►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
Bonus: lista restaurantelor cu nereguli.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
30/05/2016 la 9:12 AM
WOW!!! 7% reducere la Iphone, dar si aia fake :)))))))))))))))))))
Giovani(Citează)
30/05/2016 la 10:44 AM
Mi se pare logică numirea tipului de la Renault la Tarom. Adică, probabil a zburat destul de mult cu avionul :))
Andrei(Citează)
30/05/2016 la 3:01 PM
Ce nu știe lumea este motivul pentru care a fost îndepărtat de la conducerea RTR.
Ca fost angajat al RTR nu-mi aduc aminte de vreo realizare.
Dezvoltarea centrului și angajările s-au făcut înainte sa vina la conducere, diferitele generații de mașini s-au făcut ca urmare a strategiei globale a Renault.
Pe perioada conducerii s-au înlocuit managerii francezi cu cei romani tot ca urmare a politicii globale. Cei ce au fost promovați dintre angajati/specialiști sufereau la capitolul aptitudini manageriale și de leadership. Mulți dintre ei au deteriorat atmosfera în rândul echipelor.
Și bineînțeles, pe o piață globala unde în ciuda crizei Dacia vindea, salariile nu creșteau pe măsura așteptărilor. Undeva la 3-5% pe an cu excepții de 10%.
Toate aceste lucruri și multe alte frustrări au făcut ca în 2013-2014 sa piardă 100-200 de angajați, dintre cei mai buni. Toți aceștia au plecat unde au avut oportunitatea .
Ca exemplu cât se poate de banal căutați comunitățile de romani de lângă Birmingham și o sa vedeți câte găsiți.
La rândul meu, în 2014, m-am hotărât și eu sa plec însă rămas în țară.
Nu s-a salariul m-a îndepărtat ci managementul și politica lor legata de resursele umane. Simplu spus: nu conta ce ai făcut, ce dorințe aveai, ce performante ai avut. La plecare șeful de atunci nu a mai vrut sa vorbească cu mine, mi-a zis doar ca nu este de acord. Cu HR a fost și mai interesant, m-au întrebat dacă plec în Anglia cu colegii mei, “mercenarii”.
După acest val de plecări l-au îndepărtat, mutat pe alta funcție și au adus un francez în locul lui.
Cu noul director au reînceput angajările și s-au mărit salariile.
Ce vreau sa spun deși am divagat, nu va așteptați la minuni cu el la manșa avionului Tarom. Sunt prea multe lipitori și interese la mijloc și nici el nu a excelat.
As putea sa scriu un articol despre acest subiect dar nu știu daca are sens.
Andrei(Citează)