►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
« Știri despre tehnologie – 15 iulie 2016
O mizerie de spital nu poate fi închis pentru că nu avem altul mai bun »
Cei de la 2Parale au anunțat recent transformarea în 2Performant, numele sub care operau deja în alte țări. O idee bună și utilă în special afiliaților, care se vor putea “extinde” și ei în noi zone.
Ideea ar fi bună chiar și dacă ar include doar schimbarea de nume. Cred că 2Parale a dus-o suficient de mult cu acest nume, iar după un anumit nivel al afacerilor ar fi trebuit să treacă la o nouă denumire, una care nu poate fi interpretată ca fiind “de doi lei”. De la 2Parale la 2Performant este o cale foarte lungă ca denumire.
Dincolo de rebranding, sistemul românesc va fi migrat pe platforma 2Performant utilizată deja în alte părți, una mai modernă ca interfață. Acesta este cel mai mare avantaj pe care-l primesc advertiserii (magazinele), o interfață nouă, mai bună, mai prietenoasă.
Afiliații mai primesc un bonus mare, pe lângă o nouă interfață: posibilitatea de a face afiliere în mai multe țări, convertind apoi câștigurile din moneda respectivă în lei și facturându-i din România, așa cum lucrau până acum cu 2Parale.
De exemplu, dacă descoperi că te pricepi să promovezi bine Kurtmann în România, poți promova și kurtmann.hu și kurtmann.sk, iar sumele câștigate din vânzări în acele țări vor fi convertite în lei, ușor de scos de către afiliați. Acesta este un mare avantaj față de rețeaua concurentă Profitshare, care activează în Bulgaria și în curând Ungaria, dar ca să scoți banii câștigați în alte țări trebuie fie să ai firmă făcută acolo sau, mai simplu, să ai firmă românească, dar cu care să fii înregistrat în registrul intracomunitar (iar ca persoană fizică, probabil să depui declarații pentru a evita dubla impozitare).
România este o piață destul de mare și aglomerată. Țările din jur sunt mai mici și poate nu la fel de bine exploatate de afiliere locală, deși comerțul online poate este chiar mai dezvoltat (spre vest) sau într-o creștere mare (Bulgaria), deci afiliații ar putea profita de piețe mai bogate, obișnuite cu comerțul online, dar poate și cu bid-uri mici pe reclame în lipsa multor afiliați locali. Sunt chiar curios cum vor evolua lucrurile pentru afiliații români și cum vor raporta cei de la 2Performant rezultatele financiare în viitor.
Mai multe detalii despre ce și cum se transformă găsiți pe pagina 2parale.ro, iar schimbarea se face după 6 august.
Vorbind despre Profitshare, citiți aici cum a fost la școala de afiliere.
« Știri despre tehnologie – 15 iulie 2016
O mizerie de spital nu poate fi închis pentru că nu avem altul mai bun »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
15/07/2016 la 11:28 AM
Uite asa devine 2parale atractiv si pentru mine fiindca pana acum sistemul lor a fost rudimentar si limitat.
Malin(Citează)
15/07/2016 la 11:48 AM
Mai au de pus un pic la punct afilierea pe Ro, cu magazinele care ies din sistem si uita sa mai plateasca din comisioane.
Poate… un avans, o garantie ceva. la intrarea in sistem :)
Marius(Citează)
16/07/2016 la 6:56 PM
Poți modifica numele meu în Gabi Miron. Pe asta îl poți șterge. Mersi
Gabi Miron(Citează)
15/07/2016 la 1:40 PM
Exista în noua platforma posibilitatea de a preplati comisioanele. Totodata sortare dupa Sanatate (Health) la campanii care serveste drept indicator pentru afiliati
Dragos(Citează)
16/07/2016 la 4:40 PM
Problema cu magazinele nu ține musai de platformă, care nu are cum să ghicească viitorul. Sunt mulți mârlani în comerțul online, nu ai ce să le faci.
nwradu(Citează)