►► Black Friday la: Fashion Days, Finestore, PC Garage, evoMAG, Altex, Flanco ◄◄
15 Sep 2015 ·
Eu sunt fan al cardurilor și programelor de fidelitate. Dacă o companie vreau să-mi ofere și diverse beneficii pentru că le utilizez serviciile, de ce nu?
Cardurile de fidelitate pentru companiile aeriene sunt un bun exemplu, mai ales că acolo vorbim de bani ceva mai serioși, nu de bilete la cinema sau reducere la farmacie.
Am ales de câteva ori o linie aeriană în defavoarea alteia pentru aceeași destinație, deși prețul era la fel sau chiar cu câțiva euro mai mare, pentru a acumula „mile”; exemple din acest an sunt că am mers cu TAROM spre Viena și spre Istanbul, nu cu Austrian sau respectiv Turkish, pentru că am niște beneficii prin cardul Flying Blue personal (prioritatea la lăsarea bagajelor și la îmbarcare sunt foarte utile).
Acesta este un card personal. Dacă ești managerul unei companii și angajații tăi zboară des, probabil că vei fi interesat să faci parte din BlueBiz, un program de fidelitate pentru firme, cărora le oferă reduceri de costuri și alte avantaje.
BlueBiz este un program al Air France, KLM, Delta și Alitalia și firma ta va câștiga puncte de câte ori un angajat va zbura cu aceste linii aeriene și uneori cu altele partenere. Este și TAROM în lista de parteneri, dar biletele trebuie achiziționate prin companiile de mai sus, chiar dacă zborul este apoi operat de parteneri. Puteți vedea situația zborurilor și a companiilor partenere în secțiunea Earning Credits de pe site.
Partea și mai bună? Angajatul companiei poate folosi în continuare cardul său personal de fidelitate. Compania va beneficia de puncte BlueBiz, angajatul de beneficiile Flying Blue, cele două programe fiind complementare.
Punctele BlueBiz rămân valabile în anul curent și încă doi ani după aceea (adică cele câștigate acum în 2015 vor rămâne în cont, gata de a fi folosite, până la finalul lui 2017). Punctele pot fi folosite pentru a cumpăra ulterior bilete de avion sau pentru a obține upgrade-uri de bilet, pe principiul 1 credit Blue = 1 euro.
Simplu? Îndrăznesc să spun că da. Nu te costă nimic să-ți înscrii compania în programul BlueBiz. Cui se adresează? În primul rând corporațiilor ai căror angajați zboară des (de exemplu către sediul mamă), dar și firmelor mici ce lucrează cu străinii (de exemplu outsourcing, IT, marketing și tu sau angajații tăi zboară din când în când pentru a discuta față în față cu clientul). Cred că mai degrabă acestea din urmă vor fi interesate să beneficieze din când în când de eventuale bilete cumpărate cu puncte, nu cu bani din cont.
Clipul de mai jos explică și mai bine programul:
Acest articol face parte din campania de promovare a programului BlueBiz.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
15/09/2015 la 3:18 PM
E groasa treaba
Dan(Citează)
15/09/2015 la 11:06 PM
Ca bine zici. Atata timp cat sunt oferite beneficii si ai de castigat, eu zic ca trebuie sa profiti de orice situatie. Ma rog, asta dupa ce ai analizat-o si ai considerat ca e chiar benefic sa te implici.
Marinela(Citează)
16/09/2015 la 12:43 AM
Radu, ce solutie ai gasit pentru problema utilizarii televizorului ca si desktop prin wifi?
gab(Citează)