►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Desigur, la mulți ani tuturor Andreilor și Andreelor (sau Andrelelor?) și bucurați-vă de ultima zi de toamnă. Winter is coming!
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
4 comentarii
30/11/2015 la 11:51 AM
Si a 13.a pensie is comming…
samE(Citează)
30/11/2015 la 12:12 PM
Ma mir ca dai stiri despre wow , de curiozitate ai jucat vreodata ?
andreiexe(Citează)
30/11/2015 la 8:49 PM
” Ce surpriză! Normal că știau. Plus că testele făcute de americani, de unde a plecat tot scandalul, au fost făcute acum aproape 2 ani.”
E cat se poate de logic ca ei sa stie dinaintea intrarii masinilor pe piata si cum unele modele de masini sunt din 2009, cred ca oricine isi poate da seama cat de veche e problema.
Ce cred eu ca s-a intamplat?
Dupa intregul ciclu de dezvoltare al noilor propulsoare diesel [1.6, 2.0 etc.] primele prototipuri ieseau din limitele de poluare. Au incercat diverse solutii dar era destul de clar ca au dat chix la dezvoltarea lor. Cand a venit momentul sa se intalneasca sefii de la Volkswagen, au avut de ales intre:
1. A amana intrarea pe piata a noilor modele, intrucat ingienrii ar fi avut nevoie de timp sa reia o parte din ciclul de dezvoltare al propulsoarelor.
2. A adopta solutii care sa implice rezervorul cu aditivi la evacuare, cheltuiala in plus pentru ca inginerii sa lucreze la caroserie si sasiu pentru a implementa respectivele rezervoare, dar mai putin efort fata de dezvoltarea unui propulsor.
3. A lansa masinile la timp cu problemele nerezolvate dar cu impelementarea software care sa pacaleasca testele de noxe. N-ar fi avut in acest fel nevoie de nicio cheltuiala in plus pentru dezvoltarea de propulsoare sau solutii la sasiu/caroserie, iar echipa de marketing ar fi primit sarcina sa vanda faptul ca “dizalu nostru fara aditivi respecta normele pentru care altii au nevoie de aditivi”.
Si uite asa , in loc sa produca zeci, sute, mii de propulsoare care ar fi trebuit reciclate, le-au vandut oricum in speranta ca nimeni nu se va prinde si profitul obtinut ii va tine pe linia de plutire pentru orice soi de pierdere. In loc sa cheltuie ceva bani in plus inaintea intrarii pe piata a noilor masini, au ales sa goneasca dupa profit…
Insa acuma dupa acest scandal si caderea actiunilor VW cu aproape 50% decizia de profit pe termen scurt pare sa fi fost totalmente nefasta…
Tudor(Citează)
01/12/2015 la 4:34 AM
Pt firma? Probabil ca da, nu te contrazic. Dar.. Sa nu uitam, deciziile sunt luate de oameni, a fost rau pt CEO? El a mai luat niste prime si salarii si apoi a iesit la pensie si va trai super bine in continuare. Rau pt firma dar bine pentru sefi, poate karma o sa reseteze scorul……
matei(Citează)