►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am început să văd noul Mondeo prin oraș, vreo 5 mașini în total, inclusiv una wagon. Tare frumoasă mașină, în special pe culoarea aia magenta din reclame. Echiparea Trend începe de la 23.300, Titanium de la 26.800 euro cu TVA.
Am condus un astfel de Mondeo acum 2 ani și puteți citi aici o impresie rapidă: drivetest cu noul Mondeo, varianta hibridă.
În alte știri, Ford a adăugat pe site (sau cel puțin eu acum am văzut-o) secțiunea Vignale. Ford nu are o mașină superioară gamei Mondeo, dar vrea să compenseze asta prin edițiile Vignale, adresate probabil șefilor din companiile ce au contract cu Ford. Nu știu prețuri, dar de exemplu există doar un model 2 litri diesel și unul hibrid pentru Mondeo saloon. Mașinile vin cu un design interior mai luxos, câteva linii în plus pe exterior și diverse beneficii precum suport 24 ore șamd.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
33 comentarii
23/05/2015 la 8:07 AM
Am citit “vaginale”.
add(Citează)
23/05/2015 la 8:32 AM
Inainte sa apara modelul nou de Mondeo imi placea foarte mult noua Mazda 6, acum sunt in dubii.
catalin(Citează)
23/05/2015 la 10:08 AM
E mișto și Mazda 6, deși nu știu cum stă la motoare și putere. Mi se pare că arată mai bine Mazda 3, același design, dar fiind mai mică parcă se potrivește mai bine.
nwradu(Citează)
23/05/2015 la 11:09 AM
As alege oricand Mazda 6 in detrimentul Fordului.
Alex(Citează)
23/05/2015 la 11:44 AM
Am vazut noua Mazda 6 wagon . Superba.
gogu(Citează)
23/05/2015 la 11:55 AM
http://www.topgear.com/uk/car-news/skoda-superb-review-2015-04-30
Alin(Citează)
23/05/2015 la 12:43 PM
Pana la urma e o chestie de gusturi. Si Focusul asta nou e aratos, comparandu-l cu model anterior.
Catalin(Citează)
23/05/2015 la 1:50 PM
Am ales in primavara intre Mondeo si Mazda 6 si am ales pana la urma Mondeo, l-am si primit de vreo doua saptamani. Foarte faina si reusita masina, de-abia astept drumuri mai lungi sa ma bucur de ea, extrem de silentioasa si de confortabila, un interioare foarte placut si primitor si are o super-tinuta de drum… :)
Mazda 6 e si ea foarte frumoasa, insa in cazul meu a pierdut din cauza pretului mai mare, a vopselei mai proaste, a faptului ca nu are rezerva (da, conteaza sa ai asa ceva cand faci pana unde se agata harta in cui si nimeni n-are anvelope pe 17/18″pe stoc) si a portbagajului mai mic si cu acces mai dificil (nu se deschide cu tot cu hayonul). Motoarele sunt bune si acolo, aspiratul de 2.0 litri si 145 CP are consum chiar mai bun decat EcoBoost-ul de 1.5 litri si 160 CP de pe Mondeo, ce-i drept avand si o masina un pic mai usoara de carat in spate.
alexduduman(Citează)
23/05/2015 la 4:06 PM
E greu sa nu arate bine cand au furat grila de pe aston. E ca si cum ai lua capul lui angelina jolie si l-ai pune pe corpul oanei roman. De apreciat totusi ca exista si varianta cu haion.
mircea (primul)(Citează)
23/05/2015 la 4:20 PM
Nu prea au furat, avand in vedere ca ford inca mai detine 10% actiuni la aston. Ca design e mai frumoasa din punctul meu de vedere mazda, insa la condus castiga detasat fordul. Am condus in drive test ambele masini, am si detinut ford mondeo modelul anterior si statea exemplar pe sosea.
Mihai(Citează)
23/05/2015 la 4:32 PM
Nu au furat nicio grila de la Aston. Uita-te cu atentie la versiunea anterioara si vezi ca de fapt au luat grila aia neagra si au mutat-o mai sus.
Catalin(Citează)
23/05/2015 la 4:42 PM
n-am condus mazda 6, dar mondeo este o masina de croaziera. Mai ales cea cu motor diesel de 2l si 140cp. Aia pe benzina nu-mi place asa mult. In schimb cu ambele pe care le-am avut au fost mici probleme. Prima trebuia dusa in service cam la 30.000 pt ca facea depuneri pe paletele de la turbina. Cica trebuia sa merg cu ea turata, sau pote trebuia sa foloseasca ei materiale mai bune. La 80.000 a picat un senzor de la catalizator, 1200 lei. Asta care o avem acum porneste greu iarna, dar e inca tanara mai are timp sa se strice.
Catalin(Citează)
23/05/2015 la 4:50 PM
Ador aberatia asta cu “ford a detinut aston / ford detine actiuni”. sunteti tari :)
mircea (primul)(Citează)
23/05/2015 la 5:06 PM
Nu vă mai satură Dumnezeu… :D
miluch(Citează)
23/05/2015 la 9:28 PM
Fita masina noul Mondeo , mai reusita decat Mazda 6
Iulian(Citează)
23/05/2015 la 9:39 PM
Asta mă enervează și pe mine. Mondeo 3, mai bagă eroare de EGR, mai scoate noxe, explicația este că trebuie să merg mai turat. Pana mea, nu-mi place zgomotul.
Are 95k km și am schimbat un termostat de la radiator, plus cea la frâna de spate, care rămânea blocată, parcă două amortizoare, acum huruie un rulment față și o să mă duc să văd dacă se strânge sau schimbă.
Altfel nu mă plâng, n-a avut probleme mașina.
nwradu(Citează)
23/05/2015 la 11:38 PM
Intre timp a aparut si facelift-ul pt mazda 6. Chiar si inainte clasamentul dat de specialisti era passat, 6 si mondeo, luand in considerare toate capitolele.
FlorinM(Citează)
24/05/2015 la 12:41 AM
Hai sa nu incepem si aici cu “Passat rulz” ca doar e facut de VAG si trebuie sa fie cu TeDeIi, da?
alexduduman(Citează)
24/05/2015 la 5:05 AM
Nu neaparat tdi, dar un diesel cu care sa mergem in oras.
ipo(Citează)
24/05/2015 la 12:09 PM
Tehologie moderna, stil de condus putin diferit.
La aproape orice motor cu turbina e important sa o turezi peste 2000 de ture, uneori sa tragi de ea in 2500-3000 de ture ca sa se curete. EGR se curata si el cand ii dai in gura. Altfel ajungi cu ea in service.
Un diesel economic si fiabil ar fi unul fara turbina, numai ca nu ar mai fi la fel de nervos.
Benzinarul Ford de capacitate mica e aiurea pe asa masina mare. Prin US and A, am inteles ca au si fost dati in judecata pe motiv de reclama mincinoasa, mai ales legat de consum.
Mazda are un dezavantaj classic: piese de schimb scumpe si greu accesibile.
enzo(Citează)
24/05/2015 la 1:20 PM
Ma gandeam sa ma duc si eu la ANPC pe motiv de consum… :))
alexduduman(Citează)
24/05/2015 la 8:28 PM
Mie imi intra turbina de la 1500 si se simte. Un diesel fara turbo in primul rand nu scoate normele de poluare.
mircea (primul)(Citează)
24/05/2015 la 10:01 PM
Nu zic că nu e reușit mondeo, din contră e foarte tare, mișto cum vreti, dar nu comparati Fordul niciodată la fiabilitate cu japonezele că nu are rost.Cât despre piese este orice in maxim 48 de ore pentru Mazda.
gefros(Citează)
24/05/2015 la 10:42 PM
Ia mai studiaza matale, chestii gen parbriz cu nush-ce senzor pentru pastrarea benzii venit in 3 luni, modul bluetooth nevenit dupa 2, computer bord intarziat tot asa si altele…
alexduduman(Citează)
25/05/2015 la 8:09 AM
90% din insi nu cobduc benzinarele cum trebuie si le subtureaza. D-aia par dieselurile mult mai potrivite.
add(Citează)
25/05/2015 la 10:10 AM
Atunci nu mai porni motorul.
nashu_mare(Citează)
25/05/2015 la 10:14 AM
Si undeva, sus de tot, aceleasi fonduri de investitii detin actiuni la toti producatorii auto, deci e OK.
nashu_mare(Citează)
25/05/2015 la 6:55 PM
Nu stiu ce masini cu motor pe benzina si condus tu, dar asa ziceam si eu inainte sa conduc un diesel de 2.0 litri. Si crede-ma la mine 4000 de ture erau ceva obisnuit. Motoare pe benzina mai mari de 2l n-am condus asa ca poate alea de 2.5 cum era unu la ford or fi bune, dar na…
Catalin(Citează)
26/05/2015 la 7:23 AM
Cea mai mare problema cu Mondeo sunt timpii de livrare. Cel putin 3 luni de la momentul achizitiei avansului pana cand primesti masina. O singura fabrica in Valencia care deserveste intreg mapamondul.
simistef(Citează)
26/05/2015 la 11:30 AM
Radu, de ce ti-ai luat diesel daca nu iti place zgomotul?
Diesel inseamna un compromis la confort dar avantaj la consum.
Daca o subturezi o omori, de aia masina are 5000 rpm in bord, sa schimbi la 3000 si mai sus, nu sa mergi la 1000rpm cu a 5-a, a 6-a in oras si sa schimbi la 1700 ca un mosneag.
Catalin(Citează)
26/05/2015 la 11:58 AM
Am condus un benzinar mic inainte sa conduc un diesel de 2 L. Am vrut diesel tocmai ca nu ma lasa sufletul si portofelul sa-i dau sa geama cat sa ajunga unde are el cuplul.
add(Citează)
26/05/2015 la 12:24 PM
Imi aduc si acum aminte cum veneam de la Craiova si conduceam un focus cu motor de 1.6 benzina si in dreapta era un tip care tot drumul m-a batut la cap ca stric motorul la 4-5000 de ture. Da eu ce sa-i faca daca numai asa mergea.
Un motor interesant mi s-a parut cel de 1.0 litri de pe fiesta. E un motor de turatie, in sensul ca poti merge lejer cu 80 la ora cu a 3-a fara schimbi. Cuplul abia pe la 4000. Dar e foarte placut la condus in oras, unde nu ai timp sa schimbi mai mult de a 3-a. Nu-mi dau seama cum se comporta un astfel de motor pe focus, n-am avut ocazia sa fac drumuri lungi cu o astfel de configuratie.
catalin(Citează)
26/05/2015 la 11:24 PM
Interesanta masina, la fel ca si noua Mazda 6. M-ar tenta sa imi achizitionez si eu noul Mondeo 2015, varianta entry-level. Doar ca la momentul de fata dispun doar de 18-19 mii , iar pretul este de la 23 mii . Credeti ca dealerul ar fi ”generos” sa lasa pretul modelului la bugetul meu, daca eu sunt dispus sa platesc banii acestia integral ”cash”, fara sistem de finantare leasing ? Multumesc anticipat .
Ionut(Citează)