►► Ofertele continuă la: eMAG・Fashion Days・Finestore・Dyson・Flip. 📺 YouTube: youtube.com/NwraduBlog ◄◄
Am crezut că la lansarea noilor telefoane Philips, lansate exclusiv cu Digi Mobil, cei de la RCS-RDS ne vor spune și niște cifre reale despre evoluția lor ca operator de telefonie pe fondul acestor oferte foarte avantajoase din ultimele luni.
N-au spus nimic. No comment pe linie. Fiind o companie privată, nici nu au vreun motiv să anunțe ceva, decât dacă s-ar putea lăuda bine de tot cu anumite rezultate. În lipsa cifrelor, mă văd nevoit să ghicesc ce s-a mai întâmplat prin curtea Digi Mobil după relansarea de anul acesta prin roamingul național cu Vodafone.
Un raport ANCOM vorbește despre portările de numere pe telefonia mobilă de la lansarea acestei opțiuni acum mulți ani. Astfel, operatorul care a primit cele mai multe numere prin portare este, lesne de ghicit aici,… Vodafone. Wait, Vodafone?!
Da, topul arată așa:
în total din octombrie 2008 și până în octombrie 2014.
Să presupunem că toate cele 115.736 de portări în rețeaua Digi au avut loc în acest an, din iunie-iulie încoace.
Acum să mai presupunem că, la prețurile foarte mici ale abonamentelor Digi (2-10 euro/lună), mulți oameni au încheiat un abonament nou cu Digi în paralel cu cel al altui operator, ca să testeze o vreme rețeaua Digi înainte de a se muta complet acolo. Să presupunem că de două ori mai mulți au făcut astfel de abonamente și ajungem la un număr de 115k + 2 x 115k = 445.000 de clienți Digi Mobil.
Hai să mai adăugăm unii, să fie 600.000 de clienți. Mi se pare, totuși, sub așteptările generale ale publicului, având în vedere că au venit cu abonamente care costă 5 euro pe lună pentru ceea ce alții oferă la 20 de euro sau mai mult.
În cele mai recente rezultate financiare, Vodafone România a raportat o pierdere de 60.313 clienți în trimestrul trei (iulie-septembrie). Mă așteptam la mult mai mulți, fiind perioada de boom a Digi Mobil. Unde s-au dus aceștia? În mod sigur nu toți la Digi, că Orange și Telekom au raportat pe aceeași perioadă creșterea numărului de clienți (Orange cu 130.000 pe trimestrul recent încheiat, dar nu neapărat prin portare). Există o migrație constantă de la toți cei trei operatori spre Digi Mobil, dar este una picătură cu picătură, nu un fluviu, iar probabil și mai mulți clienți trec de fapt între cei “big 3”.
Chiar și un milion de clienți de-ar fi pe Digi Mobil, întrebarea este câți bani aduc aceștia lunar, pe abonamentele lor de 2-10 euro, și ce potențial de a consuma alte servicii adăugate au aceștia. Se abonează și la Digi Play? Folosesc Digi Storage? Plătesc pentru spațiu suplimentar?
Cred că se impun două concluzii. Prima este că intervenția Digi în piață a avut un efect benefic nouă indiferent de operatorul la care plătim factura, deoarece toți au fost nevoiți să reacționeze prin scăderea de tarife și introducerea de opțiuni ceva mai ieftine. Exemplu aici.
A doua este că Digi trebuie să tragă tare pe îmbunătățirea în ritm alert a rețelei proprii și a acoperirii acesteia. În 2016, dacă țin bine minte, le expiră parteneriatul de roaming național încheiat chiar cu Vodafone. În acel moment ceilalți operatori vor avea o rețea 4G cu acoperire națională, VoLTE și multe servicii opționale disponibile, gen muzică, TV, cloud și alte șmecherii. Digi va avea o rețea 3G cu care va trebui să atragă noi clienți și să-i păstreze pe cei deja dobândiți. Fără investiții masive și constante s-ar putea dovedi o încercare grea.
Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.
Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri
Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.
32 comentarii
19/11/2014 la 8:08 AM
Strategia RDS-ului e alta. Ei vor 4 milioane de familii care sa aiba internet + cablu tv + telefonie mobila (minim doua abonamente) + telefonie fixa si care sa plateasca 25 de euro/luna. Asta poate insemna incasari de 100 de milioane de euro pe luna. Mai pare putin?
“Chiar și un milion de clienți de-ar fi pe Digi Mobil” – eu cred ca au trecut de mult de 2 milioane de clienti. As face si pariu pe chestia asta.
Dan(Citează)
19/11/2014 la 8:09 AM
au bani de investitii din cablu si TV. nu isi fac mari probleme.
eu am trecut cu doua numere din Orange pe DIGi, de la inceputul lui septembrie.
semnalul este bun in oras si, desi ma asteptam ca in afara localitailor sa fie cam dezastruos, am avut surprize placute.
iar ceea ce mi se ofera, adica convorbiri nelimitate in toate retelele si, mai important, internet nelimitat (primii 5 gb la 3g – arhisuficient pt mine), la 4 euro TVA inclus, e un salt galactic de la gluma proasta de 150 minute nationale si int. , 2000 min/sms retea si 50 mb :))))))))) internet la cartela Orange de 5 euro +tva
gogu(Citează)
19/11/2014 la 8:19 AM
Multi asteapta sa se incheie perioada de contract cu Vodafone sau Orange dupa care vor trece pe Digi.
Cristi(Citează)
19/11/2014 la 9:42 AM
Eu as adauga un alt punct de vedere la articol Radu. Cei 500.000 – 1 mil ( sa zicem) de noi clienti vin cu ceva in plus: CASH FLOW. Practic de la 1 mil de clienti, la 4-5 Euro pe luna ai cash flow de 4-5 mil Euro lunar in plus, bani care stii sigur ca vin. Intr-o piata atat de dinamica, la care si ei au contribuit substantial, a avea tot timpul bani la dispozitie e ceva.
Stiu, multi vor spune ca RCS-RDS au si o gramada de datorii, dar sunt sigur ca ei si-au calculat destul de exact aceste datorii cat si termenele de rambursare.
Mars(Citează)
19/11/2014 la 9:43 AM
eu stiu destui care asteapta sa-si incheie contractele cu digi ca sa revina la voda sau orange…
deplictis(Citează)
19/11/2014 la 9:44 AM
Si eu am acum 3 numere de telefon + cartela internet de la Digi. Si surprinzator, merge bine in satul bunicilor (fara roaming), la fel de bine ca Vodafone si mai bine ca Telekom.
thundermar(Citează)
19/11/2014 la 10:44 AM
@Mars: da, dar și operarea rețelei costă, cine știe la ce număr de abonați și cu ce ARPU mediu ești la break-even.
nwradu(Citează)
19/11/2014 la 11:10 AM
sa ne aducem putin aminte cand s-a lansat Cosmote in Romania, situatia in cazul de fata seamana foarte mult…daca mai adaugam si faptul ca am fost in criza, iar oamenii o duc din ce in ce mai rau, putem vedea un viitor frumos pentru cei de la Digi.
Dan(Citează)
19/11/2014 la 11:48 AM
Politica fiecarui operator este bineinteles diferita, la fel si tipul de investitii. Lucrez la unul din operatorii mari si va spun ca nu exista niciun grad de ingrijorare ca fug cartelele si abonamentele de 10 euro spre digi… cei 2 mari lucreaza impreuna acum pe investitii intrastructura [proiectul NetGrid], iar peste 1an probabil ca vor fi ceva surprize pacute pentru clientii Orange si Vodafone vechi. Marii platitori de abonamente de servicii de tot felul raman pe cele 2 mari retele [bancile / grupurile austrice…].
alina(Citează)
19/11/2014 la 1:09 PM
Luna viitoare am zis ca ma duc si eu la digi sa imi fac abonament (abia am incarcat cartela), si sa ma mut de la Orange, cu care sunt foarte multumit, dar internetul nelimitat de la digi la un pret asa mic este mult mai avantajos (pentru mine cel putin). Din pacate nu am internet sau cablu de la RDS, m-am dus si eu si alti prieteni la ei sa ne rugam sa traga internet, dar acelasi raspuns: nu avem in plan, poate in anii viitori, sau ne-au pus sa strangem semnaturi, ca eu am timp sa merg la peste 1000 de case sa ma rog de lume sa semneze (dupa estimarea mea sunt cel putin 2000 de locuitori). Parca locuiesc pe luna, iar faptul ca exista RDS la 3km de mine in Chiajna si Chitila este si mai enervant. Am avut si Digi satelit, am fost multumit si de ala. Deci eu sunt un client fidel RDS&RCS fara a avea cel putin 1 serviciu de la ei :))
BeBe(Citează)
19/11/2014 la 2:24 PM
@alina asta cu surprize placute pentru clientii vechi e tragicomica.
E un cerc vicios aici in care au intrat toti operatorii vechi:
-ei nu sunt dispusi sa ofere bunsuri de fidelitzare pentru ca marea majoritate a abonamentelor au valori “relativ” mici;
-ofertele pentru abonamente noi sunt in schimb mereu mai atractive decat planurile existente;
-toti se invart la celebrele cartele pentru cantitate si dau tarcoale acelorasi clienti mari corporate pentru valoare.
alxzen(Citează)
19/11/2014 la 2:40 PM
Este o retea praf si aproape imposibil sa vorbesti la telefon cu cineva din reteaua asta.Intotdeauna suni si-ti spune ca numarul nu este eligibil,apoi vede cel contactat mesajul ca l-ai sunat si suna inapoi dupa ceva timp.Multi regreta amarnic ca si-u facut abonamente la ei.
klador(Citează)
19/11/2014 la 2:44 PM
@klador: astea sunt chestii ce se pot rezolva în timp.
nwradu(Citează)
19/11/2014 la 2:40 PM
După o lună de utilizare DON, m-am gândit să scriu un review scurt, pentru că mai sunt oameni care întreabă dacă merită.
+ Semnal: surprinzător de bun în reședințele de județ (în Râmnicu Vâlcea nu prea am văzut sub -80dBm. Chiar acum am -61 indoor) și pe drumurile naționale, iar pentru mai mutle detalii se poate accesa: http://www.cellmapper.net/map
Merge perfect la metrou (convorbire fără întreruperi de la Păcii la Obor).
– Semnal: nu au acoperire în localități destul de importante: Băile Olănești sau Băile Govora. Dacă nu ai prea mare nevoie de Internet, nu vei simți lipsa grație parteneriatului cu Vodafone.
+Minute: nelimitat în UE și SUA pe mobil. Ei zic în rețelele principale, dar eu nu am găsit un număr taxabil din afară. Poate prietenii mei sunt în rețelele principale.
-SMS: da, nu au mesaje naționale. Eu oricum nu foloseam, dar pentru momentele când ești la birou, și nu poți să vorbești, există Facebook messenger și WhatsApp. Am trimis 12 de mesaje toată luna.
+Internet: pe Speedtest nu pare grozav (de la 4 Mbps până la 8-9, acum am prins ~6Mbps indoor cu un server din Ungaria), dar în viața de zi cu zi: navigat, Facebook, VoIP, YouTube, totul mi-a mers perfect.
-Network busy: am avut un singur dropped call, iar imposibilitatea de a suna apare cam o dată la două zile. Nu e neapărat o problemă că nu poți suna din prima, pentru că merge din a doua, maximum a treia.
-Am lăsat la urmă problema cea mai mare: uneori nu primesc apeluri. Am semnal, nu vorbesc la telefon, oamenii mă sună și primesc “ton ocupat” sau mesajul că “utilizatorul e ocupat, vă rugăm să încercați mai târziu”. Inițial apărea o dată la câteva zile, dar în ultima săptămână primesc zilnic sms-uri “sună-mă că nu pot să te sun!”.
Am facut reclamații de vreo 3 săptămâni, au zis că se rezolvă.
Colegul de birou, care are tot DIGI, spune că la el se întâmplă foarte rar, de 2-3 ori pe lună. Oi fi eu mai ghinionist
lupu(Citează)
19/11/2014 la 3:38 PM
Radu, analiza ta porneste de la niste date eronate. Tu te raportezi la totalul numerelor portate din 2008, cand practic Digi nu exista pe piata de telefonie mobila. Au intrat la modul real, cu oferte bune, cu reclama si promovare undeva de la inceputul anului. Ori data stai sa analizezi datele legate de portarile lui 2014, Digi e pe primul loc cu peste 100.000 de portati. Mai multe detalii aici http://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/operatorul-de-telefonie-mobila-care-a-furat-cei-mai-multi-clienti-de-la-concurenta-in-2014-103695/ . Asadar numerele arata o migratie clara spre Digi. De ce nu sunt mai multe portari? Pai e simplu. Ia bazinul de clienti al fiecarui operator, incearca sa afli in medie cam cator clienti le expira abonamentul intr-o luna, si asa poti sa-ti faci o idee cam cati % au ales sa se porteze in Digi. Eu sunt convins ca daca clientii celorlalti operatori n-ar fi prinsi de contracte pe 1 sau 2 ani, numarul portarilor ar fi fost muuuuult mai mari. Pe de alta parte, cred ca multi au ales sa treaca unul din acele numere vechi primite de la Digi gratuit pe abonament, si sa foloseasca cele doua abonamente in paralel, unul la operatorul actual si unul la Digi, in ideea in care daca va fi multumit de Digi isi va porta numarul de la vechiul operator peste numarul Digi.
Una peste alta, intrarea Digi pe piata telefoniei mobile a insemnat un lucru extrem de important pentru toti utilizatorii, si anume ieftinirea serviciilor. Acum Vodafone are la cartela, cu 6 euro, nelimitat + 1,5GB de net, pe cand in toamna trecuta, ca si client vechi, la 29 de euro, nelimitat voce+sms s-au cacat pe ei sa-mi dea pe langa cei 750MB inca 250MB in plus.
zetu(Citează)
19/11/2014 la 5:29 PM
@zetu: ziceam doar că nu s-au portat milioane în trimestru anterior. Eu mă așteptam la mult mai mulți.
nwradu(Citează)
19/11/2014 la 4:04 PM
@zetu asta îmi propusesem să scriu, dar am uitat. Faptul că oferta actuală de la cartelă e mai bună decât abonamentul RED29 de acum un an, la bani mult mai puţini.
Din ce ţin minte, o revoluţie similară s-a produs în vara/toamna lui 2005 când a venit cosmote pe piaţă cu 2000 de minute în reţea la 5-6 euro. A explodat! Deşi atunci aveam orange, le mulţumesc pentru că nu mai plăteam 24 cenţi/minut, ci grecii i-au forţat să intre cu opţiunile cu minute incluse.
lupu(Citează)
19/11/2014 la 7:38 PM
@Radu, iar eu iti explicam ca nici n-au cum sa se porteze milioane. Pana pe la sfarsitul lui septembrie se portasera vreo 100.000, in conditiile in care oferta si publicitatea a inceput pe la inceputul lui martie. Asa ca pentru 6 luni e destul de bine, in conditiile in care doar clientii a caror perioada contractuala se incheia erau eligibili pentru migrarea catre un alt operator. Pe de alta parte, nici ceilalti operatori n-au stat cu mainile in san. Daca ramaneau tarifele si abonamentele de anul trecut, cand tin sa reamintesc ca un nelimitat national voce + sms + 750MB de date era 29 de euro, fii sigur ca numarul portarilor era mai mare. Atat doar ca ceilalti operatori au raspuns si-au dat preturile in jos, astfel incat la cartele, la 6 euro ai nelimitat + 1,5GB de date.
zetu(Citează)
07/12/2014 la 1:49 AM
Salutare,
La fel ca si userul “lupu”, scriu si eu despre problema care o am cu un optim nelimitat 5E. Citez autorul:
“-Am lăsat la urmă problema cea mai mare: uneori nu primesc apeluri. Am semnal, nu vorbesc la telefon, oamenii mă sună și primesc “ton ocupat” sau mesajul că “utilizatorul e ocupat, vă rugăm să încercați mai târziu”
Am un nr portat din Orange in Digi. De 10 ani clienti Orange nu am patit decat fff rar problema. La noua trecere, problema este una care se repeta in mod constant. Ma gandesc serios sa ma intorc inapoi la Orange pe un prepay. Prefer sa pot fi sunat, chiar daca am mai putine minute, decat situatii de acest gen.
Cum se poate scapa de aceasta problema sau de la ce este? In ce priveste Call Centerul de la Digi, e la pamant, niciodata nimeni nu raspunde. Dupa ce se termina robotul de la acel nr, imediat da ocupat si se inchide convorbirea. Probabil au sute de plangeri la OPC.
Robert(Citează)
07/12/2014 la 9:49 AM
Dual SIM full active cu RCS-RDS pe 3g si Vodafone pe 2g (Lenovo k910 Vibe). 3 terminale=3*4 EUR la RCS SI 3*7 EUR la Vodafone. In Bucuresti, RCS functioneaza cu urmatoarele probleme:
1. Semnal mai slab in general la RCS decat la Vodafone;
2. Uneori, mi s-a intamplat cu toate ca admiram tf. si acesta avea semnal Digi sa nu primesc apelul initiat de pe SIM-ul Digi sau Vodafone de catre corespondent. Acestuia ii raspundea robotul cum ca nu pot fi contactat. Pe Vodafone nu se intampla niciodata. Nu este Lenovo de vina deoarece fenomenul apare si pe un SIII cu SIM Digi;
3. Nu se pot redirectiona apelurile;
4. Nu se pot redirectiona SMS-urile;
5. Viteza de dowload la net mult mai mica decat la Vodafone sau Orange;
6. Viteza de upload la internet limitata la aproximativ 0,384 kbps (0,3Mbps);
7.8…altele mai puti importante.
In provincie, pe SIM-ul Digi mi-a functionat atat roamingul national de voce cat si cel de date (cu limitarile respective-ma refer la faptul ca la voce se spune la anexa la contract ca ramanerea exclusiv in reteaua Vodafone a unui terminal Digi poate duce la restrictiobarea accesului la aceasta retea iar la date limitarea la 100 M de roaming). Vitezele la net in roaming mai mari decat in reteaua Digi-de, esti in reteaua Vodafone!
Inca analizez in ce retea voi ramane tinand cont de inconvenientele descrise mai sus dar si de oferta cla avantajoasa dpv financiar si al traficului de voce national si international si al pachetului de date relativ mare inclus in abonamentul mic (4 eur in cazul meu).
Respect
Liviu(Citează)
07/12/2014 la 10:14 AM
Mulțumesc pentru informațiile detaliate!
nwradu(Citează)
11/12/2014 la 3:28 PM
Am reuşit să reziliez abonamentul Digi pe motivul celot 3000 minute limitate. Bineânţeles asta a fost doar un prilej pt a rezilia datorită nemulţumirii mele.
Dacă mă informam mai bine nici nu făceam abonament la ei. Şi sincer, când am intrat la reprezentanţa Digi pt reyiliere aveam dubii că poate greşesc, dar aşa un tratament am primit din partea lor în aproape 2 zile cât m-a durat rezilierea, că m-am convins că am decis bine, chiar foarte bine…
Mulţi dintre voi aţi menţionat realităţile digi mobil, nu a re rost să le repet.
Doar atât aş mai adăuga că după părerea mea lipseşte corectitudinea ofertelor, când te abonezi vezi că nu totul e roz, dar te linişteşti când te uiti la preţ.
Eu am decis cu acest prilej să rămân la vechiul oprator, care are semnal ok, pot suna orcând, pot fi sunat oricând, nu tre să mă plimb cu romingul în ţara, au suport real pt clieţi, şi cel mai important lucru pt mine: OFERA CE ŞI ÎŢÎ DĂ şi dacă poate e mai scump, dar ştii condiţiile, ştii pentru ce plăteşti.
Andrei(Citează)
23/12/2014 la 1:07 AM
Toate cele peste 115.000 de portari la Digi au avut loc anul acesta.
Iar Digi avea peste 1.850.000 clienti la 1 august 2014.
Acum cred ca au peste 2.000.000 de clienti.
Mai ales cu ofera de 3 luni de abonament gratuit daca te portezi la ei in retea.
Slv(Citează)
27/12/2014 la 2:19 AM
Este adevarat ca numarul portarilor se ridica la 100 000, dar ar trebui luat in calcul si faptul ca multi dintre cei ce au trecut la Digi Mobil nu si-au portat numarul de telefon. Si nu sunt deloc putini. Deci numarul clientilor Digi Mobil a crescut ceva mai mult. Plus ca, asa cum au spus si altii pe forum, exista multi potentiali clienti care asteapta sa li se termine contractele pe 1 sau 2 ani. Eu cred ca au sanse mari ca la sfarsitul lui 2015 sa ajunga la un total de 3 milioane de clienti pe mobil.
3 mil x 4 euro = 12 mil euro lunar, adica 144 mil euro incasati anual. Sunt atat de multi bani incat vor putea fara probleme sa continue investitiile.
Daca vor crea o densitate destul de mare de antene, asa cum zicea cineva din cadrul companiei lor, va creste viteza pe 3G undeva pe la 30 – 40 mbs (real, nu teoretic). La o asemenea viteza nu cred va mai fi interesata nici 1% din populatie de 4G-ul celorlalti operatori.
Al1(Citează)
23/01/2015 la 7:22 PM
salut eu am o problema cu un lenovo a 328, de 2 zile nu pot primi apeluri, stie cineva ce poate avea
robert(Citează)
12/02/2015 la 6:21 PM
Sunt un client RDS care pentru 110 lei / luna ( aprox. 25 euro) are :
– cel mai tare internet (fiberlink 1000)
– abonament digital TV (smartcam inclus)
– telefonie mobila cu 5GB trafic inclus.
– digistorage (150 GB)
Solutie full intregrata. Pret jenant de mic.
Eu practic , la telefonie, am plecat de la orange si am testat aceasta retea in paralel. Nu am niciun motiv sa mai prelungesc contractul cu orange. M-am convins. Chiar daca nu sunt 100% multumit fiindca Digimobil e in continua dezvoltare (si problemele ce reiasa de aici) as putea sa zic ca sunt undeva la 80-90% multumit. Ceea ce e mai mult decat ok , mai ales pentru pretul oferit. Go Digi!
Dan(Citează)
14/03/2015 la 7:05 AM
Problemele de comunicare apar cel mai frecvent la numerele portate. Cand am fost portati de la Vodafone la Orange (pe numerele de firma!), am avut timp de un an aproape, sesizări ca nu putem fi contactați.
Deci când am devenit client Digi am luat decizia sa nu portez nici unul dintre cele patru numerele ale familiei.Nu am nici o problema pana acum. Comunicam foarte bine cu școlari noștri, iar ei sunt foarte mulțumiți de 3 Gb internet, pentru numai 2 euro pe luna TVA inclus (9 lei !!!)
Chelu(Citează)
25/03/2015 la 9:42 AM
Fratilor, treceti pe RDS, de bine, de rau, este companie romaneasca! In loc sa dam banii strainilor, mai bine incercam sa ne ajutam sa crestem si noi o companie romaneasca. E clar ca nu se pot ridica la nivelul marilor firme de telecomunicatii momentan, dar oamenii incearca si se vad progrese vizibile. In plus, e vorba si de costurile personale – e mai ieftin.
Alin(Citează)
03/04/2015 la 2:39 PM
Din august 2014 sunt pe Digi. Este o telefonie mobile buna, Recomand.
La acest pret, nelimitat minute si net, nu iti ofera nimeni.
Costin(Citează)
07/05/2015 la 11:16 PM
Am citit cu rabdare comentariile de pana acum. Eu am 2 abonamente la Digi. Recunosc ca m-am pacalit. Este pentru prima data in viata mea cand m-am “ars” . Semnalul este foarte slab chiar si in centrul Bucureştiului, telefonul este deschis dar surpriza vine in momentul in care nu poti primi apeluri. Zilnic pierd apeluri importante. Am facut nenumarate plangeri peste tot dar odata ce ai semnat contractul, esti bun de plata! ATENTIE: NU RECOMAND NIMĂNUI REȚEAUA DE TELEFONIE MOBILĂ DIGI !!!!
Dorin(Citează)
31/05/2015 la 9:50 PM
Retea de 1 ban! Nu am semnal decit atunci cind toti dorm adica noaptea si atunci ,vai mama lui de semnal
Nu recomand la nimeni sa se aboneze ,deoarece au o retea VARZA!
alex(Citează)
25/12/2015 la 9:30 PM
Am 2 abonamente digi și o cartelă de la concurență pe care o încarc la câteva luni. Adevărat partea cu semnalul în afară bucuratului. În București niciodată nu am avut lipsă semnal. Acasă am semnal slab și de la concurență dar mai slab de la digi. La 4 euro eu sunt mulțumit. Cred ca mă descurcăm și cu abonamentul de 2 euro .
Mihai(Citează)