►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Dragi oameni de PR și comunicare, puneți și undeva online toate comunicatele pe care mi le trimiteți!
Ați văzut că am rubrica periodică “Știri despre tehnologie“. Aș vrea să pun acolo mai multe știri ce au legătură cu România și zilnic primesc diverse comunicate de presă interesate, ce s-ar preta pentru acea rubrică, dar multora le lipsește un simplu lucru: un URL la care să fie citite.
Nu, probabil că nu voi face un articol de sine stătător după comunicatul vostru; este un blog, nu o platformă de știri copy/paste. L-aș recomanda însă pentru a fi citit în altă parte, printr-un link, dar nu am unde.
Puneți comunicatele acelea online undeva! Actualizați site-ul companiei cu cele mai noi știri încă din primul moment, nu după 2 săptămâni când își face timp “băiatul de la IT”. Nu există un site sau nu se poate face asta? Chiar și fișierul PDF sau Word ar putea fi pus pe un cont Google Drive sau OneDrive.
Ați văzut cum aproape orice newsletter de la magazinele online are sus un link cu “vezi acest newsletter online”? Asta vreau și eu. Este păcat de toate informațiile care trec pe lângă noi astfel.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
3 comentarii
02/03/2015 la 4:34 PM
Mda, sigur acesti oameni minunati de PR te vor asculta! Si se vor conforma cererii intocmai.
Apreciez ca atragi atentia! Sincer!
Dar ce ar fi daca tu si restul de oameni mai vizualizati on-line sa le cereti asa ceva si in cadrul numeroaselor evenimente pe care diversi le organizeaza pe tema social media. Cum ar fi sa ii interpelati si sa-i intrebati de ce nu puneti bre pe site la voi toate mizeriile pe care mi le trimiteti pe email, de ce nu stiti sa dati raspunsuri care sa nu sune a scoarta de copac dar totusi corecte, de ce nu raspundeti la emailuri intr-un timp decent, cine va invatat sa creati newslettere fara linkuri clickuibile, cine v-a invatat sa va faceti conturi pe retelele de socializare si sa nu activati pe ele niciodata, de ce nu raspundeti atunci cind cereti feedback pe anume subiecte etc.
Acesti oameni de PR au impresia ca fac mare balega in domeniul lor. Din pacate tot ceea ce fac se adreseaza fix celor din bransa lor si nu publicului. In loc de interactivitate ei prefera sa faca exercitii de imagine pe banii clientului si cam atit. Clientul nu obtine nimic din toate astea.
Si mai ales de ce nu monitorizeaza google pe cuvinte cheie legate de numele si activitatea lor? Serios! Esti mare scula de PR, dar nu te obosesti sa iti lasi un raspuns pe un site obscur pe o tema legata de mosia ta.
Uite, Dedeman mai face din astea si nu cred ca au agentie de PR angajata. Dar astia care ar trebui sa reprezinte nume mari din industrie nu o fac. Si uite asa site-ul ala obscur apare pe prima pagina in cautari pe google si e posibil sa influenteze opinii mai mult decit o face agentia “da” PR. Dar poate Public Relations inseamna cu totul altceva. Caz in care imi cer scuze!
ps: eu am citeva alerte setate pe google si cind apare ceva nou pe acele alerte primesc un email. E atit de simplu!
jules(Citează)
03/03/2015 la 12:19 PM
Domnule Radu, suntem surprinsi de comportamentul dvs. si de lipsa crasa de indisciplina. De la anul veti relata despre MWC din toaleta terminalului de pe Henri Coanda.
Specialist PR(Citează)
03/03/2015 la 2:32 PM
Nu e deloc inutil să citești astfel de articole. Unora ca mine le amintește că e chiar de bun simț să ai comunicatele în format pdf pe website.
Obișnuiam să le „upload” imediat ce le trimiteam.
De data asta am uitat, așa ca astfel de articole chiar sunt un bun remainder.
Așa că am purces la treabă.
Prin urmare, vă mulțumesc!
Adriana
http://dreamhack.ro/bucharest-2015/comunicate-presa/
Adriana(Citează)