►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
« Se deschide primul Apple Shop din România
În lipsa mea: Weekendul cu trafic nelimitat arată că ne-am putea aștepta la planuri de date mai mari »
Iată noul Megane. Îmi place, arată bine, are linii de mașină serioasă, nu de jucărie, deși stopurile sunt prea lungi. Ziceți părerea voastră în comentarii.
Printre fotografii sunt și unele cu noul Megane GT, să nu credeți că toate variantele vor arăta precum acela.
Acum cutia automată de pe Dacia. Renault o numește Easy-R și spune că este o cutie manuală automatizată, iar pentru a crea confuzie suplimentară am auzit un jurnalist auto spunând că nu este chiar o cutie automată, ci una robotizată, care face singură anumite lucruri în locul tău.
Pentru majoritatea oamenilor, însă, acestea sunt detalii mai puțin importante. În practică lipsește pedala de ambreiaj, iar mașina schimbă singură vitezele după nevoie, în sus sau în jos. Dacă vrei, poți schimba și tu trecând pe modul Manual și utilizând pozițiile + și – ale schimbătorului. Cutia va fi disponibilă cu motorul TCe 90, cel de 0,9 litri turbo în 3 cilindri, pe Logan, Sandero, MCV și Sandero Stepway.
Duster-ul primește ca dotare și o cameră video pentru marșarier, nu doar această culoare nouă dubioasă. Va fi disponibil și pachetul Media-Nav, care include navigație, integrare cu smartphone, butoane pe volan pentru controlul Siri de la Apple și un ecran tactil de 7 inchi. Dacia cu integrare Apple – am trăit să o aud și pe asta! Vechea mea Dacie 1310 și-ar fi făcut cruce cu limba în gură dacă ar fi auzit de așa ceva!
« Se deschide primul Apple Shop din România
În lipsa mea: Weekendul cu trafic nelimitat arată că ne-am putea aștepta la planuri de date mai mari »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
15 comentarii
17/09/2015 la 9:45 AM
Arata chiar foarte bine pentru clasa din care face parte.
Mihai(Citează)
17/09/2015 la 9:56 AM
Imi place mai mult masca fata a actualelor modele Renault. De asemenea, spatele seamana prea mult cu actualul … Clio.
Alt Radu(Citează)
17/09/2015 la 10:05 AM
Arata bine versiunea de top, acum sa vedem si cum vor arata modelele in echipari medii + preturile lor.
Desi dimensiunea in segment creste de la generatie la alta (cu mici exceptii, gen noul Astra), ma intreb daca portbagajul e mai mare decat cel al unui Matiz.
benea(Citează)
17/09/2015 la 10:19 AM
Apropo de dacii automate, am vazut luni un duster cu numere de probe pe care scria pe apate “automatic”. Avea si stopurile putin schimbate, deci cred ca urmeaza si el sa primească cutia asta minune
Paul(Citează)
17/09/2015 la 10:29 AM
Megane arata bine. Desi eu prefer putin formele mai taioase in locul celor rotunjite.
Dar arata bine.
Cit despre cutia “automata”, nu, nu este automata. Este manuala robotizata si e probabil cea mai mare prastie de cutie existenta pe piata.
Spun asta in cunostinta de cauza pentru ca de ceva ani in familie avem o masina cu astfel de cutie. E genul de cutie care probabil a omorit oameni. Intirzieri imense la schimbat vitezele, pauza de zici ca masina se opreste cind schimba viteza etc.
Pe scurt, asta e stilul dacia/renault de sa spune ca raspund clientilor, dar o fac in asa fel incit sa ofere cea mai proasta optiune posibila.
jules(Citează)
17/09/2015 la 10:34 AM
Poate se indura si pun pe Duster, anul viitor probabil, o cutie cu dublu ambreiaj(EDC).
andrei(Citează)
17/09/2015 la 10:37 AM
Arata bine în poze,sa speram ca nu se topește la soare.
Mircea cel Vechi(Citează)
17/09/2015 la 10:55 AM
Cutia aia robotizata, practic ai niste motorase care apasa ambreiajul si baga in viteze. Cine a condus inainte o automata o sa fie dezamagit. Aia care vin de pe manuale, not so much.
add(Citează)
17/09/2015 la 11:03 AM
Ok, dar cum va arata in echiparea cu jante de tabla pe 15? Ca, pe jante de 21, toate masinile arata fioros…
nashu_mare(Citează)
17/09/2015 la 11:40 AM
*ieftină
Revo(Citează)
17/09/2015 la 3:08 PM
Scuzati expresia dar design-ul noului Logan… pardon, Megane, e cacacios. S-a pierdut imaginea specifica firmei. Zici ca e desenat de un iranian. Vorbesc de exterior.
Leo(Citează)
17/09/2015 la 9:32 PM
Proasta si ieftina atunci. Nu doar ieftina. Mizerii latine.
jules(Citează)
17/09/2015 la 9:38 PM
Pe ideea asta mi se pare hilar hyundai i30 ceva. O vezi de la distanta si arata interesant. Te apropii si vezi rotile alea minuscule si subtiri pe o caroserie care cere macar roti de 17″ mai late.
jules(Citează)
18/09/2015 la 3:52 PM
stopurile pe Megane sunt destul de lungi totusi. mi-e si frica sa ma gandesc ce pret ar avea daca trebuie schimbate..
bRUtuSS(Citează)
23/09/2015 la 5:38 AM
Serios? La asta te gandesti tu cand cumperi o masina noua? Cat costa un stop?
Aia cu Maseratti – care au stopul pe toata latimea portbagajului – cred ca nu mai dorm noaptea de griji. :)
In rest, GT-ul chiar arata bine, dar e chestie de gusturi.
De la Dacia… firimituri aruncate pentru pitipoance – motor in 3 cilindri de 0.9 si cutie “robotizata”! Moartea pasiunii bre’!
Oare mai prost se poate? Hai baieti, faceti un efort!
Ursu(Citează)