►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
26 Dec 2014 ·
GÂNDURI ·
Zilele trecute mă văitam pe Facebook că o firmă nu-mi spune în mesajele lor publicitare unde anume îi pot găsi, iar altcineva mi-a spus “ei, asta puteai și tu să cauți pe Google”.
Da, puteam. Dar faptul că aș putea face asta nu trebuie să fie o scuză pentru lipsa informației complete de acolo unde trebuia să fie prezentă.
Să vă dau câteva exemple.
Când scriu un review, aș putea să nu menționez specificațiile hardware ale dispozitivelor, că doar le puteți căuta și voi pe Google. Le scriu și aici, însă, întâi pentru că mi se pare o informație esențială despre subiectul pe care-l discutăm și apoi pentru că nu vreau să vă fac să deschideți un nou tab și să efectuați o căutare Google, îndepărtându-vă astfel de pe site-ul meu.
Când scriu despre un burger, ca alt exemplu, precizez la final adresa exactă, orarul restaurantului, poate chiar și telefonul de contact pentru rezervări. Toate acestea le-ați putea găsi pe Google, dar de ce să pierdeți timpul? Eu vreau să găsiți aici tot ce poate fi util pentru voi, nu jumătăți de măsură.
Dacă ar fi să ne bazăm pe Google pentru orice informație, jumătate din site-urile de pe net ar putea fi direct închise, că sunt suficiente celelalte pentru indexarea informației.
Lucrurile nu merg așa. Nu trebuie să meargă așa. Cine înțelege asta și oferă într-un singur loc tot ce-și doresc cititorii să afle are de câștigat. Cine nu înțelege asta… păi câștigă Google.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
11 comentarii
26/12/2014 la 8:13 AM
Si mai e o problema. Cautarea pe google s-ar putea sa intoarca niste informatii vechi sau inexacte. Eu vreau sa am informatia la zi de pe site-ul oficial. Vreau sa fiu sigur ca informatia e intr-un fel certificata.
razvanbb(Citează)
26/12/2014 la 10:30 AM
Vesti bune: in curand vom gasi hartie igienica roz , cu sigla Telekom.
gogu(Citează)
26/12/2014 la 10:55 AM
@gogu si preventiv, telekom ar fi trebuit sa aiba si culoarea maro in logo. O parte din telekom e in noi!
mircea(primul)(Citează)
26/12/2014 la 11:03 AM
da frate si pe mine ma enerveaza cand nu gasesc pe site-ul unui agent economic toate informatiile de care am nevoie ca sa-l pot contacta.
uneori trebuie sa fac adevarata munca de detectiv pe site ca sa gasesc un telefon de contact, de exemplu.
ma enerveaza pentru ca e semn de prostie. o firma inteligenta face tot ce e nevoie si chiar un pic mai mult ca sa atraga clientul, ca asta e interesul ei, sa vanda, sa faca business.
iar atunci cand cineva actioneaza impotriva propriului interes asta e semn clar de prostie.
Robo(Citează)
26/12/2014 la 11:40 AM
De acord cu Robo, acum vreau sa stiu si eu cine e firma asta ca sa o evit?
Shack(Citează)
26/12/2014 la 12:48 PM
De fapt e chiar mai grav de atît, pentru că Google indexează informaţiile primite de la “surse primare”, fiind deci sursa secundară de informaţie. Dacă sursele primare nu transmit cum trebuie şi complet această informaţie, ce să mai indexeze Google ?
alias(Citează)
26/12/2014 la 3:32 PM
@alias: corect, bine spus.
nwradu(Citează)
26/12/2014 la 2:30 PM
Tu incerci sa le dai un sfat care sa ii ajute iar ei dau dovada de o lene care nu o sa ii ajute pe termen lung… si isi mai fac si reclama… deci chiar se ajuta singuri la scurtarea vietii afacerii…
Ideea e ca multi inca mai cred ca doar la ei gasesti acel produs sau serviciu, de aici si aerul asta de “puteai sa cauti pe google”. Fa tu asa la 100 de oameni si apoi intreaba-te de ce dai faliment…
O sa ii loveasca realitatea cat de curand.
Nicu(Citează)
26/12/2014 la 5:51 PM
As zice ca e vorba de fostul Telekom, dar nu bag mana in foc, pentru ca de cand cu Telekom au inceput sa fie mai deschisi…
joke.r or not(Citează)
26/12/2014 la 9:45 PM
Decât datele de contact (care se pot schimba), mai bine site-ul oficial unde pot găsi acele date. Dacă cineva citește site-ul și găsește acele informații, prima întrebare pe care și-o pune este „mai sunt de actualitate acele date” ?
razvan(Citează)
27/12/2014 la 11:14 AM
Mura n gura nu i benefica pe termen lung
cristi(Citează)