►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Apropo de ce zice Tudor, iată un exemplu de astăzi: o pagină de Facebook anunță că dă ca premiul un Galaxy S5, valoare de piață 1500 lei. Ca să participi la concurs trebuie să-ți vinzi sufletul cu comentarii, like-uri și share-uri, semne clasice de concursuri ce se transformă de fapt în țepe, plus că premiul se acordă abia după ce se strâng 15.000 de like-uri.
Observați rezultatele: 19.000 de share-uri, 11.500 de like-uri, 16.266 de comentarii în acest moment, dar cresc văzând cu ochii. În țara în care oamenii se calcă la propriu în picioare pentru tigăi și bormașini se va găsi cândva o metodă să se calce în picioare și virtual.
Câteva gânduri despre acel concurs:
Concursul este evident o țeapă, că urmează o rețetă clasică de strângere de like-uri pe metoda “Apple s-a decis să dea cadou 100 de Macbook-uri, dă like și share”. Probabil cine-i în spate nu va da niciodată premiul, că n-ai cum să verifici asta, iar dacă-l dă pe bune nu poate fi un mecanism cinstit de concurs. Să zicem că din random.org rezultă câștigător numărul 9.763; ce faci, ordonezi comentariile cronologic și numeri până la 9.763 într-un algoritm Facebook care nici măcar nu-ți arată toate comentariile când sunt atât de multe?
Probabil că vă întrebați de ce se fac astfel de lucruri. Simplu, se creează vreo două pagini și se cresc prin astfel de concursuri. Aduni 15.000 de fani pe fiecare, poate chiar 30.000, apoi le bagi linkuri afiliate sau reclame la alte chestii. Rata de click e mică, cea de conversie și mai mică, dar dacă ai 50 de astfel de pagini și nu te-a costat nimic să le faci, de ce nu?
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
13 comentarii
08/12/2015 la 2:10 PM
Report as țeapă
aurel(Citează)
08/12/2015 la 3:35 PM
Report pe mortii lor. Poti sa dai doar scam si block user. Kkt de facebook.
ioni(Citează)
08/12/2015 la 2:12 PM
Sau poti sa dai “merge” cu alte pagini de Facebook si sa le cresti pe alea artificial.
Adrian Boioglu(Citează)
08/12/2015 la 3:45 PM
Doar dacă au nume asemănător. Probabil te și limitează facebook la un moment dat.
Iulian(Citează)
08/12/2015 la 2:16 PM
” În țara în care oamenii se calcă la propriu în picioare pentru tigăi și bormașini se va găsi cândva o metodă să se calce în picioare și virtual”
Adica Black Friday?
Cine sunt trompetele de BF? Blogeri? Care din ei?
Cine a avut articole speciale cu “tigaile” si “bormasinile” de BF?
Paul(Citează)
08/12/2015 la 2:24 PM
Unii oameni au prea mult timp liber!
Simona(Citează)
08/12/2015 la 3:36 PM
Niciodata nu e suficient.
ionica(Citează)
08/12/2015 la 3:11 PM
ofticosuLLe … :))
geo(Citează)
08/12/2015 la 6:38 PM
Au decat un telefon de dat, dar ei vor alege 3 castigatori… :)
Vlad(Citează)
08/12/2015 la 9:27 PM
Daca vrei neaparat sa folosesti “decat”, atunci baga si un “Nu” la inceput !
thundermar(Citează)
09/12/2015 la 8:56 AM
Eram ironic. Acum înțelegi exprimarea?
Vlad(Citează)
09/12/2015 la 9:06 AM
Sincer nu vad rostul acestor pagini. Eu am in grija 2 pagini de firma cu 10-12 mii de likeuri. Fara boost post Facebook imi asigura un reach de 200-800. Din care probabil cativa chiar ar da click pe o reclama. Deci daca totul se rezuma in cele din urma la pompat bani pentru un reach decent, why bother?
Insa, apropo de clone din astea rancede, ieri am mai vazut una misto. “Starea Natiunii”. Si comentatorii de acolo chiar credeau ca e aceeasi cu “Starea Natiei”…
Cipper(Citează)
10/12/2015 la 5:23 PM
asta e la urmatorul nivel: http://sarbatorifericite2015.com/
cristi(Citează)