un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Iată niște Mercedes-uri cu adevărat scumpe

3 Oct 2016  ·

AUTO  ·

15 comentarii

Mi s-au părut amuzante comentariile de la articolele despre Mercedes GLC Coupe și B electric despre cum acele mașini sunt scumpe. Nu sunt. Cele de mai jos sunt cele scumpe.

Priviți aici ce bijuterii:

Mercedes S 500 Cabrio – preț de bază 139.278 €, preț model expus 180.798 €

Exteriorul ca exteriorul, o mașină lungă, elegantă, frumos finisată. E genul în care ți-ar sta bine la Monte-Carlo sau în Dubai (sau, dacă îți permiți, la Mamaia).

Interiorul, însă, este wow. Scaunele roșii au o formă atât de complexă încât probabil sunt mai bune decât cel mai luxos scaun directoral, iar pielea aceea groasă (designo Nappa Exclusive roșu Bengal) îți dă senzația de lux. Bordul la fel de roșu, accesoriile cromate, toate ecranele din interior, dungile fine de pe suprafețele negre – ce mai, te aștepți ca dintr-o astfel de mașină să coboare Tony Stark.

S 500 Cabrio are un motor de 4633cc ce dezvoltă 455 cai putere, cântărește 2 tone, dar prinde suta în 4,6 secunde.

mercedes_s_cabrio_amg_gt_11

Mercedes AMG GT S – preț de bază 135.630 €, preț model expus 183.606 €

Motor de 4 litri, dar 510 cai putere și o viteză maximă de 310 km/h. Accelerație până la 100 km/h în 3,8 secunde. O formă care iese imediat în evidență.

Eram fan al modelului SLS, dar n-aș refuza nici un astfel de AMG GT, dacă mi s-ar oferi, câtă vreme este galben ca acesta (opțiune care, apropo, costă 7300 de euro fără TVA). Are două locuri, este joasă, are un interior high-tech-luxos, dar Mercedes s-a gândit la toate, așa că include și sistem de recunoaștere automată a scaunului de copil.

Nu știu cum se conduce, am avut noroc că m-au lăsat să mă apropii de ea și să deschid portiera. Am condus, cândva, un SL 65 AMG. Probabil că nu-i nici pe aproape.

mercedes_s_cabrio_amg_gt_01

CE AM CONDUS DIN GAMA AMG

Din fericire, am și condus pe circuit câteva modele AMG.

Modelul despre care nu pot spune foarte multe este Mercedes-AMG GLA 45 4matic, care are un motor de 2 litri din care scoate 381 de cai putere și o accelerația de 4,4 secunde. Mașina a stat bine pe circuit, dar toate celelalte de mai jos mi s-au părut superioare ca experiență sau distracție de oameni mari, așa că nu am multe de spus.

GLA-ul în sine este ușor de confundat cu un clasa A, fiind un SUV compact. Știu din experiențe anterioare că se descurcă onorabil pe drumuri neasfaltate și îți poate arăta locuri frumoase de prin țară, iar acum mi s-a demonstrat că poate avea și performanțe deosebite în ce privește viteza și ținuta de drum.

mercedes_amg_11

Un model total diferit este SLC 43 AMG, un roadster foarte spectaculos în această culoare roșu închis. Mașina este joasă și cu linii sportive de la un capăt la altul, iar sub capotă stă un motor V6 biturbo de 3 litri și 367 cai putere, cu o accelerație 0-100 km/h în 4,7 secunde. Frânele și evacuarea sunt, de asemenea, de același nivel de performanță.

Interiorul versiunii AMG este stilizat în aceleași culori negru și roșu, cu multe accente inspirate de cursele de mașini, precum o textură asemănătoare cu a steagurilor de curse în interiorul ceasurilor de bord.  SLC 43 AMG nu doar că pare singura mașină de acolo aflată în mediul ei natural pe un circuit, dar sunetul puternic al motorului este cel mai impresionant atunci când o conduci, având o mulțime de tonalități ce se schimbă la cea mai mică variație a turației.

Sunetul este mult mai puternic decât la alte Mercedes-uri, unde antifonarea este excelentă, semn suplimentar că ești la volanului unei mașini sport. Mercedes a asigurat, bineînțeles, un confort ridicat în toate celelalte aspecte, plus o mulțime de sisteme active și pasive de siguranță. Prețul cu dotări al modelului condus de mine este de 76.000 de euro.

mercedes_amg_10

Al doilea model care mi-a plăcut mult este varianta AMG a clasei A, mai exact A 45 AMG. Dimensiunile mici și forma mașinii o fac să navigheze ușor inclusiv curbele circuitului, iar sistemele de control o mențin foarte bine pe traiectorie, presupunând că nu le dezactivezi pentru senzații mai tari. Sub capotă are același motor de 2 litri și 381 cai putere ca și pe GLA-ul despre care v-am spus mai sus și, la fel ca-n cazul GLA-ului, este o mașină chiar practică ce ascunde sub capotă o putere fenomenală.

mercedes_amg_17

Ultima din coloană a fost o versiune puternică a clasei C, un C 450 AMG, cu motor de 2 litri și 367 cai putere. Mai mult ca sigur este același V6 biturbo de pe SLC 43, dar aici antifonarea este alta, evacuarea este silențioasă și motorul toarce mult mai cuminte. Asta nu înseamnă că, dacă apeși pedala, nu atinge suta în 4,9 secunde, un rezultat foarte bun. Masa mașinii și lungimea sa o fac mai predispusă la derapaje și simți mai ușor cum, în curbe luate tare, îi fuge un pic spatele înainte ca sistemele automate să intervină și să o restabilească pe traiectorie.

O mașină frumoasă, acest C 450 (și versiunea sa mai nouă, C43), foarte confortabilă, foarte spațioasă, foarte sigură și, în această variantă, foarte performantă. Pentru un minim de 60.000 de euro cu TVA poate fi a ta.

mercedes_amg_14

mercedes_amg_05mercedes_amg_06

Trebuie să observ, privind preturile, că trei din cele patru mașini de mai sus costă în jur de 70-75.000 de euro cu TVA. A patra, A 45 AMG, costă 52.740 de euro în varianta testată, care era aproximativ cea de bază. Nu-i rău prețul pentru un Mercedes-AMG de 381 de cai putere, mai ales că este și mai practic decât acel SLC.

asus s5507

    15 comentarii

  1. Pe cat sunt de frumoase toate celelalte masini, pe atat de urat si sec e spatele acelui S500 Cabrio.
    Stiu.. sunt acrii strugurii.

      (Citează)

  2. 180.798 € si tot prelata deasupra? :)

      (Citează)

    • Pentru doar 10 mii de oiro cred ca iti poti comanda si un hardtop.

        (Citează)

    • Dar ce are prelata? Dacă-i făcută bine și dintr-un material mișto, de ce n-ar fi bună?

      E ca și cum ai zice că, dacă e scumpă, o haină nu poate fi din material textil, trebuie musai să fie din metal.

        (Citează)

  3. AMG GT, 2 locuri, cu sistem de recunoaștere automată a scaunului pentru copchil…

    I LOLed!

      (Citează)

  4. Mie imi place S500, e una dintre cele mai ieftine. Pe asta o aleg!

      (Citează)

  5. si eu visam la ciurucuri din astea cand eram mai tanar si mai sarac…

      (Citează)

  6. Apropo, dacă cineva zice o tâmpenie pe net, nu-i musai nevoie să încercați cu toții să-l contraziceți. Puteți și ignora…

      (Citează)

  7. Masina de 2 litri si 367 cp?? Mare tampenie sa te gandesti doar la cai putere. Sau nepricepere. Prosti or fi americanii aia cu motoarele lor de 5-6 litri. Sa nu fie ei in stare sa faca din astea de 2 lei ? Pardon, doi litri.

      (Citează)

  8. Oh da, pentru ca visul oricarui posesor de masina sport cu 2 locuri e sa aiba copilul pe post de copilot. :D Si trust me, e Bătaie de cap sa găsești un scaun de copil care se potrivește intr-o mașina sport, îndeplinește toate normele de securitate si arată ok :) Conduc un V sedan cutie automata cu scaune Recaro (are 6.2L si 556HP Supercharged :)) si a trebuit sa încerc vreo 10 scaune de copii pana am dat de unul care sa se potrivească cât de cât. :) Pot doar sa-mi închipui ce scaun de copil (n)ar încăpea intr-o mașina sport cu 2 locuri. :D
    In schimb e interesant de știut daca mașinile prezentate de tine au remote start system. :)

      (Citează)

  9. Adi: C 450 AMG

    E o greseala, motorul e de 3 litri.

      (Citează)

  10. nwradu:
    Dar ce are prelata? Dacă-i făcută bine și dintr-un material mișto, de ce n-ar fi bună?

    E ca și cum ai zice că, dacă e scumpă, o haină nu poate fi din material textil, trebuie musai să fie din metal.

    Nu, e ca si cum iPhone 7 ar fi din plastic.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus