►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Urma să vă mai spun despre experiențele mele cu diverse magazine online; astăzi, Elefant.ro.
Spun acum despre ei pentru că astăzi au dat drumul la cea mai mare campanie de reduceri a primăverii, Eclipsa Prețurilor (pentru că pe 20 martie are loc o eclipsă parțială de soare, în România). Poate că vreți să cumpărați ceva de la ei. Au reduceri la sute de parfumuri, cărți, ceasuri, poșete, decorațiuni și ceva electronice, de exemplu laptop Lenovo la 999 lei, parfum Calvin Klein Truth la 100 ml la 119 lei șamd.
Eu n-am nimic să le reproșez, experiența a fost foarte bună. Am cumpărat în ianuarie 8 parfumuri – câte două pentru noi și apoi pentru restul familiei. Toată marfa a venit frumos împachetată, livrată prompt de curier, iar parfumurile sunt foarte bune. Zic asta pentru că, înainte să le cumpărăm, ne-am dus prin magazine să ne documentăm. Am mirosit, ne-au plăcut câteva, le-am comandat și au venit la fel de bune ca cele din mall, dar cu prețul la jumătate pentru că erau reduceri bune.
Eu mi-am luat un Paco Rabanne – XS, foarte mișto și cu un flacon în formă de brichetă, și un Bulgari – Aqua, să nu se cheme că n-am avut Aqua la viața mea (dar miroase foarte bine). Voiam un Tom Ford – Pour Homme sau un Burberry – Brit, dar nu erau la reducere atunci. Matilda, în schimb, și-a luat Burberry – Brit pentru femei și un Boss – Nuit, care miroase a caise de zici că ai mâncat o lădiță de fructe.
Tot atunci am luat și un ceas pe care l-am returnat după 2 zile. Returul a decurs fără probleme, au un formular online pentru asta, pornind din contul tău, care trimite automat curierul după produs. Eu l-am ambalat bine, am pus toate actele cerute în cutie, a venit curierul, a luat produsul. Credeam că legea spune să plătesc eu transportul înapoi, dar curierul mi-a spus că nu-i nimic de plată. Pe site vezi statusul returului, după vreo 3 zile mi-au spus că este procesat, după alte câteva zile am primit banii înapoi.
eMAG a lansat campania de reduceri Stockbusters. Sunt multe oferte bune pe acolo, din toate categoriile de IT și îngrijire personală, jucării, casă, auto și bricolaje, ca de obicei. Vă arăt doar câteva:
Carrefour: Bere Grolsch la 16,6 lei pachetul de 6 cutii. Înseamnă 2,77 lei/cutie.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
19 comentarii
17/03/2015 la 1:33 PM
iPad iar au avut 2 bucati, dintre care una era de prezentare?
gogu(Citează)
17/03/2015 la 1:34 PM
citind în atâtea locuri cât de grozavi sunt cei de la elefant încep să cred că ei sunt un magazin online exemplar, dar și’au ales un client de care să’și bată joc, asta așa, ca să se mai destindă și ei. și am fost ales eu, din nefericire!
astfel, în 3 rânduri mi’au trimis coletele altor clienți, în două rânduri mi’au trimis comenzile incomplete și o dată au renunțat să mai ridice coletul greșit trimis.
trebuie să recunosc că și eu sunt masochist! :-(
AI_core(Citează)
16/03/2016 la 10:42 PM
Mie mi a livrat coletul exact dupa o luna, un birou care ” era pe stoc” , surpriza, intr o cutie de 50 cm. Orice idiot se prindea ca in asemenea colet nu incape un birou. Culmea era ca in pachet au pus factura cu poza ditamai a biroului comandat. Am stat o ora sa ii prind pe telefon sa cer explicatii. Mi a raspuns o insipida, care nu stia nimic, nu a inteles ce s a intamplat si mi a spus ca va verifica. Le am zis de sanatate si am inchis telefonul. Rusine celor care isi asociaza numele la tv cu astfel de incompetenti
Eu(Citează)
17/03/2015 la 1:56 PM
Dacă te referi la eMAG, cred că au avut multe. Eu am văzut oferta ieri la prima oră și astăzi dimineață, înainte de a publica articolul, încă era în stoc.
nwradu(Citează)
17/03/2015 la 1:57 PM
Acum vreo 5 ani le-a luat o săptămână să-mi livreze o carte, dar de atunci s-au schimbat multe, magazinul a crescut vreo 250%, parfumurile și ceasul au venit a doua zi de la comandă, deși era ceva activitate atunci.
nwradu(Citează)
17/03/2015 la 3:02 PM
tu chiar recomanzi petardele alea de casti sau te intereseaza doar profitshare-ul?
deplictis(Citează)
17/03/2015 la 3:15 PM
cred ca numai eu am avut neplaceri cu ei … am comandat acum cateva luni(1 octombrie mai exact), 2 tablouri .. mi s-a comunicat pe mail ca va dura ceva, ceva insemnand 20 zile max(lucratoare).. au trecut 20 zile plus inca vreo 2-3 acolo, asa ca ii sun.. la celalalt capat nici un raspuns, asa ca le scriu frumos pe mail: subsemnatul … asa asa asa asa ..
raspuns:
In primul rand, ne pare rau pentru ca nu ati reusit sa intrati in legatura cu niciun operator, insa este o perioada mai aglomerata si incercam sa preluam cat mai multe solicitari din partea clientilor nostri, intr-un timp cat mai scurt.
Comanda dvs. nr. xxx va sosi la dvs. in intervalul 15 -20 noiembrie. Acest produs se livreaza direct din stocul furnizorului, iar acesta are probleme in a onora comanda la timp.
asa ca astept … vine si trece 24 noiembrie, ia tablouri din fata Garii de Nord … asa ca am anulat comanda.
ps: nu ar fi fost dracu atat de negru .. dar vroiam sa le ofer cadou pe 24 noiembrie
cata(Citează)
17/03/2015 la 4:33 PM
acuma sa ne povestesti si cum te umplu de sms-uri nesolicitate :)
add(Citează)
17/03/2015 la 5:06 PM
Eu cred ca e o problema cu livrarile:
– emag – Am facut o comanda pentru o husa de telefon, aflu ca nu e furnizat de emag asa ca platesc transport de 11 ron indiferent de valoarea produsului, pana la urma fac comanda cu speranta ca sunt seriosi si o trimit a 2-a zi, surpriza, sunt sunat de o duduie care imi spune ca pachetul va veni peste 2 zile ..
– evomag – dau comanda de un telefon, primesc notificare ca il voi primi a 2-a zi, mai este jumatate de ora din ziua de lucru si curierul nu a sosit, o lăsăm pe maine.
florin.comsa(Citează)
17/03/2015 la 5:33 PM
Eu am asteptat un ramburs 2 luni de la elefant, asa de chestie.
S-a rezolvat dupa vreo 5 telefoane si tot cam atatea mail-uri + sperietoarea ANPC-ului.
Vorbesc de un ramburs la un produs care nu a fost conform cu ce era afisat pe site, fata de descriere si poza. Am semnalat acest lucru celor de la elefant, le-am semnalat si ca au repus la vazare produsul gresit, telefonic si in scris.
1/5 Nu recomand, daca e sa merg pe modelul Amazon.
alxzen(Citează)
17/03/2015 la 6:10 PM
Dupa ce am asteptat mai bine de trei saptamani dupa o comanda am renuntat sa mai cumpar ceva de la ei … chiar daca trimiteau pachetul cu elefantul si tot ar fi ajuns mai repede.
Petre(Citează)
17/03/2015 la 7:08 PM
Plus trimis comanda incompleta cu valoare mai mica decat suma minima la care transportul era gratuit si bifat si transport pe factura. Magazinul perfect.
nashu_mare(Citează)
17/03/2015 la 10:46 PM
Deci nu sunt singurul cu experiențe minunate la elefant. Comanda făcută de sărbători la ei pentru Crăciun nu a fost onorata în timp util iar rambursul banilor a mai durat vreo 2 sapt. Cazul meu nu e singular, banca la care lucrez a împărțit vouchere cadou elefant.ro de crăciun angajaților. A fost o mare jale pe toată linia.
florin(Citează)
17/03/2015 la 11:03 PM
Cumva ceasul returnat era Thomas Earnshaw ? :D Daca da, ce motive au contribuit la decizia returnarii ?
Constantin(Citează)
19/03/2015 la 5:06 PM
iti zic eu, i-a zis cineva ca e o ragalie chinezeasca in post-ul initial din ianuarie si si-a dat seama ca a cumparat de parca l-a impins cineva cu batzul de la spate.
Catalin(Citează)
13/09/2015 la 10:57 AM
Tare aia cu ceasul . Am returnat si eu un ceas Thomas Earnshaw. Automatic. Nu a mai mers dupa 1 sapt. Trimis in garantie. Nu poate fi reparat. A durat mai mult de o luna sa primesc banii inapoi. Dupa ce am amenintat cu Protectia Consumatorului. O experienat neplacuta over all. Cu cartile insa au fost super ok. Cred ca era bine sa fi ramas la carti sincer…
ovidiu(Citează)
17/02/2017 la 5:51 PM
La fel am pățit eu cu returnarea banilor, trebuie sa imi returneze banii pe un parfum in termen de 14 zile lucrătoare începând din fata de 9 ianuarie 2017 si nici astazi 17 februarie nu am primit banii deoarece ei sustin ca este nr.de cont notat de mine in formular si de care nici nu am auzit de el , adică nu se potriveste nici o cifra din el cu cel care il detin eu. Ce este de facut?
Ina(Citează)
16/03/2016 la 10:44 PM
Eu(Citează)
30/05/2016 la 12:23 PM
Am cumparat un ceas Casio de la ei. L-am urmarit cateva saptamani si cum l-am vazut la reducere, l-am luat. Desi a doua zi trebuia sa-l primesc, am asteptat degeaba. A 3-a zi, sambata, am sunat eu de 3 ori. Ba ca “sa intrebam baietii de la depozit”, ba ca “sambata nu e nimeni la depozit”, ba ca “va contactam luni”. Luni nu m-a cautat nimeni. Am sunat tot eu si de data asta mi s-a spus ca a fost o eroare si ca ceasul nu era in stoc.
Genul asta de marketing prin inselarea clientului cu stocul a tot fost folosit in comertul online din Romania. Credeam ca a disparut, odata cu firmele “purtatoare”. Se pare ca nu. Va rog sa ma ajutati sa facem cumva sa dispara. Odata cu “elefantul”. Va recomand sa nu va lasati inselati de acest magazin. Pierdeti timpul inutil. Sunt niste nesimtiti si cred ca e de dorit sa ne folosim banii la comerciantii seriosi.
Cristian Pop(Citează)