►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Dacă vă uitați la filmele SF, ați observat că motoarele viitorului rulează prin magie. Gândiți-vă la Star Trek: o lumină albastră trecea printr-un mare tub vertical, din ce în ce mai repede, plus ceva legat de “cristale de dilitiu” și “nacele”.
În alte cazuri, poți vedea tot felul de dispozitive ce funcționează la fel de magic chiar și după câteva secole, atunci când eroii noștri reușesc să le activeze. Minunat, nu?
De asta se numesc și “ficțiune”. Până atunci, în lumea reală, majoritatea motoarelor actuale au nevoie nu doar de combustibil, ci și de ulei care să le lubrifieze, iar motoarele de mașină sunt cel mai bun exemplu. Uleiul este crucial, după cum știe orice șofer, și trebuie să ai mereu cantitatea potrivită în motor și trebuie înlocuit periodic pentru a proteja piesele.
Total, un producător de uleiuri, derulează până pe 13 noiembrie la nivel național un concurs cu premii printre care un Nissan Qashquai, tablete și uleiuri. Caută în magazine bidoanele Total participante la promoție (scrie pe etichetă), cumpără unul potrivit pentru mașina ta și înscrie codul de pe bonul de casă online pe totalquartz.ro sau prin SMS la 1702.
Există și un concurs pentru cei ce nu cumpără ulei. Se pot câștiga 200 de bidoane prin tragere la sorți dacă vei răspunde la un mic sondaj tot pe site-ul totalquartz.ro
Vă doresc baftă, în caz că veți participa la concurs. Mi-ar plăcea să ia Qashquai-ul cineva care a auzit de concurs prin intermediul acestui articol. Aveți nevoie de ulei până la urmă, așa că puteți cumpăra de acum un bidon pentru a prinde și concursul și-l folosiți la următoarea revizie.
În caz că vă întrebați, uleiul are trei funcții importante în motorul unei mașini:
Nu neglijați uleiul. Total este recomandat de foarte mulți producători de mașini și sunt parteneri în diverse sporturi cu motor precum Formula 1, raliuri, LeMans 24 de ore sau Dakar. Total este o companie franceză fondată în 1920, una dintre marile companii din industria petrolieră. În România au investit în 2005, dezvoltând la Brașov una dintre cele mai moderne fabrici de uleiuri și unsori din Europa, și s-au extins apoi prin Total Bitum și Total Special Fluids, care oferă diverse materiale industria construcțiilor, auto, vopseluri șamd.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
7 comentarii
26/10/2015 la 2:34 PM
Pana la ultima revizie foloseam Castrol, bun bazat ca e nemtesc, chiar si adus vrac. pana m-a luminat cineva ca de fapt e de pe la turci.
am luat Ravenol, de la mama lui din Jarmanica. cand a vazut mecanicul diferenta, a ramas prost. a trebuit sa-i dau doua palme sa-si revina si sa termine revizia.
Giovani(Citează)
26/10/2015 la 9:58 PM
Crezi că e importantă țara în care se face sau rețeta lui? Că un producător serios face diferența între asigurarea calității și plasarea fabricii într-o zonă unde costurile de operare sunt mai mici.
nwradu(Citează)
26/10/2015 la 10:16 PM
teoretic ai dreptate. practic, niciodata nu o sa vezi un angajat care castiga 300 de dolari, la fel de motivat si bine pregatit ca unul care castiga 3000.
Giovani(Citează)
26/10/2015 la 3:23 PM
Qashquai: http://i.imgur.com/wSaVjbp.jpg.
Mihaela(Citează)
26/10/2015 la 9:58 PM
Da, un nume tare bizar, deși mașina e ok.
nwradu(Citează)
26/10/2015 la 11:31 PM
E mai greu cu CTC-ul la turci. Serios. Am lucrat cu ei. ➕ că CTC-ul ăla se poate trece cu diferite calificative în funcție de parametrii de input și dr produs finit. Chiar și făcut la turci poate avea calități diferite și vândut în diferite lanțuri de distribuție la prețuri diferite.
În Germania au procese mai bine controlate la majoritatea fabricilor, comparativ cu Europa de Est, ca nu, nu rețeta de producție de pe foaie contează ci strictețea cu care se poate asigura repriloducerea ei fidelă în fiecare ciclu de producție.
Iar aici sunt mai multe variabile cu care nu as vrea sa plictisesc pe nimeni.
catalinx(Citează)
27/10/2015 la 7:32 AM
Din pacate, Total este un ulei ieftin si mediocru, de supermarket asa.
Exista N teste si comparatii in care se remarca prin… nimic!
Exista uleiuri mult mai bune (la ani lumina distanta) produse in Germania, Japonia chiar si America. Un exemplu ai mai sus.
Nu spun ca Total nu isi face treaba la 3000 Rpm. Daca stai cateva ore bune la 5000 Rpm, daca folosesti zilnic masina la astfel de turatii, Total Quartz se comporta ca un pipilica.
Or colabora ei cu F1, dar uleiul ala are cu totul alte caracteristici ca pe care il cumperi de pe raft.
Si da, decat un ulei din Ro sau Turcia, europenii astia fraieri prefera sa cumpere pentru masinile lor care circula pe autostrazi fara limita de viteza, alte marci produse in alte tari. Cum ar fi: Germania, Belgia…
Si asta se reflecta direct in vanzari!
Ursu(Citează)