►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Oboseala, stresul È™i excesele încep să se simtă după o vârstă (P)
EÈ™ti programator? Vino la hackathon-ul 24H-CodING din noiembrie! »
Iată un Volkswagen care sigur nu poluează mult: Golf GTE, varianta hibridă a clasicei mașini, expusă în mall Băneasa.
GTE are un motor electric de 102 CP și un motor pe benzină de 1,4 litri și 150 CP. Puterea combinată este de doar 204 CP, dar mașina are un cuplu de 350 Nm (pleacă de pe loc ca racheta) și prinde suta în 7,6 secunde.
În mod electric poți parcurge maxim 50 de kilometri, ceea ce ar fi suficient pentru mai multe zile de deplasare prin oraș. Consumul de benzină declarat este infim, 1,7 litri la 100 km.
Ca dotări ai cutie automată, Climatronic cu două zone, touchscreen color de 16 cm în bord, senzori de lumină È™i ploaie, airbaguri inclusiv cortină È™i la genunchi… în fine, un Golf cu dotări bune în standard, plus multe pachete opÈ›ionale.
Costă 36.891 euro, aproape cât un Golf R32, dar comparația nu are rost, se adresează altor tipuri de clienți. GTE-ul este un hibrid plug-in, adică se încarcă și de la priză (de fapt, nu sunt lămurit dacă motorul pe benzină încarcă și bateriile sau nu; ar mai putea fi varianta în care motorul pe benzină doar încarcă bateriile, fără a acționa și roțile, dar nu e cazul aici, deducând din faptul că atunci n-ar avea rost cutia DSG cu 6 trepte).
Pentru cei care vor pur electric, există e-Golf, care costă cam tot atât, dar se încarcă mult mai greu, în 8 ore. Acesta chiar nu are probleme cu testele de noxe. Mai multe informații găsiți pe site-ul oficial.
Culmea este că eu am făcut fotografia pe 18 septembrie. Știau ei că-i paște un scandal, de au scos deja la înaintare electricele.
« Oboseala, stresul È™i excesele încep să se simtă după o vârstă (P)
EÈ™ti programator? Vino la hackathon-ul 24H-CodING din noiembrie! »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
10 comentarii
08/10/2015 la 4:04 PM
Cica stiu din 2014 de probleme. :)
Darius(Citează)
08/10/2015 la 4:37 PM
… daca nu cumva gasesc un motor mic pe motorina, ascuns pe undeva, si in ala “full electric”.
alunelu(Citează)
08/10/2015 la 4:58 PM
7.6secunde…racheta….
350nm….racheta…
nici rachetele astea nu mai sunt ce erau
animaloo(Citează)
08/10/2015 la 5:39 PM
Poate fumul e ca la o racheta…
alex(Citează)
08/10/2015 la 6:38 PM
Nu inteleg de ce puterea combinata este doar 204 CP. Nu ar trebui sa fie 252 CP?
Ionut Popa(Citează)
08/10/2015 la 6:50 PM
poate nu merg impreuna la maxim
animaloo(Citează)
08/10/2015 la 9:05 PM
Poate nu merg impreuna
Biaggio(Citează)
08/10/2015 la 11:15 PM
Puterea motorului pe benzină crește cu turația. Puterea motorului electric e maximă undeva pe la mijloc (exact cât RPM e greu de zis că depinde de tipul motorului electric) și scade pe măsură ce crește rotația. Deci împreună e întotdeauna mai puțin decât maximul teoretic. Dar este irelevant, puterea maximă e utilă doar ca să afli viteza maximă pe care o poți obține (ca idee rezistența aerului și a rulajului e tot în kW sau hp). Pentru sentimentul de putere momentul e important ȘI latența la accelerare (200-1000ms la ICE și >100ms la Electric).
nea_caisă(Citează)
10/10/2015 la 10:30 PM
Prin 2009 m-am dat cu un Lexus Rx400h hibrid.
Motor de 3 litri benzinar + electric pentru pornit de pe loc si alte mici chestii prin oras. Omul zicea ca benzina nu intra decat peste 50km/h.
Am resetat consumul si m-am plimbat vre-o 20-30 km prin oras si prin imprejurimi inclusiv cateva serpentine, forja destul de serioasa. Consum mediu = 9.3 litri.
Eu zic ca era destul de bine pentru un jipan luxos de peste 2 tone.
Modele hibride au scos cam toti producatorii seriosi, mai mult japonezii, mai putin nemtii.
enzo(Citează)
11/10/2015 la 12:57 PM
De fapt e un pic invers. La hibridele clasice de la Toyota/Lexus, pur electric merg doar până la 55kmh în funcție și de încărcarea bateriei. Peste vitza asta intră obligatoriu motorul pe benzină. Hibridele plugin gen GTE, Prius Phev, Ampera etc. merg electric în toată gama de viteze.
nea_caisă(Citează)