►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Zilele trecute cei de la Depanero au organizat o conferință de presă cu ocazia aniversării a peste un milion de clienți de la înființarea lor în 2011 ca Servskills și rebrandingul în Depanero din 2014.
Eu m-am dus mai mult pentru a vedea sediul, ca parte a articolelor despre tururi de fabrici/depozite/sedii, și puteți vedea ce-am văzut în clipul de mai jos.
Dacă vreți, puteți compara cu centrul de service Orange din București, cu mențiunea că la Depanero se repară multe tipuri de electrocasnice, nu doar telefoane și tablete.
Cât despre ce s-a vorbit acolo, iată graficul cu evoluția clienților:
Depanero aparține lui Dante Internațional, firma ce operează și eMAG, printre altele, iar mie înființarea acestui centru de service mi s-a părut încă de atunci o mișcare excelentă: “noi oricum vindem mult electro-IT și o parte dintre ele se defectează în timp. De ce să nu luăm tot noi banii de service de la producător sau client?” Și cum bani de investit în scule și publicitate au avut, iată Depanero. Cifra de afaceri pentru acest an este estimata la 8,1 milioane de euro, fiind și primul an cu profit.
În prezent Depanero are aproape 300 de angajați, din care peste 100 sunt tehnicieni service în sediul lor, 50 sunt tehnicieni pe teren, răspândiți în toată țara, și în jur de 50 de oameni asigură call-center-ul și relațiile cu clienții. Flota auto este de 50 de autovehicule. Nu știam asta, dar aproape integral frigiderele și mașinile de spălat sunt reparate la domiciliul clientului.
Se pot repara aici 62 de branduri diferite de electronice (le găsiți pe site), 30% din volumul de lucru este asigurat de zona București-Ilfov, iar 15% din cifra de afaceri vine de la produsele vândute de eMAG. Pentru restul Depanero are contract cu diverse alte magazine mari și mici sau direct cu companiile producătoare sau vin oamenii direct la recepția lor.
O problemă, spuneau ei, este cu lipsa oamenilor cu pregătire în domeniu, în special frigotehniștii fiind greu de găsit în România după dispariția școlilor profesionale și a “uceniciei” în diverse astfel de meserii. Chiar și printre ceilalți tehnicieni rotația personalului este mare, mulți plecând inclusiv în străinătate după un timp.
Am întrebat despre problema pe care o știam eu, adică review-urile proaste și întârzierile mari la instalarea de aer condiționat. Procedura s-a mai îmbunătățit, oamenii s-au mai specializat, nu mai dau găuri pe lângă, dar în ce privește timpul de instalare mi-au povestit o chestie amuzantă: în mod normal primeau câteva sute de cereri de instalare pe săptămână, dar în prima zi de caniculă a anului s-au cumpărat atât de multe instalații de aer condiționat încât într-o singură zi au sunat 2400 de oameni pentru programare la instalare. Dacă a doua zi au fost tot atâția…
În ce privește alte comentarii negative, însăși natura activității îi predispune la această poziție, că întotdeauna vor fi clienți nemulțumiți de soluție (sau lipsa uneia), de timpul de așteptare sau alte detalii. Am văzut și eu destule. Acolo am găsit un business de volum, făcut de oameni ce au toate intențiile de a repara cât mai repede produsele pentru a avea încasări și clienți satisfăcuți, că acesta le este afacerea. Cu peste 30.000 de clienți pe lună (o mie de 1000 de noi produse pe zi) nu cred că-i un business tocmai ușor să repari totul în mai puțin de 15 zile lucrătoare.
Nu mă întrebați ce branduri repară cel mai des, că nu știu, nici măcar nu am întrebat. Cifra ar fi irelevantă fără a putea compara cu volumul vânzărilor. Aveau de toate acolo, de la cele mai ieftine și până la cele mai scumpe.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
34 comentarii
13/10/2016 la 12:15 PM
Eu am avut o singura experienta cu ei, si a fost foarte pozitiva. TV Samsung cu ecran f mare, luat de 3-4 luni de la ei, ecran defect (linie rosie verticala). Dus la ei luni (nu am incredere in curieri cand e vorba de asa ceva, nu mai am cutia / ambalajele originale), vineri l-am ridicat reparat (ecran schimbat, folie noua pe el). Asta fara sa am extra garantie sau cum numesc ei serviciul ala reparatie in regim de urgenta, doar garantie standard cu reparatie la 30 de zile.
Radu(Citează)
13/10/2016 la 12:18 PM
Ca om acre fac partial si munca de service / depanare intr-o companie, pot spune ca daca le intra 1000 de produse pe zi in service si au doar 100-150 de tehnicieni, inseamna ca acolo e mai rau ca pe plantatie. Ori sunt niste tehnicieni multitasking, fiecare cu 4 maini, ori sunt super incarcati si nu fac fata volumului de munca, de unde si plecarile personalului.
vio(Citează)
13/10/2016 la 12:21 PM
Pai de ce crezi ca aproape niciodata nu vezi oameni cu 4 maini si 3 picioare (cu 3 picioare mai vezi la TV, de ex Cabral) pe strada in Bucuresti? Toti lucreaza non-stop in serviceul Depanero, un om cu 4 maini castiga dublu fata de unul cu 2 maini.
Radu(Citează)
13/10/2016 la 12:27 PM
telefoane lenovo trimise in service-ul depanero – primul cu dungi pe display, acesta fiind intact. il inlocuiesc, dar nu mai auzeam nimic in convorbiri. discutii, certuri – mi-l inlocuiesc.
al doilea se incalzeste puternic la incarcare, renunt la priza de 2 A, folosesc una de 1A – revine din service-ul DEPANERO fara ca defectul fara sa fie reparat, dar cu lipsa semnal gps si wifi. semnalez asta, ei spun ca nu au facut nimic in neregula. fac reclamatie, imi spun ca aveam nu stiu ce pin rupt la sim (legatura cu lipsa semnal wifi????) – initial au zis ca nu l-au desfacut. nu sunt multumit de raspuns si dupa un schimb intens de mailuri si telefoane ( aproape 2 luni) am facut o plangere la politie.
astept. csf? n-ai csf!
vlad(Citează)
13/10/2016 la 12:33 PM
Radu in video este enervant acel “obiect negru” din partea dreapta, apare in mai toate filmarile tale. Incearca sa scapi de el pentru un aspect profi…parca sunt acele videoclipuri cu peisaje mirifice “alterate” de elicele dronei, stii ce zic :)
De curiozitate ce este? microfon extern? stabilizator? trepied?
Sper sa nu iau negative pentru o parere zic eu constructiva.
Mihai Dobre(Citează)
13/10/2016 la 12:58 PM
Stabilizatorul pentru telefon. Nu poate fi eliminat când filmez wide. Pe viitor, dacă strică imaginea, o să fac un crop.
nwradu(Citează)
13/10/2016 la 12:59 PM
probabil stabilizator, si eu m-am uitat numai la el tot filmul. :D
add(Citează)
13/10/2016 la 12:43 PM
Depanero sunt un service de rahat . As putea spune ca mai prosti decat QM (pe care numai ca-i compar i-as jigni .
Am avut retur de placa video noua care dadea artefacte , am scos-o din PC , am sigilat-o la loc si am trimis colet in aceeasi zi . 2 luni au tot verificat-o sa nu-i fi facut eu ceva .
Un coleg a returnat o placa din aceleasi considerente si i-au anulat garantia ca a zis ca a varsat ceva pe ea , si de fapt era polimer sau rasina sau vopsea de la producator , probabil ieftina folosita si se vedea pe ea ca si cum ar fi curs ceva .
Dar nu … a trebuit sa rezolve cu MSI international ca Depanero nu voia :))
Telefon cu bateria umflata – dus acolo pentru schimb de baterie – ne pare rau anulare garantie ca are zgarietura pe rama ?!
Aspirator pe garantie / motor ars – anulare garantie , apa in filtru HEPA . Cine plm aspira apa . JENANT – ca mochetele mele nu contin pic de apa cand le aspir , ca daca erau spalate nu le mai aspiram ?!
Pai cand esti marlan si te comporti asa , ajungi mare cu orice pret nu prevad un viitor prea stralucit …. sau poate ma insel . Cand aud de ei ,prefer sa-i ocolesc daca se poate . Nu stiu nici cum s-ar putea demonstra altfel de exemplu ca nu e apa in filtru ala sau ca au pus-o ei doar ca sa anuleze garantia unui aspirator de 500 lei
Liviu(Citează)
13/10/2016 la 2:03 PM
Ai perfecta dreptate. Aceasi problema am avut si eu cu o placa video. Dupa 30 de file am sunat si mi-au zis ca nu au apucat sa o verifice iar pt ca i-am amentiat cu OPC-ul, in doua zile m-au sunat si mi-au dat rezolutia “defect nemanifestat” la care am facut criza de nervi. Mi-au zis ca nu au ce sa ii mai faca si sa vin sa o ridic. Dupa ce le-am amintit de OPC. pt ca recuse termenul legal, mi-au dat banii inapoi.
@Radu. In cocluzie nu ii mai ridica in slavi pt ca sunt niste nesimtiti.
Laurentiu(Citează)
13/10/2016 la 1:24 PM
Experienta mea cu ei a fost pozitiva. Telefon LG G2 trimis in service la 1 an de la achizitie, cu ecran ingalbenit intr-un colt si GPS nefunctional. A stat 2 saptamani la service -> solutie -> returnarea banilor.
Telefonul fusese luat de BF de la Emag si am primit banii inainte de BF2015, la timp sa imi iau un telefon nou :) Un Samsung Galaxy S5. Buna afacere, zic eu.
Miniroboto(Citează)
13/10/2016 la 1:42 PM
Firma poate se vrea profesionista, dar unii angajati o fac de rahat. Ajung cu Lenovo Y510P in garantie care a ramas fara SSHD (a murit) si prima reactie a celui de la receptie – Laptop trantit. A zis acel lucru doar pentru ca bucatelele de plastic din dreptul radiatorului nu mai erau. Pai cred si eu ca niste bucatele de plastic crapa de la temperaturi de peste 70-80 grade, dar na… L-am scapat (ironic). In fine… ii zic ca e idiot si ca nu e treaba lui sa isi dea cu parerea despre radiator ca eu am venit acolo pentru hard si ca nu are raze X pentru a vedea in interior. Trecem la urmatorul pas… Vrem parola de la laptop… Say what?! Eu: Nu am probleme de sistem, am probleme de hardware. Ia laptop-ul, vezi ca e HDD-ul bulit, schimba-l si da-mi HDD-ul vechi inapoi (contra cost – i’m ok with it). Insist sa vina un angajat mai rasarit si asa se si intampla. Vine baiatul, preia laptop-ul si timp de 2 sapt. nimic. Sun si imi zic ca inca nu au primit nu stiu ce raspuns din straineturi. Bag ceva in raspunsurile lor si le zic sa il lase la receptie ca vin dupa el. Merg la ei la sediu si surpriza. Mi-au rupt un piciorus intern de la tastatura. Desfacutul unui “leptop” se face blindless. De ce sa respectam pasii si sa tragem de clapetele dedicate. Fuck it! Rupem ca suntem Depanero. SI uita asa m-am ales eu cu o investitie de inca 650 lei pentru SSD+HDD si tastatura. Again, cu siguranta sunt si baieti/fete faine pe acolo, dar na, poate am fost eu ala ghinionist sa dau de un idiot la front desk si de unul la tehnic. PS. Imprimantele nici nu sunt reparate la ei, cel putin nu toate. Dupa experienta cu Depanero si dupa ce mi-am cumparat SSD+HDD+Tastatura, am ajuns la un service micut la nici 1km de ei… Ghici ce… Toate imprimantele Lexmark venite la Depanero merg direct la Servicul micut ;) Aia sunt adevaratii experti. Baietii mi-au montat SSD+HDD+Tastatura+CuratatPraf+Pasta la laptop in 2 zile si 5 zile de recuperat 680 GB de date de pe SSHD-ul stricat. Cost total 300 lei (eu solicitasem recuperare date a 300 GB (partitia D) si ei au recuperat tot (mai putin Windows-ul). Montarea pieselor a fost “gratuita” ;)
Scuze pentru formularile de balta, dar cand aud Depanero o iau razna.
Leonardo(Citează)
13/10/2016 la 1:44 PM
Ah, depanero, aia care mi-au schimbat un microswitch defect de pe un mouse Logitech de 300 de lei cu altul care clănțănea ca un Genius cu bila de 10 lei. Astia sunt pe langa service-urile de firma cam ce sunt macelarii pe langa doctori.
nashu_mare(Citează)
13/10/2016 la 1:56 PM
Am avut si eu un Lenovo cu garantia la ei si s-a ingalbenit display-ul pe o parte, trimis la garantie si rezolvat problema cu display nou. Dupa 3-4 lui aceasi problema numai ca acum tel avea urme de uzura nu au mai schimbat display-ul din cauza ca e scapat pe jos….
Narcis(Citează)
13/10/2016 la 2:10 PM
produs mouse Logitech MX Anywhere achizitionat de la Emag in data de 22.09.2015.
Produsul a fost prezentat in service Depanero in data de 07.07.2016 cu reclamatia “ingheata in utilizare, se blocheaza” si la ridicare in data de 13.07.2016 avem urmatoarele date:
– la solicitarea produsului reparat persoanei de la receptie i-au trebuit aproximativ 10 minute pentru identificare produsului in service (Friederich Alexandru)
– dupa gasirea produsului receptionerul (Friederich Alexandru) a refuzat sa comunice in ce anume a constat reparatia produsului, eu nefiind de acord cu ceea ce scria pe fisa de service “reparat receiver mouse // testat – ok”
– dupa cateva minute in care am insistat sa imi fie prezentata fisa de reparatii receptionerul (Friederich Alexandru) mi-a transmis ca tehnicianul care a reparat produsul nu este in firma fiind in concediu.
– la insistentele mele receptionerul (dupa ce am pus mana pe telefon apeland centrala Depanero) a acceptat sa se deplaseze catre zona tehnicienilor si la revenire mi-a transmis ca produsul a fost reparat prin inlocuirea unui cip RF din receiverul mousse-ului. (receiverul are placheta metalica neatinsa.)
– intre timp telefonic am intrat in legatura cu un consultant (Ionut Gheorghian … sau Gheorghe) care la solicitarea mea mi-a citit din fisa de reparatie: “a fost resetat software-ul mousse-ului si al receiver-ului”. Am intrebat daca a fost schimbat ceva si acesta a sustinut ca nu.
-la ora 20:15 in aceeasi zi mouse-ul are acelasi comportament ca ininte de intrarea in service, se blocheaza aleator si nu raspunde la comenzi.
radu(Citează)
13/10/2016 la 2:34 PM
Experienta cu Depanero nu a fost placuta , pe scurt am rezolvat singura iar ei au depasit cu mult termenul pe care mi l-au dat cand am sunat la service – in Bucuresti sa dureze peste 2 saptamani sa vina cineva sa se uite la masina de spalat e absolut ridicol ! Partea proasta e ca toate electrocasnicele cumparate au garantie la ei …
Orkideea(Citează)
13/10/2016 la 2:36 PM
2 stikuri de 32 Gb albastre cauciucate din fev. 2012 au cedat anul asta. Deoarece garanție 5 ani, mi s.au returnat banii. După confirmarea Depanero.
samE(Citează)
13/10/2016 la 2:38 PM
Si eu tot cacat am de dat la adresa lor. Calorifer no name, luat ceva sa fie pana reparam centrala. Nu incalzea pe treapta a doua. Termostatul declansa oprirea prea devreme. Practic caloriferul mergea doar pe 1 treapta unde termostatul functiona bine.
Trimis la ei, timp in care mi-am altul, ce mi-a venit la mana. Primit dupa vreo 2 saptamani cu mentiunea ca defectul de nu se manifesta….Il bag in prima facea la fel. Va dati seama ca nu m-am deranjat sa-l mai trimit odata.
230v(Citează)
13/10/2016 la 3:23 PM
Trimis monitor Dell de 1500 lei cu ecranul stricat.Primit altul cu o zgarietura uriasa pe suport.Evident ca au sustinut ca nu e vina lor.In concluzie, sunt niste nesimtiti neprofesionisti si nu ar mai trebui sa ii lauzi atata.
Stanga Silviu(Citează)
13/10/2016 la 4:08 PM
Mi-au refuzat o garantie la un HDD luat de la emag pe motiv ca era lovit.
Norocul meu ca l-am predat cu fisa de intrare in service, unde scria negru oe alb ca nu prezinta urme de lovire. L-au scapat pe drum…
Bit(Citează)
13/10/2016 la 4:18 PM
nexus 4 buton de power nu mai mergea (problema universala la un telefon mai mult decat decent), nu a fost schimbat in garantie pentru ca era marginea zgariata.
fuck them.
user(Citează)
13/10/2016 la 7:11 PM
Asteptam cu nerabdare primul an cu profit si pt emag.
zap(Citează)
14/10/2016 la 12:51 PM
Uite aici http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/iulian-stanciu-emag-va-deveni-profitabil-in-2018-sau-2019-cand-afacerile-vor-depasi-un-miliard-de-euro-15590718
nwradu(Citează)
13/10/2016 la 11:11 PM
Vai ce bine pica postul asta! Depanero?!? Depanero si bat joc de mine, le trimit o tableta Lenovo ce odata descarcata nu mai poate fi incarcata si ratatii de la Depanero o resofteaza dupa care mi-o trimit la fel. Uite aici cum am trimis ultima data pachetul la service: http://imgur.com/a/iuQGj
RMA #707028
RMA #721828
RMA #833979
Maine o trimit a patra oara in service. Depanero, va asigur ca o sa va distrati, pe langa reclamatie la OPC o sa vedeti ce imaginatie bogata am!
Floo(Citează)
14/10/2016 la 1:58 AM
Tot cam asa am patit eu cu Depanero cu un telefon luat de la emag. De fapt emag a patit, ca eu doar cu emag am interactionat (in speta emag iasi). Duc tel la service pt ca pierdea semnalul (bineinteles dupa resetare, schimbat sim, probat simul in alt tel, etc). Explic tipului de la receptie service emag problema, se trimite la service si vine dupa 2 saptamani cu solutionarea “resoftare”. Zic tipului de la emag “sper sa nu vin maine inapoi cu el ca resoftarea nu cred ca va ajuta” si fix a 2-a zi l-am prezentat din nou la emag pt retrimitere in service cu aceeasi problema. De data asta am stat acolo langa angajatul emag pana s-a manifestat problema sa o vada si el. Se trimite iar la marele service Depanero, si vine inapoi cu defect nemanifestat. Pe bune?!? buuuun, nici nu am mai luat telefonul acasa, am stat acolo sa fac iar probe la el sa vad daca merge. Bineinteles ca defectul s-a manifestat. E trimis pentru a3-a oara telefonul in service la Depanero si ghici ce? Vine inapoi cu fix acelasi raspuns tampit. Defect nemanifestat. Dupa a 3-a vizita la service, am cerut solutionarea altfel. A venit “seful” de pe showroom, i s-a explicat situatia ca cei de la Depanero sunt tampiti si ca “defectul” nu se manifesta cand el se manifesta sub ochii nostri in sediul emag. A spus scurt “nu ne putem bate joc de clienti, fa storno” si uite asa emag a scos din buzunar si mi-a stornat telefonul dupa aproape 2 ani. Aici per total e clar pierderea emag, cauza fiind incompetenta Depanero (naiba stie care o fi cauza, lipsa personal, etc). Eu mi-am primit inapoi banii dati initial pe telefon cu care am cumparat altul de generatie actuala. Ca si concluzie, eu nu am fost deloc multumit de prestatia Depanero …
PS: eu nu aveam cum sa ma duc pe la OPC pt ca tel era luat pe firma, si nici sa ma apuc de dat in judecata pt 1300 lei nu prea renta
Florin(Citează)
14/10/2016 la 6:52 PM
Am stat eu si m-am gandit, decat sa-mi mai pierd timpul cu imbecilii de la Depanero m-am dus in Shoroom-ul eMag din Brasov. Am cerut elegant cu seful de magazin, i-am explicat situatia, a verificat si pentru ca produsul era in stoc a decis sa mi-l schimbe pe loc. Nota bene!
Probabil in Depanero se lucreaza cu target, cu cat repari mai multe cu atat primesti mai multi bani, altfel nu-mi explic de ce nu investigheaza mai atent defectele reclamate.
Misto de vazut si reputatia lor pe Google:
https://www.google.ro/search?q=depanero&oq=depanero&aqs=chrome..69i57j69i60j0l2j69i60j0.1988j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x40b201f1d6275c87:0xe1095492c94d0dff,1,
Floo(Citează)
14/10/2016 la 12:39 AM
Și eu :)))))
ionica(Citează)
14/10/2016 la 10:32 AM
Trimis placa video cu port DVI defect in garantie la service Depanero. Primita inapoi dupa cam 3 saptamani, cu garantie refuzata pt. ca portul defect prezenta “semne de uzura”.
De aici trag eu concluzia ca nu poti beneficia de serviciile lor decat daca nu folosesti niciodata produsele. Experienta mizerabila, nu credeam ca se mai intampla mizerii de genul asta.
Claudiu(Citează)
14/10/2016 la 2:06 PM
Ah, Depanero, service-ul ala care repara telefoane Apple dar nu este autorizat de Apple? Firma asta e motivul pentru care nu mai cumpar de la emag
Dan(Citează)
14/10/2016 la 2:55 PM
Sunt jenanti.
Am comandat un espresor care a venit direct defect, trimis la ei, vine cu problema reparata dar montat prost. Trimis inapoi, vine si cu problema ast, dar nu mi-au mai inapoiat toate accesoriile. Evident, dureaza minim 2 saptamani orice interactiune cu ei (pt ca emag sa poata vinde garantia extinsa).
zup(Citează)
14/10/2016 la 2:56 PM
aici trebuia sa scrie ca vine cu problema asta noua reparata. sorry, nu pot edita mai sus. :)
zup(Citează)
15/10/2016 la 2:46 AM
De-a lungul timpului diverse (dar nu toate) produse ajunse in “service” la depanero s-au “solutionat” cu anularea garantiei si/sau defect nemanifestat… Nu intru in detalii decat daca mi se cere,per total depanero mi se pare o porcarie de service
Pocutz(Citează)
19/10/2016 la 5:04 PM
ratingul lor de pe google spune cam tot – sunt ele si bune, dar sunt multe rele. am interactionat si eu cu ei de foarte multe ori, ultima experienta cu ei a fost nasoala. mi-au anulat garantia la un laptop, placa de baza busita.
au zis ca daca vreau mi-l reparata, costa vreo 3000+ lei fara TVA, cand eu pe laptop am dat ~2800 lei de nou. iar placa de baza o gaseam pe ebay la ~100 si ceva euro
colin(Citează)
29/10/2016 la 8:17 PM
Numai de “bine” pentru service-ul eMag… Am avut si eu o experiență proastă cu ei în sensul că mi-a intrat niște apă cu nisip în obiectivul unei “săpuniere” de aparat foto. După câteva zile s-a blocat obiectivul și l-am trimis in service. După o saptămână vine “reparat” cu mențiunea: obiectiv schimbat. După încă o săptămână obiectivul se blochează din nou, îl trimit iar în service, vine cu mențiunea: curățat obiectiv – tehnicianul îmi transmite “cordial” că a rezolvat deși era vina mea. Păi cum mama măsii să mai aibă nisip obiectivul ăla dacă fusese “schimbat” înainte ? Bineînțeles că s-a blocat iarăși obiectivul la prima utilizare dar deja expirase garanția.
P.S. Cum mama ei de treabă să nu refuze sute de garanții băieții ăia daca sunt 100 și repară 1000 chestii/zi și părerea mea e că nici un client nu trimite in service un produs pentru o reparație de 10 secunde … zic și eu… Îmi imaginez că-i și umple de bani de preferă să plece din țară (motivul etern băgat de angajatori ca să nu spună că pleacă la concurență sau rămân să lucreze pe cont propriu pe mai mulți bani)
Marius(Citează)
05/01/2019 la 3:13 AM
Sunt un service sub orice critica. Am cumparat un telefon Allview de la Flanco, care mi-a fost vandut cu un defect la placa de baza. Se restarta singur fara sa-l fi actionat eu. Carcasa facuta dintr-un plastic ieftin care se descompune. Ultima data bateria se bloca indicand acelasi procent dar fara sa ma anunte ca se descarca (practic ramanea la acelasi procent la cat il scoteam de la incarcat). Merg cu el la service, il iau in receptie, trimit mail ca a intrat in procesul de solutionare, iar cateva zile mai tarziu, un tehnician, trimite mail ca prezinta „soc mecanic” si duce la anularea garantiei si imi trimite un deviz cu costurile ulterioare reparatiei care valoreaza mai mult decat banii pe care i-am platit la achitarea telefonului?
Ori asta ce inseamna? Ca eu nu am muncit acei bani cu care am achitat produsul? Am desfacut eu telefonul ca sa umblu la el? Imi pot ei demonstra ca asa a venit in service si nu a fost dinainte intr-o astfel de situatie?
Asta mi se pare o jecmaneala sub o forma in care clientii care au nevoie de produsele respective, mai scot odata banii si il mai achita, renuntand la garantie si platind suma impusa de acest „service” sau acei asa zisi „tehnicieni” care dau „vestea cea buna” clientilor.
Cand cumparam un produs, in el este inclusa si o garantie si este normal ca defectul sa fie remediat, nu anulata garantia pe motiv ca acei „tehnicieni” au constatat ei nu stiu ce „naluciri” sau „fantasme” de ale lor sau ca iti invoca tot felul de motive cunoscute doar de catre ei.
Andrei(Citează)