►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Renault și Dacia au prezentat la Salonul de la Paris noile modele Logan și Sandero și variantele lor MCV și Stepway. Nu sunt generații noi, ci facelift-uri, restilizări cum s-au exprimat francezii.
Schimbările se văd cel mai bine din față. Noua grilă este luată de la cel mai recent Duster, iar becuri LED își fac apariția în interiorul farurilor. Grila fagure este replicată în interiorul blocurilor optice, în față prin patru dreptunghiuri verticale, în spate prin patru pătrate ce alcătuiesc “noua semnătură luminoasă a mărcii Dacia”. Proiectoarele, bara și restul elementelor au fost la rândul lor redesenate.
La interior, cea mai importantă modificare pare volanul în patru spițe, cu butoane pe el! O tehnologie uimitoare se găsește acum pe Logan: claxonul pe volan! Nu mai este pe maneta din stânga!
Bordul a fost și el ușor redesenat, un plastic mai lucios îmbracă consola centrală, ceea ce s-ar putea să nu placă unora. Funcții noi includ cameră de marșarier și asistența la pornirea în rampă. Sunt câteva spații de depozitare suplimentare, o cotieră și butoane cu impuls pe partea șoferului pentru operarea geamurilor electrice.
Îmi place ce văd. Mi se pare că Loganul devine o mașină tot mai bună, cu dotări normale, și cred că vânzările (care oricum erau mari la nivel mondial) vor fi bine impulsionate de noul facelift.
Dacia introduce și un nou motor pe benzină de 1 litru și 75 CP, care va fi cel mai ieftin din ofertă. Are 3 cilindri și este conform cu Euro6. Prețurile de bază pentru variantele cu facelift sunt aceleași, 7790 € și respectiv 7990 € pentru Logan și Sandero.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
29/09/2016 la 1:00 PM
E o progresie normala si sanatoasa.
Insa la momentul aparitie(septembrie 2004) preturile erau untre 6700-8400 euro. Cursul la acea vreme era e undeva e la 3.5 euro=23.000 ron.
Azi, 7800 la un curs de 4.55=35,000 ron.
Adica undeva la peste 50% crestere. Desigur, poate au crescut salariile, inflatia. E o masina ceva mai moderna.
Ionutb(Citează)
30/09/2016 la 1:44 PM
deci..cursu ala valutar nu iti zice nimic. E vina masinii….
animaloo(Citează)
29/09/2016 la 1:14 PM
Si baga si cutia EDC pe Duster. Pe ala 4×2 …
add(Citează)
29/09/2016 la 1:59 PM
Aștept 4 stele EuroNCAP, și un diesel de peste 120 de cai, măcar la o versiune specială, sau la un Duster.
Nu văd nicio poză cu cotiera.
Leo(Citează)
29/09/2016 la 3:09 PM
http://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/8866
Dacia are de 3 ani 4 stele.
Okochea(Citează)
29/09/2016 la 2:28 PM
cea mai mare smecherie e sa ai faruri si stopuri led alaturi de potentul motor de 76 de cp…
deplictis(Citează)
29/09/2016 la 3:14 PM
Vad ca acum geamurile de pot deschide atat de pe usi cat si din consola centrala, ar fi prima masina cu asemenea dotari :)
George M(Citează)
29/09/2016 la 4:46 PM
Alea de pe consolă poate sunt pentru spate.
nwradu(Citează)
29/09/2016 la 4:49 PM
Masina mea din 1998 are aceasta “super dotare”.
ipo(Citează)
29/09/2016 la 4:50 PM
A se intelege, comanda redundanta pentru geamurile fata, alea din spate sunt “ad labam”.
ipo(Citează)
30/09/2016 la 1:46 PM
mie nu prea mi se pare mare chestie cu claxonu pe volan. Bine, cand claxonezi simti mai bine ca poti sa dai cu pumnu :)
arata decent. motoru ala de 75 a fost mereu mort, dar scopul lui nu era sa faci liniute. Si era destul de fiabil
animaloo(Citează)
02/10/2016 la 9:14 AM
Motorul ala de 1.4 cai avea 78 nu 75 cai.
Motorul de 1.6 8v avea 87 nu 90.
Pe hartie l-au trecut altfel.
Ionutb(Citează)