un blog de Radu Dumitru

asus s5507

►► Ofertele continuă la: eMAGFashion DaysFinestoreDysonFlip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄

asus s5507

Pot companiile aeriene all-business să aibă succes?

25 Jul 2016  ·

TURISM  ·

17 comentarii

Dacă există linii aeriene low-cost, de ce n-ar exista și unele business-only, mai ales între destinații unde există oricum cerere pentru așa ceva.

Citiți două articole despre cum se zboară cu La Compagnie, care operează din New Jersey, SUA spre Lutton-Londra și spre CdG-Paris. Au două Boeing 757 echipate în configurație business-only, cu un total de 74 de scaune (cu masaj) ce se pot rabata complet pentru a deveni paturi, tablete Samsung în fiecare scaun (ce pot fi detașate de acolo), mâncare de calitate, linii proprii pentru securitate șamd.

Mai mult, compania a avut recent o ofertă specială: zboruri nelimitate timp de un an pentru 35.000 de dolari, ceea ce este o ofertă bună dacă zbori o dată pe lună. Sunt sigur că sunt o mulțime de oameni de afaceri care trec oceanul în fiecare lună, deci oferta ar fi bună pentru ei.

Mă aștept să mai apară astfel de companii. Vreo 20 de A380 trec zilnic între Dubai și Londra, ducând și o mulțime de pasageri în clasa business. Sunt sigur că alte rute de succes ar putea fi și spre Hong Kong, Singapore, Tokyo și altele.

asus s5507

    17 comentarii

  1. 1. Cine o sa plateasca sa stea la coada avionului, la all-business ?
    2. Exista deja programe de fidelizare (discount-uri) pentru cei care zboara des, la nivel de companie.
    3. Baietii seriosi au avioane private… Zboara de cate ori vor si la ce ore vor.

    Deci nu… Nu consider ca ar avea succes.

      (Citează)

  2. nFo:
    1. Cine o sa plateasca sa stea la coada avionului, la all-business ?
    2. Exista deja programe de fidelizare (discount-uri) pentru cei care zboara des, la nivel de companie.
    3. Baietii seriosi au avioane private… Zboara de cate ori vor si la ce ore vor.

    Deci nu… Nu consider ca ar avea succes.

    Daca tu consideri ca are rost unde stai in avion la clasa business, sigur nu te incadrezi in ce cauta compania aia.
    Cit despre baietii seriosi care au avioane private esti usor inocent aici.
    Plecind de la costurile operationale legate de parcare, servicii, angajati etc si pina la planurile de zbor care se anunta cu vreo luna inainte de obicei. Si tot asa.
    Nu merge treaba cu am avion si abor cind vreau eu. Nu e atit de simplu.

    35k dolari/euro pare o oferta foarte misto si da, vor avea ceva success cu ea.

      (Citează)

    • “si pina la planurile de zbor care se anunta cu vreo luna inainte de obicei”.
      Esti praf.
      Una e zbor comercial si altceva e zbor privat.

        (Citează)

    • @D4N daca tot sint praf ia zi tu care sint regulile la zborurile private?
      Pentru ca in cazul de fata vorbim de curse trans atlantice si nu de zburat de la Crevedia la Ciumegii din deal.
      Si de state cu reguli stricte gen USA si Franta sau UK.

        (Citează)

    • ia de pe wikipedia.
      “Flight plans may be submitted before departure or even after the aircraft is in the air. However flight plans may be submitted up to 24 hours in advance either by voice or by data link; though they are usually filled out or submitted just several hours before departure. The minimum recommended time is 1 hour before departure for domestic flights, and up to three hours before international flights. This time depends on the country the aircraft is flying out of.”
      Imi mentin parerea, esti praf.
      Anuntat cu o luna inainte. Rad si curcile.

        (Citează)

  3. Zbor business pe Lutton? Pf.

      (Citează)

  4. Au fost mai multe business-uri de genul acesta si au esuat in cativa ani. E greu sa pastrezi calitatea serviciilor si sa scoti profit…Pretul biletului ajunge sa fie simtitor mai mare fata de un business / first la o companie de linie gen Emirates…Etihad etc…

    Apropo, compania este de origine franceza, avand baza la Paris…Dar cum solicitarile sunt limitate, au bazat a doua aeronava la Londra…si se zboara spre Newark – Newark Liberty International Airport – in mod normal :D

      (Citează)

  5. As spune ca raspunsul e nu. Cum reiese si din articol: Produsul a fost excelent, raportul calitate-pret fantastic .. dar load factor? Daca pe cea mai aglomerata piata transatlantica (JFK – CDG) nu reusesti sa umpli tot avionul trebuie sa se intample 3 chestii simultan:
    – sa rezisti financiar pana la (eventualul) break-even
    – sa tina pretul petrolului cu tine
    – sa tina situatia economica mondiala cu tine.

    Pronosticul meu e de 2 ani, poate 3 pentru ca nu stiu ce investitii au in spate.

      (Citează)

    • BA zboară de ani buni cu A318 All business class intre London City și New York. Escala în Shannon, realimentare cu combustibil iar pasagerii trec deja prin US Customs.

        (Citează)

  6. dupa cum zice si Warren Buffet: “daca vrei sa ai un miliard de dolari, tot ce ai de facut e sa iei doua miliarde si sa cumperi/infiintezi o companie aeriana.”

      (Citează)

  7. Pe Londra – New York mai este un zbor all-business operat de British. http://www.britishairways.com/en-gb/information/travel-classes/business/club-world-london-city

      (Citează)

  8. D4n:
    ia de pe wikipedia.
    “Flight plans may be submitted before departure or even after the aircraft is in the air. However flight plans may be submitted up to 24 hours in advance either by voice or by data link; though they are usually filled out or submitted just several hours before departure. The minimum recommended time is 1 hour before departure for domestic flights, and up to three hours before international flights. This time depends on the country the aircraft is flying out of.”
    Imi mentin parerea, esti praf.
    Anuntat cu o luna inainte. Rad si curcile.

    Vb prostii. Am lucrat in Malta la o companie care se ocupa exact de chestia asta ( avea 10 avioane private ). Si da, flight plan-ul se facea cu 3-4 saptamani inainte zbor pentru a pune la punct toate aprobarile si detaliile. Lasa internetul si iesi afara din casa. Curcile rad, dar de tine!

      (Citează)

  9. Bineinteles ca vor avea succes. Prețul se învârte undeva pe la $2000 roundtrip spre Londra si cu siguranța vor avea clienți. Nu e nici o problema ca nu merg spre aeroporturile mari, e chiar mai bine ca evita aglomerația. Si de obicei cei care călătoresc business sunt așteptați de mașini cu șofer sau închiriază mașini din aeroport. Sunt convinsă ca nu va fi nici o problema sa umple avioanele. Cei care au avioanele lor nu erau in targetul companiilor de genul all-business, așa ca discuția e inutila.
    Ca o paranteza, Prețul biletelor de avion a fost destul de mic in ultimul timp. Coasta de Vest spre Munich sau Vienna, business-class, am văzut bilete începând de la $1500 (air Berlin), $2000 KLM sau AIR France, Lufthansa e undeva pe la $4000. Bineînțeles ca depinde de luna, săptămana in care călătorești. Sau mai poate fi upgrade la business, prin auction :D

      (Citează)

  10. ipo:
    Zbor business pe Lutton? Pf.

    Cu aeroporturile din Londra e mai complicata treaba, chiar si pentru business daca vor si astia sa fie totusi cat de cat fiabili. Cel mai smecher aeroport de business ar fi London City Airport, dar e si el limitat in ceea ce priveste tipul de avioane care pot ateriza acolo. E fix in buricul targului, mai mult sau mai putin, si din ce am citit avioanele Airbus A318 pot ateriza acolo. Astea pot fi folosite si pentru zboruri peste ocean, dar trebuie sa se opreasca in Shannon pentru realimentare. Acuma se pune problema daca vrei sa aterizezi pe un aeroport smecher, dar sa stai la o realimentare de avion, sau aterizezi in afara Londrei, te pui in limuzina si te duc astia unde trebuie?
    Nici Luton, nici Gatwick nici Heathrow nu sunt intocmai aproape de Londra, oricum o iei.

      (Citează)

  11. Cum ar fi un RATB all-business, care sa vina doar cu masini curate, cu aer conditionat si locuri doar pe scaun si la intervale bine batute in cuie pe ceas?

    Ar merita un abonament dublu.

      (Citează)

  12. ai uitat de tigani (cu/fara casetofoane) si indivizi “certati cu sapunul” …

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus