►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Iar în a 7-a zi a lunii s-a uitat pe reducerile de preț! La Flanco, unde astăzi la 8 seara începe o nouă campanie Discount Night, care ține până mâine la ora 9 dimineață.
Vor fi reduceri la tablete, laptopuri, smartphone-uri și sute de alte produse, așa că aruncați un ochi pe site diseară și, dacă știți că sunteți în căutare de ceva, asigurați-vă că aveți și cont făcut.
Iată câteva exemple de reduceri:
Altele nu știu, dar le descoperim pe toate peste câteva ore.
(după ora 20, desigur)
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
5 comentarii
07/10/2015 la 3:42 PM
“comunicație 3G”
Andrei M.(Citează)
07/10/2015 la 8:54 PM
Alta noapte in care doarme toată lumea
Andrei Ionita(Citează)
07/10/2015 la 9:58 PM
Am incercat sa caut ceva cu vreo reducere macar buna. Absolut nimic nu mi-a sarit in ochi la prima vedere.
Pierdere de vreme.
Raul(Citează)
08/10/2015 la 12:35 AM
Iar? Jesus…
BeBe(Citează)
08/10/2015 la 8:56 AM
Ultima noapte de groază anunţată de Flanco cu reduceri super-nemaipomenite s-a dovedit un fiasco total. Anunţase un SSD cu preţ foarte bun, şi degeaba am dat refrash la pagină, preţul se încăpăţînase să rămînă acelaşi. Adică FĂRĂ REDUCERE. Adică ceea ce cred eu că se va petrece şi acum la Flanco, şi la toate mega-reducerile anunţate cu mare tam-tam. Pentru mine Flanco (şi nu numai) au dat încă odată dovadă de neseriozitate şi lipsă de profesionalism, stilul de vânzare fiind ca la piaţă: cine strigă mai tare, acela are vînzări mai multe. În limbaj modern, în limbaj de marketing, se traduce prin “cine face reclamă cît mai multă şi cît mai colorată, acela vine mai mult”. Nu are importantă că reclama spune minciuni şi că păcăleşte cumpărătorii, importantă e reclama, mesajul să fie cît mai atrăgător şi cît mai credibil şi cît mai iritant şi de fapt e o mare păcăleală. Voi chiar mai credeţi în reclame ?!
Sorin(Citează)