►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Tăriceanu a organizat în Parlament o dezbatere despre starea justiției în România. Printre participanți a fost și Adrian Severin, fost europarlamentar PSD, rămas celebru după ce a fost filmat cerând șpagă în Parlamentul European, condamnat la 3 ani de închisoare pentru corupție.
Iată declarații, să te minunezi:
Severin: “când o lege este încălcată de prea multă lume, înseamnă că legea trebuie schimbată, că nu o să schimbăm poporul”
Cum ar fi, dacă mâine începem cu toții să furăm de la raftul magazinelor, ar trebui dezincriminat acest furt, că toți îl fac. Iar magazinele… țeapa lor. Dacă mâine mergem cu toții cu viteză mare și accidentăm pietoni, ghinionul pietonilor, nu-i mai apără legea. Dacă toți parlamentarii fură, păi dă-o încolo, hai să-i lăsăm să fure!
Severin: “Ne mirăm că poporul este corupt, că toată lumea încalcă legea. Dacă toți suntem corupți, înseamnă că nimeni nu e corupt. Corupția înseamnă deviere și devierea nu poate fi a majorității sau a unanimității”
Asta este esența gândirii celor de la putere. Ei sunt convinși că întreg poporul român este unul corupt, unul de hoți. Că toți fură de undeva și deci sunt și ei îndreptățiți să fure. Ei doar o fac proporțional cu poziția socială pe care o au și banii ce le trec prin mână, că na, dacă-i parlamentar, fură în Parlament, nu la mall.
Omul acesta n-a înțeles că poporul se miră cum de ajung numai hoți în Parlament. Adică hoți sunt în toate țările într-o măsură sau alta, dar densitatea lor în Parlamentul României întrece orice record, iar oamenii aceștia au început deja să promoveze o cultură a furtului. Nu simt nici o rușine pentru că fură, ba chiar vor să transforme asta în normalitate.
Tăriceanu: “Sub paravanul luptei necesare împotriva corupției s-au produs abuzuri flagrante, care au anulat cele mai elementare drepturi ale omului, dreptul la propria imagine și prezumția de nevinovăție, iar telejustiția a devenit un modus operandi curent.”
Adică mârlanul care s-a băgat în față la o coadă de sute de persoane, fiind servit cu slugărnicie de personalul de la Poliție, se plânge că au fost anulate cele mai elementare drepturi ale omului? Te bagi în față și apoi urli după drepturile omului, în condițiile în care ești urmărit penal pentru corupție de milioane de euro?
Cele mai elementare? Poate n-a auzit cum era pe vremea comunismului cu drepturile omului și cum erau tratați atunci corupții. Telejustiție? Poate n-a auzit ce se întâmplă la Antena 3.
Eu înțeleg de ce oamenii votează PSD. Când ai pensia mică, votezi că cei care-ți promit pensie mare, iar concepte precum “nu sunt bani la buget” și “ăia fură, de asta tu ai pensia mică” sunt greu de explicat la scară largă. Sau când PSD promite creșterea salariilor, scăderea TVA șamd. In fond, cam așa este o campanie electorală, votezi cu ăla care-ți promite lucrurile ce sună pe placul tău.
Ce nu înțeleg, însă, este de ce oamenii votează cu infractori dovediți din cadrul PSD. Adică la primări este vot nominal, la parlamentare tot așa putem să-l considerăm. Și oricât ți-ar fi pe plac promisiunile PSD-ului, când vezi pe buletinul de vot numele unuia despre care știi că e urmărit penal sau chiar condamnat, de ce pun ștampila pe el? Cum să duci, cu mâna ta, un hoț la cel mai înalt nivel, unde doar poate să fure și mai mult?!
Asta nu o voi pricepe nici într-o mie de ani.
sursa: Digi24, care a pus corect problema, arătând-o în contextul ei.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
33 comentarii
07/10/2016 la 6:50 AM
Când votezi primar un infractor care stă în pușcărie pentru corupție cum te numești? Complice! Asta suntem, o nație de complici, mereu cu ochii după o învârteală cât de mică, mereu căutând o justificare pentru furăciunile de toate zilele. Conjugarea verbului a fura se face întotdeauna la persoana I pe aceste meleaguri.
M.(Citează)
07/10/2016 la 7:12 AM
Severin are dreptate, sic. Din perspectiva democrației.
Dacă majoritatea încalcă legea,legea trebuie schimbată. Dap așa e democratic (#nojoke).
Nu înseamnă că așa e bine, că sunt fanul democrației, sau că democrația e bună.
Și da, asta suntem, un popor de hoți, complici, cum zice colegul de mai sus. Severin cere, deci, ceva rezonabil, în contextul curent administrativ și politic.
catalinx(Citează)
07/10/2016 la 8:02 AM
Aia nu înseamnă democrație. Chestia cu “majoritatea decide” e o explicație prea simplă care nu se potrivește pentru acest context.
nwradu(Citează)
07/10/2016 la 12:56 PM
stii ca si in democratie exista legea care interzice puterea absoluta a majoritatii, nu?
animaloo(Citează)
07/10/2016 la 7:24 AM
Sper ca Severin s-a referit la ce a facut el, la traficul de influenta, care la Bruxelles, legal, se cheama lobby. Insa, chiar daca ar fi fost legal si la noi, Severin tot pe langa lege era, daca nu taia factura si nu facea contract si era si MP si lobbist in acelasi timp.
Eu l-am auzit la radio si tonul ala gatuit…
Liana(Citează)
07/10/2016 la 7:35 AM
Cu un amendament. Democratia e depasita. Nu poti lasa ppoprul sa decida, ca poporul e prost.
Bit(Citează)
07/10/2016 la 7:26 AM
Legea trebuie schimbata : ai cazier nu poți candida!
nFo(Citează)
07/10/2016 la 1:29 PM
Fara . Fara cazier nu poti candida. Asa trebuie schimbata, nu auzi?
catalinx(Citează)
07/10/2016 la 8:17 AM
Explicatia pentru care lumea voteaza penali este ca suntem, intr-adevar, un popor de hoti, asa cum zice Severin.
Sigur, asta nu inseama ca toti furam (eu de ex. nu fur si nu dau spaga … decat la doctor, ma rog) dar inseamna ca nu prea ne omoram cu etica pe meleagurile astea. Desi suntem evident toti crestini, la nivel declarativ.
Uite – discutia de ieri despre sexul cu femei bete si minore e in definitiv tot doar un alt simptom al faptului ca pentru noi etica si reslectul fata de celalalt sunt vorbe goale.
Asa ca nu te mai mira, accepta realitatea sau emigreaza.
Robo(Citează)
07/10/2016 la 8:27 AM
Sai aminteste-ti discutia de acum cateva saptamani despre labagii care baga 5 milioane in statie doar ca sa nu plateasca amenda pentru depasirea vitezei legale.
Noi romanii nu pierdem nici o ocazie sa fentam legea, pentru ca noi nu avem respect pentru lege.
Sigur, exista explicatii istorice, psihologice etc. Dar asta-i adevarul gol golut, cum se zice.
Robo(Citează)
07/10/2016 la 10:58 PM
Da, bă, ești trist că la tine nu s-a uitat niciodată o școlăriță în călduri.
Fii bărbat și treci peste!
Nashu_mare(Citează)
07/10/2016 la 8:27 AM
Eu nu mai pot sa ma uit la TV cand il văd pe Tariceanu , frate nu-l suport de nici-o culoare. Țin sa precizez ca prin 2006-2008 mi se părea un super politician , dar de câțiva ani nu mai pot, cand il văd ce jocuri politice încearcă sa facă , cum încearcă ca facă legi in favoarea lui sau a mafioților din preajma lui … (poate si din cauza ca am văzut House of Cards) :)))
A.a.a(Citează)
18/10/2016 la 8:59 AM
Da, he went full retard, cum se zice.
nwradu(Citează)
07/10/2016 la 8:48 AM
Inregistrarile cu care a fost trimis in judecata au fost trucate, Adrian Severin aducand expertiza in acest sens. As pune link aici, insa intra la moderare si nu-l aprobi. Nimic de plagiatul lui Kovesi? Asta e subiectul momentului, nu ce ai scris aici.
Greuceanu(Citează)
07/10/2016 la 9:08 AM
Iar despre asa zisul plagiat? Povesteste-ne tu Ghita te rugam.
Catutzi(Citează)
07/10/2016 la 10:04 AM
Pentru maruntisul care il iei de la partid sa atunci cu rahat merita sa belesti viitorul copiilor tai?
david(Citează)
07/10/2016 la 9:08 AM
Greuceanu asta incepe sa devina plictisitor cu aberatiile lui …
In alta ordine de idei , fiecare din noi care comentam aici traim intr-o bula , sociala , economica , etc. Ne intalnim , discutam si relationam cu alti oameni din cercuri asemanatoare insa noi nu suntem norma , ci exceptia , si nu , nu sufar de elitism.
Daca vreti o adevarata radiografie a romanului de rand , luati tramvaiul 1 pana la Obor dimineata sau mergeti intr-un sat de langa oras si conversati-va cu oamenii de acolo.
“Partidul” ii vrea pe majoritatea prosti , altfel incep sa puna intrebari si sa ceara drepturi
Silvanus(Citează)
07/10/2016 la 9:24 AM
Eu sper numai ca nu-i acelasi Greuceanu – nasul lui Groparu, ca atunci nu stiu zau cum il suporta…
alunelu(Citează)
07/10/2016 la 9:44 AM
cand un primar castiga alegerile din arest, ce pretentii sa mai ai… https://goo.gl/MwRLin
Adrian(Citează)
07/10/2016 la 10:19 AM
As zice ca pe de o parte dap, suntem reprezentati de Parlament, ca popor.
Pe de alta insa noi am fi ultimii prosti sa inghitim asa ceva. De ce:
taranii din undeva in Oltenia dupa revolutie au furat placile din canalul de irigatii facut de Ceausescu.
Dupa care vai de noi, nu putem iriga, ce prosti am fost. Ponta le-a refacut canalul inainte de alegeri, uite, io va apreciez. Taranii au furat imediat placile din canalul facut de Ponta.
Cu alte cuvinte e genul de furt pentru prosti, care isi fac singuri rau.
mac gregor(Citează)
07/10/2016 la 10:37 AM
Nu scrii si tu un articol despre cat de usor se poate semna pentru ca USR/USB sa poata candida la alegerile parlamentare (https://semneaza.usr.ro/) ca sa avem macar sansa sa mai curatam parlamentul de mizeriile astea?
Boris(Citează)
07/10/2016 la 1:20 PM
Ba, eu cred ca da.
Daca poporul protesteaza si cere asta in majoritate, sau se face un referendum si poporul vrea, democratic e sa aplici ”vrerea”. Nu conteaza daca nu e bine. In teorie popotul te-a ales, il servesti, bun , rau, altfel ar trebui sa te poata inlocui cu un reprentant mai bun. Brexit?
Nu conteaza nici daca nu e constitutional. Se prevede ca si constitutia se poate schimba democratic.
Ca vrei sa spui tu ca nu poti sa aplici nimic izolat doar la cetatenii unei tari si ca exista un context international si ca in momentul in care ai decide democratic ca e ok sa furi in romania ai putea primi un sut international in cur, e altceva.
Dar in esenta Severin are dreptate. E cum zicea Basescu, cui nu-i place se cara.
Daca ar fi majoritari aia carora furatul nu le place si considera ca ce scriu eu aici e o aberatie, in teren zic, nu pe bloguri, nu i-ai mai fi vazut pe aștia in parlament de multi ani, daramite producand astfel de dileme la teveu. Dar nu sunt si va saluta domnul Mircia Gutau. La fel cum va va saluta si domnul Tariceanu dupa alegeri si va va demonstra ca am dreptate.
@Animal: Da, dar orice lege schimbabila (lol, democratic) nu poate invalida un principiu.
Ti-am explicat mai sus cum poti schimba, democratic orice, inclusiv constitutia.
Radu, ce ti-am explicat de fapt e ca tu poti sa scrii articole despre cum nu e bine, aia care voteaza hoti percep ca totul e in regula, pentru ca vrei nu vrei, sunt atat de multi hoti , hoti wannabe, carora nu le pasa de ”detalii”. Eu sper ca n-or mai fi inca majoritari, ca de aia inca mai sunt aci si scriu in romaneste la tine pe blog, dar am zile cand ma trezesc cu indoieli. Foarte des, aia cu care interactionez din perspectiva de client nu prea au vreo problema in a considera ca nu e ok sa-mi dea o teapa dupa puterea lor, vad pe altii la fel.
Cred ca majoritatea au avut in minte, macar, asta daca nu au reusit , sa dea macar o data o teapa la fisc, ca si statul ne fura pe noi inapoi, nu? Hai, spune, ca iti aduc aminte un discurs, cum e?
Desigur, pe de alta parte e probabil si ca majoritatea sa fie si ipocrita, la modul – ”Ba, eu fur, imi merge bine, dar cred ca nu ar trebui sa fie bine sa furi, cum sa dam o lege sa fure toata lumea ? Ce-ai, fato, te-ai dilit? ”
catalinx(Citează)
07/10/2016 la 2:03 PM
in constitutie scrie ca prevederile care fac referire la suveranitate si drepturile cetatenest fundamentale nu pot face obiectul unor revizuiri.
deci nu putem vota sa nu mai fie infractiune crima, de exemplu.
nu putem vota sa nu mai fie protejat dreptul de proprietate
etc
acum nu stiu daca se poate revizui chiar articolul care zice ca nu se pot revizui treburile astea :))
Robo(Citează)
07/10/2016 la 3:10 PM
daca ar fi cum zici tu, de ce nu modifica ei legea penala ca sa zica ca nu mai exista furt de azi?
pentru ca nu pot, de aia, ca nu sunt ei totul, mai ni-s si noi pe aici.
Asa ca teoretic poate ca pot, dar practic nu.
mac gregor(Citează)
07/10/2016 la 3:11 PM
ca si eu as putea teoretic sa cad pana in centrul pamantului conform legii gravitatiei, dar practic mai e si podeaua.
mac gregor(Citează)
18/10/2016 la 9:02 AM
Chiar nu contează, nu suntem singuri pe lume, mai sunt și alte țări în jurul nostru care ne trag de mânecă, convenția de la Veneția șamd.
Cred că vorbim prea mult filosofând despre sensul cuvintelor, în timp ce Severin e în Parlament, iar Tăriceanu probabil va fi în noul guvern sau în continuare șef la Senat.
nwradu(Citează)
07/10/2016 la 2:01 PM
@catalinx
majoritatea poate decide in legatura cu legile care aplica politici publice, dar nu in legatura cu nucleul dur al sistemului legal, cum este Codul Penal sau Codul Civil/ Comercial
de ce nu poate decide? adica de ce o idee proasta sa ii ceri sa decida? pentru ca lucrurile alea sunt fundamentate teoretic si nu pe decizia majoritatii, ci pe niste principii care tin de insasi felul in care functioneaza societatea. de contractul social daca vrei.
deci da, daca dam o lege sa nu mai scuipam pe strada si vedem ca nimeni nu o respecta, schimbam legea – asta e politica publica.
dar nu facem plebiscit ca sa intrebam daca o infractiune (cum e coruptia) e ok sau nu sa ramana infractiune, ca stim deja ca nu e ok si nu ne intereseaza ce crede “boborul” pe tema asta.
Robo(Citează)
07/10/2016 la 2:41 PM
Titlul articolului asta vine intr-o corelatie lirica de-a dreptu’ cu cel precedent despre Final Fantasy……
Peredhil(Citează)
10/10/2016 la 5:41 PM
Văd o jalnică încercare de manipulare din partea unui expert în turul burgerilor și al cafenelelor alături de bosonul Higgs, folosindu-se de bălmăjelile unui (practic, fost) politician, reușind să adune pe lângă importanta sa persoană o serie de gură-cască pricepuți la fotbal și politică. Și pentru a justifica această introducere am să citez una din inepțiile postacilor: „stii ca si in democratie exista legea care interzice puterea absoluta a majoritatii, nu?”.
Poate se documentează și ne luminează și pe noi cu numărul și data emiterii legii respective…
Anatole France zice scurt: „Legea e moartă unde triumfă scelerații”
Ar fi bine ca cei care vor să comunice ceva public să se apuce să studieze puțin despre ceea ce for să spună, altfel nu vor face decât să îngroașe straturile de gunoi de pe „net”, ele căror miasme se simt din ce în ce mai greu în mediul virtual. Moțul de pe rahat este că mai și politizează elucubrațiile emise. Din fericire Internetul este încă un mediu liber, dar dacă vom deveni o gloată care refuză să accepte dreptul democratic, se va schimba și acest aspect.
Se leagă apoi de a doua inepție spusă de (ex)politicianul respectiv, cum că tot poporul ar fi corupt. E bine cunoscut faptul că inteligența colectivă, un cumul al inteligenței emoționale sociale nu are cum să „dea pe minus”. Bunul simț va prima, chiar dacă, pe moment, nu este sesizabil din cauza „zgomotului străzii”.
Cele două afirmații ale politicianului, nefericit „scuipate”, au un fundament real care stă la baza democrației încă de la nașterea acesteia. Toma d’Aquino spunea „Legislația umană are caracter de lege în măsura în care se conformează dreptei rațiuni”, așa cum și Thomas Jefferson constata că „bunul simț este fundația tuturor autorităților”, care la rândul lor îl interpretau corect pe Pubililius Syrus care, în „Sentințe”, spune că „nevoia impune legea, dar (chiar dacă) ea nu o acceptă”, iar „unde toți încalcă legea, nu-i o nădejde de a te plânge”. Sper să fie cineva suficient de apt ca să înțeleagă.
Și cum altfel să adopți legi bune, decât prin explorarea bunului simț al unui popor, voința majorității, atât de hulite de cei „tineri și frumoși”.
Conform lui Maugham, în lupta contra individului avem trei arme: legea, opinia publică și conștiința. Cine are puțină minte înțelege că asupra propriei persoane se face referire, prin individual de lângă noi, pentru că numai așa se poate accepta o influență fastă. Este prea greu de înțeles? Pentru a schimba mai mult avem în plus dreapta rațiune, bunul simț popular, exprimarea prin care ne vom schimba reprezentarea în fața legii, dar numai prin respectarea majorității, altfel nu va fi echilibru. Numai în felul acesta „opinia publică va putea precede legea” (Galsworti), altfel vom ajunge la vorba lui Cicero: „greșit a crede că e just tot ceea ce e așezat în legile și cutumele unei națiuni, poate acestea au fost edictate de tirani!”
Apoi se dă o tentă populistă, mizeră în ieftinătatea încercării de manipulare: „Cum ar fi, dacă mâine începem cu toții să furăm…” Păi, domnu’, unde ai plecat? Hai aici lângă bunul simț unde încearcă să stea mare majoritate a omului de peste tot din țara asta, și care, dacă ar vrea să se coboare la nivelul unor „blogări”, ce ar mai putea el să vă scrie! Dacă nu ai înțeles, intru într-un joc al absurdului ca să fiu mai clar: ce ar fi ca toți cei care stau sub adăpostul moral al bunului simț, ar pierde măsura și mâine ar ieși cu toții pe străzi ca să arate celor două mii de „frumoși și liberi” că mai sunt vreo patru sute de mii care și-au pierdut busola? Ți se face teamă? Ar fi un sentiment de bun simț…
Și, ca mizeria să fie și mai mare, ca fierea și împuțiciunea să întoarcă pe dos și stomacurile mai rezistente, este alăturat nefericitului de mai sus un alt politician, de o cu totul altă condiție morală, mergând până la a-l numi prin epitete crescute, probabil, în propria salivă a importantului așternător de litere, devenind clar și pentru cei mai lipsiți de duhul subtilității că este, de fapt, ținta politică a „articolului”. Rămânem în memoria oamenilor prin ceea ce am construit, nu prin ceea ce am înjurat. Legea conservării energiei lucrează și în cazul energiilor morale: dacă încerci să îmbraci un caracter cu o însușire care nu i se potrivește, ai să rămâi s-o porți personal. Cel puțin un timp…
Iar dacă nu înțelegi de ce oamenii votează cu „infractori dovediți”, nu ai ieșit încă dintr-o superficialitate de telespectator. Bunul simț le spune că există o mare posibilitate ca eticheta de infractori să le-o pună alți infractori mai mari, puși în funcții pe principiul prin care Napoleon a pus gardieni în temnițele din Indii (America Centrală și de Sud) pe cei mai ticăloși criminali. Iar legea, în acest moment, permite. Mai mult, sărim în sus atunci când în parlament se votează vreo urmărire penală a cuiva. Legea nu numai că permite, ci și obligă la asta. Este vorba de vot, iar pentru cine are cunoștințe despre ceea ce înseamnă vot, știe că este vorba de conștiința, nu de impunerea alegerii. Cine nu înțelege despre ce este vorba, să pună mâna pe carte și aș sugera să înceapă din secolul V î.d.H. de pe vremea lui Socrate, pe care, fie vorba între noi, tot niște „tineri frumoși și liberi” l-au obligat să ia cucută. Mă rog, rezultatul a fost pe dos: ne-am trezit cu nemurirea sufletului, dar asta e altă poveste.
Dacă este pe lege, de ce să ieșim în stradă dacă nu s-a votat cum am vrut noi cei câțiva neadaptați? Pentru că suntem instrumentul ideal pentru manevră. Instrument bine pregătit pentru complicarea situației, instrument tocmai bun pentru a motiva emanația unor ordonanțe de guvern care nu sunt altceva decât legi dinlăuntrul legilor, care, după, Sherwood Anderson, sunt „legi care își bat joc de legi” știindu-se bine că, așa cum spune Montesqueu, „legile inutile slăbesc puterea legilor necesare” și, după Tacit, „legile sunt mai numeroase când guvernarea e mai coruptă” este văzută chiar ca o acțiune bilaterală.
Nu este oare mai bine să începem să gândim cu mințile noastre, așa cum Eminescu spunea că „legile unui popor nu se pot naște decât din el însuși”? Poate așa ne vom astâmpăra cu toții în egală măsură setea de dreptate, prin învățarea dialogului, nu al străzii, al incitării, prin conștientizarea propriei apartenențe la valori reale și juste (pe care le avem înscrise, practic, în gene).
În încheiere aflați că nu toți suntem corupți, hoți, mincinoși, așa că nu ne aduceți între voi, indiferent cât de vocali sunteți. Dreapta rațiune, bunul simț este încă parte a sufletului acestui popor, oricât veți încerca să-l alienați și, poate, vom ajunge la vorba lui Pitagora: „o lege bună este asemenea unei tangente, atinge fără să taie”.
Aurelian Rădescu(Citează)
18/10/2016 la 9:05 AM
Așa un comentariu lung și încă din start pornești greșit. Paranoia asta cu manipulări văd că e populară la noi, dar din păcate să spui mai departe ce-au zis unii și că nu ești de acord cu ei nu se numește manipulare. Dar ai dreptate, sunt expert în multe lucruri, inclusiv bun simț în societate.
nwradu(Citează)
18/10/2016 la 9:41 AM
Vai, dar cate citate! Se vede că ești cult in cap. Eminescu? De ce nu si Hagi? Ma simpt ca pă Facebooku lui Poptămaș.
Hai ca am si eu unul:
“(singur) În sfârşit, capitulează! Se putea altfel?… Iubitul, scumpul, venerabilul nenea Zaharia (râde) parcă-l auz deseară proclamându-mă candidat al colegiului. Sărmanul Farfuridi!… (grav.) Scopul scuză mijloacele, a zis nemuritorul Gambetta!… Amabilul Fănică trebuie să facă venin de moarte… atât mai bine pentru mine! Îşi pierde minţile, atât mai rău pentru el! Mă arestează, atât mai bine pentru mine!”
nashu_mare(Citează)
25/10/2016 la 10:43 AM
Și încă ceva.
Apropo de exprimarea academică: „Adică mârlanul care s-a băgat în față la o coadă de sute de persoane…”
Eu, dacă aș încerca să manipulez, m-aș lega de „mârlan” și aș ignora voit coada de la ghișeu, cu toate cauzele existenței acesteia care țin de executiv, nu de legislativ. Ba aș mai pune un zero în coadă pentru a putea putea spune, în antiteză cu „mârlanul”: „coada de sute de persoane”. Apoi aș spune ceva de genul: dacă toți s-ar băga în față… etc. Pentru că dacă aș spune: dacă sistemul ar asigura personal la toate cele opt ghișee, nu numai la cele două care au și așa un program de numai patru ore pe zi, ar fi nepotrivit scopului meu de a îndrepta atenția spre o cauză, care deși mai justă și mai ușor de rezolvat, nu mă interesează. Trebuie înjurat Senatul, nu guvernul tehnocrat, nu-i așa?
Poate n-ar fi rău dacă s-ar emite o lege ca orice afirmație scrisă sau vorbită să fie probată pe loc cu fotografii, filme, cu analiza prin numărare a persoanelor , iar dacă există diferențe cu mai mult de 10% să se facă arestarea pe loc a autorului. Legea ar putea să aibă multe sub-puncte pentru a fi acoperitoare etc… (pentru cine nu a înțeles, a fost un soi de glumă amară numită sarcasm).
Foarte democratic, nu?
Aurelian Rădescu(Citează)
25/10/2016 la 10:46 AM
Hai ca ai făcut punctaj pentru partid și azi! Ia o bombonica și du-te!
Nashu_mare(Citează)