►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Mai bine zbori din Satu Mare în București via Londra decât să iei trenul direct
LG a prezentat electrocasnice și televizoare ultra-premium la IFA Berlin »
Tăriceanu, cândva prim ministru al acestei țări, s-a băgat în față la ridicarea permisului auto invocând că aleșii au menirea să se dedice problemelor țării, nu să stea la cozi. Era în vacanță parlamentară, deși nici în restul timpului nimeni n-ar putea arăta vreo activitate a lui Tăriceanu, dincolo de pupat fundul PSD-ului.
Dacian Cioloș s-a dus în delegație oficială în Germania cu o cursă de linie a TAROM, la clasa economy. A stat la coadă ca toți oamenii, a căutat unde să-și pună bagajul pe sus, probabil că a stat și în picioare așteptând ca la destinație să fie lipită scara la avion și să sosească autobuzul către terminal.
Politicienii nu-s greu de ginit. Nu contează ce promit, contează doar ce fac. Iar dacă-i lași în libertate și studiezi ce fac atunci când consideră că nu-i vede nimeni, afli și mai multe despre ei. Îți dai seama rapid care-i un mârlan cu aere de boier și care-i om normal la cap.
Sunt mulți care se întreabă pe Facebook “cum facem să-l păstrăm pe Cioloș și după alegeri?”. Mă întreb dacă s-au gândit la varianta votului, a protestelor și a cererilor clare adresate oricui o ajunge la putere sau, deziluzionați de ultimii ani, deja metodele democratice nu mai sunt luate în considerare?
« Mai bine zbori din Satu Mare în București via Londra decât să iei trenul direct
LG a prezentat electrocasnice și televizoare ultra-premium la IFA Berlin »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
49 comentarii
06/09/2016 la 12:48 PM
O sa fie trist dupa alegerile care vin.
Matilda(Citează)
06/09/2016 la 1:08 PM
Poate nu!
Poate acum ca avem si un model pozitiv in care sa credem, in care sa dorim sa investim…
SYAOnline(Citează)
06/09/2016 la 1:10 PM
Observ ca Ciolos le are bine cu PR-ul. Tara a condus-o in ultimul hal, vom avea recesiune economica in 2017, insa pentru ca in timpul programului a cules niste pet-uri de sticla si acum a zburat la low cost e tot ce ne intereseaza pe noi. Pe noi nu ne intereseaza ca la absortia de fonduri europene e varza, exact unde el trebuia sa se descurce cel mai bine ca doar e expert, ne intereseaza ca el pozeaza bine.
Poate cineva sa spuna concret ce a facut el bine pentru tara? Ma refer la autostrazi, proiecte, investitii, fonduri europene, etc?
Marius M(Citează)
06/09/2016 la 1:15 PM
Gadea, tu esti mah?
Catutzi(Citează)
06/09/2016 la 1:20 PM
A făcut mai multe în câteva luni decât alții în câțiva ani. Și să nu uităm dezastrul pe care l-a preluat de la predecesor.
Emilian(Citează)
06/09/2016 la 1:27 PM
pet-uri de sticla?? exista asa ceva?
Radu(Citează)
06/09/2016 la 1:34 PM
Pentru cine nu e la curent. Indiferent pe cine vom vota la alegerile care urmeaza tot Ciolos va fi prim ministru, altfel nu-mi explic campania asta de sfintire a lui. Pentru toti postacii, va rog a doua oara, puteti spune ceva concret bun facut de Ciolos?
Marius M(Citează)
06/09/2016 la 1:40 PM
Ba prostule (ma scuzati, n-am timp sau chef de fineturi).
1. Toti preconizeaza crestere de vreo 5% in 2016 si 2017. Asa ca manci cu polinicul cu recesiunea ta.
2. Jegurile din parlament au votat pomenile electorale de n-au mai ramas bani de investitii. Ciolos a fost finut si nu s-a bagat peste parlament, in schimb cretinii aia s-au bagat cu picioarele in economie desi sunt prosti de bubuie si in afara de furat nu sunt in stare de nimic.
3. Fondurile europene au fost lasate intr-un dezastru fara de hal de idolii tai din PSD. programe blocate, neincepute… etc. Asa ca da, a absorbit ce a mai putut pe vechile programe. Si pe astea noi a tras tare sa recupereze cu pregatirea actelor.
Absorbtia medie pe noul exercitiu bugetar e in jur de 2% la aproape 3 ani decand a inceput. Media pe Europa nu pe Romania ba prostule.
4. Sa mai vorbim in ce hal a lasat PSD santierele la infrastructura rutiera. Si ce birocratie infernala era acolo?
5. Cate lucruti vroiai ba sa faca intr-un an cu un parlament plin de penali ce ii pun piedica la fiecare pas?
6. Scoateti ba prostule capul din fundul lui Gadea si mai informeaza-te si din alte surse, nu numai de la spalatori de creiere.
PS. Multumesc Radu pentru ca mi-ai dat posibilitatea sa ma mai racoresc un pic. Pur si simplu nu mai pot cu prostii. Sper sa publici comentariul asta.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 1:43 PM
@Marius M – ar trebui sa iti fi raspuns singur, daca mai inchideai Antenele si te uitai putin prin jurul tau. Cand stai in casa atata vreme cu tot felul de nebuni care se joaca cu focul, in sfarsit apare cineva care le confisca (cu greu!) chibriturile, tu te plangi ca de ce nu s-a apucat sa schimbe mai intai mobila si perdelele ?!? Jeez…
petrescs(Citează)
06/09/2016 la 2:41 PM
@petrescs poti sa-mi spui care sunt sursele alea de informare buna? Vreau sa ma aliniez si eu cu ceilalti, sa fiu in randul lumii. Astept raspuns concret (ex: b1, realitate, digi, hotnews, etc) nu raspunsuri evazive.
Marius M(Citează)
06/09/2016 la 2:45 PM
Toate (inclusiv Antena 3) sunt bune, daca folosesti un pic de logica. Daca urmaresti doar Antena 3 si prietenii, nu.
nashu_mare(Citează)
06/09/2016 la 4:26 PM
E amuzant cate scuze i se gasesc lui Ciolos, care a luat tara cand era pe excedent bugetar, asta in contextul in care se facusera niste reduceri substantiale de taxe. Reducerile alea crunte, care conform unora, or sa bage tara-n faliment. (:D). Pe de alta parte, aceiasi indivizi care acum sunt extrem de ingaduitori cu Ciolos erau extrem de rigurosi cu vechiul guvern, care, chipurile, nu era-n stare sa si reduca TVA-ul la alimente la 9%, si sa pompeze o groaza de bani in investitii. Dar e bine, acum avem un guvern competent, tara e impanzita de santiere, se lucreaza concomitent la vreo 4-5 autostrazi, basca la vreo 2-3 linii ferate de mare viteza, prin fiecare resedinta de judet se mai face un nou spital, scolile sunt mai dotate ca oricand si nu exista nicio problema cu manualele gratuite, iar la absortia de fonduri europene stam mai bine ca niciodata. Sa ne inchinam prea maritului Ciolos.
zetu(Citează)
06/09/2016 la 1:43 PM
Numai ce a declarat si Tariceanu ca el merge frecvent la economy class. Bahahaha!
iulianM(Citează)
06/09/2016 la 1:55 PM
D4N: raspunsul tau la intrebarea lui Marius este, practic, “n-a facut nimic pentru ca n-a putut din cauza alora de dinainte”. Ceea ce, scuze, dar este fix argumentatia tip Antena 3 cu vina lui Basescu in toate.
Nu ii faci niciun serviciu lui Ciolos cu astfel de comentarii. Sau cu tonul asta, care nu se potriveste deloc cu eleganta lui.
Poate candva o sa ajungem niste oameni normali care pot vorbi constructiv. Omul a intrebat calm ce a facut, ca el n-a vazut decat PR. Daca ai niste exemple, da-le, clare, daca nu, lasa pe altii.
Uite, puteai sa ii zici ca a mai scos niste hartii inutile, ca a incercat sa faca un simbol din Cumintenia aia (desi exemplul asta nu cred ca ajuta), ca l-a dat afara pe Toba, de-astea.
paul(Citează)
06/09/2016 la 2:58 PM
Nu am urmarit sa asortez comentariul cu prestanta lui Ciolos ci cu destinatarul.
Raspunsul dat acum (incomplet) e ca s-a facut cate ceva dar inca nu e vizibil si nici nu a avut timp pentru prea multe (trebuie sa ai reavointa sa intrebi guvernul in mai putin de un an de proiecte de infrastructura terminate de exemplu. Pentru ca orice astfel de proiect ar fi fost facut in guvernare precedenta).
Poate esti nou pe aici, nu e prima data cand debiteaza prostii, rabdarea are si ea o limita.
Cat despre ce a facut guvernul concret in timpul asta asa mic cum a fost am mai raspuns (nu gasesc acum comentariul postat acum ceva vreme).
A fost mai de mult o intrebare similara cu 5 puncte facute de guvern la care am raspuns (pusa tot de un fan PSD si antena3 daca nu chiar tot de el). Dar le place sa ignore raspunsurile si sa intrebe in continuare.
Asa ca deaia am fost agresiv, dupa cum am spus si comentariul precedent, nu mai pot cu prostii.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 4:00 PM
Am gasit postul, era pe alt blog. copy/paste de acolo cu cele 5 masuri:
1. Reducerea birocratiei – acte pentru indemnizatia maternala (sau cum dracu i-o zice). Si mai important, nu mai petreci juma de viata umbland dupa cazierul vietii.
2. Simplificarea unor proceduri interne ca sa dea dracu o data drumul la niste santiere (cum ar fi Turda – Sebes). Da, stiu sa-i fie rusine guvernului ca n-a terminat in cateva luni autostrada.
3. Plata cu cardul (online) la ANAF, urmeaza, e in linie dreapta.
4. Inspectorul Padurii
5. Informatizarea procesului electoral – sa nu mai fure voturi jegurile din partide, gata cu turismul electoral.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 5:05 PM
Ok, asta suna mult mai concret. 4 si 5 mi se par importante (desi 5 nu o inteleg prea clar iar 4 a fost umbrita de niste declaratii nefericite ale dnei de la mediu), 1, 2 si 3 sunt oarecum similare – reducerea birocratiei.
Acum… e asta mult? E putin? Habar n-avem. Daca incepem sa comparam cu altii, ajungem inevitabil la injuraturi si fiecare are dreptatea lui.
As compara insa cu planul initial al lui Ciolos. Cand a venit la guvernare stia ca are un parlament ostil si un timp limitat… ce si-a propus sa faca? ce a facut din alea? Cam asta e masura in orice management – realizat vs plan.
A avut Ciolos un plan initial? E public pe undeva? O lista de-aia de promisiuni, ceva?
paul(Citează)
06/09/2016 la 5:31 PM
Daca observi, toate masurile enumerate de mine sunt ieftin de implementat, nu trebuie decat vointa. Nu vorbim de reforme care costa miliarde si n-avem banii. Ceea ce ar trebui sa faca pe oricine sa se intrebe, de ce nu s-au facut pana acum?
Cum un guvern a putut face astea in cateva luni si pe altii nu i-a interesat. Chestii simple, nu reforme care dureaza ani.
Sigur fiecare poate judeca daca e mult sau putin. Dar sa vi (cum fac unii) si sa spui ca Ciolos n-a facut nimic e pur si simplu deplasat.
Cat despre planul initial. Venise cu ceva, era si public la vremea respectiva dupa care a tot taiat din el (inainte de investire) pentru ca unele lucruri nu prea tineau de guvern iar la altele au facut bot partidele.
Si inca o chestie apropo de birocratie, o chesti utila pe termen mediu/lung dar care n-ai cum sa o simti acum. Infintarea scolii de administratie (sau cum i-o fi zicand) poate fi o chestie cu un impact benefic peste cativa ani daca e implementat cu cap.
Si sa nu uita de GovItHub, din nou o masura care daca e mentinuta si sustinuta poate sa ajute mult la reducerea birocratiei in anii urmatori. Chestii simple, fara bani multi. Puteau fi facute de acum 10 ani daca aveam cu cine.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 2:09 PM
Nu stie nimeni sa raspunda concret.
alexEAT(Citează)
06/09/2016 la 4:55 PM
Ba da, tocmai au fost mai multe exemple concrete chiar in aceste comentarii. Sa fim seriosi, nu putem sa fim exhaustivi si oricum pentru voi tot n-ar fi suficient, fiindca va intra pe o ureche si va iese pe cealalta. Unele masuri luate de guvernul Ciolos va afecteaza direct si pozitiv, dar refuzati sa recunoasteti.
Tu, Marius M si zetu v-ati tras ochelari de cal si, in ciuda evidentei, refuzati sa vedeti eforturile facute de guvernul Ciolos. Si asta ori din reavointa, ori fiindca sunteti spalati pe creier.
Comentati de pomana, pe langa subiect. Radu vorbeste strict de comportamentul si caracterul a doi oameni in functii publice si Marius M bate campii ca aia si aialalta nu e bine. Un fel de “dar de ce n-are Ciolos basca!”
Vedeti cate josvoturi aveti. Aproape la fiecare postare, mai tot timpul. Ati stat vreodata macar o clipa sa va ganditi: “bai, poate e ceva in neregula cu mine”? Sau “poate astia au dreptate si eu n-am”? Sau “hai sa verific si din alte surse!”.
Un om cu un minim de bun simt si logica si-ar reconsidera atitudinea. Asta daca nu sunteti niste “robotei”…
Mihai(Citează)
06/09/2016 la 5:38 PM
Una din marile probleme ale tarii asteia este faptul ca multi oameni de pe internet/facebook/whatever se cred (mult) mai inteligenti decat sunt.
Ideea de baza a articolului era ca Ciolos a mers cu un avion de linie (wow ce a facut), daca tu iti imaginezi ca exista om politic in Romania care sa nu fi mers cu o cursa de linie esti MULT mai putin inteligent decat te crezi. :)
alexEAT(Citează)
06/09/2016 la 8:48 PM
Nu, ideea de baza a articolului e diferenta dintre Ciolos care e un om modest si Tariceanu, care se pisa de sus pe noi si se comporta ca un vataf, de parca ii datoram ceva, doar pentru ca el este presedintele Senatului iar noi suntem sclavetii lui muritori de rand. Diferenta dintre mine si tine e ca eu nu casc gura si nu fac gargara.
P.S. In comentariul anterior am uitat sa-i mentionez pe stimabilii Greuceanu, Emil C, razvan. Fara voi viata ar fi pustiu :)
Mihai(Citează)
06/09/2016 la 9:39 PM
Si eu as putea sa spun, ca sa par inteligent ca Tariceanu se pisa doar pe tine. Dar n-o sa o fac.
alexEAT(Citează)
06/09/2016 la 2:31 PM
Un lucru concret insa ma tem ca e singurul: a infiintat comisia de analiza a tezelor de doctorat. Pe partea negativa nu trebuie sa ne mai dam cu parerea ca toti analistii si oamenii politici spun ca a fost praf. Pana si cei din PNL spun ca nu a fost o guvernare buna, insa ii aduc scuze lui Ciolos ca el nu a avut noroc de ministrii buni, insa nu prea are logica deoarece cabinetul singur si l-a format dupa cum a dorit el.
Greuceanu(Citează)
06/09/2016 la 4:14 PM
Nu avem guvern, tara e condusa de procurori.
Fanii lui Ciolos au valul negru pe fata, realizarile enumerate de unu’ D4n mai sus sint hilare, alea care s-au concretizat, ca majoritatea sint doar intentii.
Emil C(Citează)
06/09/2016 la 4:28 PM
ce-i drept nici n-a avut timp ca sa amane 3 ani Sibiu-Pitesti cum a facut Ponta.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 2:40 PM
N-a dat salarii si pensii, n-a dat cu mistria la autostrada, deci e clar ca intram in recesiune ca n-a facut nimic.
nashu_mare(Citează)
06/09/2016 la 3:32 PM
Cand am citit titlul articolului, credeam ca te vei referi la chestia asta:
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/tariceanu-sa-stiti-ca-si-eu-merg-frecvent-cu-economy-class-560593
Nu a pierdut ocazia sa mai bage si el putin capul in poza :D
Lupu(Citează)
06/09/2016 la 3:54 PM
initial chiar am crezut ca e un articol/titlu din TNR. :)
Catutzi(Citează)
06/09/2016 la 4:18 PM
In toata istoria post 1990, nu a fost ABSOLUT NICI UN GUVERN mai lasat in pace decit asta de-acum. Singurele piedici si le pun singuri, cu incompetenta majoritatii ministrilor.
Emil C(Citează)
06/09/2016 la 4:34 PM
Hai hai.
Toate pomenile de anul asta ce au fost? (Chiar azi au taiat impozitarea pensilor, un efect de juma de miliard de euro pe an, asta in conditiile in care tot jegurile din partide tipau ca intram in deficit excesiv).
Toate amenintarile lui Dragnea si Tariceanu cu motiunea ce au fost?
Toate protestele de anul asta pe probleme mai vechi dar care acum brusc s-au trezit sa protesteze cand nu mai e PSD la guvernare ce au fost?
Sa nu uitam de ingradirea drepturilor cu privire la domeniile pe care se pot da ordonante de urgenta in timpul vacantei parlamentare. Fapt nemaintalnit dupa ’89.
Asa ca dimpotriva, in toata istoria post 1990 nu a fost un guvern mai atacat si mai sabotat.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 4:49 PM
Pensiile sunt niste bani pe care statul ti-i ia cand muncesti, ii tine la ciorap sau ii investeste cat muncesti, si cand ajungi la o varsta oarecare incepe sa iti dea inapoi din ei.
Sunt niste bani care au fost *deja* impozitati, taxati si de care tara a beneficiat timp de 20-30 de ani. Sa le consideri venit si sa le taxezi ca atare este o marlanie grosolana.
Gaelex(Citează)
06/09/2016 la 4:51 PM
La inceput au fost fanii lui Basescu, apoi ai lui Iohannis, acum ai lui Ciolos. Macar trebuie sa apreciem faptul ca fanii lui Voiculescu raman consecventi: ei au fost, sunt si vor ramane doar ai lui Voiculescu.
gepa(Citează)
06/09/2016 la 4:54 PM
Emile, esti bun mai baiatule. Partidul te va promova.
http://www.mediafax.ro/politic/premiera-senatul-lasa-guvernul-fara-puterea-de-a-da-ordonante-pe-durata-vacantei-parlamentare-15502752
gepa(Citează)
06/09/2016 la 4:59 PM
Hai ca vin eu cu alte argumente, cred ca sunt ceva mai concrete fata de sustinatorii lui Ciolos:
L-a adus la putere cazul Colectiv unde au fost aproximativ o suta de arsi grav. A numit niste ministrii incompetenti care au avut grija sa inchida din sectii ca sunt bacterii, microbi, e mai simplu sa inchizi decat sa repari. In ziua de azi am avut un caz de ranit grav. A trebuit dus la Sofia.
Dl Ciolos a fost comisar european pe Agricultura. Ce beneficiu au avut agricultorii romani de pe urma experientei acestuia? Si-a batut joc de ei cu subventiile de au facut toti greva foamei in fata parlamentului ca li s-au promis subventii si nu li s-a dat nimic. Avem la rafturi produse de afara ca in alte tari se dau subventii si producatorii au preturi mai mici.
Zilele acestea au fost intruniri mondiale importante a liderilor tarii pentru a se discuta de brexit, emigranti, etc. Nici Iohannis si nici Ciolos nu au fost invitati.
As putea sa scriu mult aici, insa mi-e ca intra in moderare si acolo putrezeste, s-a mai intamplat…..
Marius M(Citează)
06/09/2016 la 5:21 PM
Hai sa iti demontez argumentele.
Bacterii, microbi ignorate pana acum de (multi) ani de zile de toate guvernele. Ca doar stiam cu totii ca daca ajungi in spital cu o problema ai sanse sa iesi de acolo cu 3. Un fel de legenda urbana dar cu un sambure de adevar foarte dureros.
De fapt guvernul Ciolos e primul care chiar face ceva in privinta asta. A ca tu te astepti sa fie rezolvate problemele aste in cateva luni… De asemenea e primul guvern care chiar face pasi spre construirea de spitale, guvernele anterioare ignorand cu gratie asa ceva (sper ca n-ai pretentia sa fie si terminate pana la iarna)..
Sa nu uitam de sectia de arsi, proiect necesar dar facut cu curul (nema personal, inaugarata dar de fapt nefunctionala, ceva aparate neinstalate pana la capat) A trebui sa vina Guvernul asta si sa dea de pamant cu managerul de spital dupa ce o inaugurase si a doua oara fara sa fie functionala). Acum in sfarsit e functionala, din pacate are doar 6 paturi (asa a fost proiectata). E foarte usor sa-i depasesti capacitatea.
De fapt Ciolos din calitatea de comisar agricol chiar a favorizat Romania, directionand subventii si spre fermierii mici (chiar de subzistenta si evident neeficienti). Fara el subventile s-ar fi concentrat pe marii agricultori, Romania ar fi avut de pierdut. Cat despre intarzieri, multumeste PSD-ului si dezastrului lasat in sistemul informatic. (bonus, multumeste- si pt sistemul cardului de sanatate, o idee buna si necesara dar implementata cu picioarele de se blocheaza de 2 ori pe luna).
Valoarea subventilor n-a fost negociata de Ciolos, el doar a aplicat (ce fusese negociat de reprezentantii Romaniei de atunci) cat a fost comisar.
Zilele acestea e sumitul G20, nu din vina lui Ciolos nu e Romania in top 20.
Daca te referi la turneul lui Merkel, da acolo ai dreptate, ne-a cam sarit. Urmeaza totusi o intrevedere in curand, nu suntem ignorati chiar total. Oricum daca e vorba de vina la capitolul asta, parerea mea e ca e mai vinovat Iohanis decat Ciolos.
Concluzia: Minti foarte mult prin omisiuni grosolane. Din rea intentie.
D4n(Citează)
06/09/2016 la 5:23 PM
pai si de ce au facut agricultorii greva foamei in fata parlamentului si nu in fata guvernului, daca era ciolos de vina pentru subventiile lor? ia fa un exercitiu de logica…
deplictis(Citează)
06/09/2016 la 5:49 PM
Ca sa dea jos parlamentul, ai dreptate, chiar nu m-am gandit. Nu stiu de ce strigau “demisia Ciolos, demisia ministului agriculturii!”
Marius M(Citează)
06/09/2016 la 5:49 PM
“De asemenea e primul guvern care chiar face pasi spre construirea de spitale, guvernele anterioare ignorand cu gratie asa ceva (sper ca n-ai pretentia sa fie si terminate pana la iarna)..”
Dane, cel care minte esti tu. Primul prim ministru, pe care l-am auzit eu ca vorbeste de constructia a 3 mari spitale mari, regionale, nu-i Ciolos, e cel de dinaintea lui. Spilatele de 100 de milioane de euro bucata facute pe fonduri europene. http://www.agerpres.ro/politica/2015/04/07/ponta-cele-trei-spitale-regionale-vor-fi-construite-la-craiova-iasi-si-cluj-napoca-cu-finantare-prin-por-18-04-36
zetu(Citează)
06/09/2016 la 5:04 PM
Trebuiau dusi la Floreasca, sa prinda niste bacterii frumoase, dar nu a vrut bulangiul ala de guvern Ciolos sa ii lase.
De ce l-ar invita cineva pe Ciolos? Faptul ca se ducea Ponta neinvitat nu constituie un precedent legal.
Despre agricultura nu vorbesc ca nu ma pricep. Probabil te pricepi tu.
nashu_mare(Citează)
06/09/2016 la 6:40 PM
Nu are rost ca sa vi cu nici un cuvant critic la adresa lui Ciolos e invazie de postaci, risti sa fi injurat.
Greuceanu(Citează)
06/09/2016 la 8:16 PM
Adevarul e ca cresterea economica se datoreaza guvernarii Ciolos dar orice se intampla negativ in tara asta e din cauza lui Ponta.
Eu il astept pe Ciolos sa mearga cu metroul pana in Pipera la ora de varf… ar fi orgasmic pentru corporatistii hipsteri.
razvan(Citează)
06/09/2016 la 8:24 PM
Nu. De fapt prea putin i se datoreaza guvernului Ciolos (n-as zice ca nimic totusi).
Cresterea asta e datorata unui cumul de factori: economia europeana, masuri luate anul trecut, …
Si din pacate o buna parte din ea e din cauza cresterii consumului, o crestera mai putin sustenabila pe termen lung (si sa nu uitam ca a cam dat peste cap si balanta comerciala).
Am zis de crestera asta pentru ca nu puteam sa las o asa minciuna nesimtita (ca vom avea recesiune la anul) netaxata.
Altfel da, se face prea mult tam tam pe chestia cu avionul la economy, nu cred ca merita atata atentie sau un articol aici.
D4n(Citează)
07/09/2016 la 9:13 AM
Minunatul guvern Ponta care a avut un prim ministru actualmente acuzat de spalare de bani alaturi de marele antreprenor Sebastian Ghita. Cam slabut, fata de maestrul Nastase, invatacelul Ponta sigur putea sa faca si mai mult.
Gaelex(Citează)
07/09/2016 la 11:59 AM
Din dosarul asta premiera nu e numele inculpatilor ci rechizitoriul procurorilor care le spune cetatenilor pe ce criterii sa voteze. Tot comunicatul este wow, o adevarata analiza a lumii politice.
Marius M(Citează)
07/09/2016 la 11:09 AM
http://www.timesnewroman.ro/politic/asta-da-premier-in-timp-ce-ciolos-se-plimba-cu-avionul-ponta-merge-numai-cu-duba
FTFY
droid04(Citează)
07/09/2016 la 1:04 PM
Nu știu dacă ai mai dat drumul la un coment care a stat mult timp in moderare la articolul cu tariceanu. A fost pe facebook un comentariu genial: de acord, demnitarii merita proceduri speciale, e pacat să fie lasați să aștepte în rând cu poporenii. Valabil și la tribunal, da? E păcat să în facem să aștepte termene de judecată de ani de zile, trebuie o procedură urgentă, demnitarii sînt oameni foarte ocupați, merită termene de 2-3 zile…
mircea 2(Citează)
07/09/2016 la 7:45 PM
http://www.digi24.ro/stiri/economie/taxele-platite-de-salariati-s-ar-putea-dubla-561076
pe cand un articol despre noua idee a guvernului Ciolos?
razvan(Citează)
07/09/2016 la 8:05 PM
Pe cand o atentie sporita la articole aberante… chiar si de la digi…
Ciprian(Citează)