►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
« Reacția Network One Distribution la sechestrul pe conturi
Statul francez ia măsuri împotriva Uber după protestele taximetriștilor »
26 Jun 2015 ·
GÂNDURI ·
Într-o decizie istorică nu doar pentru SUA, dar ce va declanșa un trend global, căsătoria între oameni de același sex a devenit legală în Statele Unite ale Americii. Detalii pe CNN.
După ani buni de scandaluri și deliberări, Curtea Supremă a decis, 5 la 4, că prin Constituție este garantat și dreptul la “same-sex marriages”. Dintre cei 4 judecători care s-au opus, înțeleg că 3 n-au avut probleme cu căsătoria gay în sine, ci doar susțineau că nici un articol din Constituție nu poate fi interpretat în acest mod, altfel spus, trebuie decis ceva de la zero.
Căsătoria între oameni de același sex era oricum legală în 36 de state (70% din populația SUA locuind în ele), dar asta era o decizie statală, una luată tocmai pentru că nu venea nimic clar de la nivelul federal. Decizia C.S. arată un fel de lașitate, au luat și ei o decizie după ce trendul național era deja cunoscut. Măcar au luat-o.
Eu personal sunt pro-căsătorii de acest tip și cred că ar trebui permise și la noi. Homosexualii oricum trăiesc împreună și sunt, practic, precum orice alt cuplu. De ce să nu beneficieze și de dreptul de a le fi recunoscută oficial relația, mai ales având în vedere că actul în sine nu este doar o chestie morală, ci și o formalitate necesară în diverse cazuri precum moșteniri, la spital, la luarea unui credit șamd.
N-are chef biserica să oficieze căsătorii gay? Asta e, nici nu cred că duce nimeni discuția așa departe, dar la Starea Civilă n-ar trebui să fie o problemă. În fond, irlandezii au fost recent de acord cu legalizarea căsătoriilor, iar ei sunt cei mai catolici dintre europeni.
« Reacția Network One Distribution la sechestrul pe conturi
Statul francez ia măsuri împotriva Uber după protestele taximetriștilor »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
82 comentarii
26/06/2015 la 6:50 PM
De ce nu au supus la vot national? De ce trebuie sa aleaga 9 oameni?
ratati(Citează)
26/06/2015 la 6:57 PM
Ești de acord să fie sodomizat copilul tău când veți fii parinți? Sau ca el să sodomizeze alt copil? Matilda ce părere are despre asta?
Anca Preda(Citează)
26/06/2015 la 7:07 PM
Daca un copil este sodomizat, atunci asistam la o infractiune. Cand doua persoane majore aleg sa traiasca impreuna, cu tot ceea ce inseamna asta, nu asistam la o infractiune. Este o manifestare de vointa din partea ambelor persoane, exista consens si nimeni nu este fortat sa faca ceea ce nu vrea. In consecinta, este indicat sa reglementezi o realitate existenta, decat sa o arunci sub pres cu pretextul ca nu exista, nu se intampla si nu e buna la nimic. Ba exista, ba se intampla si ar fi mai buna daca s-ar reglementa pentru ca ar da posibilitatea persoanelor respective sa duca o viata linistita, bucurandu-se de aceleasi drepturi.
vlad(Citează)
26/06/2015 la 7:09 PM
Anca: ce urît sună “sodomizat” :-(
în orice relație sexuală trebuie să existe consimțămînt, altfel e viol, indiferent că e hetero sau homo.
alias(Citează)
26/06/2015 la 7:19 PM
Pentru un parinte copilul este copil și la 1 an și la 6 și la 18 și la 30 de ani, este copilul tău cât timp trăiesti. Nu am zis nimic de viol. Cu consimțământ, indiferent de vârstă. Întrebarea rămâne, ești de acord să fie sodomizat copilul tău? Sau ca el să sodomizeze alt copil?
Anca Preda(Citează)
26/06/2015 la 7:36 PM
@Anca Preda: păi dacă iese homosexual, bănuiesc că “sodomia” este preferința sa sexuală. Asta ii aduce plăcere, așa cum și ție probabil sexul normal îți aduce plăcere.
Pentru copil aia va fi normalitatea, de ce nu i-aș acceptat-o? Acum niște secole nu era acceptat ca femeile sa fie educate sau să aibă o opinie contrară soțului. În unele țări acum femeile nu au voie sa conducă, sa iasă nemascate pe stradă șamd. Mare noroc ca sunt oameni mai deschiși la minte și care au făcut reforme de-a lungul timpului, altfel eram în evul mediu în continuare.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 7:37 PM
Bine, sper să nu facă sex de când e copil, ci mai la adolescență așa.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 7:33 PM
Casatoria poate exista doar intre un barbat si o femeie,ceea ce numiti voi “casatorie” intre persoane de acelasi sex se numeste comuniune,relatie sexuala cum vreti voi sa ii spuneti, cum poti accepta termenul de casatorie,trebuie sa fii dus cu pluta bine,nu trebuie sa zicem ,da suntem destul de civilizati in ziua de azi incat sa acceptam toate porcariile care apar,doar ca asa e cool sa tolerezi toate trendurile indiferent rasa,credinte samd.
Yehova(Citează)
26/06/2015 la 7:36 PM
Anca, eşti de acord să facă sex normal copilul tău? Eşti de acord să facă sex oral copilul tău? Tu unde tragi linia? De ce conteaza aşa mult orificiul?
mouse(Citează)
26/06/2015 la 7:37 PM
Live and let live !
Sau in cazul unora: Leave and let live !!!
thundermar(Citează)
26/06/2015 la 7:51 PM
Nici un copil nu se naște homosexual. Devine homosexual dacă cade pradă unor nenorociți care profită de naivitatea lui.
Anca Preda(Citează)
26/06/2015 la 7:56 PM
cei care sunt pro gay ,ori sunt gay-lesbo ori s-au simtit vreodata in aceeasi situatie ori au interactionat cu acestia sexual….:))))
Yehova(Citează)
26/06/2015 la 8:00 PM
Câteodată am senzația că femeile sunt cele mai pornite pe gay. Că ăia arată bine, sunt în formă, dar și-o trag între ei și mai rămân doar ăia cu burtă disponibili (dar și cu risc ridicat de infarct :D). De partea ailaltă nu e nici o problemă dacă sunt lesbiene. Dacă arată bine ne uităm și noi și dacă sunt nașpa, asta e, nici o pierdere.
nea_caisă(Citează)
26/06/2015 la 8:05 PM
O să las asta aici pentru posteritate :D
http://nymag.com/nightlife/mating/25988/ The survey, released last year, showed that … 32.6 percent of women ages 18 to 44 engage in heterosexual anal sex.
nea_caisă(Citează)
26/06/2015 la 8:13 PM
Sau spre deosebire de tine sunt toleranti nu trogloditi.
Mihai(Citează)
26/06/2015 la 8:16 PM
Spre sfarsitul Imperiului Roman homosexualitate luase o amploare foarte mare… asta pana cand s-a produs prabusirea Imperiului. Presupun ca acelasi destin il vor avea si imperialistii de peste ocean, doar ca in cazul de fata SUA va fi distrusa datorita numeroaselor fenomene climatice extreme cu care americanii se confrunta deja: tornade, taifunuri, seceta, temperaturi extreme (iarna, vara) si probabil ca vor mai fi si altele (cutremure foarte mari).
gigi(Citează)
26/06/2015 la 8:20 PM
Draga anca, daca fetei tale ii va place sa fie sodomizata, o vei trata la fel de urat?
Iti recomand sa nu faci copi, sa nu cumva sa fie sodomizati, fie ei baieti sau fete cu afinitati spre sexul anal.
matthers(Citează)
26/06/2015 la 8:28 PM
Tolerenta e buna pentru cei indiferenti de viitorul omenirii.
Un virus trebuie distrus,nu tolerat sa se raspandeasca.
Yehova(Citează)
26/06/2015 la 8:36 PM
Ancuta fată, ce gaură folosești e fix decizia ta personală! Și intimă aș preciza, cu mențiunea că asta nu presupune neapărat defilare ca să îți expui părerea!
What happens on the mile, stays on the mile! Sper că nu e prea suptila sugestia ;-)
Dar în societatea heterosexuală de astăzi căsătoria aduce beneficii: împărțirea taxelor (nu e valabilă în România, dar poți să îți faci temele), moștenire, dreptul de a înfia … Iar asta e doar din ce știu eu!
Dacă două persoane locuiesc împreună eu cred că trebuie să beneficieze de drepturi egale!
Presupun că nu e ușor să îi explici unui copil cum că are două mame sau doi tați, dar mă gândesc ca e la fel de greu să îi explici de ce mami nu mai locuiește cu tati…
Nu sunt în postura să vorbesc din experiență, dar am prieteni buni separați/divorțați și am văzut că e nevoie de muncă pentru ca să înțeleagă copii. Dar cred ca e ok să înveștesti în asta decât să stai intr-o căsnicie toxică! Chiar cred că e mai ușor decât să faci un copil să înțeleagă ca e înfiat de doi părinți de același sex.
Dar e părerea mea, din experiența mea! Anca poate să ia bătaie de la barba-su dar să aibă o casatorie…
Biserică? Who gives a shit?
Dragos(Citează)
26/06/2015 la 8:49 PM
@Dragos
Who gives a shit about gays too?
Yehova(Citează)
26/06/2015 la 8:53 PM
Asa suntem noi oamenii. Niciodata nu invatam din istorie si mereu suntem nevoiti sa o repetam. In ritmul asta, in curand, istoria celor doua cetati antice Sodoma si Gomora va fii si viitorul nostru, a celor care cred ca Dumnezeu exista doar atunci cand dau de belea si ca in restul timpului putem sa acceptam si sa facem orice. Orice om daca sta putin si isi asculta constiinta isi da seama ca ce se intampla nu este normal. @nwradu: Nicolae Iorga spunea asa: “Semeni un gând, culegi o faptă / Semeni o faptă, culegi un obicei / Semeni un obicei, culegi un caracter /Semeni un caracter, culegi un DESTIN!” In lumea asta intoarsa pe dos, in care normalul este privit ca anormal si invers, sa fim atenti ce gand semanam, publicam…
Ovi(Citează)
26/06/2015 la 9:23 PM
1. radule… opiniile legate de orientare sexuala si (mai ales) religie genereaza trafic. Foarte frumos ai prezentat stirea si ai starnit comentariile ;)
2. stirea in sine afecteaza o natiune de pe un alt continent, cu “confesiuni” variate si bizare. sa se bucure de decizie, la fel cum se bucura si de alte beneficii de a fi cetatean al sua (acces la arme, sistem medical prost si o caruta de taxe)
3. intre timp… Daniel & BOR Company isi trage o ditai vila in Bucuresti.
nFo(Citează)
26/06/2015 la 9:40 PM
să-nțeleg că tu o să-ți hrănești copilul de la sân și la la 30 de ani?
un muc(Citează)
26/06/2015 la 9:46 PM
Eu n-am stârnit nimic, s-a ocupat Anca (pe care nu o cunosc și e la primele comentarii aici). Acum voi edita câteva și gata.
Trafic nu cred că generează articolul. Lumea dă share la CNN și NYTimes, nu la acest articol. Traficul e normal. Nu știu câte shares are, am dezactivat numărătoare pentru că dura cam mult afișarea ei.
Nu confunda însă un subiect de interes (mai ales că eu urmăresc știrile internaționale), la care lumea are ce comenta, cu ceva scris pentru trafic.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 9:47 PM
Aș vrea să vă reamintesc o chestie.
Văd că sunt mulți aici cu o atitudine foarte tolerantă față de homosexualitate, ceea ce e de lăudat.
Nu uitați că aceeași toleranță ar trebui deci arătată și celor care sunt de altă opinie, mai ales câtă vreme discuția decurge, zic eu, pe un ton foarte normal.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 9:50 PM
Gândurile mele exacte sunt că nu-mi pasă. Dar nu-mi pasă în sensul că eu consider asta o non-problemă, consider că homosexualii trebuie să aibă fix aceleași drepturi și că nici nu merită dezbătut subiectul, consider că preferințele lor sexuale nu sunt treaba mea,. Felul acesta de nu-mi pasă.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 9:53 PM
Era altă societate acolo, una în care lipsa transporturilor rapide făcea ca mii de oameni aflați cu lunile în expediții sau puși să păzească niște cetăți din pustiu erau înconjurați doar de bărbați.
Imperiul Roman a căzut din alte motive, nu homosexualitate. Nu există o legătură cauzală acolo. E ca și cum aș spune că a plouat pentru că mi-am spălat mașina.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 9:55 PM
@anca: greşeşti fundamental în ideea că homosexualitatea se învaţă. Eu sînt bărbat hetero şi pot să-ţi confirm că nu numai că nu mă atrag bărbaţii, dar am chiar o respingere faţă de apropierea fizică (distanţa prea mică) faţă de un bărbat, atunci cînd, de exemplu, sîntem obligaţi să ne înghesuim în autobuz, lift, etc.
care respingere nu există, ba chiar pe dos, cînd e vorba de o femeie :-)
deci, nu are treabă educaţia sau exemplele aici. Este ceva înăscut.
alias(Citează)
26/06/2015 la 9:55 PM
Păi aparent ție îți pasă foarte tare. Mie nu, îmi văd de ale mele, îi las pe alții să facă ce vor ei, nu mă bag peste preferințele lor sexuale, muzicale, de turism sau de alte feluri.
Tocmai pentru că nu-mi pasă mi se pare normal ca oamenii să aibă aceleași drepturi ca și ceilalți, ca să încheiem o discuție ce doar produce pierdere de timp și mii de pagini de net pe subiectul acesta.
nwradu(Citează)
26/06/2015 la 10:10 PM
Aversiunea față de homosexuali are multe cauze, dar chestiunea principală e dacă normalitatea e dată de interesul speciei pentru supraviețuire prin fecundarea naturală dintre indivizi, de cutumele religioase ori de deschiderea tolerantă care ne permite să înțelegem că orientarea sexuală e complet lipsită de importanță atât timp cât nu este exibată grotesc. Poate e o anomalie genetică, poate e un comportament învățat (cum se panichează apărătorii purității credinței), o boală bizară, poate ceva din toate. OK, biserica nu admite casătorii intre gay și nu o obligă nimeni să le oficieze. Mai bine ar reformula povestea păcatului originar fiindcă nu e rezonabilă.
heteRO(Citează)
26/06/2015 la 10:15 PM
Eu aștept sa vad cind ciobanii vor face parade prin care sa ceara sa li se recunoască dreptul de a trai cu mioara lor. La fel si bărbaților sa li se recunoască dreptul de a avea mai multe neveste.. Sau doamnelor mai mulți soți.
Dacă suntem toleranți, pai sa fim PINA la capăt.
Giboni(Citează)
26/06/2015 la 10:28 PM
@Yehova, n-ai inteles nimic. Cum sa nu sa fim toleranti cu aceste specimene care cred ca toate aberatiile lor comportamentale sunt lucruri normale? Daca rahatul lor nu iti pute a parfum de violete inseamna ca nu esti deschis la minte, ai ramas incorsetat in prejudecati. Ce sa-ti fac daca nu apreciezi iubirea sincera a doi barbati pupand-se bot in bot. Uite, Radu apreciaza.. el chiar s-ar bucura sa vada si la noi asa ceva. Sa poata si aia din Parcul Operei sa defileze prin Centrul vechi ca porumbeii.
De cand casatoria nu mai are nimic sacru ci e doar un contract scris intre doua persoane, cuvintele “pana cand moartea ne va desparti” sfarsesc la notarul din
colt. Asa ca, daca tot ne-am batut joc de ideea de familie, hai s-o si caricaturizam lasandu-i sa infieze copii (ca la cat de normala e relatia lor uite ca nu-i pot concepe oricat s-ar stradui). Si tine cont ca n-am pomenit nimic de casatoria om caine (asta a inceput inca timid prin unele tari din Asia, e prea avangardista pentru inapoiatii de noi).
Oricum, te-au etichetat astia deja: troglodit.
Romanul are o vorba: nu merita sa strici orzul pe gaste..
gabi(Citează)
26/06/2015 la 10:46 PM
E buna asta cu incheiatul discutiei cand tu esti cel care de fapt a deschis-o. Sa fie cumva pentru ca “produce mii de pagini pe net”. Iti lipsea traficul?
gabi(Citează)
26/06/2015 la 11:00 PM
toţi oamenii trebuie trataţi la fel, indiferent cine sunt şi pe cine iubesc
in romania sunt oameni care tolereaza, care sunt intelegatori si care isi vad de viata lor aceste persoane sunt educate si inteligente (nu pupa mana la popi, nu vireaza bani pentru biserici si pentru lumanari) si cealalta parte sunt de obicei persoane simple, fara prea multa carte, care se roaga la “Domnu’ ” sa ma ploua sau sa ii binecuvinteze, care nu tolereaza pe nimeni si nimic – nici pe “vecinul” ca duce un trai mai bun, dar nici o persoana gay (erori de genetica)
bing(Citează)
26/06/2015 la 11:11 PM
Tanti,culca-te
Marius(Citează)
27/06/2015 la 12:21 AM
Logica de gasca beata. Dupa rationamentul asta, Imperiul Britanic, Imperiul Austro-Ungar, Imperiul tarist (si mai tarziu, URSS-ul), precum si alte imperii ar fi trebuit sa dainuie vesnic. Ca doar homosexualitatea era ilegala in aceste imperii, homosexualii fiind condamnati in multe cazuri la moarte.
Dar hei, pe interneţ orice gigi poate sa bata campii infiorator, asa ca nu-i o problema sa aleaga 2 chestii ce n-au vreo legatura (homosexualitatea si decaderea Imperiului Roman) si sa le foloseasca in a-si argumenta ideile cretine.
Iar americanii precis d-aia vor avea/au probleme, ca dau voie homosexualilor sa se insoare, nicidecum din cauza ca legile sunt facute cu dedicatie pentru corporatii.
Sabotor(Citează)
27/06/2015 la 12:33 AM
If it rocks his boat….
Joint(Citează)
27/06/2015 la 12:39 AM
Cateodata am impresia ca noi romanii suntem mult mai deschisi la minte fata de cei pe care ii consideram exemple. Acest demers nu este nimic altceva decat un pas spre infierea copiilor. Actul de casatorie are la baza religia si in fiecare tara legile casatoriei sunt cladite dupa regulile religioase din acel stat. Totodata starea civila nu este alceva decat o hartie eliberata in doar 10 minute, insa greutatea mare o reprezinta lucrul sfant dat de casatoriei
Marius(Citează)
27/06/2015 la 12:58 AM
Desi dupa mine conceptul de casatorie este gandit pentru un barbat si o femeie, imi e destul de indiferent daca primesc sau nu dreptul de casatorie. Nu este cea mai apasatoare problema a societatii actuale si pana la urma e o dereglare care trebuie acceptata ca oricare alta.
Totul insa pana cand vad gesturi exagerate de tandrete in public. Acum cateva zile am vazut in metrou (nu in Bucuresti) 2 tipi plini de pasiune, cu pupaturi zgomotoase si tinut in brate. E scarbos si e dubios chiar si pentru un cuplu normal sa se manifeste asa intr-un vagon super aglomerat.
Pe langa asta, mai e si problema adoptiei, cu care nu sunt de acord. Exista un motiv pentru care exista femei si barbati pe lume, fiecare are un rol in familie si nu sunt convins ca un copil crescut intr-un cuplu de homosexuali are parte de aceeasi dezvoltare ca un copil dintr-un cuplu hetero.
Rares(Citează)
27/06/2015 la 2:22 AM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_med6veIenp1rqt0kqo1_500.jpg
Legat de legalizarea in Romania…. HAHAHAHA, yeah, right. Aici unde biserica are mai multa putere decat presedintele tarii? Poate peste vreo 20-30 de ani cand in parlament vor fi numai persoane nascute dupa revolutie si cand biserica nu o sa mai aibe nici o putere pentru ca nu o sa se mai duca nimeni.
BeBe(Citează)
27/06/2015 la 6:40 AM
Cunosc cazuri de gay in SUA care au copii normali, greu de crezut pentru unii că 2 tați au crescut fete, la care le plac baieții.
Am muncit cu gay iși faceau treaba foarte bine si nu au batut niciodată nici un apropo.
Consider ca fiecare are dreptul lui sa facă ce vrea in dormitor si legea asta e buna pentru că ii ajută la taxe , mosteniri, access la spital, etc…
Oricum oamenii traiau impreuna si inainte de lege .
Multă lume confundă gay cu pedofili , că au mai fost cazuri de străini care s-au perindat prin Romania si mai executau baieți.
dw(Citează)
27/06/2015 la 7:58 AM
Pe scurt :))
Au legalizat sa fi un om bolnav in loc sa il trateze :)))
HeavyD(Citează)
27/06/2015 la 8:44 AM
Cretinii aia de judecatori pot sa dea ce text de hotare vor ei in numele egalitatii. Dar niciodata nicaieri uniunea intre persoane de acelasi sex nu va fi casatorie. Societatea decade din cauza libertatilor si drepturilor acordate tuturor deviantilor si idiotilor.
Cum de exemplu nici daca decid ca albul este negru si ca negrul este alb nu va schimba realitatea culorilor. Asa si o casatorie nu poate fi decat intre persoane de sex opus.
Gaelex(Citează)
27/06/2015 la 9:08 AM
Eu sper sa nu vad pe strada barbati tinandu-se de mana, pupandu-se si alte mizerii de genu asta. Mi se pare nenatural si probabil mi-ar veni sa vomit. Pe ei.
In rest, ce fac ei in particular mi se rupe atat de tare incat n-as fi dat o lege de genul asta. As fi dat, in schimb, o lege care sa impoziteze biserica.
Oricum, ceea ce a facut america acum nu e o dovada a nivelului de civilizatie la care a ajuns cea mai minunata natie de pe planeta, oricat de multi trogloditi ar sustine asta.
mircea (primul)(Citează)
27/06/2015 la 9:17 AM
Dpmdv căsătoria ar trebui interzisa prin lege, atât pentru persoanele de același sex cat și pentru cele de sex diferit.
gab(Citează)
27/06/2015 la 10:05 AM
Odata cu decizia asta cred ca avocatii din SUA isi freaca mainile de bucurie.. vor avea si mai mult de lucru de acum inainte :))
gigi(Citează)
27/06/2015 la 11:05 AM
Eu sper sa vad cat mai multi gay de acum inainte. Mai multe bunaciuni disponibile pt noi astilalti ;)
gogu(Citează)
27/06/2015 la 11:23 AM
Anca, opreste-te! Esti pur si simplu penibila.
ZuLu(Citează)
27/06/2015 la 12:56 PM
Cand mai aveti nedumeriri de ce BOR primeste ajutoare de la politicieni, si de ce BOR are o influenta atat de mare in societatea romaneasca, luati de lecturari postarile de mai sus. Care nu-s postarile unor pensionari privitori de antena 3, ci sunt postarile unor vajnici tineri. Cam asta-i mentalitatea. Toleranta 0. Totul raportat la propria persoana si incapacitatea de a intelege ca altii sunt pur si simplu diferiti. Diferiti, nu ciudati, nu anormali. Incapacitatea de-a intelege ca legalizarea casniciei intre persoanele de acelasi sex nu-ti afecteaza tie cu nimic viata, dar absolut cu nimic. Dar ne hazardam sa judecam si sa punem etichete extrem de usor tocmai dintr-un mod extrem de rudimentar de-a percepe lucrurile.
Oricum, e amuzant de vazut cam care-i publicul ala premium de pe bloguri, extrem de amuzant.
zetu(Citează)
27/06/2015 la 12:57 PM
*postari=comentarii
zetu(Citează)
27/06/2015 la 2:02 PM
Who gives a shit about Yehova too?
Toma Dumitru(Citează)
27/06/2015 la 2:29 PM
E clar vine Apocalipsa. Pocaiti va si donati averile bisericii ca sa va tina un loc la coada pt Rai.
gogu(Citează)
27/06/2015 la 2:52 PM
Homosexualitatea este o deviatie psihica cu toate ca mai sunt indivizi care ajung sa “imbratiseze acest statut” din plictiseala, pentru ca vor sa incerce “altceva”. Totusi, cei mai multi devin homosexuali datorita unor traume avute in copilarie sau a unor deceptii prin care au trecut candva in viata (asta mai ales in cazul femeilor). Acum ca vor unii sa ne schimbe perceptia si sa acceptam anormalul ca normalitate, asta e altceva.. E usor de obsevat ca in ultima vreme, prin diverse canale media si prin diversi indivizi, se duce o campanie continua pentru promovarea homosexualitatii si in acelasi timp de denigrare a Bisericii Ortodoxe Romane, si asta pentru ca BOR se va declara intodeauna ca fiind impotriva casatoriilor intre persoanele de acelasi sex.
Ca roman nascut si crescut in credinta ortodoxa, urmez ceea ce am invatat de la parinti, bunici, de la Sfintii Parinti si din invatatura crestin ortodoxa, adica aceea ca Dumnezeu a lasat pe pamant barbatul si femeia cu scopul principal de a procrea: <>.
In concluzie, relatiile homosexuale sunt ANORMALE.
gigi(Citează)
27/06/2015 la 4:07 PM
Bravo, America !
Radu, ma mir si ma bucur, ca ai abordat subiectul !
Neasteptat din partea ta .
Nu prea se amesteca cu pastele, routerele si vacantele tale.
Dar pesemne nu aveai cum sa ocolesti ceva evident si global.
Ma asteptam sa produca valuri (vezi episodul recent antigay, marca Mihaela Radulescu) si controverse.
Pareriile pro (multe) si contra( putine) spun suficient despre nivelul de toleranta la care sa ajuns.
Nu vreau sa jignesc pe nimeni cu toate ca, unele “opinii” ar merita asta.
Cert este ca lumea merge inainte oricum si iubirea la fel.
O zi buna, sa aveti !
ovidiu(Citează)
27/06/2015 la 4:50 PM
Eu sunt dispus sa cred ceea ce-mi spui tu daca-mi arati un studiu stiintific care sa demonstreze asta. Altfel, nu pot decat sa ma amuz, amintindu-mi cum in Masters Of Sex, un serial foarte misto, care arata cum in America anilor ’50 de credea fix ceea ce spui tu despre homosexualitatea, si chiar incerca sa fie tratata de catre unii medici cu socuri electrice. Cam acolo e impietrita mentalitatea ta, in anii 50. Ca dovada ca nu suntem doar din punct de vedere al infrastructurii in urma statelor dezvoltate cu 50-70 de ani in urma, ci, din pacate, si din punct de vedere al mentalitatii. Asadar, te rog sa-mi demonstrezi stiintific, nu prin cele spuse de BOR, ca homosexualitatea e o urmare a unor traume din copilarie.
zetu(Citează)
27/06/2015 la 6:14 PM
Bai, sunt hetero, casatorit, nu prea religios din fire si ma doare fix in paishpe de cum face sex X sau Y, cum si cu cine. Ala care-l f*te grija de chestii genu’ e un om care nu are prea multi neuroni in cap si fara viata personala. Pe bune acum, nu sunt gay, nu inteleg de ce ti-ar placea un barbat mai mult decat o femeie, dar serios ca nu e treaba mea cine cu cine si-o trage. Nu ma afecteaza cu nimic, de ce mi-ar pasa?
Mack(Citează)
27/06/2015 la 7:06 PM
Eu banuiesc ca astia care-s mai virulenti impotriva homosexualilor, au de fapt inclinatii homosexuale, de care-s rusinati, ca nu corespund cu ceea ce au invarat de la bunici, parinti sau de la biserica. Si au impresia ca oamenii cu care intra în contact observa ca ei au inclinatii homosexuale și le e rușine; de aceea, ca sa nu para homosexuali în ochii celorlalți sunt virulenti, blamează homosexualii, dau vina pe ei pentru orice, poate-i și bat….. Dar ei de fapt i-ar invita in pat.
Sabotor(Citează)
27/06/2015 la 9:42 PM
La religie și deschidere nu comentez, dar refuz să cred că instinctul este mai tare decât gândirea logică. Avem, totuși, un creier foarte mare, mai trebuie și folosit din când în când.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 9:46 PM
Wow, ai citat exact din discursul unor republicani, felicitări.
Pasul cu ciobanii și mioara lor o vom trece când ajungem acolo. Până atunci vorbim de o comunitate imensă de oameni de ambele sexe are trăiesc împreună din toate punctele de vedere, dar li se neagă posibilitatea de a fi egali cu alți oameni și li se refuză posibilitatea de a obține un act care îi ajută în caz de credite, moștenire, acces la spital în caz că partenerul este în operație, adopție șamd.
Ce legătură are asta cu ciobanii și oile lor, doar tu o știi. Dacă acesta este argumentul tău și nu ai vreunul mai bun, nu cred că mai are rost să continuăm discuția.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 9:49 PM
De câte ori bagă cineva ideea căsătoriei cu animalele, mă gândesc că n-are rost să discutăm, probabil nu va înțelege ce vorbim. Cam așa și aici.
Acum 60 de ani negrii nu aveau aceleași drepturi. Li s-au dat, după proteste imense. Acum nu mai comentează nimeni.
Acum a venit un nou pas. Se protestează. Oamenii trec mai departe, legile se schimbă. Asta e normalitatea. Nu-i vreo problemă dacă nu o înțelegi.
nwradu(Citează)
16/07/2015 la 12:59 AM
http://www.activenews.ro/externe/Lovitura-in-plin-incasata-de-activistii-LGBT-ONU-a-adoptat-o-rezolutie-FARA-PRECEDENT-Singura-familie-recunoscuta-este-cea-NATURALA.-DOCUMENT-121041
Apropo de normalitatea ta si “progresul” pe care il laudai (cu superioritate) in articol. Ma bucur ca nu sunt toti asa “deschisi” ca tine.
PS: ” Nu-i vreo problemă dacă nu o înțelegi..”
gabi(Citează)
16/07/2015 la 8:07 AM
Câtă vreme nu spune clar “un bărbat și o femeie”, ONU nu s-a declarat împotriva homosexualității, cum ai putea crede.
“familia este grupul natural și fundamental al societății și merită să fie protejată de societate și stat”
Practic ONU a recunoscut că oamenii sunt ființe sociale care se adună în familii. Alternativa ar fi fost “tribul”, ca pe vremuri, dar au mers pe familie.
Iată ce-au înțeles cei pro-familie din rezoluția respectivă: “protecția familiei ca celulă de bază a societății, recunoscându-se dreptul fundamental al părinților pentru a-și educa copiii”. Deci celulă a societății, dreptul de a proteja și educa copiii, nici măcar aceștia nu susțin că ar spune ceva împotriva homosexualității.
Iată ce-au înțeles activiștii LGBT din asta “ridică familia la nivelul unei instituții ce trebuie protejate, fără a lua în seamă abuzurile care se petrec în familii sau că există mai multe tipuri de familii”. Adică hai să nu discutăm despre familie de parcă ar fi intangibilă, ci să discutăm și despre ce se întâmplă în sânul ei. Materia e compusă din atomi, dar hai să studiem și ce este în fiecare atom în parte.
Activiștii se mai tem și că exprimarea va fi greșit interpretată de cei anti-homosexuali. Scrie chiar acolo “Activiștii LGBT se tem că exprimarea din rezoluție, “familia”, va fi folosită ca precedent pentru opoziția față de legalizarea ‘căsătoriilor’ homosexuale”. Deci se tem că exprimarea va fi interpretată greșit, nu că rezoluția face ceva împotriva lor. Asta cu exprimarea interpretată greșit tocmai ai dovedit-o tu.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 9:54 PM
Absolut, îmi lipsea traficul. Eu de fapt nu țin blogul pentru a găsi zilnic subiecte bune de trafic și discuții, ci… pff… n-am nici o idee.
De asta articolul acesta a avut de 5 ori mai puține vizualizări decât cel de dimineață privind sportul în școli, că-mi lipsea traficul.
Asta e a doua oară când spui o bazaconie ilogică. Cred că înțelegi deci ce părere mi-am format despre tine.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 9:57 PM
Nu e așa, în societatea actuală actul în sine e important, nu căsătoria la biserică (pe care mulți nici nu o mai fac, nu uita că o mare parte din planetă nu e creștină).
Am tot zis de credite, rude de gradul 1 necesare în diverse situații, succesiuni, nevoia de a te simți EGAL cu ceilalți oameni ce au voie să se căsătorească. Asta e societatea în care trăim, biserica nu mai are importanță de altădată.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:02 PM
Un comentariu foarte bun.
Legat de primul paragraf, faptul că unele chestii ți se pare dubioase și scârboase n-ar trebui însă să îngrădească dreptul unor oameni de a fi egali în fața legii, nu?
Adică mie nu-mi plac cocurile pe care și le fac femeile în vârful capului. Nu-mi plac nici balerinii. Am tot zis asta. Nu mă aștept să fie însă interzise, probabil dacă aș ajunge la putere nici măcar eu nu le-aș interzice. Ce-i scârbos/dubios e relativ, important este ce-i legal și just.
Legat de a doua treabă, e o chestie de studiat de către psihologi și probabil că astfel de studii se fac, că adopțiile sunt permise de multă vreme în diverse locuri. Personal nu mă aștept la vreo surpriză. Important este ca un copil să crească iubit. Poate crește bine crescut de doi tați, de unul singur, de o singură mamă, la fel cum o grămadă de copii ajung niște ratați deși cresc din familii cu tată și mamă.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:05 PM
Cam așa, da. Alte țări sunt mai avansate decât noi inclusiv pe astfel de planuri, nu doar ca autostrăzi și tehnologie.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:06 PM
S-a inventat vreun “leac”?
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:07 PM
Mai stai o generație. Ce zici tu va fi ca în imaginea asta
https://www.facebook.com/theoatmeal/photos/a.10150413121115078.628758.220779885077/10155796291785078/?type=1&theater
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:11 PM
Hai bre, nu mai păcăli oamenii. Știi bine că după treaba asta o să sară homosexualii pe stradă pe oricine apucă și i-o vor trage adânc în fund. Bănuiesc că de asta se tem toți cei “anti” de îi preocupă mai mult astfel de subiecte decât ziua de mâine și cum ar putea ei trăi mai bine.
Cu lesbienele n-are nimeni vreo problemă, ca de obicei.
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:16 PM
Să presupunem că e adevărat ce spui. Ajung homosexuali prin traume și decepții.
OK.
Au ajuns homosexuali. Acum vor să fie egali în drepturi cu persoanele straight. De ce n-ar avea voie? Cu ce te deranjează pe tine? De ce ești așa îndârjit pentru limitarea drepturilor unor oameni?
Nu e că s-a inventat vreun “tratament” pentru condiție în care au ajuns, nu?
nwradu(Citează)
27/06/2015 la 10:19 PM
Fix așa și eu. Personal sunt uimit că niște oameni au mai puține drepturi pentru că aparent contează cu cine vrei să ajungi în pat. Mai ales că de-a lungul anilor atâtea lucruri au fost considerate deviații sexuale și acum sunt ceva normal, vezi linkul dat de nea_caisă pe prima pagină de comentarii.
nwradu(Citează)
28/06/2015 la 1:11 AM
Mda, ma rog.. cred ca ai dreptate. Asta cu traficul a fost exagerata. Vroiam sa spun de fapt ca as fi preferat sa o faci pentru trafic decat din convingere.
gabi(Citează)
28/06/2015 la 3:22 AM
După ce am citit aproape 70 de comentarii, imi dau seama ca suntem intradevăr 50-70 de ani in urma nu mă refer doar la infrastructură dar mai ales la mentalitate.
Mulți confundă căsatoria religioasă cu cea civilă. Presedintele Iranului declara acum cativa ani ca la ei in țară nu există nici un gay, au găsit ceva de i-au tratat pe toti.
Că se tot menționa de imperiul roman si decăderea lui , Germania are cea mai bună economie acum in Europa , poate pentru că a legazilat prostituția ?
Când eram in scoala generală cei care scriau cu stânga erau considerați anormali și erau obligați să scrie cu mana dreaptă . Erau așa din cauza unor traume in copilarie sau așa s-au născut ?
dw(Citează)
28/06/2015 la 8:13 AM
Este OK sa fii gay. Este OK sa vrei sa iti afisezi relatia. Este OK sa o faci cu acte.
Dar asa cum albul este alb si negrul este negru, casatoria este doar intre persoane de sex opus.
Gaelex(Citează)
28/06/2015 la 10:36 AM
Auziti ba, liberalilor de feisbuc, da divortu intre persoanele de acelasi sex s-a legalizat?
Si se mai pune o problema: daca toti ar fi homosexuali, pentru ca pm, o ardem moderni si educati, cine pm mai procreaza?
E bine sa salivam in continuare la americani, pentru ca sunt super super civilizati. Si-au rezolvat cam toate probleme, mai putin asta cu deviantii sexual.
mircea (primul)(Citează)
28/06/2015 la 11:33 AM
Fix asta te macina pe tine, ca n-o sa-si poarta imparti averea homosexualii in caz de divort.
Un heterosexual adevarat si viril nu si-ar fi pus problema cine procreeaza, ci s-ar bucura ca se mai dilueaza concurenta.
Stim ca pentru tine americanii-s de vina pentru tot. Get over it.
Sabotor(Citează)
28/06/2015 la 1:10 PM
aormal esti tu ca traiesti ca un urangutan din Paleolitic
bing(Citează)
28/06/2015 la 1:23 PM
is a truth … that people around the world should be free to be who they are and to be proud’
bing(Citează)
28/06/2015 la 6:12 PM
As dori sa fiu bine inteles. Nu-i condamn pe homosexuali, nu-i judec. Nu sunt eu in masura sa ma fac judecatorul altora. Prefer sa-mi vad mai bine de defectele mele care sunt destule. As putea incerca sa-i comptimesc.. dar poate ca e mai bine sa raman neutru.
Mai departe, consider ca fiecare dintre noi, indiferent de orientarea sexuala, este liber sa faca ce doreste in spatiul lui privat, in schimb regula se schimba atunci cand ne aflam in public. In spatiul public trebuie sa existe niste limite in care ne desfasuram/exteriorizam “personalitatea”. Iar ceea ce am comentat mai sus cred ca a fost destul de clar: nu pot accepta ceva anormal ca fiind normal si din aceasta perspectiva ma declar total impotriva casatoriilor intre persoanele de acelasi sex. Despre adoptiile de copii nici nu mai vorbesc.
Acesta este punctul meu de vedere si nu intentionez sa-i dau nimanui in cap pentru faptul ca are opinii diferite de ale mele. In rest, sa fim seriosi, in Occident cel putin, un homosexual are cel putin aceleasi drepturi ca ale unui heterosexual.
In final, as vrea sa mai adaug ca, odata ce homosexualitatea a ajuns (cu atat de multa usurinta) sa fie acceptata si chiar sustinuta de catre foarte multi dintre noi (ex n utilizatorii de pe acest site), cred ca ar trebui sa ne asteptam ca, undeva intr-un viitor nu foarte indepartat, pedofilii sa-si ceara si ei drepturile lor (care o fi acelea, nu stiu) si, ma astept de asemena ca tot intr-un viitor nu foarte indepartat, incestul sa fie legalizat. Odata precedentul creat, orice este cu putinta de acum inainte.
gigi(Citează)
28/06/2015 la 9:48 PM
Eu zic sa interzicem oamenilor sa mai faca sex, pentru ca daca-i lasam in pace sa faca sex in continuare, ar trebui sa ne asteptam ca, undeva intr-un viitor nu foarte indepartat, violatorii sa-si ceara si ei dreptul de a viola orice.
Cam asta e rationamentul tau.
Sabotor(Citează)
29/06/2015 la 11:31 AM
m-am distrat citind comentarii. multumesc.
add(Citează)
29/06/2015 la 5:36 PM
http://i.imgur.com/mmKN82z.jpg – o doza mica de “normalitate”… sa mai destindem atmosfera :)
gigi(Citează)