►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄
« Review Vodafone Smart Tab 4G, tabletă ieftină și bună cu 4G
Concurs: dă-mi un nume de #DragoBT și poți câștiga un cadou simpatic »
Pentru a se numi tren intercity, un regulament european cere ca viteza medie de deplasare să fie de 60 km/h. Cum asta nu se întâmplă în România, trenurile respective nu mai pot fi numite Intercity. De multă vreme n-am mai auzit ceva atât de amuzant; uneori realitatea bate Times New Roman-ul.
Pentru a scoate maximum de umor din această fază, absolut toate site-urile ce preiau această știre folosesc aceeași formulare: “Motivele care au dus la această decizie a operatorului național de stat CFR Călători derivă tocmai din două cauze care țin de Bruxelles.”
Nu, aș spune că nu Bruxelles-ul este de vină, ci doar CFR-ul. La propriu au furat până când n-a mai rămas o companie.
sursa: EVZ.
« Review Vodafone Smart Tab 4G, tabletă ieftină și bună cu 4G
Concurs: dă-mi un nume de #DragoBT și poți câștiga un cadou simpatic »
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
12 comentarii
19/02/2015 la 3:13 PM
Nu stiu de ce am impresia ca CFR rade de noi…
Alex(Citează)
19/02/2015 la 5:02 PM
Pai si daca nu veneau aia de la Bruxelles sa ii traga de maneca, tie iti vindeau in continuare tren intercity. Deci ce a fost mai intai, oul sau gaina?
dragos(Citează)
19/02/2015 la 5:52 PM
Inca putin si-l vor inchide. A furat toata lumea. De la calatori (blatisti si cei care distrugeau vagoanele), angajati (se intampla sa te “certe” ca de ce iei bilet si nu-i dai lui ceva) si autoritati.
Mihai(Citează)
20/02/2015 la 12:46 PM
Pet bilet pe CFR: 41 de lei.
Pret bilet acelasi traseu operator privat: 21 de lei.
Tarana usoara CFR.
Gaelex(Citează)
20/02/2015 la 11:48 PM
Eu zic ca noi toti suntem de vina, zic asta pentru ca ne-am schimbat ca natie, obiceiurile noastre includ acum mersul cu masina in vacante si alte asemenea lucrurir care au subrezit hegemonia feroviara de la noi din tara. Au scazut nr de caltori asa ca e normal sa fie asa cum e CFR-ul de astazi, atlfel nu s-ar fi intamplat. Nu?
Tim(Citează)
21/02/2015 la 5:52 AM
Tim, mergi cu trenul si dupa ai vorbim. Daca se poate du-te si la toaleta sau ia si un bagaj cu tine. Poate si o ruda sau copil si dupa aia mai discutam. CFR este o bataie de joc pe banii calatorilor. Uita-te la operatorii privati; conditii super si pret la jumatate.
Si atunci?
C(Citează)
21/02/2015 la 12:34 PM
Poi merg si am mers cu trenul, daca avea profit baban aveau la cfr si alte conditii aproape de normal , de asta zic ce zic…
Tim(Citează)
21/02/2015 la 1:22 PM
Asta a fost o mare vrajeala pentru a cere niste bani in plus pe bilet ca vezi domne e intercity
Bogdan(Citează)
22/02/2015 la 11:29 PM
In principiu nu e durere mare la CFR, subventia pentru IR este mai mare decat pentru IC, iar pretul este mai mic => castiguri mai mari CFR
ttavi(Citează)
23/02/2015 la 1:02 AM
romania e un morman de fier vechi: fabrici in ruina, infrastructura cfr, daciile 1310… ghinion ca ne-am nascut aici, desi se putea si mai rau
teompa(Citează)
27/02/2015 la 11:57 AM
Trenurile astea, data trecuta mi-a inchis unul usa in fata, trolerul mi-am pus pe scari, iar ala a vazut ca si eu vreau sa urc, si mi-a inchis usa…noroc ca au mai fost si altii, care m-au ajutat.Era pacat pentru trolere,era prima data cand le foloseam, le-am luat de la http://www.quick24.ro/ , poate vreti si voi.
carmen(Citează)