►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Să mă iertați, dar sunt în renovare cu casa, toți pereții sunt curățați, totul e un șantier, eu abia găsesc un loc unde să stau ca să supraveghez lucrările – iar internetul a fost demult deconectat. Încerc să pun net pe un router 3G, că modemul meu RDS a dispărut chiar acum, în agitația cu împachetatul și depozitarea lucrurilor din casă.
Am acces foarte puțin la net și așa se cunoaște și pe blog, din păcate. Cred că niciodată n-am avut mai multe idei de articole și în același timp mai puțin timp și infrastructură pentru a le scrie.
Să revenim totuși la un lucru concret: recomandați-mi o bormașină cu acumulator. Mă interesează ceva mic și foarte portabil, mai degrabă o șurubelniță electrică decât o mașină de găurit, că se apropie vremea când voi demonta și monta tot felul de dulapuri și alte piese de mobilier.
M-am uitat un pic pe net și întrebarea mea este de fapt dacă sunt fiabile cele “no name” sau trebuie să cumpăr Bosch sau Makita pentru a mă ține mai multă vreme. Că altfel m-ar atrage una Skil care include un al doilea acumulator.
La ce alte specificații să mă uit? Aș vrea, desigur, motor cât mai puternic și toate accesoriile posibile incluse, că știți cum e la mobilier, unele sunt în cruce, altele pe imbus șamd. De asemenea, aș vrea să o pot folosi și pentru a scoate diverse holtzșuruburi ce au fost prea bine înțepenite în locul lor, dar portabilitatea este la fel de importantă – vreau să o pot manevra și învârti pe la mobilier fără să-mi obosească imediat mâna.
Linkurile sunt binevenite. Bugetul ar fi de maaaaxim 300 de lei.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
55 comentarii
18/12/2014 la 11:05 AM
eu merg mereu pe bosch. n-am fost dezamăgit până acum.
vali(Citează)
18/12/2014 la 11:09 AM
Skill e aproape bosch ;)
Laci(Citează)
18/12/2014 la 11:14 AM
Si cele de la Ikea au un raport pret/calitate destul de bunicel:
Mai mici, mai mari, dupa nevoi:
http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/90203263/
http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/70223889/
http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/00226042/
Mahorcu(Citează)
18/12/2014 la 11:14 AM
De BF te-a durut la banana. Dar a venit si ziua judecatii muahahahaha (evil)
gogu(Citează)
18/12/2014 la 11:19 AM
http://www.amazon.de/Black-Decker-Akku-Schrauber-Driver-BDCS361/dp/B00EYDQYT0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1418894354&sr=8-2&keywords=black+and+decker+gyro
Cristian(Citează)
18/12/2014 la 11:28 AM
Eu merg pe Black&Decker.
Byte00(Citează)
18/12/2014 la 11:30 AM
Daca e mai mult o surubelnita electrica gen, nu iti trebuie mega putere.
Skill am si eu cu doi acumulatori si e relativ ok.
Evita cu orice pret Einhell. Mai scirbosi la service decit astia nimeni, dar absolut nimeni.
jules(Citează)
18/12/2014 la 11:30 AM
La maaaaxim 300lei sunt numai pocnitori, indiferent de marca. Dar pentru uz casic si mai ales ocazional sunt bune.
George(Citează)
18/12/2014 la 11:36 AM
Cu maaaaxim 100 lei gasesti pe cineva care are sculele necesare si iti rezolva mobila intr-o zi. De ce sa-ti bati capul? Apoi mai ramai si cu o surubelnita care cine stie cand o s-o mai folosesti si mai ocupa si spatiu.
Incearca sa contactezi distribuitorul Bosch, propune-le un review la bormasina/surubelnita. :))
Ionut(Citează)
18/12/2014 la 11:38 AM
La 300 nu prea ai ce sa-ti iei bun.skill sunt slabe. Cauta ceva pe accum li-ion. totusi daca reusesti sa-ti maresti bugetul recomand
http://www.atelierultau.ro/bosch-gsr-1082li-professional-p-3284.html?gclid=CKCi_oqlz8ICFdQZtAodmjQAHg
sau omologul de la makita la care ai poza in articol.
snake26(Citează)
18/12/2014 la 11:41 AM
Acumulator pentru uz casnic? Or fi ele mai sexy, dar când vei avea nevoie de ea va trebui să stai o oră să se încarce acumulatorul. Tipul acesta se pretează pentru uz zilnic, nu pentru chestii ocazionale. Pentru astfel de situații eu am o chestie Numărul 1 (marca proprie Carrefour) care se apropie de venerabilă vârstă de 10 ani și încă își face datoria.
Cristian Banu(Citează)
18/12/2014 la 11:42 AM
Noi avem Black&Decker. NU are rost sa dai banii pe Bosch cand Skill e cam acelasi lucru. Problema mare sunt acumulatorii, nu formata decat unul o data, altfel o sa ai doi morti si ca sa ii schimbi costa cat o masina sau mai mult. Tata a trecut prin mai multe branduri, de la el am sfaturile si din experienta cu Black&Decker.
ioana(Citează)
18/12/2014 la 11:55 AM
Acumulatorii li-ion nu se formateaza si nu au efectul de memorie. Se inacarca in 30 de min si un accum de 2ah tine pana la 300 de suruburi.
snake26(Citează)
18/12/2014 la 12:00 PM
Sunt în Dedeman acum. Black and Decker are cuplu 12 Nm, Bosch 28 Nm.
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 12:04 PM
Iar cu LiIon abia am găsit un model
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 11:59 AM
Salutare
Cred ca asta e ce ai nevoie –> bit.ly/_Surubelnita_electrica
.
Marius(Citează)
18/12/2014 la 12:20 PM
de la un neamt citire: Bosch e vazut ok doar in tarile europei de est, la el acasa e privit prost.
zippo(Citează)
18/12/2014 la 12:21 PM
http://www.dedeman.ro/ro/scule-si-unelte/scule-electrice-cu-acumulatori/masini-de-gaurit-insurubat-cu-acumulat/masina-gaurit-2-acumulatori-12v-panzer-yt7202.html
Daca o iei pe asta din dedeman, sigur te tine mai mult decat sa termini casa si ti-ai amortizat investitia.
Alexandru(Citează)
18/12/2014 la 12:38 PM
Cu doi acumulatori neaparat, altfel ai timpi morti.
Ca marca, am mobilat complet 2 case in 4 ani cu 2 Einhell. [prima am tras-o pe dreapta dupa 2 ani din cauza acumulatorului ]. Acum o folosesc p-asta http://goo.gl/Og0kUM Nu te zgarci la setul de capete si neaparat sa ai in set si un prelungitor magnetic http://goo.gl/g7FYgf. S-ar putea sa iti prinda bine pentru spatii inguste inca una mai mica de genul asteia: http://goo.gl/4cCkfM
pocris(Citează)
18/12/2014 la 12:50 PM
Surubelnita cu acumulator PSR1080Li. 259 în Dedeman.
Alx MAX(Citează)
18/12/2014 la 1:06 PM
Daca vrei calitate, lasa Bosch, Makita, Black & Decker, mergi pe DeWalt. Dar cum probabil ai nevoie ACUM, sfatul asta nu o sa fie cel mai popular.
Revenind la primele trei marci, care se gasesc mai usor, nu stiu preturile, dar as merge pe Makita. Constructorii de la mine de la munca asta folosesc si sunt suficient de fiabile. Pentru ei, deci pentru tine sunt foarte.
Personal am un Einhell cu acumulator de rezerva, de vreo 5-6 ani, n-am avut probleme cu el. Folosit ocazional, tot pentru mobilier.
Si da, cum a mai spus cineva, incearca sa gasesti un model cu acumulator Li-Ion (dar daca nu planuiesti sa iti montezi/demontezi mobilierul periodic, merg si acumulatorii normali, ii incarci pe amandoi cu o seara inainte si ar trebui sa te tina macar o zi)…
*grabbing popcorn*
B&D mi se pare overrated si overpriced.
Skil sunt ruda mai saraca a lui Bosch. Care Bosch “e” de doua culori (albastru / verde). Culoarea care se gaseste cel mai des este varianta mid-cost, cealalta culoare o au sculele care au facut renumele Bosch, dar nu te-atingi de preturi (la ce iti trebuie tie).
d.orin(Citează)
18/12/2014 la 1:21 PM
Pentru casa si nevoile tale e ok Skil.
Vlad(Citează)
18/12/2014 la 1:26 PM
1. cu chinezariile e la noroc, 2 prieteni si-au luat si fac treaba ok (unul a facut o terasa mare, altul o magazie+reparatii la casa). Pentru 100-150 lei poti sa risti sa iei una, ai garantie, daca ai noroc sa fie si buna nu e nici o diferenta fata de makita si bosh.
2. Ca sa fie puternica tre sa ai voltajul mai mare la baterie. una de 10-12V e ok pt mobila. Vrei putere(grinzi de 10 cm) 14-18V.
3. Recomand bateria li-ion cu maner slim. E mai usoara si manevrabila, mai ales in spatii inguste.
4. Eu folosesc surubelnita electrica 220V, e comoda si mai puternica fata de orce pe acumulatori. Singurul inconvinient e ca ai fir… Am luat una de la LeroyMerlin la 100 lei (Stern sau Dexter) si face treaba excelent. Au si Skil cu fir la 220v, dar e o mizerie (tre s-o duc iar la garantie), nu recomand.
La biti trebuie sa iei un set mai profi (cam de la 50 lei in sus). Daca la surubelnita poti sa iei orce chinezarie peste 100 lei, la biti nu tre sa faci economie.
bunica(Citează)
18/12/2014 la 1:56 PM
Ca surubelnita sunt multumit de aia de la ikea : http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/10203257/
Au si una mare : http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/70223889/ , dar in banii astia te orientezi catre ceva mai de brand.
Pentru insurubat e suficient de buna si cea de la ikea
L!nuX(Citează)
18/12/2014 la 2:08 PM
Aia smai mare de la IKEA nu-i deloc rea la preț, având în vedere că e Li-Ion și 14V. Din păcate bateria este integrată în ea și nu poți lua o rezervă pentru înlocuire.
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 2:06 PM
Eu am mers mereu pe Stern pt scule folosite in regim amator acasa. Au specificatii f bune, pret mic si pana acum nu am avut nici o problema
http://www.sculestern.ro/cumpara/bormasina-de-insurubat-cu-acumulator-stern-austria-cd07-180b-3916762
vezi ca au mai multe pe site
http://www.sculestern.ro/catalog/masini-de-gaurit-si-insurubat-29185~pg2
Dorin(Citează)
18/12/2014 la 3:09 PM
Daca vreti ceva profesional si care sa iti faca entorsa la mana daca nu esti atent, iti recomand Panasonic,. Dar nu cred ca gasesti asa ceva in Romania si cred ca costa de la 1000 ron in sus :)
La buget redus recomand Makita cu acumulator de culoare rosie, stai departe de B&D, Bosch. Si DeWalt e bun, dar cea cu acumulator cu amperaj mare.
ovi(Citează)
18/12/2014 la 4:09 PM
Prima din stanga o am eu. Are tendinta ca, de fiecare data cand am nevoie de ea, sa fiu nevoit sa pun bateria la incarcat. Si o las de fiecare data incarcata.
nashu_mare(Citează)
18/12/2014 la 4:10 PM
Ah, si cel mai mult ma enerveaza ca nu i-au dat si cutie de plastic, desi vine cu tot felul de accesorii (burghie, dibluri, holtzshuruburi)
nashu_mare(Citează)
18/12/2014 la 4:23 PM
Pentru habarnistii care dau dislike, inca un pont….
Nu va uitati la voltajul bateriei, uitativa la amperaj. Nu avantajeaza cu nimic sa ai 24v si 1 amper. Mai bine 9v si 3 amperi :)
Ca fapt divers eu de ani buni am un cordless de la Lidl, Parker parca e firma lor… si inca merge (+ ca a fost uitat un weekend in ploaie si nu a patit nimic).
ovi(Citează)
18/12/2014 la 5:19 PM
Astia care zic sa tre feresti de bosch ce argumente aduceti? de ce nu sunt bune? vorbiti de bosch verde sau de bosch albastru? seriile psr vs gsr?
Nu pricep cum unii pot recomanda B&D si skill ca fiind peste Bosch?
Discutia mare este intre makita si bosch in nici un caz B&d, skill, si alte pocnitori mentionate pe aici
snake26(Citează)
18/12/2014 la 6:00 PM
Cea de la Ikea vine cu niste biti de toata jena. Cred ca sibt facuti din turta-dulce. Dar la pret, e imbatabila. Altfel, mi-am facut treaba (pina la urma) cu ea.
Si offtopic: Radu, presupun ca tu speri sa faci Craciunul in casa noua. Sint si sanse? :) Credeam ca sint singurul cu ceva reparatii la un perete cu faianta si dat cu var in decembrie. :)
Dan(Citează)
18/12/2014 la 6:25 PM
@Dan: nu, termenul e 10 ianuarie, încă nu s-a turnat șapa, instalațiile vin mai târziu etc.
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 6:26 PM
Deci singura care îmi place e asta Skil, cu acumulator de rezervă, Li-Ion, moment mare. Și e Skil și costă mult.
http://www.emag.ro/masina-de-gaurit-insurubat-skil-2531ab-cu-acumulator-18v-litiu-ion-2-acumulatori-f0152531ab/pd/EGRSDBBBM/
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 7:24 PM
Pentru ce ai tu nevoie iti recomand baterie Ni-cad dar nici intr-un caz li-ion. Li -ion daca nu le folosesti cateva luni bune , bateriile vor fi moarte si nu se mai incarca, pe cand una cu ni-cad daca nu o folosesti 6-8 luni cand o pui in charger va merge ok.
Daca folosesti zi de zi merita li-ion, apoi despre votaj :
6V e de fapt o surubelnita
10-12 V depinde de brand dar sunt echivalentul la 18 V de acum 6 ani
18-24 V Sunt foarte puternice , depinde de brand.
Apoi despre A ( amperi) pe baterie , conteaza daca te intereseaza autonomia , o Makita pe 18V merge o zi intreaga fara sa o incarci.
Referitor la acesorii banuiesc ca sunt kituri separate poate de la alti producatori, iti recomand Bosch sau Dewault.
Daca intre skill si bosch, makita e diferenta mare alege skill daca nu mergi si pune pana pe bosch si makita si vezi ca ti se pare mai ok.
s4finla(Citează)
18/12/2014 la 7:45 PM
@s4finla cred ca esti un pic informat gresit. O baterie ni-cd/ ni-mh se descaraca deobicei singura, si odata ajunse sub un anume prag de descarcare nu mai sunt bune. De asemenea au efect de memorie, daca nu sunt descarcate complet inainte de incarcare, nu se incarca complet..
Li-ion nu se descarca singure. Le lasi incarcate si dupa 1 an au aceiasi tensiune. Au circuite de protectie incorporate, nu pot fi descarcate sub un anume prag.
Nu au efect de memorie. Pot fi incarcate cand sunt jumate descarcate fara sa se strice. putere mai mare, timp mai mic de incarcare, mai multe cicluri deci durata mai mare de viata.
Mai bine dai mai multi bani pe un li-ion, il folosesti acum si peste 1 an cand mai ai nevoie de ea este gata de folosire.
Eu am avut un skill ni-mh. l-am pus in depozitare cu bateria incarcate. peste 6 luni constat ca viata bateriei s-a injumatatit. peste 3 luni nu mai tinea curent in ea 6 luni.
Wikipedia:
Batteries gradually self-discharge even if not connected and delivering current. Li+ rechargeable batteries have a self-discharge rate typically stated by manufacturers to be 1.5-2% per month
…
For comparison, the self-discharge rate is over 30% per month for common nickel metal hydride (NiMH) batteries,[88] dropping to about 1.25% per month for low self-discharge NiMH batteries, and 10% per month in nickel-cadmium batteries.
snake26(Citează)
18/12/2014 la 8:47 PM
@snake26 am folosit peste 10 seturi de cordless tools , acum folosim milwaukee 18V si 12 V cele pe 18V sunt brussless. Baterii avem de 3Ah, 54W, pentru un om care munceste 8 ore cu respectivul drill il tine bateria incarcata toata ziua. La sculele cu li-ion daca ti se blocheaza bormasina bateria se descarca instant. Ce spui tu cu citate de pe wikipedia e adevarat doar ca in practica e diferit. Makita are scule foarte bune, mici , puternice dar are o mare problema bateriile , dupa aproape un an nu se mai incarca. Bateriile li-ion de la multi producatori de scule daca nu sunt folosite o perioada lunga nu se mai incarca , banuiesc ca e la fel ca la imprimante in cazul cartuselor cu memorie si anumit ciclu .
Pentru casa recomand ceva no name daca e mare diferenta de pret , si in domeniul sculelor electrice apar technologii noi, acum multi producatori ofera bruss-less , mototul nu mai ai perii care trebuie inlocuite.
s4finla(Citează)
18/12/2014 la 9:34 PM
Este ciudat ceea ce imi spui tu. Si eu folosesc scule pe baterii de mult timp si de cand am trecut pe li-ion sunt arhi multumit. Sunt net superioare. Eu nu am intampinat problemele semnalate de tine cu blocatul drill-ului si descarare acumulator. Esti sigur ca folosesti scule de calitate? Eu folosesc numai bosch albastru dupa ce am folosit mult timp makita
Intradevar ..la makita dupa 2-3 ani nu mai tine accumulatoru,dar vorbim de utilizare zilnica.
In general un bosch albastru e cu 10-20% mai scump decat makita, insa calitatea se vede ..
snake26(Citează)
18/12/2014 la 10:46 PM
Exact ce vrei tu, am cautat si eu. Dupa multe cautari am ajuns la Makita TD020DSE. Este cea mai buna surubelnita portabila pe care am pus mana. Li-Ion se incarca foarte rapid. Ai doi acumulatori la pachet. Face fata cu brio la insurubari in special pe partea de mobila. Are putere destul de mare, am folosit-o si la insurubari in pereti(obiecte de baie-aici un pic i-am simtit limitele. Eu am prins-o la 325 de lei redusa de la vreo 600. Oricum, daca vrei calitate, recomand Makita
Ovidiu J(Citează)
18/12/2014 la 11:26 PM
@Ovidiu J: la 325 lei aș lua-o și eu, dar la 600 e mult.
nwradu(Citează)
18/12/2014 la 11:00 PM
Nu am vreme sa citesc toate recomandarile, iti pot spune experienta personala: am una de la Lidl cu acumulator li-ion de tipul cele bosch (acelasi format) din poza ta. Ma impac foarte bine cu ea, tine o zi lejera de munca si se incarca foarte repede (1-2 ore). A costat 150 lei, dar ei le aduc doar cand si cand. Cele care mai mult is surubelnita (ca poza cu makita) nu cred ca sunt atat de recomandate pt montat dulapuri, eurosuruburi, holzsuruburi, si eventual gauri usoare (lemn, caramida). Cea Skill mi se pare prea putin portabila. Am manevrat si una de genul, dar nu m-am impacat cu ea. Spor la cumparaturi. Marca de la Lidl se numeste Parkside (m-am interesat inainte sa cumpar si am dat numai peste pareri de bine despre sculele lor)
Florin Helici(Citează)
19/12/2014 la 12:19 AM
Baterie nu stiu de care, cuplu nu stiu de cat, firma X sau Y, ce e pana in o mie de euro e pocnitoare… amuzante comentariile. Ia-o fara stres pe cea mai ieftina si iti faci treaba fara probleme cu ea. Makita, Bosch, Black&Decker, Skill – de ce ti-ar trebui solutii profesioniste ca sa prinzi o suta de suruburi? Da, stiu, exista game entry, dar nu sunt cu nimic mai bune fata de un no name. Da, detin un no name de o groaza de ani, merge ca in prima zi si mi-am facut mereu treaba cu ea fara sa simt vreodata nevoia ca am nevoie de mai mult.
Cip(Citează)
19/12/2014 la 12:22 AM
Am un Skill care isi face treaba destul de bine de vreo 2 ani.
La munca folosesc Hilti,care reuseste sa umileasca Makita si De Walt .
carrera(Citează)
19/12/2014 la 2:51 AM
Am o mași a de în filetat cu 2 acumulatori Einhell de vreo 4-5 ani si încă merge :D
http://www.bricostore.ro/masina-de-gaurit/78427-einhell-surubelnita-2acc-btcd18-4006825541236.html
Alex(Citează)
19/12/2014 la 8:15 AM
NWradu am de 6 ani o Makita merge brici e ca noua folosita destul de mult , am avut si boch , skill dar nu se compara calitativ cu Makita !
Radu(Citează)
19/12/2014 la 9:59 AM
Am folosit si eu surubelnita de la Ikea cam un an, pana acum 2 sapt cand am avut iar nevoie de ea insa era moarta si n-am mai putut sa o incarc. E drept ca a fost dupa o pauza de 4 luni si din ce vad in comentariile de mai sus, s-a bulit acumulatorul…
Asa ca, daca nu o folosesti cat de cat mai des (lunar macar), nu o recomand.
2Du(Citează)
19/12/2014 la 10:49 AM
Din toata dezbaterea asta constat ca:
1. Primul comentator si-a luat-o in mufa serios datorita “credibilitatii”: “eu merg mereu pe bosch” vs. “mi-am cumparat prima bormasina bosch pe 18 iulie 2014”. Intotdeauna = cel putin de vreo 2, poate 3 ori, nicidecum prima si singura data. E o mare diferenta intre “intotdeauna” – ca si cand ai cumparat vreo cateva scule bosch pana acum si “de acum” . Comentariu valoros, ce mai, omnipricepere totala!
2. Desi autorul are nevoie de o surubelnita electrica cu care sa isi simplifice munca de asamblare a mobilierului i se ofera sfaturi de genul “a, vrei o surubelnita electrica ieftina si buna? ia-o pe-asta de 500 lei, ba nu, pe-asta de 1000 lei ca eu toata ziua lo folosesc la munca si e foarte buna, probabil ca si tu o sa infiletezi suruburi la mobila tot timpul”.
3. Nu-ti lua porcarii no-name. In 2 luni am ars 3 scule electrice no-name, cumparate mai mult de curiozitate. Service-ul este ca si inexistent. Ia-ti una low-cost, fa-ti treaba cu ea si daca cedeaza -> service. In fond nu o sa o folosesti 100 zile consecutiv ca sa iti refuze service-ul pe motive de utilizare industriala. Tine cont si de baterie, intr-adevar cele Ni nu sunt foarte bune daca mai vrei sa le folosesti si peste 1 an.
mitica(Citează)
19/12/2014 la 12:21 PM
@mitica: corect, m-am gândit ieri să iau una ceva mai ieftină, că în afară de problema de acum cu mobilierul nu mă văd utilizând-o prea des. La o adică nu mă tem de șurubelnițele clasice.
nwradu(Citează)
19/12/2014 la 2:28 PM
skil e subsidiara bosch: http://en.wikipedia.org/wiki/Skil, io am black&decker dar nu sunt prea multumit de ea, urmatoarea o sa fie Skil.
I-am luat lui taica-miu asta vara o drujba electrica skil si nu a reusit sa o omoare inca, avea un bosch inainte si a rezolvat-o in 2 ani.
Radu(Citează)
21/12/2014 la 1:59 PM
Cel mai bine o primeste cadou. Daca e si o Makita de 16v e si mai bine. Chit ca s-ar putea sa fie putin folosita.
animaloo(Citează)
21/12/2014 la 11:17 PM
Update rapid: m-am gândit că, înainte să bag 400-500 de lei pentru ceva ce totuși aș utiliza rar, mai bine încerc cu ceva ieftin. Am fost azi la Bricostore și am luat una Einhall la 66 de lei. Era să iau o chinezărie pe la 50 de lei, dar cea Einhall include și o mică geantă de transport și mulți biți.
Sunt convins că e proastă, de fapt prima care am luat-o n-a trecut de bancul de probe și mi-au adus alta. Dar la 66 de lei, încerc și eu să văd cum merge și, dacă se strică, iau ceva mai serios.
Mi-am dat seama că vreau totuși una cât mai ușoară. Sunt scule care cântăresc 2 kg – nu vreau să stau cu așa ceva în mână, demontând și montând dulapuri, ci ceva mai mic și mai ușor, că altfel nu-și are scopul.
Vă țin la curent cu în cât timp se strică.
nwradu(Citează)
22/12/2014 la 9:11 PM
Cauta Bosch IXO – am vazut-o cam acum o luna la Praktiker pe la 300 ron. Dupa spusele celor de la Bosch e cea mai vanduta scula a lor.
Horia(Citează)
26/06/2015 la 7:43 PM
Daca te referi la cele 3 din imagine,Makita este cu mult prea sus fata de Bosch si mai ales de Skil.Aici vorbesc de bormasina Bosch din imagine,care este semi-profesionala(culoare verde),mai este si Bosch albastrtu,care este profesional,de altfel foarte bun.
Viorel(Citează)
24/02/2017 la 7:30 PM
Dintre cele trei din imagine si eu as merge pe Makita, dar am gasit si una ieftina entry level cu revew-uri bune pe eMAG si am luat-o direct de la seller mai ieftina . O am de asta iarna si vad ca merge bine .
https://alecoair.ro/scule-electrice-si-unelte/masina-de-gaurit-si-insurubat-electrica-cu-acumulator/masina-de-gaurit-si-insurubat-trotec-germania-pscs-10-cu-acumulator-12v
Andrei(Citează)
22/04/2018 la 8:02 PM
Dremel pe acumulator…. Sau maktec pe 220v
Elysium(Citează)