►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Am vizitat Therme București, iată cum arată complexul de ape termale
De ce cred că acesta va fi secolul mașinilor electrice autonome »
Dacă faceți în viitor măcar o achiziție de la Flanco, profitați de ocazie și înscrieți-vă și în programul lor de fidelitate Mereu Flanco. Este singurul program de fidelitate din magazinele electro-IT, înscrierea este gratuită (se completează un formular în momentul comenzii online sau cerându-l în magazine la casă) și apoi pentru fiecare leu cheltuit la Flanco veți primi un punct.
Punctele le puteți folosi la achiziții ulterioare ca discount aplicat prețului. Nu-i unul mare, dar se dă, nu se ia, iar dacă faceți niște achiziții mai mari vă puteți alege cu niște accesorii gratuite. De exemplu cumpărând un telefon s-ar putea să strângeți puncte pentru a lua cu ele o husă, iar cumpărând electrocasnice poate strângeți și de un blender cadou.
La înscrierea în programul de fidelitate primiți 1000 de puncte cadou de bun-venit, iar de ziua voastră alte 1000 de puncte. Diverse campanii promoționale vă pot aduce puncte suplimentare, iar pentru membrii acestui program (în jur de 500.000 deja) se pot acorda și reduceri suplimentare pe loc. Cu siguranță este un atu atunci când zici în magazin “nu-mi faceți o ofertă mai bună pentru frigiderul acesta, că uite, sunt și membru în programul de fidelizare?!”
Dacă sunteți client ocazional Flanco, dar mai ales dacă achiziționați des de la ei, cum se întâmplă în multe locuri din țară unde doar magazinele Flanco sunt prezente cu o ofertă bogată de electro-IT, nu uitați de înscrierea în programul Mereu Flanco la următoarea achiziție online sau offline.
« Am vizitat Therme București, iată cum arată complexul de ape termale
De ce cred că acesta va fi secolul mașinilor electrice autonome »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
21 comentarii
13/01/2016 la 4:38 PM
Oamenii de la Flanco stau tare prost pe partea de relatii cu clientii.
Cu toate cardurile lor de fidelitate.
Catalin(Citează)
14/01/2016 la 7:56 PM
Vezi mai jos, am pus într-un comentariu un email de contact la Flanco, unde poți prezenta un feedback privind problemele întâmpinate.
nwradu(Citează)
29/10/2016 la 10:27 AM
Depinde de magazin . In Flanco din Tom Constanta , echipa este superrrrr !!!!!
Filiz(Citează)
13/01/2016 la 4:45 PM
Poate cu cardul acesta vor avea si ei preturi normale, ca celelalte magazine. Si chiar daca in anumite orase doar ei au magazine cu oferta bogata, ce ii impiedica pe clienti sa se duca in magazin, sa vada produsul iar apoi sa il comande la un pret mai mic de pe internet?
lrpx(Citează)
13/01/2016 la 5:03 PM
Nu e chiar singurul.
Si F64 ofera puncte bonus: http://www.f64.ro/pages/puncte-bonus.html
Radu(Citează)
13/01/2016 la 5:26 PM
Sorry, dar azi sint de acord cu haterii. Flanco never again.
Pot sa-mi faca si cadouri cumparaturile si tot nu le-as accepta.
jules(Citează)
13/01/2016 la 5:40 PM
Pot sa-si pastreze punctele cat timp in alta parte gasesti produse identice la pret mai bun.
benea(Citează)
13/01/2016 la 6:12 PM
Adica la emag livrate de Flanco. ^_^
Arthur Spiel(Citează)
13/01/2016 la 8:30 PM
Am comandat de la Flanco in 23 dec un TV, un aer conditionat si o combina frigorifica. In 29 dec mi-au anulat toate comenzile pe motiv ca: TV-ul si AC-ul nu mai sunt in stoc (desi am print screenuri cu produsele in stoc la momentul comenzii) iar combina frigorifica are usa deformata.
In 29 dec am comandat alta combina frigorifica – comanda anulata din nou – aceeasi explicatie: are usa deformata.
Azi e 13 ianuarie si inca nu mi-au returnat banii platiti pt AC.
Le-am dat 2 e-mailuri, 4 telefoane, le-am scris pe contul de facebook i-am anenintat cu ANPC-ul si nici un rezultat!
Clar trebuie sa ma inscriu in programul de fidelitate!
BTW, preturile pe flanco.ro sunt fix aceleasi ca in dec 2015 cand TVA-ul era 24%
Teo(Citează)
14/01/2016 la 8:00 PM
Returnarea banilor pe card de obicei durează, însă eu zic să-i contactezi pe adresa de email pusă într-un comentariu de-al meu mai jos.
nwradu(Citează)
13/01/2016 la 8:36 PM
mhm, asa-i cu avantajele astea cu plata online.
asta e fix opusul ratelor. tu dai banii si poate vine si produsul.
Teniescu(Citează)
13/01/2016 la 9:51 PM
Dap, credit facut de Flanco cu DAE = 0
Teo(Citează)
13/01/2016 la 9:20 PM
Intr-un orizont de timp de ~5/10 ani, de exemplu, cate electrocasnice poti schimba astfel incat sa se merite sa iti faci card de fidelitate la orice magazin cu un astfel de profil?
Si sa devii clientul captiv al unei retele intr-o piata suficient de abundenta si dinamica.
Ok, e un post informativ, era doar o observatie, de data asta serioasa si in afara notei obisnuite de Gica-Contra.
miluch(Citează)
13/01/2016 la 10:03 PM
In ultimul an am facut 12 comenzi pe emag… toate onorate
In decembrie am facut 6 comenzi pe flanco din care 4 anulate
do the math…
Teo(Citează)
14/01/2016 la 8:08 PM
Flanco este al doilea mare retailer de electroIT din România în magazine brick & mortar, iar ca cifră de afaceri în 2014 au avut 150 de milioane de euro, cam cât eMAG.
Faptul că vând mult nu poate fi negat. Mulți se duc la Flanco pentru că li se mai dă un mic discount dacă spun că în altă parte era mai ieftin, alții nu cumpără online electrocasnice, alții nu cumpără deloc online (piața offline e mai mare). Și atunci de ce să nu ai și card? Nu te costă nimic, dar adună niște puncte când faci cumpărături. Mai ales că nu faci cardul acum, mâine, ci când cumperi ceva, deci oricum ești la Flanco.
nwradu(Citează)
14/01/2016 la 8:17 AM
Ce te faci Radu, ca s-a ales praful de reclama ta ?
Numai comentarii negative.
Nu vrea nimeni cardul lor.
De data asta ai, pariat pe un cal mort !
ovidiu(Citează)
14/01/2016 la 8:13 PM
După aproape 10 ani de blogging, am ajuns să estimez foarte bine ce comentarii vor fi la fiecare articol, mai ales la cele despre magazine online, operatori telecom, bănci și firme de curierat.
Oamenii mulțumiți de servicii nu apar pe net ca să zică “băi, că veni vorba de X, eu sunt foarte mulțumit”, ci fac altceva. Majoritatea reacțiilor sunt de la cei care au un “of” de zis, așa că nu sunt deloc surprins, ba chiar mi-am făcut datoria de a transmite încă dinainte de publicare că așa se va întâmpla.
Diferența este că pe alte bloguri astfel de comentarii se șterg și gata, ți se pare că totul e roz.
Cât despre “nu vrea nimeni cardul”, cred că important este să se audă că există cardul, ca să știi despre ce-i vorba când cumperi ceva de la ei. Cardul se face la cumpărare, deci deja ești acolo, la Flanco, care e ditamai magazinul cu aproape două sute de milioane de euro cifră de afaceri pe an. Să nu crezi că cei 10 care discutăm aici și oricum suntem oameni mult mai cunoscători ale online-ului, suntem reprezentativi pentru toți clienții lor.
nwradu(Citează)
15/01/2016 la 7:12 AM
Radu, te iei prea in serios, era o gluma !
Si inca ceva, la orice critica, parere, sugestie, raspunzi cu nelipsitul “după aproape 10 ani de blogging” ca o justificare.
Asta nu scuza nimic la fel cum nu te obliga nimeni sa faci asta, e clar
ca sunt si niste beneficii, altfel erai trecut demult in categoria sfintiilor !
Nu iti neg si nimeni nu iti poate lua, calitatea discursului in alte cauze, motiv pentru care te urmaresc.
ps. si tu si Petreanu (mai ales) a-ti exagerat cu Therme
ovidiu(Citează)
14/01/2016 la 7:55 PM
Am obținut de la Flanco următorul răspuns, care include o adresă de email unde puteți prezenta punctual problemele.
Dupa Black Friday am avut un numar mare de sesizari ceea ce ne-a pus in situatia sa nu putem sa raspundem in timp la toate acestea. Ne intereseaza experientele clientilor nostri si daca acestea sunt negative atunci aceasta reprezinta o problema pentru noi. Vrem sa adresam problemele clientilor si sa le raspundem. Programul de fidelitate reprezinta o modalitate prin care putem sa comunicam mai bine cu clientii nostri. Daca ati avut experiente negative si ca atare este normal sa fiti indignati, dezamagiti suntem aici pentru a va raspunde cat mai rapid la toate problemele pe care le aveti. Din partea Flanco, adresa mea de email este mirela.tudose [at] flanco.ro, departament marketing. Multumim.
nwradu(Citează)
15/01/2016 la 12:06 AM
Salut Radu,
Apreciez blogul tau, il citesc des si vreau sa te felicit pt ca iti gasesti timp sa comunici experientele tale! Si pt modul in care moderezi comentariile. Respect! Faptul ca ai postat un articol (P) despre Flanco m-a facut sa-mi exprim un punct de vedere despre cum isi trateaza clientii… Azi – intamplator sau nu – au reusit sa returneze banii pt comanda anulata din 23 decembrie. Dupa 3 saptamani. Ce le reprosez eu: aroganta (putem anula orice comanda, din orice motiv); ignoranta (nu ne pasa ce problema ai – vom verifica si vom reveni – nu se intampla); neputinta (nu putem verifica incasarile in acest moment). Asa cum spune Ovidiu mai sus, daca ai doar feedback negativ deja ai o problema majora. Vezi comentariile pe pagina de facebook Flanco Romania! Astept de la Flanco & mirela.tudose [at] flanco.ro o schimbare de atitudine! Si modificarea cotei de TVA: de la 24% la 20%
Teo(Citează)
18/01/2016 la 1:56 PM
Le-am prezentat deja. Mersi frumos.
Catalin(Citează)