►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
La propriu, cât valorează? Iată niște oferte primite pe email.
Sau poate că doriți comentarii multe, semn al unei comunități dezvoltate, căreia îi pasă de ce se scrie și interacționează des:
30 de cenți comentariul? Oare Elena Udrea pe așa tarif lucra?
Chestia cu traficul de mai sus are și o altă idee în spate. În cei 9 ani de blogging, doar două persoane m-au întrebat “bine, dar câți vin din Google? Cât timp stau pe site? Câte articole citesc?” șamd, celelalte câteva sute dorindu-și să afle doar numărul de afișări și unici. Din păcate însă, un număr mare de persoane ce sosesc din Google nu este doar un semn de posibilă manevră (că până la urmă traficul se poate falsifica utilizând orice site ca referal), ci și un semn că puțini vor citi un anumit articol.
Lumea din Google ajunge pe site căutând toate tâmpeniile posibile, de la “cât de mare este burgerul la Switch.eat” la “router pentru gigabit” și până la “unde se plătește la anaf“. Vor citi ei și cel mai recent articol de pe blog? Probabil că nu, ei caută o informație anume și după ce o găsesc (sau nu), ies din site. Cu toții facem asta zilnic cu alte site-uri prin intermediul Google.
Ca analogie, gândiți-vă la un mall. “100.000 de persoane intră zilnic în mall!”, va spune publicitatea! Bine, deci dacă eu deschid acolo un magazin de timbre, să mă aștept la 100.000 de persoane care-i trec pragul zilnic? Nu, că din respectiva mulțime vreo 5000 se duc direct la farmacie, vreo 20.000 la Massimo Dutti, alți 20.000 direct la food court și tot așa.
Ce faci, atunci, dacă nu mai poți avea încredere în statisticile de trafic?
Voi mai revini cu un alt articol despre campanii pe bloguri, că după atâția ani am început să mă pricep un pic la asta, mai ales de pe partea aceasta a drumului.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
26/03/2015 la 2:19 PM
Si ca sa punem sare pe rana, mai nou, google nu mai zice din ce cautari ajung oamenii pe blog… ai gasit vre-o solutie sa vezi cautarile? (folosesc jetpack)
cartus(Citează)
26/03/2015 la 2:36 PM
Eu am gasit ceva statistici in google webmaster tools la search by trafic parca. Acolo iti apare o lista de cuvinte cheie si rata de click parca. Sunt listate descrescator parca incepand cu cele care aduc cei mai multi vizitatori pe site.
dan(Citează)
26/03/2015 la 2:40 PM
Solutia este sa nu te mai concentrezi pe keyword-uri car sunt multiple, ci pe landing page-ul pe care ajunge acel trafic.
Sau să plătești AdWords.
Andrei(Citează)
26/03/2015 la 5:27 PM
Nu mai zice de vreo 2 ani asta, decât pentru cele făcute anonim, de oameni nelogați.
Cică dacă ai plăti Adwords, ți-ar spune, dar nu știu unde le vezi.
nwradu(Citează)
26/03/2015 la 5:34 PM
sa-mi dai 30 de centi pentru comentariul asta
deplictis(Citează)
26/03/2015 la 5:36 PM
Nu mă pricep de loc la chestiile astea de SEO dar pot să-ți spun că mulți bagă numele site-ului în google (de ex. “nwradu”) și apoi dau click pe primul link, de lene să bage adresa completă… am făcut-o și eu de multe ori cu unele site-uri la care nu mai știu dacă e cu .com sau .org, sau sintaxa exactă (wolfram-alpha sau wolframapha de exemplu).
Mă rog, nu știu ce importanță are asta dpdv a ce discutați voi, poate e relevant, poate nu.
alias(Citează)
26/03/2015 la 5:37 PM
sîntem români, 30 de bani ar trebui să-ți ajungă :-)
alias(Citează)
26/03/2015 la 6:33 PM
Suma minimă de plată: 1.000.000 lei.
nwradu(Citează)
26/03/2015 la 7:09 PM
Am murit de ras. 30 de centi comentariul.
Eu cred ca ar avea clienti daca individul ar gasi bloggeri care sufera de sindromul “popularitate” .
Sunt bloggeri aceia care incearca prin orice mijloace sa capteze atentia cu blogul lor in speranta ca se vor imbogati. :))
adi lupu(Citează)
29/03/2015 la 10:51 AM
Am primit si eu pe mail de mai multe ori genul asta de oferta sau poate chiar asta. Normal ca nu este ok sa practici astfel de metode. In plus, un site ce se respecta nu apeleaza la astfel de practici mai ales daca are si un cont de Adsense pe site.
Cosmin(Citează)