►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
Clipul aceste de mai jos, despre cum se repară o gură de canal ce nu este la nivelul asfaltului în Germania, este în același timp hipnotizant prin numărul de operațiuni făcute pentru rezolvarea unei astfel de probleme, dar și foarte trist atunci când realizezi că în România o astfel de gură de canal face parte din categoria celor bine turnate. Prin București, majoritatea gurilor de canal sunt de fapt niște gropi.
Meanwhile in Germany <3
Posted by Interesting Things on Thursday, January 28, 2016
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
21 comentarii
01/02/2016 la 2:22 PM
Am înțeles, în sfârșit, de ce gurile de canal din România nu sunt la nivel cu asfaltul. E de muncă.
Cristi(Citează)
01/02/2016 la 2:23 PM
suburbs porn
cosmin(Citează)
01/02/2016 la 2:52 PM
ce prosti… niste moloz (asfaltul e boierie) tasat cu piciorul, eventual pe ploaie daca se poate si e gata lucrarea. boloboc la sfarsit, dat cu matura – fite dom’ne
Adrian(Citează)
01/02/2016 la 5:26 PM
Cel mai bine e pe inghet/zapada ca se si curata drumul automat.
C(Citează)
01/02/2016 la 3:09 PM
Astia n-au auzit de “Las-o ba, ca merge si-asa”.
Sabotor(Citează)
01/02/2016 la 3:33 PM
De-am avea noi toate gurile macar cum e aia naspa de la inceputul clipului… vise dom’le, vise…
benea(Citează)
01/02/2016 la 4:06 PM
vise taica. O groapa sau o gura din asta pe canal ti-o trage grav daca esti pe franare puternica.
razorsbk(Citează)
01/02/2016 la 4:48 PM
Clipul pare mai vechi, poate între timp au ajuns şi ei la nivelul nostru.
Revo(Citează)
01/02/2016 la 5:39 PM
La noi se reface tot drumul, se ridica si gurile de canal. Dar dupa 6 luni cedeaza, peticesc ceva, dupa 3-4 luni iar cedeaza, iar peticesc. pana ajung sa inlocuiasca tot, adica 2 pe 2 metri.
cineva(Citează)
01/02/2016 la 10:03 PM
Ai uitat bordurile! Cum sa incepi o asfaltare fara sa montezi inainte bordurile!
Florin C.(Citează)
03/02/2016 la 12:55 PM
Ziceți voi de borduri, dar măcar arată frumos cu ele. Nu m-ar deranja lucrările de asfaltare, câtă vreme la final ar ieși canalele la nivel.
nwradu(Citează)
01/02/2016 la 5:46 PM
ce fraieri, pe ce mai iau bani in 3 luni?
add(Citează)
01/02/2016 la 6:07 PM
Scopurile reparatiei sunt total diferite.
La ei scopul principal e sa tina cat mai mult in timp dupa reparatie.
La noi scopul principal e sa mai aiba de lucru si la anu’ pe aceasi “reparatie”.
PS. Ai vazut vreodata la noi un camin de canalizare cu gratar pentru colectarea mizeriei?
Radu(Citează)
03/02/2016 la 12:56 PM
Eu nu, chiar mă întreb dacă or exista.
nwradu(Citează)
01/02/2016 la 6:29 PM
Cristi…. ba Cristi!
Vlad(Citează)
01/02/2016 la 7:43 PM
Eu am ajuns la concluzia ca la noi oamenii sunt incompetenti, unii chiar autisti. Trecand peste furtul de rigoare, nu se poate face un lucru bun pentru ca nu exista oameni capabili
mircea (primul)(Citează)
01/02/2016 la 10:46 PM
Asta imi aduce aminte de banda din mijloc de pe DN1, intre Baneasa si Centura Bucuresti, pe sensul de mers catre Ploiesti.
Leo(Citează)
03/02/2016 la 12:57 PM
Și în celălalt sens are problema asta, mai aproape de bucurești. Apoi pe Kiseleff, de la Piața Presei la Arc, tot pe centru, dai ba în canalele de cabluri ba în cele de la gaze.
nwradu(Citează)
01/02/2016 la 11:00 PM
In uk poti sa ceri despagubiri la primarie daca dai cu masina intr-o groapa si ai pagube conditia fiind doar una, groapa sa nu fi fost marcata pentru asfaltare. De obicei gropile de 2-3 cm sunt incercuite cu spray portocaliu cele mai mari de 2-3 cm cu spray mov. Culmea e ca sunt echipe diferite pentru fiecare culoare probabil pentru cele f.adanci pun ceva mai special in afara de asfalt.
Cristi(Citează)
02/02/2016 la 6:05 AM
Aha… Deci Cristi era in uk.
costin(Citează)
02/02/2016 la 10:57 AM
Filmulețul nu arată cum se aduce la nivel, ci cum se montează o gură nouă de canal (se observă că cea din ultimele imagini diferă de cea din prima) și evident presupune frezare, îndepărtare asfalt vechi, reasfaltare. Sînt niște operații stas și cred că se fac la fel și la noi, acolo unde se instalează guri noi. Și da, există și acel al doilea capac sub cel exterior, l-am văzut pe viu în Ro, nu numai în filmulet.
Din experiența mea personală în Germania, să fim serioși, nici vorbă să se înlocuiască automat orice gură de canal care e un pic înfundată, ca cea din prima imagine. Și încă de pe o stradă puțin circulată. Chiar nu mi s-a părut că infrastructura era chiar așa “bec”, iar pe trotuare în mod cert nu era. Adică ok, o fi Germania mult deasupra României, dar nici să se înțeleagă că e totul chiar așa “roz” și că strada e ca-n palmă.
alias(Citează)