►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・PC Garage・Flip・Secom・Altex. 📺YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Uitați câteva fotografii făcute de pe noul sediu Orange Skanska spre Pipera, ca să vedeți cât se mai construiește acolo și mai ales cât spațiu gol este disponibil pentru dezvoltarea orașului.
Lângă clădirea Orange se lucrează deja la 3-4 alte clădiri, probabil tot ale Skanska. La una se lucra la fundație, la alta se scotea pământul, ceva mai departe, aproape de sediul Poliției Rutiere, un alt șantier este în lucru.
Lângă biserica dubioasă gri din depărtare, stânga, este teren liber.
În partea cealaltă halele albastre ce se văd sunt muzeul aviației de pe strada Fabrica de Glucoză. Aceasta trebuie lărgită în viitorul apropiat (pe aici se va direcționa traficul de pe autostrada A3 în București), dar întorcându-ne la muzeu, acesta este în paragină, avioanele stau afară, pe când, tot felul de piese și schelete de elicopter sunt aruncate pe acolo șamd. În lipsa altor soluții, poate ar fi mai bine ca o parte din acel teren să fie dat spre construire cu condiția ca și pentru muzeu să fie construită o hală modernă, cu toate facilitățile necesare. Undeva pe acolo mai funcționează și câteva ateliere mecanice.
Revenind în partea cealaltă, pe șos Pipera, în fața Poliției Rutiere sunt niște clădiri și hale la fel de părăsite. Nu știu cui aparțin, ceva de stat, dar am fost o singură dată acolo, fiind acum închiriate probabil pe nimic de diverși dubioși ce oferă servicii de dictalografiere pentru cei ce înmatriculează mașini la poliție. Asta dacă or mai fi închiriate, că la poliție scrie mare că formularul poate fi făcut și la mână sau la imprimantă. Acum câțiva ani, în acele clădiri era o beznă și o atmosferă de beci de te lua cu speriet, nu alta. Alea ocupă spațiu degeaba.
Practic tot ce vedeți în imagine, cu excepția acelor scoli și terenuri de sport și cămine, ar putea fi transformat în clădiri de birouri, un adevărat centru economic al Bucureștiului. Are acces prin trei străzi, una dintre ele (șos Pipera) beneficiind de pasaj suprateran la intersecția cu Barbu Văcărescu, are metroul de la Aurel Vlaicu la doi pași, la fel și mall-ul Promenada. Loc e de creștere, totul este să avem și o economie care să crească și să ceară spațiu suplimentar de birouri, că asta înseamnă de fapt creșterea numărului de angajați și creșterea afacerilor.
Lângă mall-ul Promenada se mai construiește un turn de 25 de etaje. Nu știu cine-l face, dar o mare parte din el este deja închiriat de Vodafone și aici se vor muta cei din Pipera, cel mai probabil. Clădirea este deja la nivelul 4 și are o formă triunghiulară, plus un mic corp B cu două etaje într-o parte, și probabil mai are un an sau doi până să fie gata-gata.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
22 comentarii
30/01/2015 la 11:03 AM
Se fac cladiri de birouri. Dar infrastructura e subdimensionata si nu vor fi deloc locuri de parcare. Ca in Romania.
Audi A5 parcat pe bordura.. priceless
RazvanS(Citează)
30/01/2015 la 11:06 AM
Iti dai seama ca daca se mai fac 2-3 cladiri se blocheaza de tot accesul? Si asa dimineata este dezastru, infrastructura fiind absenta cu desavarsire.
Lucrez in zona, dar am avantajul ca pot veni cu metroul. Alti colegi care vin cu masina isi blesteama zilele in fiecare seara cand pleaca.
Actzipild(Citează)
30/01/2015 la 11:10 AM
Turnul unde o sa vina Vodafone e al grecului care a cumparat si Nusco si care mai are si cladirea noua Orange facuta de Skanska + terenul de alaturi unde au anuntat inca un turn de 11 etaje care ar trebui sa fie gata la sfarsitul anului
Claudiu(Citează)
30/01/2015 la 11:12 AM
Eu a face un drum de acces si apoi as vinde abonamente :)
Mihai(Citează)
30/01/2015 la 11:36 AM
Acum serios, nu o mai dati cu locurile de parcare. Nu alea sint problema. Alea exista si sint mai multe decit sint masini in Pipera. M-am saturat sa atrag atentia aiurea tuturor care habar nu au cum arata o cladire din alea de acolo. Nu mai vorbiti din vazute pe net.
Cei pe care ii vedeti parcati aiurea prin zona sint doar din aia speciali care prefera sa puna avariile si sa blocheze un drum decit sa mearga 10m pe jos. In 95% din cazuri.
Problema zonei este doar infrastructura. Largirea Fabricii de Glucoza nu este o solutie salvatoare. Doar s-ar putea sa amelioreze putin.
Daca vor face si interconectarea cu A3 atunci poate se va simti ceva.
Pina atunci ginditi-va la zona ca la un butoi cu apa de 500 de litri. Care trebuie golit in 20 de minute prin 2 furtune de 1″ (Pompeiu si Fab de glucoza) si unul de 2″ (Petricani).
jules(Citează)
30/01/2015 la 12:50 PM
Metrou, bandă unică pentru autobuze, mașini mai mici, car pooling – se poate face, n-am inventat noi aglomerația, dar străinii au găsit diverse metode de a o rezolva.
nwradu(Citează)
30/01/2015 la 12:50 PM
Cum s-a zis si mai sus e cam gay cladiri de 10+etaje pe stradute de 5 metri latime.
alexEAT(Citează)
30/01/2015 la 1:09 PM
Biserica dubioasa este de fapt o manastire acolo construita din donatii au si camin pentru nevoiasi. Cristiana se numeste o gasesti si pe google maps.
Din cate stiu toata parcela de acolo apartine manastirii si nu cred ca vor renunta la ea.
SW(Citează)
30/01/2015 la 1:18 PM
Turnul unde o sa vina Vodafone se numeste Bucharest One. Cladirea Orange este a celor de la Skanska, investitor suedez. De la Nusco au cumparat terenul, care sunt italieni. Ca au fost ale “grecului” la un moment, poate. In spate unde e “gropanul” e tot Skanska, corpul C, faza a 2a de dezvoltare.
TxR(Citează)
30/01/2015 la 1:24 PM
Problema e data de infrastructura.
“Daca vor face si interconectarea cu A3 atunci poate se va simti ceva.”
Asta e o gluma, nu? Daca tot A3-ul se va varsa in soseaua Petricani, atunci e evident ca eu, care stau pe Doamna Ghica trebuie sa imi vand rapid apartamentul si sa dispar.
Soseaua Petricani cu cele doua capete (primul in Lacul Tei+Doamna Ghica), al doilea in Fabrica de Glucoza e deja omorata de acum, dat fiind fluxul urias de masini care se duc dimineata si se intorc seara pe aici.
A varsa si A3 acolo e bomboana pe coliva. Plus ca unii se gandesc chiar ca o eventuala autostrada spre Moldova sa se lipeasca tot la A3, sa nu aiba o intrare separata In Bucuresti. Pur si simplu zona aia nu mai suporta atat. Largirea arterelor e destul de problematica in acea zona. Poate fabrica de Glucoza merge largita, dar zona din oras (lacul tei, doamna ghica) nu mai merge.
Doar metroul e cu adevarat un mare plus acolo, restul e subdimensionat.
silicon_v(Citează)
30/01/2015 la 1:24 PM
dezvoltare nu inseamna sa umplem cu betoane tot spatiul pe care il avem
doru(Citează)
30/01/2015 la 2:07 PM
@Jules, deseneaza-ne si noua astora de lucram in zona unde sunt acele locuri de parcare. Cu si fara plata.
Metroul e o solutie, dar cat timp va trece pana cand va fi sufocat? Deja imi spun colegi ca au probleme in unele zile cand incearca sa se urce la Unirii.
Actzipild(Citează)
30/01/2015 la 2:09 PM
@silicon V
Poate gresesc, dar eu stiu ca A3 va avea o bretea care va da in Petricani. Dar ea, ca autostrada, va continua pina se va uni cu A2. Asa am auzit ca ar fi planul.
Nu e vorba de preluat tot traficul de pe A3 in Petricani. Doh! Care acum e oricum inexistent.
E vorba ca pe A3 te duci in regim de autostrada pina in estul orasului. Ceea ce nu e un lucru rau. Si asa eliberezi Petricani si D-na Ghica.
jules(Citează)
30/01/2015 la 5:11 PM
Lucrez in Pipera, iar dimineata se circula foarte greu. Si da, locurile de parcare chiar sunt o problema. Cu cat vor aparea mai multe cladiri, cu atat lumea isi va parca masina pe strada si va deveni din ce in ce mai anevoios sa circuli. Oricum, Pipera e zona birourilor.
Andreea(Citează)
30/01/2015 la 8:19 PM
Locurile de parcare sunt in etajele inferioare ale cladirilor, sub pamant adica :-)
Danyzus(Citează)
30/01/2015 la 9:56 PM
In spatele metroului Pipera se va construi un mega complex, acum se demoleaza halele din spatele statiei.
florin(Citează)
30/01/2015 la 10:02 PM
@Andreea ia spune-mi te rog ce problema e cu locurile de parcare? Serios! Tu mergi cu masina la munca? Daca nu, te rog nu-ti da cu parerea pe tema asta.
@Actzipild ti-a raspuns Danzyus in locul meu. Lucrezi in zona? Mergi cu masina la munca? Daca nu, acelasi raspuns ca pentru Andreea mai sus. Daca da, atunci sint curios citi angajati are firma aia la care prestezi tu. Si nu vorbim de firme gen Temps si alte fast fooduri. Vorbim de Orange, Stefanini etc.
Incercati sa intelegi un lucru. Toate cladirile de birouri de acolo au locuri de parcare. SI la suprafata si in subteran. Ceea ce vedeti pe marginea strazii sint doar inadaptatii care pur si simplu nu vor sa parcheze acolo unde lucreaza ci isi lasa masina pe marginea drumului ca e mai usor de plecat si cine stie ce alte baliverne am auzit de la numa vreo 20 de persoane pe care le-am intrebat cu gura mea.
Vrei sa stii cam cum arata parcarea in Upground? Nu aia de la suprafata. Aia subterana pe trei nivele. Daca nu e trafic, de la -3 la suprafata fac 5 minute cu masina. Doar de exemplu.
Sint extrem de rare cazurile cind nu gasesti loc de parcare. Extrem, dar si atunci se gasesc solutii si nu o lasi in strada.
Dar da, am fost acolo, am vazut ca e aglomerat la ore de virf si da, e jale ca nu sint locuri de parcare.
jules(Citează)
31/01/2015 la 10:21 AM
Loc este dar infrastructura nu este. Uite si metroul este supraaglomerat dimineata mai ales ca seara corporatistii pleaca cand pot. Uite, un metrou care sa lege Pipera de Colentina, Pantelimon, Titan ar decongestiona o gramada de trafic si pe Petricani si pe Glucoza si Pompeiu.
Asara(Citează)
31/01/2015 la 10:38 AM
Imi place ca se ofera ca solutie pentru infrastructura metroul, de catre persoane care aproape sigur nu ajung cu metroul in zona respectiva.
In prezent, metroul e deja supra-aglomerat la orele de intrare/iesire a corporatistilor. La 8.30-8.45-9.00 la Unirii de cele mai multe ori nu te poti urca in prima garnitura dupa ce ajungi pe peron. Ca sa nu va povestesc ca e o adevarata aventura sa faci schimbarea M1-M2, daca esti claustrofob mori cu zile in pasajul ala.
Deci metroul nu e o solutie, daca se mai construieste mult in Pipera metroul va deveni o noua problema.
Lorelei(Citează)
31/01/2015 la 12:06 PM
Metrou aglomerat au toate orasele mari la orele de varf. Sa nu te poti urca in primul nu e chiar o problema in conditiile in care dimineata/seara se circula cu distante foarte mici intre trenuri. Bucurestiul e chiar relax fata de Londra unde cu putin noroc il prinzi pe al 4-lea sau al 5-lea din momentul in care ai ajuns in statie. Si daca nici Londra nu are infrastructura…
Linie care sa lege Pipera de est/vest este necesara, dar nu va rezolva problema supra-aglomerarii.
Bogdan(Citează)
31/01/2015 la 8:32 PM
Sa nu uitam ca in 2-3 ani in Pipera o sa se termine autostrada care vine de la Ploiesti. Sa vezi atunci aglomeratie. Trebuie facut deci ceva pentru ca masinile care ajung acum in Pipera, din cauza faptului ca oamenii nu au metrou in cartierele din care vin, sa nu mai ajunga aici. Mijloacele de transport de suprafata nu reprezinta o solutie. Sustin ideea unui metrou Pipera-Dna Ghica-Pantelimon-Titan, s-ar elibera Petricaniul si Dna Ghica. De asemenea un metrou de la Obor pe Soseaua Colentina ar fi util, ar misca mai repede cateva sute de mii de oameni, poate nici n-ar mai intra in oras atatea masini. Ganditi-va numai la miile de firme din Ilfov care vin in Bucuresti la Administratia Financiara si alte institutii care isi au sediul in Bucuresti.
Lavinia(Citează)
01/02/2015 la 12:41 AM
Se vor construii mai multe din cate am auzit.
Andrei2(Citează)