►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
6 Oct 2016 ·
GÂNDURI ·
Acum câteva zile am fost invitat la o conferință de presă și apoi o petrecere în noapte alături de Mike Tyson, care vine în România! Aș fi putut să-i adresez întrebări și mai mult ca sigur aș fi strâns mână campionului la box și am fi făcut un selfie împreună!
Răspunsul meu a fost că nu mi-am dorit niciodată să petrec alături de un violator, așa că nu voi veni.
Acum, nu mă mir că Tyson a făcut ieri un tur al Parlamentului României. În fond, cei de acolo au nevoie de sfaturi privind cum să se descurce în închisoare, unde să ascundă țigările, cum să dea cu pumnul și cum să ferească fundul. Probabil că Tyson le-a ținut un curs introductiv.
Sunt tare curios, însă, ce bloggeri vor merge la această petrecere și vor inunda Internetul cu poze cu Tyson. În special despre femei sunt curios să văd câte vor fi entuziasmate că sunt în preajma lui Tyson, care, deși un mare campion la box, a fost condamnat pentru viol la 6 ani de închisoare, din care a executat 3 în perioada 1992-1995. Adică pun pariu că vom vedea câteva care în mod normal sunt călare pe feminism și drepturile femeilor și condamnă orice urmă de misoginie, iar acum vor fi “Omg omg Tyson! Sunt așa emoționată!”
Sau oare gândesc eu greșit?
Adică sistemul nostru de justiție funcționează la modul următor: un om comite o infracțiune, este condamnat la închisoare proporțional cu fapta și, atunci când iese de la pușcărie, se consideră că este, din nou, un om curat. Nu-i așa? Faci ceva rău, plătești pentru asta, ești adus din nou la zero, la neutru!
Mă gândesc că așa ar fi cinstit să gândim. Cu siguranță, dacă am fi de partea aceea a baricadei, așa am vrea să gândească societatea. Prin urmare, mă înșel eu? Care raționament este cel bun?
Aș vrea să văd și, peste o lună, un sondaj de opinie. Ce băutură energizantă a promovat Tyson în România? Să vedem câți rețin asta.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
75 comentarii
06/10/2016 la 6:50 AM
Meh, daca era din alta tara as fi fost de acord. Nu cunosc detaliile cazului lui Tyson, poate omul chiar e un nemernic, dar in america poti sa fii condamnat pentru infractiuni sexuale foarte usor, au fost cazuri in care oamenii au fost condamnati nevinovati doar pe declaratia victimei. Sau te baga in lista de sex offenders pentru ca te-au prins cand erai beat, faceai pipi pe un zid si ti-a vazut ceva proasta organul sexual.
Judec oamenii mai putin dupa condamnari si mai mult dupa ce stiu sigur ca au facut. De exemplu nu m-as fi apropiat la mai putin de 500 de m de OJ Simpson chiar daca justitia a spus ca e nevinovat.
Nu tot ce e legal e si moral, nu tot ce e ilegal e si imoral.
Mihai(Citează)
06/10/2016 la 6:53 AM
Tyson nu o sa fie considerat niciodata un om curat pentru ca o sa fie inregistrat pe listele cu sex offenders tot restul vietii lui.
Maud(Citează)
06/10/2016 la 7:47 AM
Nu se prea consideră că ești curat atunci când ieși de la pușcărie, altfel ce rol ar mai avea cazierul judiciar? Și să nu uităm că în multe locuri pe lângă CV și diploma de studii ți se mai cere si cazierul pentru a te angaja, fără ca asta să fie considerată o formă de discriminare.
Practic, tu l-ai judecat după cazier atunci când ai decis să nu participi la conferința de presă. Și nu văd nimic rău în asta…
seba18(Citează)
06/10/2016 la 8:35 AM
Alt specialist in drept! Orice pedeapsa penala este radiata dupa un timp din cazierul judiciar, data dupa care te consideri reabilitat. Iar din ’95 pana acum, daca persoana nu a mai comis alte infractiuni sigur a fost reabilitata dpdv legal.
Sa nu se inteleaga ca il condamn pe Radu, si eu cand m-am intalnit cu un vecin care fusese condamnat pentru furt acum ~10 ani aveam grija la buzunare…
alex(Citează)
07/10/2016 la 8:16 AM
Nu chiar, Tyson are în continuare obligația să se înregistreze ca sex offender în localitatea de domiciliu, de câte ori se mută. Sunt unele infracțiuni care te urmăresc toată viața inclusiv legal, nu doar în mintea oamenilor.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 8:17 AM
De ce nu recunoști ca de fapt nu ai mai rezista o noapte în MAXX, ca în facultate? Nu iti mai cauta scuze elevate!
Nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 8:51 AM
Rezonezi cu Tariceanu? Cand vom vedea si noi cateva cuvinte, daca nu chiar un articol despre plagiatul lui Kovesi?
Greuceanu(Citează)
06/10/2016 la 8:55 AM
Sebi, tu esti mah?
Catutzi(Citează)
06/10/2016 la 9:22 AM
Chiar si un dobitoc precum actualul cap al senatorilor mai poate s-o nimereasca din cand in cand,din greseala.
Peredhil(Citează)
06/10/2016 la 10:14 AM
Plagiatul lui Kovesi dupa Lascu ? aham…
Ciprian(Citează)
06/10/2016 la 2:33 PM
Plagiat dupa orice, tot plagiat e. Autoplagiat e doar o parte. A copiat pasaje intregi de la altii si a inversat doar cateva cuvinte pe ici pe colo, cat sa zici ca a dus-o capul ca sa fenteze eventuale scanari cu soft-uri antiplagiat. Se pare ca nu i-a resuit din moment ce iThenticate da un scor de 45% plagiat.
Marius M(Citează)
06/10/2016 la 3:12 PM
termenul de autoplagiat e caterinca maxima. Imi place de voi
totusi: daca se dovedeste ca a plagiat- sex oral
animaloo(Citează)
06/10/2016 la 3:37 PM
Nu e nici o caterinca, oricine doreste sa faca doctoratul stie ca trebuie sa respecte niste criterii. Unul destul de evident e ca “lucrarea sa fie originala”. Asta inseamna ca tot ce nu e citat trebuie sa fie original. Daca vrei sa vi cu ceva din propria ograda trebuie sa te citezi si sa te treci ca sursa, altfel se considera autoplagiat. Insa ca exemplu Kovesi a copiat capitole intregi din profesorul Gheorghiță Mateuț fara ghilimele, citate sau note de subsol.
Marius M(Citează)
06/10/2016 la 4:09 PM
Ciudat,mi s-a parut tot timpul ca autodenuntul lu’ Ghita si toata treaba cu “plagiatul” lui Kovesi se vede din avion ca-i praf in ochi.Un penal arunca-o piatra-n balta,zece ziaristi sar s-o scoata.Da’ na,daca vreo cateva surse repeta ceas de ceas cateva cuvinte cheie”binom,technocrati,abuz,bah,blah” o fi avand efect de picatura chinezeasca.
Facand abstractie de personaje,cat de prost crezi ca ar fi un procuror ce se stie cu tinichele de genul asta sa dea cu batul prin gardul hotilor ce ar putea sa-i faca praf cariera pocnind din degete?
Peredhil(Citează)
06/10/2016 la 4:15 PM
Si lumea se indigneaza ca povestea nu este rostogolita si pe alte site-uri in afara celor cu mizerii.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 4:42 PM
V-ati uitat si voi pe unul din putinele site-uri care relateaza cazul inainte ca sa va dati cu parerea? Lucrurile sunt cat se poate de evidente pentru ca dna Kovesi a plagiat grosolan. Orice persoana care isi foloseste cat de cat capul poate sa observe lucrul asta. Softurile antiplagiat au dosare la DNA si ele? Iar Ghita nu a acuzat-o cu nimic pe Kovesi, doar s-a autodenuntat ca nu s-au intrunit in acea zi pentru a analiza lucrarea de doctorat a ei.
Marius M(Citează)
07/10/2016 la 8:15 AM
Când va fi dovedit.
Până atunci, ce motiv aș avea să cred orice spune un hoț precum Sebastian Ghiță?
Sunt chiar uimit că unii îl cred fără să-i ceară nici o dovadă. I-au cerut procurorii, sper să le și aducă, dar altfel pare doar o campanie clasică de denigrare pentru ca unii să rețină ideea “vezi bă, de fapt nimeni nu e curat”.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 8:59 AM
Eu cred ca oamenii se mai si schimba in 20 de ani. Chiar si in bine. Habar nu am daca e cazul lui sau nu, dar avand in vedere ca infractiunea nu s-a mai repetat tind sa cred ca da. Asta una. Apoi, sa pleci de la ideea ca nu vrei sa te intalnesti cu cineva care a comis o infractiune (oricare ar fi ea), e ca si cum ai spune ca nu vrei sa te intalnesti cu Polanski sau Assange. Bine, daca era o intalnire unde puteai sa ai o conversatie normala, sa pui niste intrebari si sa afli niste chestii, poate interesante, atunci ar fi meritat. Asa, la party, dai noroc, what’s up my friend, faci o poza si cam aia e. Ceea ce e inutil oricum, oricine ar fi fost.
Vlad(Citează)
06/10/2016 la 11:12 AM
Sunt infracțiuni și infracțiuni. Fiecare își alege cât contează pentru el tipul infracțiunii.
De exemplu prin vară, la o petrecere, m-am trezit lângă grupul unor PSD-iști de vază, din ăștia cu dosare de-i vezi ziua pe la televizor. Am plecat pentru că mi-e silă să stau în vecinătatea unor astfel de oameni, deși încă nu au ajuns la pușcărie (sau au avut cu suspendare). Cu toții ne alegem oamenii cu care relaționăm după anumite criterii, foarte multe la număr.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 9:12 AM
probabil personal consideri pedeapsa prea blanda, in cartile tale n-a platit pentru fapta destul si e inca infractor nereabilitat.
add(Citează)
07/10/2016 la 8:21 AM
Eu? Nu. Exact detaliile pedepsei le-am aflat acum, că înainte știam doar că a stat la pușcărie pentru viol. Și am încredere în decizia judecătorilor, nu m-am gândit prea mult la acest aspect.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 9:16 AM
“atunci când iese de la pușcărie, se consideră că este, din nou, un om curat. Nu-i așa? Faci ceva rău, plătești pentru asta, ești adus din nou la zero, la neutru!”
WTF
Da bun exemplu ti-ai ales cu Tyson. In special faptele comise de el il marcheaza pe viata. E si obligat sa anunte autoritatile sa il tin sub evidenta intr-un registru special la care are acces si publicul.
https://www.nsopw.gov/?AspxAutoDetectCookieSupport=1
Si nu sunt de accord cu tine. Chiar si la nivel legistativ exista profesii in care nu poti practica daca ai fost condamnat.
alxzen(Citează)
07/10/2016 la 8:21 AM
Tyson era doar exemplu, discuția e mai amplă.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 9:54 AM
eu nu am prejudecati despre fostii puscariasi…
Giovani(Citează)
06/10/2016 la 10:14 PM
Da despre actualii ai?
Adi(Citează)
06/10/2016 la 9:54 AM
Alaturi de Hillary Clinton ai accepta?
KMean(Citează)
07/10/2016 la 8:22 AM
Să o cunosc? Da, de ce nu.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 10:01 AM
cred ca in cazul lui Tyson ai gresit… e un personaj foarte interesant – zic asta dupa ce am vazut “Mike Tyson: Undisputed Truth” si show-ul ala cu porumbeii, cred ca a fost pe discovey acum ceva timp; cat despre viol, cum a zis cineva mai sus, fiind vorba de America, in afara de el si de gagica, nici dracu’ nu stie ce s-a intamplat acolo.
acum, din punct de vedere moral si teoretic, problema pe care ai ridicat-o este interesanta.
in primul rand, cred ca depinde de natura faptei si imprejurarile in care a fost comisa, si nici asta nu e definitiva; adica daca un om a furat pentru ca nu avea cu ce sa-si hraneasca copiii, cred ca nici tu nu l-ai evita dupa ispasirea pedepsei, pentru ca stii ca si tu ai fi facut la fel.
sau daca un om a ucis in legitima aparare sau etc
acum, chiar si in cazul in care infractiunea e “fara scuza”, cred ca tot nu trebuie dat cu barda, pentru ca unii oameni se mai pot schimba.
deci ce a facut omul in trecutul apropiat devine mai relevant decat ce a facut in trecutul indepartat.
in acelasi timp, cazurile astea reclama o circumspectia mai mare decat cea pe care o avem in mod normal fata de alti oameni.
Robo(Citează)
07/10/2016 la 8:24 AM
Nu, bănuiesc că în subconștient mă refeream la violatori sau alte asemenea infracțiuni “gratuite”. Și la faptul că una este să nu ocolești oamenii, alta este să te fotografiezi cu ei și să zici cât de bine te-ai distrat cu ei și ce onorat ești că-i cunoști.
nwradu(Citează)
06/10/2016 la 10:40 AM
In zilele noastre esti acuzat de viol daca te-ai culcat cu una care:
– era beata si pretinde dupa ca nu a avut discernamant sa zica da
sau
– era minora si nu aveai de unde sa stii asta ca nu i-ai cerut act de identitate
Si sunt destui care au ajuns in puscarie pentru o prostie de genul asta.
Poate ca a violat-o pe aia, poate ca nu. Dar cat timp este vorba de un infractor dovedit si condamnat, e mai bine sa nu te afisezi cu el in public, chiar daca in particular ai o parere buna despre personaj.
Gaelex(Citează)
06/10/2016 la 10:58 AM
“In zilele noastre esti acuzat de viol daca te-ai culcat cu una care:
– era beata si pretinde dupa ca nu a avut discernamant sa zica da”
draga Gaelex… ma abtin sa nu fiu nepoliticos… intoxicatia cu alcool suspenda discernamantul prin definitie.
deci da, daca te culci cu o femeie beata, este perfect normal si firesc sa te poata acuza de viol dupa aia, daca vrea.
numai unuia ca tine care trateaza femeile ca pe obiecte poate sa i se pare nedrept asta.
repet, ca poate nu ai inteles: nu te culca cu o femeie beata! mai ales daca e prima data.
cat despre faza cu minorul, iar esti cap sec.
exista un motiv pentru care minorul e protejat de lege si anume ca se considera ca nu are discernamant suficient.
deci tu, adult, ai o obligatie legala de a proteja minorul si poate ca pentru tine e o noutate, dar asa cum necunoasterea legii nu te scuteste de responsabilitate in cazul incalcarii ei, nici faptul ca nu ai stiut ca e minora nu te scuteste de acuzatia de viol.
intelege ca femeile e si ele oameni si ca minorii trebuie protejati.
(you fucking idiot)
Robo(Citează)
06/10/2016 la 11:01 AM
Da, femeile e oameni, dar oameni inferiori, pentru ca, cumva, ele trebuie protejate. De bautura cel putin.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 1:20 PM
Cand e una picata dupa canapea moarta beata, da, aia e viol.
Cand a baut cateva pahare si a zis “da” ca nu avea inhibitii, ala nu mai e viol.
Pentru ca daca ar fi baut la fel si se urca la volan si omora pe cineva, atunci nu mai putea sa o dea ca nu a avut discernamant.
Gaelex(Citează)
06/10/2016 la 11:10 AM
Normal. “Tu” esti unul dintre ei.
Iulian(Citează)
06/10/2016 la 11:10 AM
nu, nu trebuie protejate de bautura, desteptule.
trebuie protejate de tauri de dambovita ca tine care nu au auzit inca de cuvantul “consimtamant”.
stii, la noi e perfect acceptabil, ca barbat, sa spui “imi pare rau, eram beat si din cauza asta te-am pocnit, dar sa stii ca te iubesc si nu o sa mai fac”
adica eu in mod normal sunt baiat bun, dar bautura ma face rau, insa nu e vina mea, e bautura de vina, ca ea m-am facut sa nu gandesc limpede.
insa cand e vorba sa intelegem ca si decizia de a se culca cu tine a fost luata de femeie la bautura si ca poate cand e treaza nu ar fi de acord cu decizia ei, avem dificultati.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 11:19 AM
Tembelule, una e sa pocnesti un om si alta e ca in urma bauturii sa ti se faca de sex.
Adica, daca eu beau de la mine putere 4-5 si beri si brusc grasa aia de la bar mi se pare top model, inseamna ca voi fi violat?
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 11:30 AM
Barbat ce urmeaza a fi violat:
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 11:32 AM
“Adica, daca eu beau de la mine putere 4-5 si beri si brusc grasa aia de la bar mi se pare top model, inseamna ca voi fi violat?”
ai schimbat un pic perspectiva aici, nu-i asa?
ipocritule, te prefaci ca nu stii despre ce vorbim.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 11:35 AM
Da, am schimbat perspectiva. Pentru ca si barbatii e oameni.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 3:17 PM
deci ma. daca bem amundoi si ne futem, eu am violat-o pe ea, nu?
in plus, aia cu minorii. 15 ani tinerii mei. nu 18. Asa sa stiti in Ro.
animaloo(Citează)
07/10/2016 la 8:07 AM
15 ani pentru femei dacă și bărbatul are sub 18, adică sunt doi tineri. Eu așa știam.
nwradu(Citează)
07/10/2016 la 12:32 PM
nu are nici o legatura. trebuie doar sa nu ai o pozitie de putere asupra ei (medic, profesor, tutore)
animaloo(Citează)
06/10/2016 la 11:10 AM
nu, nu trebuie protejate de bautura, desteptule.
trebuie protejate de tauri de dambovita ca tine care nu au auzit inca de cuvantul “consimtamant”.
stii, la noi e perfect acceptabil, ca barbat, sa spui “imi pare rau, eram beat si din cauza asta te-am pocnit, dar sa stii ca te iubesc si nu o sa mai fac”
adica eu in mod normal sunt baiat bun, dar bautura ma face rau, insa nu e vina mea, e bautura de vina, ca ea m-am facut sa nu gandesc limpede.
insa cand e vorba sa intelegem ca si decizia de a se culca cu tine a fost luata de femeie la bautura si ca poate cand e treaza nu ar fi de acord cu decizia ei, avem dificultati.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 12:51 PM
Comportament prevazator:inainte de a-i face cel mai mic avans care are putea fi interpretat ca avand conotatii de ordin sexual unei persoane de gen feminin,trebuie sa ii ceri buletinul si sa ii testezi alcoolemia.Bine ?Desi,daca ma gandesc,asta nu acopera eventualele efecte ale unor alte substante ce ar putea modifica,fie si marginal,comportamentul ei.Mai sigur,ii ceri datele de contact si programezi o intalnire a doua zi,la o clinica medicala.Acolo,in urma unui set de teste(inclusiv psihologice) care sa ateste capacitatea de a lua decizii in perfecta cunostinta de cauza,primesti permisiunea de a continua.
Damn,uite asa s-a dus agatatul la o bere/la un festival si alte cele.
Peredhil(Citează)
06/10/2016 la 1:21 PM
@Peredhil
tu poti sa faci ce vrei, doar sa fii constient ca exista riscul sa fii acuzat de viol dupa aia si este ok sa fie asa.
pe mine ma socheaza ipocrizia voastra, sincer, sunt absolut socat.
voi stiti foarte bine ca nu e ok sa faci sex cu una care e beata rupta si stii foarte bine ca de cele mai multe ori iti poti da seama rapid daca fata e sau nu under-aged.
serios, asta e o problema raspandita cand agati o tipa? ca poate fi minora si tu saracul nu ai de unde sa stii?
Cat de ipocrit poti sa fii?
Tu in mod normal te dai la liceence ca sa ai problema asta? Asta e targetul tau, fete care sunt in liceu si e greu sa spui daca au 17 ani si 10 luni sau 18 ani si o luna?!
Continuati cu mizeriile astea de parca noi, barbatii, am fi victimele aici, adica vezi doamne toata lumea ne banuieste ca suntem violatori, nu mai ai voie sa-i propui uneia sa se futa. Mai urmeaza sa aud cuvintele “corectitudine politica” si tacamul va fi complet.
sunteti absolut mizerabili, bai baieti.
si va doresc din toata inima sa fiti in situatia sa le spuneti aceleasi mizerii si fiicelor voastre.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 3:56 PM
, detector de minore. Boss poate vrei sa il vinzi, stiu cel putin un Boureanu interesat de el.
alxzen(Citează)
06/10/2016 la 11:16 AM
Mie personal omul imi pare putin retard, lovituri la cap, droguri etc. Deci nu stiu de ce ai vrea sa stai pe langa el. Sa nu mai zic de comportamentul lui, a avut multe si a pierdut tot.
Andrei D(Citează)
06/10/2016 la 5:27 PM
Ai si dovada ca e putin mai mult…
https://www.facebook.com/ianbremmer/photos/a.382808748558842.1073741831.381748875331496/571792076327174/?type=3&theater
Ciprian(Citează)
07/10/2016 la 10:30 AM
Multumesc.
Andrei D(Citează)
06/10/2016 la 12:10 PM
Da, si e la fel de usor sa ti se scoale impotriva vointei tale cand esti barbat pe cat e de usor sa ti se bage impotriva vointei tale cand esti femeie.
E foarte interesant cum din chestii din astea aparent fara legatura cum e postul de azi se vede ca suntem o tara de oameni ai cavernelor, de trogloditi cu acces la internet.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 1:15 PM
Usurinta de a obtine o erectie cand esti baut nu are nimic de a face cu relaxarea pe care o da alcoolul. Nu este vorba de putinta ci de dorinta sau disponibilitatea de a o face. Adica daca nu mi se scoala, inseamna ca nu am facut sex? Ai cumva 12 ani? Bine, poate sunt eu mai bun la sex decat tine, dar pot satisface o femeie si fara penetrare. Si, atat timp cat sunt dispus sa o fac, o sa o fac chiar si beat fiind. Inclusiv fata de femei care altfel nu m-ar atrage (sau chiar mi-ar displacea) si pe care le-as refuza.
Adultii oameni (deja am stabilit ca pot fi si barbati si femei) beau pentru a se relaxa, pentru a se simti bine, pentru a evada din limitele normale etc. O fac constient (poate cu exceptia cazurilor patologice) si intentionat. Unii danseaza pe masa, altii fac karaoke pe Kylie Minogue – I should be so lucky-lucky, lachi in laaav. Ar face-o in alta stare decat cea de ebrietate? Sigur nu toti! Exista unii care regreta ulterior ca au dansat pe mese sau ca au stalcit versurile lui Whitney Houston de a ras tot barul de ei si au aparut pe Youtube? In mod sigur.
Dar cine e vinovat pentru decizia de a dansa pe masa?
Dar daca prietenii iti dau de baut si dupa aia tu te urci la volan si faci accident, vinovat pentru accident sunt prietenii???
Bine, nu toti sunt la fel de ipocriti incat sa desconsidere femeile in asa fel incat sa le transforme automat in victime doar pe baza faptului ca au baut si dupa aia sa se simta mandri in ipocrizia lor.
Te simti bine azi? Ai aratat lumii pe net cat esti de progresist? Boule, tocmai ai considerat ca femeia este inferioara si ca are mai putin discernamant decat un barbat pus in aceeasi situatie.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 1:23 PM
cimpanzeule.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 1:25 PM
Imi place sirul logicii tale. Ai un vot verde de la mine.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 1:28 PM
Dupa capul tau toate femeile care se imbata si danseaza pe mese vor sa se futa.
La fel si alea care se imbraca provocator.
“Si-o cauta.”
Si nu exista nici o diferenta de putere de coercitie intre un barbat si o femeie.
Mizerabil, absolut mizerabil.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 1:44 PM
Imi place din nou firul logicii pe care o posedezi. Cam cat o maimuta, dar cu basini pseudosuperioare, patriarhal pana in maduva oaselor, dar cu impresii progresiste.
Da, daca le “vrajesti” (in sensul “flirt”) pe fetele alea care danseaza pe mese si ele zic “da” pentru ca le pari un fel de Don Johnson cu bani si brand, atunci e la fel de viol cam cat o urata care se da la tine si tu o consideri “bunaciune” pentru ca berea i-a subtiat in ochii tai suncile. Pentru ca in fiecare dintre cele doua situatii, partile au vrut la momentul respectiv.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 4:07 PM
Deci daca ai facut sex esti cimpanzeu.
foarte funny progresistii astia.
mac gregor(Citează)
06/10/2016 la 12:12 PM
Rasunsul tau e tot ce conteaza. E absolut irelevant daca e normal sau nu sa ai prejudecati.
Daca pentru tine e mai important ca omul ala a violat o femeie, decat faptul ca e campion la box si nu vrei sa te asociezi cu imaginea asta, practic nu ai ce intrebari sa-i pui mai interesante decat “ce-ai avut, ma, cu femeia aia? ” atunci n-ai de ce sa mergi.
Nu conteaza daca e reabilitat, daca e om bun acum, daca e o personalitate.
E fix ca aia care nu vor sa faca campanii cu tine pentru ca ai prezentat opinii politice pe blog, ca sa te citez. Tu esti cu treaba ta ei cu a lor.
Nici nu stiam ca ala a violat o femeie pana sa citesc aci la tine. Stiam ca l-a muscat pe unul de ureche, ca a stat in puscarie ( asa din ce-am prins titluri de te miri pe unde) si la cat ma intereseaza pe mine istoria boxului, mi-e totuna daca mergi tu sau altcineva sa se intalneasca cu el, daca scrii aci un articol, sau nu. Asta e un fel de a spune ca nici nu cred ca te afecta prea tare asocierea de imagine. Aia cu PSD, da :). A fost o mutare buna sa pleci .
Nici nu cred ca pe-aici prin Bucuresti sunt multe femei/ feminizde care sa fie emotionate de Tyson, ca a fost el campion la box acum 100 de ani. Alea care-s emotionate isi bazeaza sentimetele pe alte criterii.
Si da, am vazut vreo doua meciuri cu el in tinerete si era bun nigaru’. Imi placea pe vremea aia. Dar a trecut.
catalinx(Citează)
06/10/2016 la 12:48 PM
Gandeste-te la cel mai naspa/rusinos lucru pe care l-ai facut vreodata. Crezi ca ar fi corect daca toata lumea ar avea prejudecati despre tine bazate doar pe acel eveniment? Care poate s-a intamplat in cateva secunde, desi poate actiunile din restul vietii tale nu reflecta comportamentul tau din momentul respectiv.
Daniel D(Citează)
06/10/2016 la 1:49 PM
esti fan Steaua ? mai tii cu Steaua stiind ca Gigi este un penal care alerga cu valiza de bani dupa jucatori adversi numai ca sa castige Steaua, iar MM Stoica este si el alt penal la conducerea Stelei ?
oreste(Citează)
06/10/2016 la 3:19 PM
violul lu Tyson: o fatuca a venit sarmana nevinovata la 2 noaptea sa ia si ea un autograf si asta a sarit cu penisul pe ea. SUUUURE! Nimic dubios
animaloo(Citează)
06/10/2016 la 5:26 PM
Bah esti prost… aia o acuza ca a plagiat dupa LASCU, tocmai pentru ca a PRECIZAT SURSA LASCU… in plm de retardati…
Ciprian(Citează)
06/10/2016 la 5:34 PM
Ce spun eu sunt niste lucruri de bun simt, lucruri pe care orice individ care se considera civilizat le considera de bun simt.
E vorba aici de a avea un minim respect pentru femeie ca femeie si ca om. Asta poate fi progresism doar pentru niste animale de caverna cum sunteti voi si multi alti barbati, care considera ca e femeia nu ar trebui sa aiba multe de comentat cand el vrea sa futa pentru ca el e barbat si trebuie sa futa, asta e un drept fundamental de-al lui ca mascul.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 5:40 PM
E vorba de consimtamant, cercopitecule.
Daca exista chiar si suspiciunea ca consimtamantul poate fi viciat (de exemplu pentru ca cealalta persoana e intoxicata cu alcool), te abtii, ca nu esti animal. Daca e prietena ta cu care ai mai facut sex da, merge. Daca insa e prima data, ii iei telefonul si o suni a doua zi, asa e civilizat.
Dar le de alta parte va inteleg totusi si pe voi, probabil ca fetele alea nu v-ar fute daca n-ar fi bete, deci na.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 6:55 PM
Dude, esti cu nasul pe sus, pornesti de pe pozitii de pe care ii desconsideri pe toti ceilalti, nu explici suficient ce vrei sa spui pentru ca toti ar trebui oricum sa fie de acord cu inaltimea ta. Io nu am cum sa stiu ce era in capul tau, eu vad numai ce ai scris.
Facand abstractie deocamdata de orice sustii, deja pe 3 criterii puti a corectitudine politica si esti tratat ca atare.
mac gregor(Citează)
06/10/2016 la 7:00 PM
Hai ca vad ca nu te prinzi. Eram ironic cu “progresismul”, desi eu sunt convins ca asa te consideri.
Nu e nimic progresist in ce spui tu sau feministele (extremiste). E doar atitudine de secol XIX, basme, romantism, in care printesa este o persoana inferioara ca exprimare si parere, persoana supusa pericolelor omului rau. Omul rau vrea sa profite de ea pentru sex, considerat un semi-tabu, ceva rezervat pentru o persoana speciala, o mare favoare pe care femeia o face barbatului si in acelasi timp o mare dezonoare daca e facut cu cine nu trebuie (ca in India, asa). Printesa asta trebuie protejata de un Fat Frumos ca pe un bibelou.
Eh, si din cand in cand, printesa se trezeste ca ii e rusine de ce a facut azi-noapte, desi nu a fost lovita, amenintata ci doar a fost mai dezinvolta si a spus “da”. Asta nu e violenta.
Nu este deloc egalitate, este tot varianta traditionalista in care, in lipsa urmarilor unei agresiuni fizice, sexul este vazut ca un lucru dezonorant. E o bucla de reactie pozitiva aici care duce la dezechilibru.
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 7:25 PM
Si ca sa nu mai zic ca e absurda ideea ta ca numai barbatul trebuie considerat de vina pentru sexul la betie. Ceea ce e criteriul 4 pentru corectitudine politica:
Bonus
– acuza numai una din parti
– trateaza nedrept o intreaga categorie de oameni in mod absolutist, in cazul asta barbatii in carca carora e pusa intreaga responsabilitate
– provoaca tensiuni inutile si permanente in societate, pentru o problema care se putea rezolva mai repede si mai usor pe alte cai
pretty much fuck off. N-am chef sa ajungem ca musulmanii, unde barbatii petrec numai intre ei, pentru prostia ta.
Sa fie si ele responsabile, sa fie judecatori corecti in caz de ceva si o sa fim bine.
mac gregor(Citează)
06/10/2016 la 7:12 PM
am zis mai sus ca mai ramane sa citesc cuvintele “corectitudine politica” ca tacamul sa fie complet.
iata ca nu am avut mult de asteptat, semn ca v-am citit bine – brute inapoiate.
serios, astept sa-mi explici ce e in neregula cu corectitudinea politica din punctul tau de vedere.
asta in tara in care sa te fereasca dumnezeu sa faci parte din vreo minoritate, de orice fel ar fi aia.
hai, lumineaza-ma.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 7:19 PM
Zi sincer! Trollezi, asa-i?
nashu_mare(Citează)
06/10/2016 la 7:42 PM
Corectitudinea politica: arta de a curata un colt al bucatariei unde e dificil de ajuns cu matura, prin demolarea casei.
mac gregor(Citează)
06/10/2016 la 7:45 PM
sigur ca sunt idiot ca-mi pierd vremea cu cercopiteci de Vaslui ca tine (mai am vreo 2 comentarii in asteptare care probabil nu vor mai fi aprobate), insa eu chiar astept sa-mi spuna macgregor ce-i in neregula cu corectitudinea politica, pentru ca eu, cand ma acuza cineva in romania de asa ceva, o iau ca un semn ca sunt pe drumul cel bun.
voi sunteti din aia care spun “vai, corectitudinea politica, ce prostie, noul comunism” pentru ca le vine foarte bine la socoteala, sar si ei in caruta asta cu speranta ca vor scapa sa fie etichetati drept ceea ce sunt, adica niste mizerabili inapoiati.
ca exista excese ale PC este adevarat… dar nu la noi, la altii care au inventat PC-ul pentru ca era nevoie de el (si inca mai este).
noi mai avem mult pana departe, suntem cam cu 200 de ani in urma cand e vorba de mentalitati si de aia noi avem nevoie de mai multa PC, nu de mai putina.
e usor sa ne dam intelectuali post-post-modernisti pe net si sa strambam din nas cand vine vorba de feminism, PC si alte stangisme…. mai greu e sa ne comportam civilizat unul cu altul pe strada.
Robo(Citează)
06/10/2016 la 7:57 PM
m-ai dat gata, ai spus tot ce era de spus pe subiect, ai marcat decisiv.
homosexualii – “nu ma intereseaza ce fac ei, dar sa nu-i vad tinandu-se de mana pe strada” – nu?
Robo(Citează)
06/10/2016 la 8:56 PM
ridica ochii si mai priveste si in alta directie :)
06/10/2016 la 7:25 PM
mac gregor(Citează)
06/10/2016 la 10:18 PM
Pai atunci sa punem aici spre aducere aminte peshte o luna ce promoveaza dl Tyson https://m.youtube.com/watch?v=FZJRtqx_NPc.
Acu cati au si degustat licoarea e alta poveste..
Adi(Citează)
07/10/2016 la 8:32 AM
Hai că ați ajuns departe cu discuția, deja vorbim despre ce este violul și căutăm chichițe în lege.
Sunt curios când se ajunge și la Hitler https://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
Între timp, să nu uităm că fapta este stabilită de un procuror și “acceptată” de un judecător, deci toate teoriile privind cât de beat este fiecare chiar nu contează aici pe blog, ci doar la tribunal. Să revenim la faptele concrete, vorbeam despre o situație post-pedeapsă.
nwradu(Citează)
07/10/2016 la 3:17 PM
amuzant e ca Robo considera viol cazul:
el si ea se intalnesc. Ei se imbata. Ei fac sex. Ea se trezeste dimineata suparata pentru ca a intrat mercur in retrograd si nu ar fi trebuit sa faca sex. El e denumit de feminizdu Robo violator.
animaloo(Citează)