din cauza asta sunt impotriva cenzurarii platformelor social media si o repet de fiecare data cand am ocazia.
Valentin(Citează)
09/11/2016 la 9:45 AM
unde e surpriza ca oamenii voteaza promisiuni indiferent de cat de realizabile sunt ele?
la noi e asa de ani de zile, autostrazi suspendate in bucuresti, metrou in mlastina la timisoara s.a.
asta e omul…
Ciprian(Citează)
09/11/2016 la 11:48 AM
Când o spui așa, bănuiesc că nu este. Cred că de fiecare dată sunt eu uimit pentru că mă așteptam la altceva.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 9:50 AM
Cred ca multi chiar nu inteleg ca cei din clasa de mijloc americana au strans multa furie in ei impotriva clasei politice mainstream, de mai bine de 10 ani de zile (nu discut aici motivele, asta e o alta discutie in sine). Eu asta am vazut la toti din state cu care am discutat. Trump a fost pentru ei o ghioaga cu care s-au racorit. Nu a mai fost nimic rational in alegerea asta. Iar H. Clinton e tot ce poate sa fie mai mainstream in politica americana, numai buna de tinta.
Si niste date relevante:
La nivel național, în rândul bărbaților albi care au absolvit o facultate, Trump a câștigat 54% din voturi, Clinton 39%. În rândul femeilor albe care au absolvit o facultate: Clinton 51%, Trump 45%.
Cam asta a fost tot.
N-as vrea sa fiu gresit inteles. Trump e un personaj jalnic si, cel putin dupa primele semne, noua, romanilor, o sa ne fie mai rau cu Trump ca presedinte: sunt semnale ca nu mai vrea sa implice USA ca factor de echilibru extern, atitudinea fata de Putin e mai mult decat binevoitoare si asa mai departe. Si nici americanilor nu cred ca o sa le fie mai bine, omul e gargaragiu incapabil sa schimbe ceva in bine. Incerc doar sa explic care e responsabilitatea elitelor americane (politice, dar nu doar politice) in toata mizeria asta. Mizeria creata a fost atat de mare incat toata clasa politica, toata presa, plus marii actori de Hollywood, plus Madonna si Stevie Wonder nu au fost capabili sa o bage sub pres.
silicon_v(Citează)
09/11/2016 la 9:57 AM
Bine, dar Trump tot un elitist este. Clădiri, aur, i’m rich, i make billions șamd. Nu pare deloc un om din popor.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 9:52 AM
urmeaza 1 an in care trump nu stie ce sa faca prin casa alba, la fel ca Theresa may in UK.
marian(Citează)
09/11/2016 la 9:58 AM
O vopsește în auriu.
Oricum, și Bush a devenit președinte în huiduieli, fiind bombardat cu ouă la tradiționala intrare în Casa Albă. Dar apoi a venit 9/11 și s-a schimbat dușmanul.
Dacă Trump nu va avea parte de așa ceva, va fi constant hărțuit. Rămâne de văzut.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 10:34 AM
Outsider vs establishment. Silent majority. 1980 – Reagan vs Carter
Din 1928, republicanii nu au mai avut in acelasi timp presedentia, Senatul si House! Sunt asteptari mari!
Radu, tu esti cel pacalit. Ai ingurgitat ce ti-a dat mainstream media si ai crezut ca asa e. Chiar si in People’s Republic of California au fost sunt Trumpocrati! We need jobs, accountability, secure borders, small govt etc. Asta s-a votat azi!
Tu esti un tip destept, cred ca nu ti-ar strica daca ai citi si cerceta si cealalta fata a “povestii”.
P.S. Eu am votat Trump, si peste 2 milioane de californieni, si peste cincizeci milioane de americani au votat la fel! Thank you, America! :)
Diana(Citează)
09/11/2016 la 10:53 AM
iti recomand un film bun, cu sanse sa devina realitate mai devreme decat mai tarziu:
Dr. Strangelove, Or How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Giovani(Citează)
09/11/2016 la 11:29 AM
Păi înainte de orice vot nu poți avea alte date decât cele zise de media și sondaje, așa că oamenii care își bazează prognoza pe ceva concret, nu pe credință, vor lua mereu țeapă în astfel de situații.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 11:56 AM
Ok n-am nimic cu faptul ca esti republicana, fiecare are are vederi politice diferite si respect asta. Da chiar pe varu latifundiarului din Pipera a trebuit sa il alegeti frate? Si sa mai fii si asa multumita ca l-ai votat?
Claudiu(Citează)
09/11/2016 la 12:32 PM
Pai si o sa primiti voi jobs, accountability, secure borders, small govt etc., mai Diana ?!?
“Poporul”, satul mizeria curenta, a mai votat lideri “alt fel” (aka extremisti) si cu alte ocazii de-a lungul istoriei.
Insa istoria a dovedit ca au fost unele din cele mai proaste momente ale omenirii.
vladutz(Citează)
09/11/2016 la 12:35 PM
la un moment dat și noi a trebuit să alegem între iliescu și vadim. și am votat atunci cu un gust de fiere în gură. dar poate erai prea tânăr pe vremea aia, claudiu.
AI_core(Citează)
09/11/2016 la 11:21 AM
Nu cred ca au votat cu el pt ca Hillary e femeie.
Anti-avort: la Obama in 2008 au votat cu Obama si impotriva casatoriilor gay. (da, la ei se poate si cu referendum la alegeri). Asta inseamna ca nu voteaza pt ca sunt anti-avort sau alte chestii.
Trump e imaginea celor care spun ce gandesc. Da, uneori nu e cea mai inteligenta chestie.
Hillary e asociata cu cei care spun ca nu poti spune ce gandesti, decat daca e in linie cu valorile lor.
Pentru Romania e f problematic dpdv al apararii pt ca ne bazam pe americani. Asta inseamna ca e momentul sa faca ceva UE cu apararea.
KMean(Citează)
09/11/2016 la 11:34 AM
Nu, invers, voiam să zic că femeile au votat în număr mare cu Trump, în ciuda afirmațiilor acestuia, acuzelor de hărțuire și faptului că contracandidatul era femeie.
Mi se pare că în 2008 și Obama era împotriva căsătoriile gay, s-a sucit apoi.
Cât despre UE, mult noroc cu armata. Țările UE sunt afundate în comoditate, se concentrează pe sănătate pentru toți, educație, turism, sărbători. Migrația asta recentă le-a scos un pic din amorțeală, dar pe ideea “să fim pacifiști, să integrăm totul”. Până la a gândi o armată unitară e cale lungă și mai ales o cale în care sunt necesari foarte mulți bani, iar când se ajunge la asta diverse țări spun “de ce să dau eu bani și trupe ca să apăr România?”.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 1:36 PM
Se va face și armata UE. Cred că era parte din pilonul IV al constructiei UE.
haivas(Citează)
09/11/2016 la 2:52 PM
Nu cred ca o sa vedem prea curand o armata europeana. Oamenii se trezesc, nu vor sa cedeze suveranitatea tarii lor unei entitati Europene. Curentul pro globalizare intampina din ce in ce mai multe rezistenta: Brexit, Trump.
La noi nu au ajuns inca curentele astea, dar cu timpul lucrurile se schimba.
Sa vedem ce partide vor fi votate in viitorul apropiate prin vest.
Legat de Nato este simplu. Trump a ceruta ca si aliatii sa isi asume costul aliantei. Vizate sunt tari precum Germania si Canada, care lasa treaba securitatii pe umerii USA. Eu sunt de acord, Romania trebuie sa aiba o armata adusa la zi, nu sa delege securitatea tarii aliatilor.
Valentin(Citează)
09/11/2016 la 11:24 AM
Mie mi se pare interesant ca Hillary a avut o suma imensa de bani pentru campanie si Trump una foarte mica in comparatie cu ea.
Ma intreb ce se intampla cu banii din campania ei si daca i-a cheltuit pe toti.
KMean(Citează)
09/11/2016 la 11:27 AM
Deja “liderii” politici de la noi, care pana ieri o sustineau pe Hillary Clinton si spuneau ca Trump e un pericol, mai nou sunt ok cu Trump.
Asta astazi, maine cred ca vor spune ca ei au fost pro Trump de mult timp. Idem pentru “formatorii de opinie”.
Nu cred ca sunt persoane mai libidinoase decat romanii…
alex(Citează)
09/11/2016 la 11:36 AM
Asta se întâmplă peste tot. Până ieri erau doar candidați. Astăzi unul este președinte, iar funcția te obligă să lucrezi cu el, nu să zici “băi, eu nu-l suport pe Trump, așa că opresc toată colaborarea țării mele cu țara lui”. Politica este, în primul rând, despre compromisuri.
Acum, desigur, în spatele ușilor sunt sigur că ce s-a zis înainte nu se va uita ușor, știe și Trump cine i-a fost alături și cine nu.
nwradu(Citează)
09/11/2016 la 11:45 AM
When it rained or snowed, he let the boys deliver their newspapers via chauffeured limousine. “You are a king,” said Fred to Donald.
Din biografie, let that sink in.
Omul din turnul de aur, care vorbeste pe intelesul maselor.
alxzen(Citează)
09/11/2016 la 12:03 PM
wow…m-a dat pe spate asta…din pacate am apucat sa citesc macar o carte adevarata in viata si nu mai pot sa incep sa plang…
Giovani(Citează)
09/11/2016 la 1:13 PM
Este ca te-ai informat despre Trump doar din media din Romania?
alex(Citează)
10/11/2016 la 10:13 AM
1. Sa construim un zid cu Mexicul si sa-l plateasca ei ( W T F ?!?!? )
2. Sa nu mai producem in China (sau sa le impozitam 35% pe cele de acolo)
3. De ce sa nu folosim rachetele nucleare, la ce bun le tot tinem
4. Sa deportam toti imigrantii (cu acte neinregula)
…
sursa CNN
Vrei sa continuam?
Stii ce cred eu? Americanul de rand este extrem de prost (adica la modul ca nu stie sa dea restul la casa de marcat) si ar vota cu orice suna populist.
Sa nu-mi spui ca tu ai votat cu Firea ca a promis ca rezolva problema traficului in Bucuresti, ca “asa nu se mai poate”.
Pai daca il trimiteam pe Dragnea la americani, iesea presedinte cu peste 80% din voturi.
vladutz(Citează)
09/11/2016 la 1:32 PM
Eu cred că Trump, ca un sales man ce este, a spus exact ce era nevoie sa spuna pentru a strange voturi. Obiectivul lui era clar acela de a strange voturi. Odată încheiată “vânzarea” discursul se schimbă. Vezi cum arată discursul de acceptare (sau cum s-o traduce), deja vedem termeni ca “impreună”, “vom cauta intelegere, nu conflict”, “indiferent de religie, nație” etc. Adica exact pe dos decât în campanie. Apoi, președintele are putere mare, dar nu e chiar de capul lui. Cred că vom vedea un altfel de Trump ca președinte, decât cel care a candidat.
haivas(Citează)
09/11/2016 la 2:22 PM
siliconu’ zice de gap-ul dintre politicieni si pulime* iar tu te iei de faptul ca e bogat :wtf:
*furie in ei impotriva clasei politice mainstream – asta e citatul
fish(Citează)
09/11/2016 la 3:05 PM
eu nu prea sunt de acord cu intrebarea “WTF America?”.
adica, la noi in Bucuresti a iesit primar Gabriela Firea si PSD-ul se indreapta spre o victorie rasunatoare la parlamentare si nu am auzit intrebarea WTF Bucuresti/ Romania?
cand esti aproape de lucruri, vezi si explicatiile pentru care se intampla ceva,
cand esti departe, ai doar impresia ca intelegi, dar de fapt nu intelegi absolut nimic, la fel cum nici eu nu inteleg de ce s-au ales la noi pe post de primari oameni cu condamnari penale pentru furt.
daca America a ales Trump, sunt sigur ca a avut motivele ei, nu ca toti americanii sunt cretini.
Robo(Citează)
09/11/2016 la 5:23 PM
Ceva amuzant, despre cum a fost ales Trump :)
https://www.youtube.com/watch?v=IUhmrXL4gLU
Leo(Citează)
09/11/2016 la 5:30 PM
Ba da, ma refeream la faptul ca orice republican dintre Bush, Cruz, Rubio, Kasich i-ar fi dat ceea ce zice ca vrea (small gov, etc).
Chiar ma gandeam aseara la votul din 2000 si de ce cine la noi l-ar fi votat in sila pe Iliescu aici a stat acasa sau nu a votat Clinton (votantii lui Bernie de exemplu).
Bonus: a avut dreptate Moore, Trump a castigat statele din Rust Belt si bonus a luat si Florida: http://michaelmoore.com/trumpwillwin/
Claudiu(Citează)
09/11/2016 la 8:37 PM
Eu ma bucur ca a iesit Trump.Daca iesea Hillary facea exact ce a facut si sotul ei in mandatul lui:nimic. Eu pe Trump il urmaresc de vreo 2 ani,deci dinainte sa candideze si am citit destul despre el.Tipul traieste dupa un set de reguli pe care crede cu tarie in ele si le si aplica.Culme este ca regula numarul 3 era:Gandeste in stil mare.A gandit in stil mare si uite ca a iesit si presedinte.Multi il urasc pentru ca este tipul de om care actioneaza pe propria raspundere iar asta il face greu de controlat.El nu e o marioneta ca si alti presedinti.
Stefan(Citează)
09/11/2016 la 9:52 PM
Nu te pricepi fiindca
Imi place sa constat uimirea ta. Mi se pare relevanta..
gabi(Citează)
10/11/2016 la 8:49 AM
Repet, spune-ne varianta ta, arată-ne unde greșim. Că vitejia de monitor, fără explicații, e bună doar în adolescență.
nwradu(Citează)
10/11/2016 la 8:29 AM
Nu prea stii istorie, nu?
Roosevelt al doilea, cel care ne-a vandut rusilor, era paraplegic si mancat de poliomielita dar a fost probabil cel mai bun presedinte al SUA. 3 mandate, cerute de popor, al doilea razboi mondial si economia pusa pe picioare dupa criza din ’29.
Kennedy, care a gestionat criza rachetelor din Cuba fara sa porneasca al 3-lea razboi mondial, a fost un afemeiat si drogat pus pe calmante aproape non-stop.
Trump e un idiot cu gura mare, cu discurs populist. Lumea se grabeste sa il compare cu Hitler, uitand din nou istoria. Hitler a ajuns la putere prin violente si manevre in echivalentul parlamentului. Trump a fost ales de popor, in mod democratic.
Gaelex(Citează)
10/11/2016 la 8:47 AM
Păi şi la noi cum o să fie de alegeri ?!! Păi cam tot aşa: oamenii “vor vota promisiunea, nu omul din spatele ei”, doar că la noi promisiunile rămîn doar promisiuni!, sînt valabile numai pe perioada alegerilor, pentru că dupe alegeri, prea puţine “promisiuni” se îndeplinesc. Este o diferenţă de la cer la pămînt între cele 2 ţări – dincolo de ocean promisiunile sînt în cea mai pare împlinite. La noi se găsăşte tot felu de scuze penibile şi de explicaţii sforăitoare, se face multă gargară şi tam-tam cu tot felul de scandaluri inventate, tocmai pentru a prosti (şi mai tare) oamenii, şi uite aşa se mai termină un mandat şi începe altu, şi promisiunile promise sînt pe nicăria…
K’aşai la noi !!!
Sorin(Citează)
11/11/2016 la 12:11 PM
Vota si Lincoln cu el!
Au aia morti in cimitire care sa voteze cu Dragnea? Au! :)
Fărcaş Gelu Dănuţ(Citează)